että vaan tappaisin itseni jotta maailma ja vastakkainen sukupuoli välttyisivät minulta. Olen sen verran virheellinen ja huono tyhmä mies että yksikään nainen ei vapaaehtoisesti edes juttele minulle. Kaikki vaan nauravat minulle ja varmasti jokaiselle naiselle on kerrottu että älä ala juttele tuolle koska se on outo ja tyhmä mies joka ei osaa mitään. Niin parempi vaan olisi ehkä jos poistuisin...
En saa edes laskettua oikein noita lukuja tossa varmistuskuvassa :(...
Olisikohan parasta...
17
116
Vastaukset
- ..........
Vai sellaista suosittelet. No ei minulle ainakaan lutkien mielipiteet mitään merkkaa.
- Daredevil 000
omanarvontunto 0. ehkä voisit keksiä jotain muuta sisältöä elämälle kuin tuntemattomien naisten mielipiteiden miettiminen.
- ..,...
Naisia pitää panna eikä miettiä.
- 11
voi muru, aivan varmasti jostain löytyy se oma ihana nainen sinullekin.
ei välttämättä heti, mutta myöhemmin. elä sijoita ajatuksia toisten päähän, itseämme meistä kukin eniten ajattelee eikä toisten oletettuja vikoja tai huonouksia.
itsetunnon parantamiseksi ensiaskel voi olla se että lopettaa tämän palstan lukemisen. sataa kakkaa tuulilasiin ja vedetään alta lipan, mitä tahansa sanotkin, koska voi nimettömänä kommentoida.- mnhthm
Lässynlässyn.
- kaukanatäydellisestä
Olisihan se toki parempi ettei kävis täällä, on niin masentavaa täälläkin kun jotkut saavat tyydytystä siitä kun haukkuvat toisia maan rakoon. Oma itsetunto on kyllä niin maassa että en tiedä saako sitä enää ylös.
- lyhyt mies
Älä murehdi. Naiset vihaa minuakin pituuteni takia mutta ymmärsin hakeutua ajoissa hoitoon, ennen kuin tein mitään peruuttamatonta. Suosittelen samaa sullekkin.
- Mihin hoitoon?
Paljonko venyttivät?
- miehenkuvotus
Oli minullakin joskus samoja mietteitä. Minulle kuitenkin jotkut naiset juttelevat, ihan kaverimielessä. Varmasti kaikki tuntemattomat pitävät outona ja nauravat. Mutta en enää välitä niistä, elän elämääni miten haluan. Jos he kokevat olemassani oloni henkilökohtaisena loukkauksena, niin siitä sitten kokevat vain. Olkoon se sitten rangaistus siitä, että ajattelevat niin.
Eiköhän elämästä löydy jokaisella jotain minkä takia mennä eteenpäin. Välillä se vain tuntuu vaikealta löytää. - Ei täydellinen
Oletko masentunut? Miksi edes sanot mitään tuollaista? :/
- kaukanatäydellisestä
No joo, keskivaikea masennus on, lääkitys on. Sitten kun vielä on huono itsetunto, ujo, arka, epäsosiaalinen niin päällä on aika kestäminen näitä kaikkia yhtäaikaa (:
- dsafdsafdsfdsafafsda
Itselläni itsemurha ajatuksia tulee ehkä kerran kuussa tai joka toinen kuukausi niin, että sen kanssa pystyy vielä elämään. Tunne on musertava epätoivo, mutta saan sen menemään pois parissa tunnissa vaikka musiikkia kuuntelemalla.
Ja jos nyt olisinkin totaalisen huono ihminen, minkä hyö sille mahtaavat? Saavat viedä piikille, jos minusta haluavat eroon. En nimittäin taida pystyä itsariin, vaikka kaikki toivo ja valo ympäriltä on kadonnut. Minusta puuttuu jokin sellainen lopullinen julmuus, etten loppupelissä kykenisi armahtamaan itseäni. Jospa se pieni armo itseä kohtaan onkin sitten sisäistä valoa, jonka valossa vielä jaksaa.- .......
mistä sinkkuutesi voi johtua?
- sadfasdfsdfasdfsdafs
....... kirjoitti:
mistä sinkkuutesi voi johtua?
Minäkin tykkään sarkasmista. XD
- Miksi annat
Muiden määritellä omanarvontunteesi. Olet varmasti jossakin asiassa hyvä. Ole ylpeä siitä missä olet hyvä ja pidä siitä kiinni. Kukaan ei voi viedä sitä sinulta pois. Jos joskus tulee huonopäivä niin muistele missä olet hyvä ja jää siihen tunteeseen.
- kaukanatäydellisestä
Oon mä kyllä muutamassa asiassa hyvä mutta niitten toteuttaminen ei enää onnistu kun ne vietiin minulta pois, ainoat asiat mistä pidin lapsesta saakka ja tykkäsin tehdä mutta kun raha on joillekin tärkeämpi.
- Parempi vaihtoehto
Mikset tapa mieluummin naisia ja nussijamiehiä kuin itseäsi, siitä saisit suuremman tyydytyksen. Ja naiset voisit vaikka raiskata ennen kuin tapat, tai sen jälkeen, miten vaan enemmän miellyttää. Moni huonompi ja tyhmempikin on vaan raiskannut ja tappanut sen enempää miettimättä. Kumma miten kaikesta pitää aina syyttää itseään, jotain itsekunioitusta pitäisi sentään olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955