Yhden henkilön yhtiö, OY.. omistajalla henkilökohtainen laina, ~8000€ jonka lainannut OY:lle.. yhtiölle tulee vain noin 200€/kk tuloja, joilla lyhennetään tuota lainaa.. muita menoja tai vähennyksiä ei ole.. tilinpäätökset tekemättä ja tositteet kenkälaatikossa 2010 - 2012.. mitä vielä tehtävissä?
Kirjanpitäjää.. rästikirjanpito
4
400
Vastaukset
- K p
Googlaa rästikirjanpitoa, hinta näyttäs olevan 500 € /mappi tilinpäätös 100-200. Ota huomioon se, että moni haluaa ennakkomaksun !
Tositteita on 1kpl/kk parin vuoden ajalta, eli todella vähän.. ennakkomaksu ei ole ongelma, mappihinta vaan on kovin suuri kun on kyse ohuesta mapista..
- kaikki on suhteellis
En ole itse kirjanpitäjä, mutta mitä luulet kauanko kirjapitäjällä menee tuon tekemiseen? Ehkä voisit sopia tuntiveloituksen. Luulen että menee kuitenkin melko samoille, jos kirjanpidon selvittämiseen menisi 2pv (14h)? Oikeasti parissa tunnissa ei saa mitään aikaiseksi, jos asia on uusi, sotkussa jne (mutta olen kyllä vähän toisella alalla - softabisnes).
Kyllä se vaan niin on, että kaikki maksaa. Jos mietin omaa alaani, monikin haluisi uudet nettisivut, mutta pitäs saada 50€, kauankos sillä töitä tekee? 1h. Millaiset sivut sillä saa?
Jos hinta on väärä, kilpailuta tai tee itse, huomaat 2vko päästä, että olisko sittenkin pitänyt ... mutta tosiaan, kokeile sitä tuntihintaa. - 1kirjanpitäjä
Ota yhteyttä [email protected], niin keskustellaan miten saataisiin kirjanpitosi ajan tasalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876