Vieläkö Seitsemännen päivän adventtikirkossa (suom. Adventtikirkko) opetetaan että ainoastaan SAPATTI = LUOMISEN MUISTOMERKKI?
Minun Raamatunkäännöksessä ei ole sellaista mainintaa sapatista luomisen muistomerkkinä "adventtitotuutena".
Adventtikirkon virallinen kanta "adventtitotuutena"
ehtaa hapatusta
3
59
Vastaukset
- pyh!
Jos et osaa lukea Raamattua, niin ei se meidän vika ole.
Olisi eri asia jos sanoisit että - sillä ei ole väliä esimerkiksi minä päivänä Herran sapatia viettää -- se olisi kuitenkin eräänlainen kannanotto, mutta sinä sanot että sinun Raamatussasi ei sapatista puhuta luomisen muistomerkkinä .. Sinun Raamatustasi siis puuttuu se sivu? tai mitä tarkoitat ..
alex- valmetti...15-20
Ja toisaalta, mikä itu on vuodesta ja kuukaudesta toiseen toistaa näitä samoja kysymyksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514