http://www.tori.fi/lappi/Kommuuti_vuodelta_1933__Keminmaalla_katso_kuvat_3087856.htm?ca=1&w=1
huvittaa niiiiin julmetusti tämä ilmotus tori.fi ssä. ollu talvesta lähtien myynnissä.
kuka ihme tästä maksais tuon pyydetyn 60€ ? ja miksi?
onko tuolla oikeesti muuta virkaa kuin ,jos se palaa polttopuuna? ! mutta eihän tuosta määrästä polttopuuta viitti maksaa 60 euroo!
onko tää vitsi :))
9
1063
Vastaukset
- Näin se on
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa ;)
- Rva_48
Mielestäni ilmoituksessa ei ole mitään outoa. Hinta on samaa luokkaa jollei edullisempikin, mitä vastaavista muutenkin pyydetään ja ihan ehjältähän tuo myös näyttää. Tietty hiomista ja maalausta kaipaisi.
Ei varmaan kovin hyvin ole perehtynyt vanhoihin sisustusesineisiin ja antiikkiin? - MINULLA ON MYYTÄVÄNÄ
jatkettava laituri 5 05AINEN,uusi.sitten mullon myytävänä rantatuoleja.ns klaffimalleja jotka saa sataan17asentoon,ja sitten mie ostaisin tai vaihtaisin ne laulussa sanotut kultarenkaat vainen,niin asken huomasin että ei olekkaan,mutta ostaisin maisematauluja tai ford eskortin vetokoukun tai koirahäkkiä ä ä auton perään.Ja osaan asentaa antennejjaa,jos joku haluvaa kallista antenninasennustyötä,kemin tornion alueella.sitten mie reissaan Utsjoki kemi simo kuivaniemi haapaniemi kolari tervola arppee oulu kaamanen ranua pello helsinki karigasniemi göteborg pietari linjalla perjantaina.On kaikki tavarat matkassa henkilöautossa.Varaa ajoissa,loppuu heti . . .
VOURI LAUKILA sitten olis vielä kuuro ämmä . . . - VOURI LAUKILA
ostaisin takasinn laita hänen puhelinnnumro,en löytä silmäläseja ilmän häntää.
ei haita vaika kuuro tai lumisokea,tai vaikkka raekuuro,lasitt pitäiss löyty'ä
NIM:ILIMAN HÄNTÄÄ OISIN KUIN MUUGALAINEN - kukka kukkis kukkane
huumorin kukka se on maaliman kaanehin kukka
- 3sdfffdsf
Paljon parempi, fiksumpi ja hauskempi vitsi se ainakin on kuin sinä, jonka spammaat tuota samaa helevetin typerää viestiä joka kaupungin palstalle. Idiootti.
- spammari
http://www.tori.fi/lappi/Keminmaalla_vanha_lypsy_jakara_3874393.htm?ca=1&w=1
jää varmaan suvun omistukseen vielä seuraavaksiki sadaksi vuodeksi oh hooh hooo - RAHAA ON
JA LISÄÄ TULEE . . . MINÄ MYYN KATO ISIENI JA ÄITIENI OMAISUUDEN PILKKAHINTAAN JA OLEN RUOTSALAINEN SOTAORPO.JA NIMENI ON URPO.
MYYN KAIKEN POIS JA KULJEN KUIN MUUKALAINEN,KOSKA KUUROA AKKAA EI OLE VIELÄKÄÄN LÖYTYNYT.RAEKUURO TAI RAEJUUSTO TAI JUUSTOSUIKERO TAI JOTAIN.17 - per sembergi
muttamuttamutta, KukaHelevataOstaaSultaSENlypsyjakkaran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592