Kuulkas te minun epäilijät! Toisella palstalla oli juttua siitä, että ysiluokalla ei opiskella prosentti laskuja! No mitäs tämä sitten on??? Katsokaas kuule, tässä on meidän matikan kirjamme ja siinä on prosenttilaskuja! Painakaa kaksi kertaa sivunuolta oikealle ja siellä on kpl 78, sivu 158 PROSENTTILASKUJA. Puhun totta!
No mites se suu nyt pannaan, te epäilijät, jotka sanoitte, että prosenttilaskut eivät kuulu ysiluokalle??????!!!!!
MartinaFanin epäilijät katsokaas!!!
35
647
Vastaukset
- lampaa-da
paina sinä kaksi kertaa sivunuolta vasemmalle siellä -- ja ota iisisti nyt on viikonloppu.
- Hae vähän
sidukkaa lähikaupasta!
- MartinaFani
Tämän ikäinen nuori ei ensinnäkään saa ostaa kaupasta sidukkaa, saatikka juoda sitä...
No hermot palaa, kun ei uskota, että olen oikeasti 16v ja sitten vielä väitetään, ettei ole prosenttilaskuja, vaikka tuossa on todiste!!!!!!!!!!!!!! - geometriaa
"Tässä on meidän matikan kirjamme" Missä tässä? Olipa omituinen aloitus. Taisi Martina itse kirjoittaa aloituksen. Peruskouluhan on viimeinen koulu missä on ollut. On tainnut säästää matikankirjan muistoksiksi ja onhan se tärkeää "binesnaisen" osata matematiikkaa!
- MartinaFani
Tässä on linkki. Siitä voitte katsoa, että meillä on koulussa prosenttilaskuja!
http://ratkaisut.wsoypro.fi/static/samplepages/000000000000525945/- 3 nuoren naisen äiti
Kyllä sulla on 16-vuotiaaksi on aika köyhä elämä, jollet ole keksinyt itsellesi parempaa idolia. :D
- MärtinaFäni
Kuka hyvänsä voi kopsata Googlen kuvahaulla kansikuvia ja ladata tänne niitä! JÄIT KIINNI!! Olet oikeasti vanha ja turhautunut ÄMMÄ!!
http://verkkokauppa.mfka.fi/WebRoot/OVK/Shops/29062009-148111/4A5C/2CF2/6D09/2B0D/89FA/0A28/1028/3E1D/MatYdin_web.jpg
Mä olen 16-vee pissis ja fänitän Märtinää satasella! Ja mä olen oikeesti ihan oikee Märtinä Fäni! Sössönsössön ja lässynlässyn
- MF = vanha ämmä!!!
Paskat se mikään 16-vee ole! Senikäisillä on paljon tärkeämpiäkin juttuja kun istua näppiksellä ja postailla jollekin keskustelusaitille niitä näitä. Se on 16-vuotiaan ongelmakersan tylsistynyt juoppo mutsi!
Kopsaa seuraavan kerran vaikka Playboyn kansikuva tänne!!- Ei kelpaa esikuvaksi
Oikeasti aika sama, minkä ikäinen kyseinen fani on. Elämä hänellä on pahasti pielessä, jollei parempaa tekemistä ole.
Täytyy olla aika latvasta laho, kuka kyseistä "julkkista" fanittaa. :P
- MartinaFani
Jokaisella on oma fanituksen kohde. Jättäkää minun elämä rauhaan ja keskittykää te vain siihen omaanne, keskinkertaiseen elämäänne :) Toisilla on sentään jotain muutakin tekemistä, kuin koko ajan puuttua jonkun toisen elämään :)
- §3#45½$£@
Kukaan ei ole puuttunut sinun keskinkertaiseen elämääsi, mutta voisit jättää tämän palstan hetkeksi rauhaan ja keskittyä oikeaan elämään - sellaiseen, mitä 16-vuotiaalla kuuluisi olla.
- sambouli
Jaa. Mutta äidinkielen tunnit olet tainnut skipata jo ajat sitten.
- MartinaFani
En kyllä ole.
- mielenkiinnosta..
MartinaFani - oletko kertonut koulussa kavereille, että fanitat Martinaa?
- MustaRaamattuPIRUvie
Tänne voi postata ihan vaikka mitä kansikuvia. Kirjastosta voi lainata...kirjakaupasta ostaa...netistä copyta... Sit vaan eri teosten kansikuvia kehiin... Vaihtoehtoja riittää...Kas kun et mustaa raamatua hokannut postata!!!
Kas näin... ;-)
http://tajunta.mycashflow.fi/tuotekuvat/450x450/musta_raamattu_uusi.jpg - MartinaFani
Yhdessä viestissä sä sanoit olevasi trolli.
Mitä sä vielä täällä meuhkaat? 16 v ja prosenttilaskuja. Voi elämä, että sulla on köyhät puheenaiheet ja kamalan huono idoli. Eikä toi oikeinkirjoituskaan näytä olevan ihan kohdillaan.
Koska fanitat Martinaa noin paljon ja on kaiketi ihan selvää, että Martina tarttis ystävättären, niin yritäpä päästä siihen tehtävään. Ei nyt kauhea einstein tartte olla, että Martsuun törmää. Puheenaihe teillä olis heti yhteinen. Te molemmat myös hyötyisitte sosiaalisesti toisistanne. - MartinaFani
Kuulkaas se lapselliset aikuiset. En tee tuota sen takia, että uskoisitte minun olevan 16v, vaan sen takia, että täällä on jotain todella typeriä aikuisia, jotka piipittävät, että ysiluokilla ei opiskella prosenttilaskuja. Tuossahan se lukee, suoralla suomen kielellä, kappaleessa 78, sivulla 158, että prosenttilaskut. En tiedä, miten voi olla noin typeriä, jos siinä on suora todiste. Ja että miten kehtaa edes väittää ettei ysiluokalla edes opiskella prosenttilaskuja. SÄÄLITTÄVÄÄ KÄYTÖSTÄ.
- MartinaFani
Otapa kuule kuva siitä sun matikankirjastasi ja linkkaa se kuva tänne. Olis vähän uskottavampi, kuin toi sun immateriaalinen sivu 158. Aika paksu matikankirja sulla muuten, kun noin paljon sivuja. Ja vielä kappale 78? Kuinka pientä pränttiä se sun kirjas oikein on?
- MartinaFani
No voi hyvää päviää. Tuolla ylhäällä on ihan linkki matikan kirjaani. Mutta voin myös itse ottaa kuvan, jos ette kerran muuten usko, että olen 16v!
- MartinaFani
Antamasi linkki on vain ... johonkin kirjaan, joka näyttää olevan yleisesti saatavilla oleva linkki netistä. Ton nyt voi linkata kuka tahansa.
Käypä ottamassa siitä omasta kirjastasi kuva ja linkkaa se tänne. Joudut tekemään vähän duunia tän kaiken 'todistamisesi' kanssa, kun kerran sille tielle aloit.
Ja edelleen, ilmoitit olevasi trolli jo pari päivää sitten. - MartinaFani
No mikäs se sinä olet? Lapsellinen matkija feikki aikuinen!
Ja osaatko sinä hitto lukea?? LUE: En tee tuota sen takia, että uskoisitte minun olevan 16v, vaan sen takia, että täällä on jotain todella typeriä aikuisia, jotka piipittävät, että ysiluokilla ei opiskella prosenttilaskuja. Tuossahan se lukee, suoralla suomen kielellä, kappaleessa 78, sivulla 158, että prosenttilaskut - Huolissaan...
MartinaFani - tietävätkö vanhempasi ja koulukaverisi, että fanitat Martinaa?
- MartinaFani
Eivät tiedä, enkä tule kertomaankaan.
- No tuota -
Miksi et?
- MartinaFani
Voi hyvää päivää sentään. Nyt kun sä joudut tiukkaan paikkaan, niin hyökkäys on paras puolustus?
- MartinaFani
Sinä se et osaa muuta kun matkija! Montahan avioliittoa olet särkenyt, kun matkit aina toisia? Matkit naisystäviesi miesmakua, joten petät heitä miestensä kanssa
- MartinaFani
Hyvä veto heittää täysin uudelle alueelle, jotta alkuperäinen asia unohtuisi.
En ole särkenyt yhtäkään avioliittoa. Moraalikäsitykseni on korkealla. Mutta, nythän ei ollut kyse minusta tai minun avioliitostani. Sinä jäit selkeästi kiinni valheesta/valheista, joten yrität epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta. Ei onnistu. Sulla ei äo riitä siihen. - MartinaFani
Ja MILLÄHÄN PERUSTEELLA EN OLE 16V? SANO
- MartinaFani
Tietääkseni vanhempani eivät tee sillä tiedolla mitään :)
- no entä kaverit?
No mikset kerro koulukavereillesi?
- MartinaFani
Eivät hekään sillä tiedolla mitään tee. Ja tietääkseni se on iha oma asia ketä kuuntelen/fanitan :)
- Kiitos tiedosta -
Eli käytännössä fanitat siis salaa koko lähipiiriltäsi. Joku syy tuohon salailuun on oltava. Varmaan arvaat, mikä olisi lähipiirin reagointi asiaan?
- MartinaFani
Kyllä minä sen tiedän. Ainakin isäni on sanonut Martinasta vähän pahaa, mutta Martina on mun suosikki
- MartinaFani
Söin pullaa ja join lämmintä maitoa ja vielä pitäisi parsia alushousutkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483