hmm.siis.jos olen hakenut kahdelle eri paikkakunnalle saman alan kouluun.sanotaanko nyt vaikka hoitoalalle, turkuun ja mikkeliin.turku minulla on ensimmäisenä hakuna ja mikkeli on viimeisenä.hakupaikat 2-4 ovat vaikka Helsinkiin insinöörilinjalle.mutta se ei ole nyt s pointti VAAN.
Turkuun minulla jää sen pari pistettä alle viimevuoden rajojen tämän viiden lisäpisteenkin kanssa, ja mikkeliin sama homma. ja tässä se kysymys.
voinko päästä mikkeliin pääsykokeisiin ja saada sen 5 lisäpistettä sinne, koska se on sama ala kuitenkin ja turkuun minulla ei riitä todistus?. ihanaa jos joku saisi edes jtn tolkkua tästä ja osaisi vastata.en tiedä.huhhuh
Saman alan pääsykokeet,eri paikkakunnat.
Blondi isollä b:llä
2
278
Vastaukset
- valitettavastionnäin
5 lisäpistettä ensimmäisestä hakutoiveesta tulee ensimmäisestä hakutoiveesta. Eli saat Mikkeliin pelkästään todistusten pisteet. Jos todistuspisteet riittää kuitenkin Mikkelin kokeeseen, voit saada sinne kutsun.
Jos saat Mikkelin kokeesta todella hyvät pisteet, voit päästä silti Turkuun kouluun.
Toivottavasti vastasin myös kysymykseen. :D - Blondi isollä b:llä
Kiitos !. vastasit paremmin kuin hyvin kysymykseeni.kiitos paljon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301945- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 84990
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93729Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 23661