APUA!
Katsoin karsintaa siihen asti kun finskit munas ittensä. Voi Luoja, onneksi oli esi- karsinta. Ja siihen se meiltä toivottavasti jääkin .Ei pelasta. Voiko kamalampaa esitystä taas saatu aikaiseksi, Voi Hyvä Isä sentään ja armahda meitä. Mikälainen kuva me taas annetaa meistä. Hävettää taas lähtee reissuun syksyllä Eurooppaan ja muille mantereille, kertoo että olen Suomesta, ja kaiken huippu Euroviisuihin yritetään. ja nyt ruotsinkielellä kun muuten ei olla pärjätty, seuraavaksi varmaan venäjäksi, sehän on jo toinen kotimainen, anteeksi kolmas ensin, ruotsi, viro, venäjä ja sitten pieni SUOMI. Karjalan perukoilta haetaan mummot, ai niin ryssät hokas sen jo. Onhan se nyt haaste mistä saadaan ensivuodeksi, tarpeeksi tyhmiä " mummoja " Olis varmaan parempi kun Monityhmäkansllinen Pikku soomi antaisi ne markkinat muille ja säästäis verorahoja
Ei tarvitse lähettä kallista delegaatiota, muusikoita ja tyhjäntoimittajia sinne meidän vero ja lehden tilausmakujen hinnoilla.
Euroviisut, puren käteni poikki
5
147
Vastaukset
- MartinaFani
Ihan vain btw; miten Euroviisut liittyy kotimaisiin julkkisjuoruihin? :D
- £§%&¤#"½@&?&
Tykkäsin. Tosi koskettavat sanat.
http://www.youtube.com/watch?v=jbU6zE9pfJk&feature=related
...ja avaus sopii paremmin tälle palstalle, kuin nobody-marttiiiiiiina-jutut - Koskettavat sanat jo
"Kun mä blundaan"
Tät Tin Til
Lemu meistä kahesta...
http://youtu.be/jbU6zE9pfJk
En tykännyt kyllä yhtään, anteeksi.
Martina olisi tuonut elämää ja väriä aneemisiiin viisuihin.
http://youtu.be/PNWP9HlMBH0 - MartinaFani
Niinpä, olisi Martinan pitänyt lähetä bakuun, vaikka tuo se Martinan Euroviisu kipale olekaan.
- outolintu*
Minä tykkäsin mummujen esityksestä. Ihanat vanhukset ansaitsevat kirkkonsa ja kiitokset yrittelijäisyydestään.
Lordi oli hirvittävää katseltavaa kuuntelusta puhumattakaan. Mutta ei olikin hienoa että voidaan näin jakaa mielipiteitä kaikella ystävyydellä. Vaihelu on yksi elämän suoloista ?
Siunaan sinä päivänä palstan vartiaa kun antaa lotilkalle elinikäisen porttarin tänne.
Martinasta en naisena sano mitään, en myöskään katso ihmisen ulkonäköä vaan luonnetta. Sillä ulkonäkö on luojan luomaa. Tavat niinkuin itse tahtoo ja mäntyharjun elähtäneellä tyrkyllä ei ole kumpaakaan.
kun euroviisuissa on kaikki kokeilu niin nyt sitten ruotsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483