Se nyt vaan on tosiasia että hoikilla naisilla on aina vientiä. Ja meidän hoikkien miesten on vaikea ymmärtää miksi nainen antaa lihota jos hoikkuudella saa niin paljon enenmmän ja koskee muutakin kuin parisuhdetta. Tämä palsta lienee niiden turhautuneiden deittaajien purkautumispaikka (niin tämäkin viesti :) ) , joten en usko että täällä juurikaan on kirjoittelemassa hoikkia naisia. Ylipäätään niitä vapaana vähän tässä kolmenkympin iässä. Ehkä lähden hakemaan ulkomailta köyhistä piireistä naista, kun on se ostetettukin nainen parempi kuin ei ollenkaan ja ei tässä rahapulassa elellä.
Onko kokemuksia ulkomaalaisista deittisivustoista? Paras vienti tosin taitaisi olla siellä missä oikeasti köyhää ja ehkä se elämäni nainen ei ole netin ääressä.
Ja onko se nyt niin kamalan paha asia että tykkään hoikista naisista. Einhän sille mitään voi että naiset viehättää ja niiden seuraa kovasti haluaa. Ja vaikka haluaisin niin kertkaikkiaan en vain pysty kokemaan lihavia tai pyöreitä kohtaan mitään vetovoimaa. Eihän se silloin mikään suhde olisi?
hoikat naiset
26
2455
Vastaukset
- läski etoo
Kyllä sinun pitäisi ylistää läskiä suomalaista naista, sellaista josta saa "kiinni", odotas vaan kun ne herää ja alkaa miinustamaan avaustasi.
- En_koske_läskiin!
Mitä ylistämistä niissä on. ylipainoisen naisen kelpuuttaa vain miehet jotka ei timmiä saa ja ovat valmiita tyytymään vähempään eli isompaan.
Ja ärsyttävää on se että hoikkuuden ihannointi on paheksuttavaa ja läskistymistä pidetään luonnollisena. Yhteisöt jotka elävät vielä nykyään enemmän luonnollisesti niin eivät lihoa. Eikä tarvitse katsoa kuin valokuvia aikaisemmista sukupolvista niin kyllä tämä läskistyminen on karannut käsistä vasta aivan viimeaikoina. Ei ole yhtään luonnollista että ikä ja läskiys kulkevat käsi kädessä. Sitä se sitten teettää että vähän vaativammille uroksille ei helposti löydy sitä luonnollista naiskauneutta joka on hoikka. Painoindeksitkin on melko tuore juttu ja selvästi luotu läskit hyväksymään. painoindeksin meneminen yli 25:n tarkoittaa vain lievää ylipainoa. JOs seksuaalista vetovoimaa herättävästä ulkonäöstä ja samalla luonnollisesta ulkonäöstä puhutaan niin kyllä pyöreys ja "läskiys" alkaa jo selvästi pienemmillä painoindekseillä. Oikeastaan en usko että oikein kukaan nainen on normaalin luonnollisen naisen näköinen kropaltaan painoindeksillä 25. Missejä ja malleja pidetään nykyään jo melkein epäluonnollisen hoikilta, mutta totuus on että he ovat niitä luonnollisen kauniita. Heidän painoindkesit vaihtelee 17-19 paikkeille keskimäärin. Tämän läskikansan mielestä tuo on aliravittua, mutta ihan normaalin kokoisia olisivat jos elettäisiin ihmisen luonnollisessa elintilassa ja elämäntavoilla.
Niin ja tästä aiheesta ei todellakaan puhuta paljoa. Ja miehet on opetettu pitämään hoikkuusihanne sisällään. Miehet ja naiset on erillaisia ja katsovat erillaisia asioita vastakkaisessa sukupuolessa. Olen useammankin naisen kohdalla havainnut että hakevat itsensä kokoista miestä. Nuorempana kun oltiin hoikkia niin miesihanne oli tosi hoikka myös. Sitten kun vatsamakkaraa kertyy niin ei enää pidetäkkään hoikasta. Jos katsoo naisten ihannekumppaneita niin harvemmin niisä on tilaa hoikalle miehelle, mutta aika usein sitten hoikkien naisten kohdalla taas kuitenkin on. Eli tämä läskistyminen ei tuota samalla tavalla ongelmia naisille kuin miehille ja siksi naiset eivät oikeastaan edes tajua kuinka paljon koko läskiys vaikuttaa parisuhdemarkkinoihin. Ylipäätään nykyään kun ollaan vaatteet päällä niin naisia ei kiinnosta mitä on vaatteitten alla mutta miehiä kiinnostaa. Miehiä taas ei niinkään kiinnosta miltä nainen näyttää vaatteet päällä vaan millainen vetovoima on kun ollaan luonnollisesti ilman vaatteita.- tuleva PLÖSÖ?
Koskaan en ole tukevasta miehestä innostunut, johtuneeko sitten siitä että itse olen aina ollut hoikka tai korkeintaan normaali. Painoindeksi 25 ei ole ylittynyt kertaakaan. Nykyään on 21 alapuolella.
Miehet tuntuvat olettavan että naista ei haittaa vaikka mies olisi miten läski ja polttaisi ketjussa. Pidetään aivan outona kun ei noista seikoista pidä.
Mutta:
>Heidän painoindkesit vaihtelee 17-19 paikkeille keskimäärin. Tämän läskikansan mielestä tuo on aliravittua, mutta ihan normaalin kokoisia olisivat jos elettäisiin ihmisen luonnollisessa elintilassa ja elämäntavoilla.
Minun, hoikan, mielestä tuolla indeksillä varustettu ON aliravittu. Olen itse ollut joskus tuossakin ryhmässä ja minua haukuttin, enkä itsekään pitänyt siitä että näytin kuin keskitysleiriltä karanneelta. (Syy laihuuteni oli masennus sen vuoksi että tulin jätetyksi.)
Jotain tolkkua kummassakin ääripäässä. Ei luurangon laihuus ole sen parempi asia kuin tanakkuus.
- ikisinkku_2012
Tähän maailmaan on tosiaan helppo syntyä naiseksi kunhan vaan yhdestä asiasta pystyy pitämään huolen eli siitä että on hoikka ja pysyy missin mitoissa. Sen jälkeen on saa melkein mitä vaan jos kovasti haluaa.
- jeeps...
Niinpä niin, näitä takakenossa kulkevia palleroita on katukuva täynnä,
tosin molemmissa sukupuolissa. Nyt kun kesä kolkuttelee ja vaatekerrat
vähenee, niin kyllä näky on senmukainen. Pönkkäkintulla minihame ja
liian pieni yläosa, sitten miehet, virttyneet t-paidat/lökäverkkarit.
Revi siitä huumoria, mutta kyllä nälkäkurjetkin on toinen äärilaita. Liika
laihuus ei ole kaunista, ei vaikka mitenpäin katsois ja tietä onnelaan silläkään
ei löydetä. Tarvitaan kuivat sahajauhot yläpäähän...Hoikilla on tapana nostaa
itsensä muita älykkäämmiksi. - BMI 22
Eiköhän se ole jokaisen oma asia minkä painoinen haluaa olla. Varsinkaan kun kukaan ei pakota hoikkia miehiä seurustelemaan lihavien naisten kanssa. Hoitakoot molemmat vain omat asiansa.
- Joltain kuullut
Ehkä voisin tuhtimpien tyttöjen tueksi vähän vihjaista että hoikat naiset saa kyllä miehiä mutta eipä kovin monikaan pysty niitä pitämään kovin kauaa.
- yksi sivusta seuraaj
No hoikat naiset ei halua pitää tai yrittää pitää. Niiden kellä ei vientiä ole hoikkien naisten lailla niin on ehkä vaikea hypätä heidän mietteisiin, mutta olettaisin ettei kauheaa intoa ole pitää miestä pitkiä aikoja kun tietää että uutta on aina tarjolla. Jokaisesta myös tuppaa löytymään puutteita tutustumisen edetessä. Sitten kun se täydellinen tapaus tulee hoikan naisen eteen niin kyllä siitä helposti pidempikin rakkaustarina syntyy kun molemmat haluaa pitää toisistaan kiinni
- tuleva PLÖSÖ?
Pari vuotta olen ollut sinkkuna hoikkaakin hoikempana ja tämä on tulos, taas väite että nettideittinaiset ovat läskejä kaikki tyynni. Haluan hoikan miehen, ja tästä olen saanut kuulla haukkua ja jäkätystä miehiltä jotka ovat mielestään "raamikkaita" ja "miehen mitoissa".
Ei jaksa enää. Ehkä minäkin lihotan itseni syöttöporsaaksi kun en kerta jostain syystä osu yhteen hoikan miehen kanssa. Johtuneeko siitä että olen 40 ja hoikat miehet yleensä 30 . - 18
Totuus on, että NORMAALIN 30 täyttäneen BMI on ennemmin vähän yli kuin alle 25. Alle se on vain pakkomielteisillä ja muutenkin luonnevikaisilla himokuntoilijoilla tai anorektikoilla. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.
- tuleva PLÖSÖ?
Höpö höpö!
Silloin kun olin kolmikymppinen olin lähes 25 indeksiltäni ja olin varsin tuhdissa kunnossa. En mikään sairaalloisen obeesi tietenkään, mutta kyllä sitä silavaa ja sellua oli ihan kiitettävästi. Nyt olen nelikymppinen ja indeksi on alle 21. Näytän juuri sellaiselta kuin haluankin, hoikan normaalilta. Jos yhtään tämän "normaalimmalta" näyttäisin olisin jo itselleni liian lihava. Selkävaivaisena ei mitään ihroja edes jaksa raahata ympäriinsä.
Ei ole todellakaan pakko lihoa vanhemmiten. Vaihdevuodet tietysti tulevat olemaan mielenkiintoista aikaa koska on väitetty että paino nousee 2 kg. Mitenkähän se nousee jos osaa vastaavasti vähentää energian saamista??? - 18
tuleva PLÖSÖ? kirjoitti:
Höpö höpö!
Silloin kun olin kolmikymppinen olin lähes 25 indeksiltäni ja olin varsin tuhdissa kunnossa. En mikään sairaalloisen obeesi tietenkään, mutta kyllä sitä silavaa ja sellua oli ihan kiitettävästi. Nyt olen nelikymppinen ja indeksi on alle 21. Näytän juuri sellaiselta kuin haluankin, hoikan normaalilta. Jos yhtään tämän "normaalimmalta" näyttäisin olisin jo itselleni liian lihava. Selkävaivaisena ei mitään ihroja edes jaksa raahata ympäriinsä.
Ei ole todellakaan pakko lihoa vanhemmiten. Vaihdevuodet tietysti tulevat olemaan mielenkiintoista aikaa koska on väitetty että paino nousee 2 kg. Mitenkähän se nousee jos osaa vastaavasti vähentää energian saamista???Turha selitellä, olet alipainoinen anorektikko, kävelevä tuulikannel. Juuri sellainenluukasa, johon tosimies ei koske kuin enintään talikolla. Kroppa kuin maamme-laulu, ei laaksoa ei kukkulaa. Kuppikoko enintään A.
- 5+10
Miksi himokuntoilija on mielestäsi heti pakkomielteinen? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että on ihmisiä, jotka oikeasti pitävä liikunnasta, eli siis nauttivat siitä? Ei heillä tarvitse olla luonnevikaa tai mitään laihdutusmaniaa taustalla piilemässä. Liikunnallisuus on elämäntapa.
Ja se, että 30 täyttäneiden normaali BMI olisi ennemminkin vähän yli 25 kuin ali, on höpö höpöä. Kyllä nelikymppisenäkin voi olla vielä timmissä kunnossa, kun vain syö järkevästi ja liikkuu. Ei siihen tarvi jokaista suupalaa laskea, kunhan vain perusasiat ovat kunnossa.
Ei ihme, että niin moni on ylipainoinen, kun tällaista soopaa selitetään itselleen. - öh
tuleva PLÖSÖ? kirjoitti:
Höpö höpö!
Ei ole todellakaan pakko lihoa vanhemmiten. Vaihdevuodet tietysti tulevat olemaan mielenkiintoista aikaa koska on väitetty että paino nousee 2 kg. Mitenkähän se nousee jos osaa vastaavasti vähentää energian saamista???Jos painoindeksi on alle 21 niin ikääntyessä rutut tulee em. naamataulussa
esille. Äkkiä näyttääkin kävelevältä rusinalta. Tietysti pieni osa geeneilläkin
asiaan. - tuleva PLÖSÖ?
18 kirjoitti:
Turha selitellä, olet alipainoinen anorektikko, kävelevä tuulikannel. Juuri sellainenluukasa, johon tosimies ei koske kuin enintään talikolla. Kroppa kuin maamme-laulu, ei laaksoa ei kukkulaa. Kuppikoko enintään A.
Tä? xD
Jos sinulle on tärkeää valtavat daisarit, niin siinä samalla saattaa saada sitä läskiäkin kasan ekstrana, mutta kukin tavallaan.
Ei ongelma ole se että jotkut ovat lihavia ja jotkut laihoja, vaan se että nämä eivät jostain kumman syystä saa juuri sitä haluamaansa kumppania. Koska itselläni on ollut lihavia miehiä koko aikuisen elämäni ajan kimpussa ja joku melkein raiskannutkin keskelle metsää, en pidä lihavista ja minun puolestani he voivat pariutua keskenään. Pitää kunnioittaa sitä mitä joku haluaa tai ei halua.
Ei se minun maailmaani muserra että joku jossain haluaa rintavan ja/tai kookkaan naisen. Kunhan vaan löytyy mies joka arvostaa sitä vastakohtaa. EI kuitenkaan anorektikkoa, sillä sellainen en halua olla (indeksi jotakuinkin alle 20). - tuleva PLÖSÖ? (not!)
öh kirjoitti:
Jos painoindeksi on alle 21 niin ikääntyessä rutut tulee em. naamataulussa
esille. Äkkiä näyttääkin kävelevältä rusinalta. Tietysti pieni osa geeneilläkin
asiaan.Se on valittava joko
a) rutut ja rypyt
tai
b) kaksoisleuka
Että sopii valita. Itselleni se valitettavasti on mieluummin a. Omassa tapauksessani kun on turpea lärvi niin näyttäisin sialta jos lihoisin, mieluummin valitsen siis petolinnunpersenaaman. Hevosennaama olisi suurin suosikkini, mutta sitä en saa kun en ole britti.
- Silmät auki
Älä nyt hyvä mies mihinkään ulkomaille lähde. Eihän nyt kaikki naiset lihavia ole.
Minäkin olen hoikka nainen, enkä erityisesti välitä liikapainoisista hemmoista.- Hoikka Mies
Yhden laskurin kertomaa:
Painoindeksisi on 21.1.
Painoindeksin perusteella olet ihannepainoinen..
Olen hoikka mies, vaikka en urheile tai himokuntoile. Geeniperimää tiettävästi.
Ja silti, en kelpaa kumppaniksi. En ole kulmakunnan komistus, mutta en tietääkseni myöskään saunan seinästä revitty piru. Olen peruskohtelias, elämän ja opiskelujen kautta sivistynyt, en käytä alkoholia kohtuuttomasti, lopetin tupakoinninkin tuossa reilut 6 kk sitten. Pukeudun asiallisen rennosti.
Olen sosiaalinen ja keskustelutaitoinen, osaan kuunnella eikä minulla ole tarvetta kääntää kenenkään ajatuksia vastaamaan omia arvojani tai näkemyksiäni.
En roiku kapakoissa, auto on minulle väline paikasta toiseen siirtymisessä, voin helposti jättää jääkiekon MM-kisat katsomatta eikä minulla ole urheiluun yleensäkään fanaattista suhdetta.
Olen 53 v., puhun ja kirjoitan suomen ohella kohtuullisen sujuvaa englantia, olen matkustellut jonkin verran ja tulotasoni on keskiluokkaa. Olen ollut pitkässä parisuhteessa, minulla on kolme tytärtä, eli en lukeudu mihinkään peräkammari-jengiin.
Mutta jokin minussa karkottaa naiset pois. Ei edes tässä ketjussa mainostettu hoikkuus auta asiaa. Itse ihannoin hoikkia tai sopusuhtaisia naisia, ja siitä olen saanut kuulla kerran jos toisenkin. - Toinen hoikka
Hoikka Mies kirjoitti:
Yhden laskurin kertomaa:
Painoindeksisi on 21.1.
Ja silti, en kelpaa kumppaniksi. En ole kulmakunnan komistus, mutta en tietääkseni myöskään saunan seinästä revitty piru. Olen peruskohtelias, elämän ja opiskelujen kautta sivistynyt, en käytä alkoholia kohtuuttomasti, lopetin tupakoinninkin tuossa reilut 6 kk sitten. Pukeudun asiallisen rennosti.
Olen sosiaalinen ja keskustelutaitoinen, osaan kuunnella eikä minulla ole tarvetta kääntää kenenkään ajatuksia vastaamaan omia arvojani tai näkemyksiäni.
En roiku kapakoissa, auto on minulle väline paikasta toiseen siirtymisessä, voin helposti jättää jääkiekon MM-kisat katsomatta eikä minulla ole urheiluun yleensäkään fanaattista suhdetta.
Olen 53 v., puhun ja kirjoitan suomen ohella kohtuullisen sujuvaa englantia, olen matkustellut jonkin verran ja tulotasoni on keskiluokkaa. Olen ollut pitkässä parisuhteessa, minulla on kolme tytärtä, eli en lukeudu mihinkään peräkammari-jengiin.
Mutta jokin minussa karkottaa naiset pois. Ei edes tässä ketjussa mainostettu hoikkuus auta asiaa. Itse ihannoin hoikkia tai sopusuhtaisia naisia, ja siitä olen saanut kuulla kerran jos toisenkin.Olet monien naisten unelma, joten kyllä pitäisi onnistaa. Naisen ihailen miehiä, jotka pysyvät hoikkina. Itse olen seurannut vierestä ylipainonsa kanssa kamppailevaa miestä vuosikausia, nyt se on loppu. On hienoa, jos on niin hyvät geenit, että ei tarvitse tehdä töitä pysyäkseen mitoissa. Mahdatko tavata vääränlaisia naisia tai käydä väärissä paikoissa? Muuta toimintatapaa!
- Hoikka Mies
Toinen hoikka kirjoitti:
Olet monien naisten unelma, joten kyllä pitäisi onnistaa. Naisen ihailen miehiä, jotka pysyvät hoikkina. Itse olen seurannut vierestä ylipainonsa kanssa kamppailevaa miestä vuosikausia, nyt se on loppu. On hienoa, jos on niin hyvät geenit, että ei tarvitse tehdä töitä pysyäkseen mitoissa. Mahdatko tavata vääränlaisia naisia tai käydä väärissä paikoissa? Muuta toimintatapaa!
< Mahdatko tavata vääränlaisia naisia tai käydä väärissä paikoissa? Muuta toimintatapaa!
Ilmeisesti. En vaan ole vielä keksiyt, millaiset naiset on vääränlaisia ja millaiset oikeanlaisia :-). Kivoihin olen yrittänyt tutustua, onko nyt vaihdettava enempi pirttihirmu-malleihin?? Epätietoisuus vallitsee :-) - jaa jaa
Hoikka Mies kirjoitti:
Yhden laskurin kertomaa:
Painoindeksisi on 21.1.
Mutta jokin minussa karkottaa naiset pois. Ei edes tässä ketjussa mainostettu hoikkuus auta asiaa. Itse ihannoin hoikkia tai sopusuhtaisia naisia, ja siitä olen saanut kuulla kerran jos toisenkin.Et kai yritä saada itseäsi huomattavasti nuorempaa naista... Se on monen 50 miehen perisynti.
- Hoikka Mies
jaa jaa kirjoitti:
Et kai yritä saada itseäsi huomattavasti nuorempaa naista... Se on monen 50 miehen perisynti.
Väliltä 45-55
Luulen suurimman "perisyntini" olevan sen, että asun aika pienessä kaupungissa ja en innostu satojen kilometrien kaukosuhteista. Aika menisi mukavammin hyvässä seurassa kuin autossa istuessa :-)
Mutta mutta, pitää kai lopultakin valmistauta "die alone" tulevaisuuteen.
- laihuus rumentaa naa
kerron totuuden minkä olen havainnut. Olen noin 40v. nainen. Ystävä/tuttavapiirissäni on ehkä 1 hoikka, muut ovat tavallisen mittaisia, joku pulskempi: Ja se yllätys on että se ainoa joka on hoikka, ja urheilullinen, on SIKARUMA naamaltaan! Nuorempana hän näytti ihan tavallisen kauniilta. Mites muut: Vielä melko söpöjä kasvoiltaan. Pullein on kaunein. näin se kyllä taitaa olla, että läski kaunistaa kasvot, laihuus rumentaa kun ikää alkaa tulemaan, siis keski-ikäisillä.Ja tämän saman ilmiön olen huomannut yleensäkin kun julkkiksista puhutaan. Mikähän siinä on?
- &&&&
Tuo on totta, kun puhutaan keski-ikäisistä naisista. Hoikat ovat useimmiten kurttuisempia kasvoistaan kuin vähän pyöreämmät. Tuossa iässä pieni pyöreys nuorentaa.
Mutta joillekin miehille se naisen kropan timmiys on ilmeisesti kaikkein tärkein asia, ihan sama vaikka naama olisi kuin petolinnun perse tai kuiva rusina. Täällä neittideiteissä taitavat olla nämä miehet yliedustettuina.
Jotkut toiset taas arvostavat kauniita kasvoja ja niiden vuoksi voivat joitakin liikakiloja antaa anteeksi. On tietysti niitäkin harvinaisuuksia, joille naisen persoona tai luonne on tärkein.
Kun puhutaan 40 naisista, niin yhdistelmä hoikka kroppa rypytön naama on hyvin harvinainen. Ellei sitten ole ruiskuttanut naamaansa Botoxia ja muita täyteäineitä, mutta niihin monellakaan norminaisella ei ole varaa (tai edes halua käyttää). - Toista mieltä
&&&& kirjoitti:
Tuo on totta, kun puhutaan keski-ikäisistä naisista. Hoikat ovat useimmiten kurttuisempia kasvoistaan kuin vähän pyöreämmät. Tuossa iässä pieni pyöreys nuorentaa.
Mutta joillekin miehille se naisen kropan timmiys on ilmeisesti kaikkein tärkein asia, ihan sama vaikka naama olisi kuin petolinnun perse tai kuiva rusina. Täällä neittideiteissä taitavat olla nämä miehet yliedustettuina.
Jotkut toiset taas arvostavat kauniita kasvoja ja niiden vuoksi voivat joitakin liikakiloja antaa anteeksi. On tietysti niitäkin harvinaisuuksia, joille naisen persoona tai luonne on tärkein.
Kun puhutaan 40 naisista, niin yhdistelmä hoikka kroppa rypytön naama on hyvin harvinainen. Ellei sitten ole ruiskuttanut naamaansa Botoxia ja muita täyteäineitä, mutta niihin monellakaan norminaisella ei ole varaa (tai edes halua käyttää).Totta on, että harvat miehet arvostavat naisen persoonaa tai ylipäätään muita kuin ulkoisia avuja. En nyt ihan allekirjoita, että kaikki hoikat 40 naiset olisivat ihan
kurttunaamoja. Itse olen puolta vanhempi, olen koko aikuisikäni ollut samankokoinen, enkä ole juuri kummemman näköinen kuin pulskemmat kanssasisareni. Kurttuja syntyy niin vartaloon kuin naamaankin siitä, että välillä lihotaan ja taas laihdutaan. Botoxia ja puukkoa en ole vielä tarvinnut. Sitä paitsi rumempaankin naamaan tottuu, jos ei nyt ole ihan Frankensteinin hirviön näköinen.
Kauneus riippuu katsojasta. - omakanta
Toista mieltä kirjoitti:
Totta on, että harvat miehet arvostavat naisen persoonaa tai ylipäätään muita kuin ulkoisia avuja. En nyt ihan allekirjoita, että kaikki hoikat 40 naiset olisivat ihan
kurttunaamoja. Itse olen puolta vanhempi, olen koko aikuisikäni ollut samankokoinen, enkä ole juuri kummemman näköinen kuin pulskemmat kanssasisareni. Kurttuja syntyy niin vartaloon kuin naamaankin siitä, että välillä lihotaan ja taas laihdutaan. Botoxia ja puukkoa en ole vielä tarvinnut. Sitä paitsi rumempaankin naamaan tottuu, jos ei nyt ole ihan Frankensteinin hirviön näköinen.
Kauneus riippuu katsojasta.Tuo ehkä pätee livenä seuraa etsiviin, siis "rumempaankin naamaan tottuu",
mutta netissä et pääse edes kirjoitusasteelle, saati mihinkään tapailuihin.
Kyllä jojoilu on kurttujen yksi syy, kun iho venyy ja vanuu, mutta olen nähnyt
ikänsä hoikkana pysyneitä ja niin on ryppysiä, kuin olla ja voi.
Kyllä se tietysti noinkin on, että näkee, sen mitä haluaa näkevänsä.
Täällä netissä tuolla hokemalla, ei ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452141Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541716Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151410Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051164Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158876