no niin kuinka moni tämän palstan eli siis kaikki tietenkin ketkä täällä kehuvat aikojaan niin meinaa tulla ja alittaa sen kolme tuntia tukholmassa??itse kokeilen viiden tunnin alitusta.
suomi24 maratoonari tukholmaan.....?
8
105
Vastaukset
- aina matkalla
Olen tulossa Tukholmaan nyt kolmatta kertaa. Ja alle viiden tunnin alitus tavoitteena. Vielä en sitä ole alittanut.
Harmi kun tämäkin on tällainen provopalsta, kuten juoksufoorumikin. Jokainen juoksija matkaan ja aikaan katsomatta saa mielestäni olla itsestään ylpeitä. Lähtökohtia on niin monia. Itse olin viisi vuotta sitten vakavasti sairas, jaksoin justiin laahaten kävellä. Silloin huonoimmalla hetkellä päätin että täältä noustaan. Ja nousin ja tänäänkin nautin juoksemisesta! Ja treenin ansiosta olen suhteellisen hyvässä kunnossa. En kahden tai edes neljän tunnin marakunnossa, mutta paljon paremmassa kuin keskiverto suomalainen. Ja ylpeä siitä. Voisin nimittäin maata sängyssä työkyvyttömänä. En kerro tätä säälin tunteessa vaan jotta ymmärrettäis, miksi jokainen juoksija on erilainen erilaisine aikoineen ja tarinoineen...
Tsemppiä juoksuusi ja paljon menestystä. Tavataan Tukholmassa! T: 31v mies.- Finnjävel
Mukava tapahtuma. Vaan liikaa suomalaisia Suomi-pipoissaan ja rekvisiitassaan.
Mulla ei enää mene alle kolmen mutta sentään alle 3.30. Kyllä sinne sekaan mahtuu.
- löpare
Hieno tapahtuma ja hyvin järjestetty. Tuleepa ainakin treenailtua kun on ilmoittautunut johonkin tapahtumaan, neljäs kerta Tukholman maralla.
- jakellistlhfdhjöp
Parhaiten järjestetty juoksutapahtuma missä olen käynyt! Nyt kolmatta kertaa. Ja onhan se suomalaisten suurin marathon.
- kaks nelonen rulaa
jakellistlhfdhjöp kirjoitti:
Parhaiten järjestetty juoksutapahtuma missä olen käynyt! Nyt kolmatta kertaa. Ja onhan se suomalaisten suurin marathon.
siis mitä ihmettä mihin on ne 2.30-2.50 kunnossa olevat nyt hävinneet?kun täällä yleensä huutelevat ja mollaavat toisiaan.olen kyllä aika sata varma,että ketkä todellisuudessa sen alle 3h juoksevat niin ei todellakaan huutele ja mollaa täällä toisten suorituksia ja yleensä kun näille alle 3h suomi24 alittajilta kysyy nimiä ja tuloksia niin silloin loppuu pään paukutus...mutta onnea kaikille kuntoilijoille tasapuolisesti tukholmaan))
- fjyyyyk
kaks nelonen rulaa kirjoitti:
siis mitä ihmettä mihin on ne 2.30-2.50 kunnossa olevat nyt hävinneet?kun täällä yleensä huutelevat ja mollaavat toisiaan.olen kyllä aika sata varma,että ketkä todellisuudessa sen alle 3h juoksevat niin ei todellakaan huutele ja mollaa täällä toisten suorituksia ja yleensä kun näille alle 3h suomi24 alittajilta kysyy nimiä ja tuloksia niin silloin loppuu pään paukutus...mutta onnea kaikille kuntoilijoille tasapuolisesti tukholmaan))
Niinpä!:-D Jos netistä tuloksia selailee niin ei alle 3h alitajia paljoa löydy...
- Polunkiertäjä
fjyyyyk kirjoitti:
Niinpä!:-D Jos netistä tuloksia selailee niin ei alle 3h alitajia paljoa löydy...
Tuleeko Oulu marathoniin koko Suomen alueelta juoksijoita, vaan pelkästään Oulusta.
- Kiptsoke
Pelkästään Oulusta, muilta on tulo estetty : )Kyl sit kolmen tunnin alitusta pitää yrittää, eri asia pääseekö, tavallaan siihen uskoo mut voi sekin olla et se viel on utopiaa. Sithän sen näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482