suomi24 maratoonari tukholmaan.....?

kaks nelonen rulaa

no niin kuinka moni tämän palstan eli siis kaikki tietenkin ketkä täällä kehuvat aikojaan niin meinaa tulla ja alittaa sen kolme tuntia tukholmassa??itse kokeilen viiden tunnin alitusta.

8

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina matkalla

Olen tulossa Tukholmaan nyt kolmatta kertaa. Ja alle viiden tunnin alitus tavoitteena. Vielä en sitä ole alittanut.
      Harmi kun tämäkin on tällainen provopalsta, kuten juoksufoorumikin. Jokainen juoksija matkaan ja aikaan katsomatta saa mielestäni olla itsestään ylpeitä. Lähtökohtia on niin monia. Itse olin viisi vuotta sitten vakavasti sairas, jaksoin justiin laahaten kävellä. Silloin huonoimmalla hetkellä päätin että täältä noustaan. Ja nousin ja tänäänkin nautin juoksemisesta! Ja treenin ansiosta olen suhteellisen hyvässä kunnossa. En kahden tai edes neljän tunnin marakunnossa, mutta paljon paremmassa kuin keskiverto suomalainen. Ja ylpeä siitä. Voisin nimittäin maata sängyssä työkyvyttömänä. En kerro tätä säälin tunteessa vaan jotta ymmärrettäis, miksi jokainen juoksija on erilainen erilaisine aikoineen ja tarinoineen...
      Tsemppiä juoksuusi ja paljon menestystä. Tavataan Tukholmassa! T: 31v mies.

• Finnjävel

Mukava tapahtuma. Vaan liikaa suomalaisia Suomi-pipoissaan ja rekvisiitassaan.
        Mulla ei enää mene alle kolmen mutta sentään alle 3.30. Kyllä sinne sekaan mahtuu.

• löpare

Hieno tapahtuma ja hyvin järjestetty. Tuleepa ainakin treenailtua kun on ilmoittautunut johonkin tapahtumaan, neljäs kerta Tukholman maralla.

• jakellistlhfdhjöp

Parhaiten järjestetty juoksutapahtuma missä olen käynyt! Nyt kolmatta kertaa. Ja onhan se suomalaisten suurin marathon.

• kaks nelonen rulaa
        jakellistlhfdhjöp kirjoitti:

Parhaiten järjestetty juoksutapahtuma missä olen käynyt! Nyt kolmatta kertaa. Ja onhan se suomalaisten suurin marathon.

siis mitä ihmettä mihin on ne 2.30-2.50 kunnossa olevat nyt hävinneet?kun täällä yleensä huutelevat ja mollaavat toisiaan.olen kyllä aika sata varma,että ketkä todellisuudessa sen alle 3h juoksevat niin ei todellakaan huutele ja mollaa täällä toisten suorituksia ja yleensä kun näille alle 3h suomi24 alittajilta kysyy nimiä ja tuloksia niin silloin loppuu pään paukutus...mutta onnea kaikille kuntoilijoille tasapuolisesti tukholmaan))

• fjyyyyk
        kaks nelonen rulaa kirjoitti:

siis mitä ihmettä mihin on ne 2.30-2.50 kunnossa olevat nyt hävinneet?kun täällä yleensä huutelevat ja mollaavat toisiaan.olen kyllä aika sata varma,että ketkä todellisuudessa sen alle 3h juoksevat niin ei todellakaan huutele ja mollaa täällä toisten suorituksia ja yleensä kun näille alle 3h suomi24 alittajilta kysyy nimiä ja tuloksia niin silloin loppuu pään paukutus...mutta onnea kaikille kuntoilijoille tasapuolisesti tukholmaan))

Niinpä!:-D Jos netistä tuloksia selailee niin ei alle 3h alitajia paljoa löydy...

• Polunkiertäjä
        fjyyyyk kirjoitti:

Niinpä!:-D Jos netistä tuloksia selailee niin ei alle 3h alitajia paljoa löydy...

Tuleeko Oulu marathoniin koko Suomen alueelta juoksijoita, vaan pelkästään Oulusta.

• Kiptsoke

Pelkästään Oulusta, muilta on tulo estetty : )Kyl sit kolmen tunnin alitusta pitää yrittää, eri asia pääseekö, tavallaan siihen uskoo mut voi sekin olla et se viel on utopiaa. Sithän sen näkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe