-Kallis
-Jatkuva käynnisteleminen
-Hidastuu päivä päivältä enemmän. Jonku ajan päästä kone ei enää käynnisty ollenkaan.
-Satoja miljoonia haittaohjelmia.
-Microsoft vakoilee käyttäjiään.
-Ei voi käyttää ohjelmia joita haluaa.Firefox yksi esimerkki.
-Jatkuva eheyttäminen.
-Jos haittaohjelma vie rahat niin pankki ei enää korvaa niitä.
-Kaikki liitetyt laitteet ei toimi.
-Jatkuva rekisterin putsaaminen.
-Jatkuva virusten skannaus.
-Ruma.
Windowsin
19
154
Vastaukset
-Kallis
Koneen mukana tuleva saattaa olla ilmainen mukana tulevien mainosohjelmien takia. Muuten 130€ /10 vuotta on halpa hinta kunnollisesta käyttöjärjestelmästä.
-Jatkuva käynnisteleminen
Kerran kuukaudesaa "jatkuvaa"???
Näkee hyvin että elät vielä muinaisia DOS aikoja joissa oli Windows niminen ikkunointiohjelma. Silloin tuo oli oikeasti totta.
-Hidastuu päivä päivältä enemmän. Jonku ajan päästä kone ei enää käynnisty ollenkaan.
Merkillinen juttu kun ei ole osunut ikinä omalle kohdalle. Nykyinen asennus yli vuoden vanha.
-Satoja miljoonia haittaohjelmia
Joista ei tarvitse asentaa yhtäkään. Itsekseen eivät tartu.
-Ei voi käyttää ohjelmia joita haluaa.Firefox yksi esimerkki.
Firefox taitaa olla suomen suosituin selain Windowseissa.
-Jatkuva eheyttäminen.
Tehdään taustalla automaattisesti.
-Jos haittaohjelma vie rahat niin pankki ei enää korvaa niitä.
Liittyy Windowsiin....Miten??
-Kaikki liitetyt laitteet ei toimi.
On ennenkaikkea linuksien ongelma. ATI anybody?
-Jatkuva virusten skannaus.
-Jatkuva rekisterin putsaaminen.
Miksi tuollaisia pitäisi harrastaa.
MSE tekee kyllä oletusasetuksilla pikascannauksen kerran viikossa.
-Ruma.
Siisti ja toimiva.- Heh heh...
"-Jos haittaohjelma vie rahat niin pankki ei enää korvaa niitä.
Liittyy Windowsiin....Miten??"
http://www.iltasanomat.fi/digi/pankkitroijalainen-tyhjentaa-tileja-suomessakin/art-1288460044982.html Heh heh... kirjoitti:
"-Jos haittaohjelma vie rahat niin pankki ei enää korvaa niitä.
Liittyy Windowsiin....Miten??"
http://www.iltasanomat.fi/digi/pankkitroijalainen-tyhjentaa-tileja-suomessakin/art-1288460044982.htmlZeus toimii myös androidissa. Macistä en tiedä onko tehty mutta mikään ei estä tekemästä macille pankkitroijalaista.
"Kerran kuukaudesaa "jatkuvaa"???"
Ja parempia käyttiksiä käynnistellään kerran kolmessa kuukaudessa.
"Joista ei tarvitse asentaa yhtäkään. Itsekseen eivät tartu."
Älä valehtele. Windowsille tehdään paljon muitakin haittaohjelmia kuin troijalaisia.
"Tehdään taustalla automaattisesti."
Windowsissa on joku alkeellinen eheytys joka tehdään ajastettuna. Ei siis sellainen aidosti automaattinen eheytys.
"Liittyy Windowsiin....Miten??"
Haittaohjelmia on pääasiassa lähinnä Windowsille.
"On ennenkaikkea linuksien ongelma. ATI anybody?"
Ei eroa Windowsista mitenkään.M-Kar kirjoitti:
"Kerran kuukaudesaa "jatkuvaa"???"
Ja parempia käyttiksiä käynnistellään kerran kolmessa kuukaudessa.
"Joista ei tarvitse asentaa yhtäkään. Itsekseen eivät tartu."
Älä valehtele. Windowsille tehdään paljon muitakin haittaohjelmia kuin troijalaisia.
"Tehdään taustalla automaattisesti."
Windowsissa on joku alkeellinen eheytys joka tehdään ajastettuna. Ei siis sellainen aidosti automaattinen eheytys.
"Liittyy Windowsiin....Miten??"
Haittaohjelmia on pääasiassa lähinnä Windowsille.
"On ennenkaikkea linuksien ongelma. ATI anybody?"
Ei eroa Windowsista mitenkään.Älä valehtele. Windowsille tehdään paljon muitakin haittaohjelmia kuin troijalaisia.
Jos käyttää vanhentuneita reikäisiä ohjelmia ja suhailee jatkuvasti järjestelmänvalvojana niin oma vika. Tuolla tavalla kaikki käyttöjärjestelmät ovat vaarallisia käyttää.- mac-käyttäjä..
Vuoden vanha asennus? Tuohan ei ole aika eikä mikään.
Maccissäni on 3,5 vuotta vanha asennus, sisältäen kolme käyttispäivitystä. Käynnistyy edelleen minuutin pintaan.
Hups.
-Microsoft vakoilee käyttäjiään.
Vain jos osallistuu käyttöjärjestelmän kehittämisohjelmaan:
http://aijaa.com/0018710181316- Heh heh...
Miten monella on etäyhteys ruksattuna ja käyttää Windowsin omaa muuria? Tie on vapaa.
Heh heh... kirjoitti:
Miten monella on etäyhteys ruksattuna ja käyttää Windowsin omaa muuria? Tie on vapaa.
Mikä on "etäyhteys"?
Tarkoitatko etätuki?- Heh heh..
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Mikä on "etäyhteys"?
Tarkoitatko etätuki?"Salli etätukiyhteydet tähän tietokoneeseen" kohdassa on oletuksena ruksi. Miksiköhän?
Heh heh.. kirjoitti:
"Salli etätukiyhteydet tähän tietokoneeseen" kohdassa on oletuksena ruksi. Miksiköhän?
Etätuki toimii näin:
http://aijaa.com/0070910181477
Ei siellä mitään jatkuvasti auki olevia portteja ole. Portti avataan vain kun etätukipyyntö on tehty asiakaskoneelta.
Etätuki on hieno ominaisuus uusissa Windowseissa, saa tuttavanörtin tekemään kaikki asennukset yms. vaikka asuisi toisella puolella maapalloa.- Heh heh..
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Etätuki toimii näin:
http://aijaa.com/0070910181477
Ei siellä mitään jatkuvasti auki olevia portteja ole. Portti avataan vain kun etätukipyyntö on tehty asiakaskoneelta.
Etätuki on hieno ominaisuus uusissa Windowseissa, saa tuttavanörtin tekemään kaikki asennukset yms. vaikka asuisi toisella puolella maapalloa.Ei tällä ubutubulla edes pääse pankkiin, joten eipä haittaa nuo viruksetkaan...heh heh...Eikä MTV3-katsomoon...heh heh...on niin kiva surffailla maailman rajoittuneimmalla käyttöjärjestelmällä, jotta ihan naurattaa...heh heh...
Ubuntu - maailman rajoittunein k-järjestelmä!
- ja edelleen on
xp käytössä, kohta 8 vuotta jo ollut, avira-virusohjelman päivitys kerran viikossa, defrag käyttisosiolla ehkä kerran kuukaudessa tarkistus, ccleaneria en käytä ikinä, sinisiä ruutuja näkee vaan netissä kun niitä linkku-urpot esittelee, kaikilla sivuilla voi huoletta käydä, alle minuutissa käynnistyy xp, sammuu myös ihan kohtuullisessa ajassa, en ole kyllä tuollaista urpoja kiinnostavaa asiaa edes mitannut, rahaa ei ole siis mennyt kahdeksaan vuoteen juuri mitään tämän koneen ylläpitoon, siinä ajassa monta monta tuputusta jo roskikseen heitelty, linkku-urpojen valehtelua koko juttu ..
"avira-virusohjelman päivitys kerran viikossa"
Turhaa säätöä.
"defrag käyttisosiolla ehkä kerran kuukaudessa tarkistus"
Turhaa säätöä.
"alle minuutissa käynnistyy xp"
Hidas paska.- linkku-urpot ei
M-Kar kirjoitti:
"avira-virusohjelman päivitys kerran viikossa"
Turhaa säätöä.
"defrag käyttisosiolla ehkä kerran kuukaudessa tarkistus"
Turhaa säätöä.
"alle minuutissa käynnistyy xp"
Hidas paska.yleensä tiedä ollenkaan mitä niiden levyillä tapahtuu, ne ei osaa tarkistaa onko se tieto levyllä fragmentoitunut vaan uskovat sokeasti väitteisiin että linkussa tieto ei fragmentoidu, en usko että sekään väite olisi oikeasti totta, täytyypä joskus oikeen tarkistaa tuo juttu kun ehtii ..
- kimir
M-Kar kirjoitti:
"avira-virusohjelman päivitys kerran viikossa"
Turhaa säätöä.
"defrag käyttisosiolla ehkä kerran kuukaudessa tarkistus"
Turhaa säätöä.
"alle minuutissa käynnistyy xp"
Hidas paska."avira-virusohjelman päivitys kerran viikossa"
Turhaa säätöä.
Neuvooko todella ammattilainen m-kar (50euroa/h että jos on asennettuna windows xp niin virusohjelman päivitykset ovat turhia.
"defrag käyttisosiolla ehkä kerran kuukaudessa tarkistus"
Turhaa säätöä.
Neuvooko todella ammattilainen m-kar xp windows asiakkaille että defrag on turhaa touhua.
"alle minuutissa käynnistyy xp"
Hidas *****.
Windows xp käynnistyy alle minutissa ja on todellakin niin hidas että ammattilainen m-kar saa(50euroa/h) esim xp asiakkailta huolto/asennus töistä vuodessa todella isot rahat pelkästä tietokoneen käynnistyksestäkö. kimir kirjoitti:
"avira-virusohjelman päivitys kerran viikossa"
Turhaa säätöä.
Neuvooko todella ammattilainen m-kar (50euroa/h että jos on asennettuna windows xp niin virusohjelman päivitykset ovat turhia.
"defrag käyttisosiolla ehkä kerran kuukaudessa tarkistus"
Turhaa säätöä.
Neuvooko todella ammattilainen m-kar xp windows asiakkaille että defrag on turhaa touhua.
"alle minuutissa käynnistyy xp"
Hidas *****.
Windows xp käynnistyy alle minutissa ja on todellakin niin hidas että ammattilainen m-kar saa(50euroa/h) esim xp asiakkailta huolto/asennus töistä vuodessa todella isot rahat pelkästä tietokoneen käynnistyksestäkö."Neuvooko todella ammattilainen m-kar (50euroa/h että jos on asennettuna windows xp niin virusohjelman päivitykset ovat turhia."
Kyllä minä olen tehnyt Windows XP asennuksia joihin ei ole laitettu mitään virustutkia sotkemaan. Paremmilla käyttöjärjestelmillä ei tarvitse senkään vertaa.
"Neuvooko todella ammattilainen m-kar xp windows asiakkaille että defrag on turhaa touhua."
Paremmissa käyttöjärjestelmissä tiedostojärjestelmä ei pirstaloidu.
"Windows xp käynnistyy alle minutissa"
Ja paremmat käyttöjärjestelmät alle 10s.
- linkuissa ei
ole suojaa haittaohjelmia vastaan, jos haittaohjelma vie rahasi voit sanoa niille näkemiin, ethän ole huolehtinut tietoturvasta mitenkään, linkkuihin kun ei ole mitään tietoturvasoftaa olemassakaan !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483