Mikä auttus, seuraisi Urp8ilaisen erosta.?????

Uudistunut-Ukki.

Minä Uudistunut-Ukki, tunnen itseni hyvin hyvin vanhaksi, kun luen noita Urpilaisen erottajien paskaviestejä. Kysynkin nyt teiltä, hyvät Kepukirjoittajat, miten maamme asiat olisivat paremmin, jos vaikkapa Mauri Pekkarinen pantaisiin Urpilaisen tilalle.???

Nyt kun nuo Euroopan "Mahtivaltiot" Kreikka ja Italia, ovat syöneet ja juoneet itsensä h8irveään velkaloukkuun, niin pitäisikö nyt Urpilaisen pelastaa heidät. Olen sanonut, ja sanon nytkin, että myöskin Suomi on sitoutunut tuohon konkurrsipesien takuumieheksi, ei siinä auta nyt vaikka Urpilainen pantaisiin turkinhihaan ja tehtäisiin uusiksi.

Kepulaiset ovat vaan katkeria, kun hävisivät noinkin rajusti viime Valtiolliset vaalit. Nythän on niin, että me Suomalaiset olemme juuri samassa asemassa kuin Saksa ja Ranska, ei autamuu kuin maksaa, ja itkeä ja maksaa. minä olen jo sanonut, että minunkin eläkettäni tullaan raskaasti verottamaan, ennenkuin tämä prosenssi on lopussa.

Kreikka on tällähetkellä sisällissodan partaalla, suurin osa Kreikkalaisista ei aijokkaan alistua mihinkään elintasonsa alennuksiin, ei muuta kuin lisää vaan velkaa, ja eletään muin tähänkin asti, ilman huolen häivääkään.

Kreikassa ymmärretään maan tila vasta sitten kun leipä loppuu kauppojen hyllyiltä. Silloin on myöskin sisäinen kapina Kreikassa melko lähellä. Toivotaankin, että Urpilainen voisi neuvotella edes jonkinlaisen sopimuksen Kreikkalaisten kanssa, tämän sopimuksen myötä, me Suomalaisetkin saisimme edes joskus kreikalle lainaamamme rahat takaisin, kyllä näin on näreet.

15

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki tehtävä..

Törpöille ekaksi kenkää, että jotain pelastuu. Sinäkin olet demutöppö.

• tiedonjyväsiä

Urpilainen on sopinut että 30-vuoden kulutua saadaan jos saadaan, kunhan ensin sijoitamme kreikkalaisten meille maksamia korkorahoja muille maille vierahille.
      Eli emme hyödy pätkäkään urpilaisen "takuista".
      Siksi sopimus salttiinkinkin, että Urpilainen sa valehdella ihmisille saavamme muka jotain.
      Hänhän valehteli ensin, että Kreikka oli kieltänyt julkaisemisen, ja sitten se vaihtuikin suomalaisten virkamiesten kielloksi.
      Eli loppujen lopuksi hallituksemme Urpilaisineen ei uskaltanut tuota kallista 100 miljoonan paperia esitellä ollenkaan kansalle.
      Kyllä demujen ulkomainen towerituomaritoimisto oli varmaankin hyvillän, kun Suomen towerit antoivat hieman rahaa "tyhjästä työstä"
      Kyllä rötöstowerikerho osaa nuo yhteiskuntakusetushommelit.

Nyt sitten toinen toweri, ulkoministeri Tuomioja junailee seksimatkailija Kiljuselle huippuvirkaa ulkoministeriöstä, kun tuo munsterin näköinen turhake joutui ulos eduskunnasta.
      Mitähän sitä towerin KÖYHÄÄ toweriaan auttaa.

Demari-ukkeli on jo nyt alkanut demujen seuravaan listahittilaulun, jotta nyt vain kävi niin, ei se ole demujen syy jos rahat meni takaus naurettavan takaussopimuksen takia, vaan kepun vika kepun vika..

Kyllä demariäänestäjien täytyy olla tyhmiä, jos ovat vielä köyhiäkin.
      demarit ovat ökyrikkaiden puolustaja eikä mikään työväenpuolue.
      No kulman takaa kyläkin ovat myöskin sitä, sillä eihän köyhillä ole enää töitäkään, kun demut on nekin ulkoistaneet muiden maiden "köyhille" ko olevan maan ökyrosvoja rikastutamaan.
      No saanmmehan me taakaksemme vastaavasti lisää ulkomaanköyhiä elätettäväksemme.
      Tulee nimittäin asuntopula hesassa, kun köyhiä tuodaan loisimaan, joten Helsingin kaupungin asuntorosvorakentajilla riittää yhteiskunnalta rosvottavaa tuollakin tavoin.

maamme on rosvopiirien hallinnasa, ja eduskuntamme on vain kansankusretuslaitos, joiden johtavina kusettajina toimii nykyhallituksemme.

Kohta on ökyrosvoilla omat himmelilähiönsä omine vartijoineen, ja palveluineen, kuten muuaallakin sivistyneissä demokratia maissa. Kuten esim.Venäjällä ja Pohjois-Koreassakin.

Kuseen on kansamme ajautumassa, mutta pitikö uskoa demarihuijareita vuosilkymmenien ajan työväenpuoluekusetuksineen.
      Joka kuseen kurkottaa, se virtsaan lumsahtaa.

• Mikä auttus

”seuraisi Urp8ilaisen erosta.?????”

No tässäpä alkajaisiksi auttus näreitä:
      Ensinnäkin Suomen valtionvarainministeri ei ylistäisi Ranskan presidenttiä joka lupasi poistaa talouskurin EU:sta.
      Eikä tarjoaisi Euroopan ”mahtivaltioille lisää alinaa, eikä ostaisi Lontoon lakimiehiltä salaisia vakuuspapereita

• Tosiasiaa vai mitä?

Maailmalla on Urpilaisen vakuuspaperin oston rikastuttamana 100 uutta demarimiljonääriä!!; niin tai sitten kymmen kpl kymmenmiljonääriä.

Olkon miten vaan, mutta tuossakin demu-Urpilainen toimi ilman eduskunnan käsittelyä.
        Ei kysynyt hallitus eduskunnalta, josko sijoittaisimme 100 miljoonaa euroa lontoon ökyrosvoille tyhjästä paperista.
        Oikein huvittaa kun Urpilainen leukaheltta pystyssä hokee vakuuspaperinsa hienouta, jota ei kuitenkaan koskaan edes anneta kansalle arvosteltavaksi.Tyhmiä ovat demyäänestäjät. YLEN tyhmiä.
        Tuo Yle tuli tuotoa tuohon vain siksi, koska kansalle paljastunee vasta ensi vuonna, kuinka Krista Kiuru SDP, kusetti kansaa ökyrosvojen opussiin tuossakin ylevero.asiassa.
        Nythän on niin, etä mitään mielenkintoista ei näytetä kuin maksukanavilla, ja yle-verola rahoitetaan vain kansakusetusta, ja mainostetan maksukanavia, kuin puolueitakin.
        Poliittinen suojatyökeskus, koko yle tulevaisuudessa, joka rahoitetaan vuosittain/eduskuntakausittain korotettavalla yle-verolla.
        Kyllä kuurosokea demenntikko olis mielissään jos ymmärtäisi, etä häneltäkin peritään pienestä eläkkeestä herrojen poliittisenpelin vero.
        Toki yle rahoitta tuolla veroilla myöskin ökyrosvojen urheilubisnesksiä, kuten olemme ja tulemme huomammaan.
        Kaiken maailman turhisjulkut pyörivät ohjelmissa viisauksiaan latelemassa, ja muu tieto ja asia pimitetän kansalta tyystin. Eli valheellisen tiedonvälityksen lomassa on jotain roskaohjelmaa täyteeksi, tai sitten jotain hjallispeliä kovalla taksalla.
        Urheilu-ja kulttuuriministerimmekin on täydsin noiden ketkujen puolella.
        Kyllä työstä on maksettava, on hänen moittonsa, kun towereitaan nimittää tyhjänpäiväisiin "huippuvirkoihin". Urheilu ja veikaus on näköjään täyttä hyvävelirosvousta nykyään.

• Iso Tee

Jokaisen työssäkäyvän lompakko on myös demarin lompakko, mutta demarin lompakko on vain demarin. Lipponen jo aikoinaan todisti tämän ja Urpilainen vain jatkaa perinnettä. Pistää mietityttämään tuo Urpilaisen koulutustausta: Peruskoulun opettaja. Sääliksi käy niitä lapsi raukkoja, joita tuo nainen on "osaamisellaan" opettanut. Eihän jutalla tunnu olevan alkeellisintakaan lasku- tai kielipäätä ja muutenkin olemus on mitä on.Kokoomus, vihreät ja erityisesti rkp kertovat jutalle mikä on parasta...

• Uudistunut-Ukki.

"Voi Herra" anna minun kaikki kestää., nyt kun tämä Urpilaisen haukkuminen on saavuttanut "Kliimaksinsa", niin totean vain teille täysin "Tomppeleille", ettekö te "Piruparat" käsitä, että Urpilainen on siinä asemassa, mihin EU-on hänet ja koko Suomen hallituksen velvoittanut.

Virhe tapahtui silloin, kun Suomi liittyi enemmistön päätöksellä EU-hun, nyt on turha enää olla "Jälkiviisas" ja haukkua aivan syytöntä Ministeriä. Eikö teidhin "Pököpäihin" mitenkään uppoa, että Suomi on Saksan ja Ranskan hyvinvointivaltioiden mukana auttamattomasti "Kusessa". EU-la, on omat sääntönsä, joita Suomikin an sitoutunut noudattamaan, ei me siitä erilleen tässävaiheress PÄÄSTÄ.

Koettakaa nyt tekin kantaaottavat "Tomppelit" edes vähän seurata asioita, ja ottakaa selvää miten Suomi makaa. On aivan kohtuutonta haukkua noin Kaunista ja hehkeää naisimmeistä. Nyt kyllä näkee Urpilaisen katseesta, että paineet ovat käymässä hänellekin kestämättömäksi. eikä ihmekään, kun omatkin kannattajat syyttelevät yksinomaan häntä noitten Euroopan huijarivaltioiden velkataakasta. Kyllä näin on näreet, ja tämä jos mikä on Taivahan tosi.?

• Ukki pilaa palstat
        Uudistunut-Ukki. kirjoitti:

"Voi Herra" anna minun kaikki kestää., nyt kun tämä Urpilaisen haukkuminen on saavuttanut "Kliimaksinsa", niin totean vain teille täysin "Tomppeleille", ettekö te "Piruparat" käsitä, että Urpilainen on siinä asemassa, mihin EU-on hänet ja koko Suomen hallituksen velvoittanut.

Virhe tapahtui silloin, kun Suomi liittyi enemmistön päätöksellä EU-hun, nyt on turha enää olla "Jälkiviisas" ja haukkua aivan syytöntä Ministeriä. Eikö teidhin "Pököpäihin" mitenkään uppoa, että Suomi on Saksan ja Ranskan hyvinvointivaltioiden mukana auttamattomasti "Kusessa". EU-la, on omat sääntönsä, joita Suomikin an sitoutunut noudattamaan, ei me siitä erilleen tässävaiheress PÄÄSTÄ.

Koettakaa nyt tekin kantaaottavat "Tomppelit" edes vähän seurata asioita, ja ottakaa selvää miten Suomi makaa. On aivan kohtuutonta haukkua noin Kaunista ja hehkeää naisimmeistä. Nyt kyllä näkee Urpilaisen katseesta, että paineet ovat käymässä hänellekin kestämättömäksi. eikä ihmekään, kun omatkin kannattajat syyttelevät yksinomaan häntä noitten Euroopan huijarivaltioiden velkataakasta. Kyllä näin on näreet, ja tämä jos mikä on Taivahan tosi.?

H O M O Ukki ! Oletko tänään homostellut ja kuristanut jotakin piruparkaa niinkuin tuolla toisella palstalla ilmoitit harrastavasi? Hienoa oli se, että tulit rohkeasti kaapista ulos. Kanna homoutesi ylpeänä sitä ei enää luokitella sairaudeksi. Tosin alapään hygieniasta kannattaa huolehtia kun eihän sitä tiedä mitä poikakaverisi on syönyt. Se kun nääs tulee kuitenkin taka-aukosta ulos viimeistään silloin kun sinä olet sitä ronkkimassa. Hyi helvata teitä vanhoja gay ukkoja.

• etelän vaari

Nythän alkaa jo tyhminkin demari tunnustaa, että emme saa
      senttiäkään Urpilaisen kreikalle lahjoittamista rahoista takaisin.
      Onhan tuo arrogantti tyhmyyden läpilyömä bimboblondi
      omilla toimillaan vain pahentanut edellisen hallituksen
      aloittamaa suomalaisen veronmaksajan halventamista.

Alkaa todella näyttää siltä, että Väyrynen ja Soini
      ovat sittenkin oikeassa.

Ja tämäkin on " Taivahan tosi".

ps.
      Ei Urpilaista tarvitse mitenkään erikseen haukkua,
      seuraa vain uutisista hänen tekemisiään, se riittää.

• Uudistunut-Ukki.

Voi sinuakin, sinä epäuskoinen "Etelän vaari". Kyllä meidän vaarien tulisi pitää yhtä, koska meidän elämämme täällä Syntisien maassa on auttamattomasti lopumassa.? EiUrpilainen yksin päätä yhdestäkää Ekusta mitkä Kreikalle nyt muka lainataan, koko Hallitus on asioista päättäny, Suomen kansan eduksi, niin ainakin toivomme.

Toisaalta eihän meidän Vanhojen miesten minullakin tulee kesällä 82-täyteen, tosin minunkohdallani on hyvä asia se, että minulla on viisikymppisen Fysiikka, jos on Lääkäriini uskomista. Ei löydä minusta mitään vikaa, vaikka otetaan minkälaisia kokeita.

Kun valittelin lääkärilleni, että nyt on Ukilla joku pahasti pielessä, kun ei viinakaan tahdo maistua. Vaikka selvitin hänelle , miten nuo ikänsä viinaa juoneet miehet , kun heiltä viinanjuonti katkeaa, silloin he kuolevat aina järjestelmällisesti parin vuoden sisään.

DSiksi olin huolissani myöskin omasta terveyden tilastani. Tämä Tohtori kyllä yritti väittää, että "Luuloni" ei pidä paikkaansa. Lääketiede ei ole tätä asiaa näin tulkinnut. Mutta Uudistunut -Ukki Pohjanmaalta on pannut tämän asian merkille, kun samanikäisiä entisiä "naukkailukavereita", kaatuu kuin heinää, jopa paljonkin alle kahdeksankymmenen.

Miten on "Etelän Vaari", onko sinulta mennyt alkoholin maku, jos näin on niin odotahan vaan kohdaltasi, parasta, kuitenkin pelkään pahinta, jos ei viina maistu. Tämä tieto perustuu minun yksityisiin tutkimuksiini, kuolleitten kaverieni kohdalta, ja näin on näreet, Jumalaparatkoon.

• toiminnanaika

Ne puolueet jotka haluavat eroon tästä eurooppa hömpästä voisivat yhdistää
      voimansa eikä haukkua toisiaan.

Eikö sellaisia ole Perss, osa kesk, ja IPU, ehkä muutama muukin, ainakin
      yksittäinen edustaja.

Vaaliliitot auttaisi asiaa.

• Kreikanlainapakettien takaaminen alkoi jo edellisen hallituksen aikana, Vanhanen markkinoi ensimmäistä kreikkapakettia hyvänä sijoituksena. Vanhasen takaukset lankeavat maksuun ja nämä rahat ovat jo menneet Länsi-maitten pankkien taseisiin. Nykyisen hallituksen takaamia lainoja ei ole vielä nostettu. On hyvä erottaa kaksi asiaa, mikä on lainaus ja mitä on lainan takaus.

Mikään ei muuttuisi, mikäli hallituskokoonpano laitettaisi uusiksi. Jos eurossa haluamme pysyä, silloin myös yhteisvaluutan ongelmat meitä koskettavat. Mikäli Vanhasen hallitus olisi kuunnellut oppositiota, silloin tilanne ei olisi aivan näin kärjistynyt. Jo ensimmäisiä avustuspaketteja solmittaessa olisi sijoittajien vastuu huomioida, tämänhän keskustelun hallitus lainasi vastuuttomaksi. Koska aikoinaan koettiin tärkeäksi tukea Keski-Euroopan pankkeja, näkemättä mitään toisia vaihtoehtoja, olemme tulleet tähän tilanteeseen. Jos jotakin lähihistoriasta voimme oppia, se on ainakin se, ettei edellisen hallituksen kokoonpanon talousosaamisessa ole ollut hurraamista.

Kuinka nykyinen hallituksemme tulee selviämään, se nähdään vasta hieman myöhemmin. Urpiaisen vaatimat takuut takauksellemme, eivät toivottavasti koskaan konkretisoidu, koska silloin sekä Kreikka että muut euromaat ovat pahoissa ongelmissa. Vakuudet oli kuitenkin syytä ottaa, kuten näemme, tilanne on varsin paha. Keskustapuolueen esittämät vaihtoehdot, "letkut irti" retoriikka. On lähinnä tomppeleille tarkoitettua suunsoittoa, näin ei van voida toimia, mikäli yhteisvaluutassa olemme. Kyse ei ole siis pelkästään kreikkalaisista, isompi ongelma on tietenkin pankkijärjestelmä.
      .

• Uudistunut-Ukki.

No niin, tätäpäivää vaan sinullekin "Niinpä Niin". Onneksi tulit sinä ainakin yksi Heteromies tuomaan tänne Demaripalstalle sitä Faktatietoasi, kuten tapanasi on. Minä yritän päästä eroon noista "Seksuaalivähemmistöläisistä" mutta heti he löytävät minun kimppuuni.

Minä en viitsisi vanhana miehenä enää kuunnella heidän homotuksiaan, kun minä suuttuneena kerroin, että minä jos ssellaisen kuin homon, kohtaisin, niin kuristaisin hänet hengiltä. niin yksi neropatti julisti tuon uhkaukseni myötä minun olevan täys homo.

Näyttää, että Ylläpito tuolla Kepupalstalla suosii noita homokirjoittajia, tuo homosteluhan loppuisi jos heidän paskakirjoituksensa ylläpito poistaisi välittömästi. Miksi näin ei tapahdu täytyy toimittajienkin joukossa olevan näitä seksuaalivähemmistöön kuuluvia muutenhan tuo paskanjauhaminen on helppo lopettaa.

Niin sinä vaan vielä jakst pakertaa näillä keskustelupalstoilla Jopelle tuli jo mitta täyteen, ja hänelle tuo homostelu riitti. Kyllä minäkin irtaudunn kokeilen hut tätä Demaripalstaa, jospa täällä kuulisi vähemmän näitä homostelijoita, kyllä näin on näreet.

• Niinpä niin

No niin, tätäpäivää vaan sinullekin "Niinpä Niin". Onneksi tulit sinä ainakin yksi Heteromies tuomaan tänne Demaripalstalle sitä Faktatietoasi, kuten tapanasi on. Minä yritän päästä eroon noista "Seksuaalivähemmistöläisistä" mutta heti he löytävät minun kimppuuni.

Minä en viitsisi vanhana miehenä enää kuunnella heidän homotuksiaan, kun minä suuttuneena kerroin, että minä jos ssellaisen kuin homon, kohtaisin, niin kuristaisin hänet hengiltä. niin yksi neropatti julisti tuon uhkaukseni myötä minun olevan täys homo.

Näyttää, että Ylläpito tuolla Kepupalstalla suosii noita homokirjoittajia, tuo homosteluhan loppuisi jos heidän paskakirjoituksensa ylläpito poistaisi välittömästi. Miksi näin ei tapahdu täytyy toimittajienkin joukossa olevan näitä seksuaalivähemmistöön kuuluvia muutenhan tuo paskanjauhaminen on helppo lopettaa.

Niin sinä vaan vielä jakst pakertaa näillä keskustelupalstoilla Jopelle tuli jo mitta täyteen, ja hänelle tuo homostelu riitti. Kyllä minäkin irtaudunn kokeilen hut tätä Demaripalstaa, jospa täällä kuulisi vähemmän näitä homostelijoita, kyllä näin on näreet.

Niin te muut punikitha olettekin umpihomoja.
        Sinäkin jomppesi kanssa olet Kempeleen tunnetuin homo, siellä Ykköspesän yläkerrassa.

• Heikki Osmium

Älä jauhaa sontaa muuli. Sinä lupasit homoilla ja kuristaa jonkun raukkaparan hengiltä. Tuosta sinun typerästä puolustusvaleestasi jäi taas tuo homo sana pois. Älä kiellä homouttasi enää kun kerran olet sen jo julkisesti tunnustanut. Ei se ole häpeä eikä sairaus. Kanna ylpeänä poikarakkautesi ja muista ehkäisy - siis tautien ehkäisy ja pese nysäsi säännöllisin väliajoin.

T. Heikki Kyllikki

ps ole hyvä ottamaan suikkendaaliin jos kiinnostaa

• Uudistunut-Ukki.
        Heikki Osmium kirjoitti:

Älä jauhaa sontaa muuli. Sinä lupasit homoilla ja kuristaa jonkun raukkaparan hengiltä. Tuosta sinun typerästä puolustusvaleestasi jäi taas tuo homo sana pois. Älä kiellä homouttasi enää kun kerran olet sen jo julkisesti tunnustanut. Ei se ole häpeä eikä sairaus. Kanna ylpeänä poikarakkautesi ja muista ehkäisy - siis tautien ehkäisy ja pese nysäsi säännöllisin väliajoin.

T. Heikki Kyllikki

ps ole hyvä ottamaan suikkendaaliin jos kiinnostaa

Kuulehan sinä"Heikki Kyllikki, sinä seurasit minua kuin "Hai laivaa", tuolta Kepupalstalta, tänne sivistyneiden Dien palstalle. Tuoppa ihan vapaasti se minun kirjoitukseni palstalle jossa minä kerron olevani Homoseksuaali, kuten sinä ehkä takuuvarmasti olet, muuten ei terve ja järkevä ihminen voisi jatkuvasti tuota samaa paskaansa jauhaa.

Miksi sinä et ota kantaa, minun avaukseeni, tuosta Urpilaisesta, ja voisit haukkua häntä vaikkapa Lespoksi, kun nuo Seksuaalivähemmistöt näkyvät tekevän sinuun noin helkatin kovan vaikutuksen.

Nyt tänäpäivänä taas pitäisi ratketa tuo Kreikan kohtalo, saapa nähdä, miten nyt Eu -asiaan suhtaantuu. On se vaan kummallista kun jotkut Valtiot ovat saaneet elää kuin "Pellossa", ovat siis saaneet ottaa velkaa velan päälle.

Tulee vaan mieleni, jos Lipponen olisi silloin valittu Komission Puheenjohtajaksi, niin olisiko tuollaista päässyt tapahtumaan, Lipponen kun on taatusti laskutaitoinen ja oikeudenmukainen mies.

Siihen piti valita tuo saamaton "Samaros", vai mitenkä se nyt kirjoitetaankaan, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.?? Lipponen "Tomerana" miehenä olisi jo ajat sitten pannut EU-n velkahanat kiinni Kreikalta.

On se muuten ihmeellistä asioidenhoitoa, kun Ukon tai Akan kuoltua, Leski nostaa vielä vainajasta täyttä eläkettä vuosikausia, ei ole kumma jos Valtio velkaantuu Pikajunan vauhtia. Nyt me Suomalaisetkin joudumme maksamaan noitten jo vuosia kuolleiden Kreikkalaisten eläkkeitä. Tulee vaan mieleen se vanha sanonta : "Onko tämä unta vai huonoa viinaa". Kyllä näin on näreet, ja tämä on myöskin Taivahan tosi.??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      167
      1868
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      178
      1414
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      876
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      682
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe