Sinkkunaisten äitienpäivä

sillitrooli

Miten sinkkunaiset kokevat äitienpäivän? Tuleeko mieleen, että olisi kiva, jos olisi lapsia?

27

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silli.

Vietä äitienpäivää oman luuseriäitisi kanssa ja muista kertoa kaikki mitä olet tällä palstalla suoltanutnaisista ja äididtäsi näin äitienpäivän kunniaksi.

• sillitrooli

Mistä päättelet, että a) viettäisin äitienpäivää äitini kanssa, b) äitini olisi luuseriäiti, tai c) häntä kiinnostaisi se, jos olen arvostellut palstalla naisten kevytmielistä parisuhdekäyttäytymistä ?

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

Mistä päättelet, että a) viettäisin äitienpäivää äitini kanssa, b) äitini olisi luuseriäiti, tai c) häntä kiinnostaisi se, jos olen arvostellut palstalla naisten kevytmielistä parisuhdekäyttäytymistä ?

"Naisten kevytmielistä parisuhdekäyttäytymistä" = muut saavat, sinä et

• sillitrooli
        realismus kirjoitti:

"Naisten kevytmielistä parisuhdekäyttäytymistä" = muut saavat, sinä et

Eikö saisi vastustaa epätasa-arvoa?

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

Eikö saisi vastustaa epätasa-arvoa?

Kommunismia parisuhteisiin?? Ja useimmat haukkuvat feministejä vasemmistolaisiksi. Tällä ikuisuustaistelulla ei näytä olevan minkäänlaista logiikkaa. Mielnkiintoista olisi kuulla mielipiteesi siitä, miten miten "tasa-arvo" toteutettaisin. Naiset valtiollistettaisiin ja jaettaisiin oikean jäsenkirjan omaaville miehille? Entä tasa-arvon nimissä, milä meriiteillä ja miltä luukulta ansioituneet naiset saavat miehen?

• realismus

Monella sinkulla on lapsia. Itse en vietä äitienpäivää. Aiemmin elimme kulttuurissa, missä ei ollut näitä ällömakeita lätinöitä, nykyisin aikuinen tyttäreni asuu ulkomailla, en usko hänen tiedostavan koko päivää. Enkä aio muistuttaa, muistan miten kamala tämä päivä on lässytyksineen ja ala-arvoisten kirjojen tyrkyttämisineen. Markkinointikoneiston oletus lienee, että synnytyksen yhteydessä aivot katoavat. Isänpäivän alla kaupataan sotaklassikoita, niitä sentään voi lukea.

Ollessani pikkutyttö kerhossa meille opetettiin Armas äiti laulettavaksi äidille aamulla vuoteeseen tarjotun aamukahvin kera. Äiti-parka, mahtoikohan hän purra peittoa vai ottaa rauhoittavia jo edellisenä iltana....

• Hyi,

Jopas on epänaisellinen mielipide.

• sillitrooli

eikö äitienpäivää vietetä melkein kaikkialla? Ainakin wikipedia mukaan.

Etkö kaipaa hemmotteluhetkeä, vai oletatko että mies hemmottelee sinua joka päivä? Eikö se kuitenkin lähinnä äitien hemmottelua ole, äitienpäivä.

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

eikö äitienpäivää vietetä melkein kaikkialla? Ainakin wikipedia mukaan.

Etkö kaipaa hemmotteluhetkeä, vai oletatko että mies hemmottelee sinua joka päivä? Eikö se kuitenkin lähinnä äitien hemmottelua ole, äitienpäivä.

Entisessä kotimaassani äitienpäivä on toukokuun lopussa. Se oli melko merkityksetön, ainakin silloin, nykyisin markkinavoimien saavuttua paikalle saattaa tilanne olla muuttunut. Naistenpäivä oli tärkeä, voi sitä miesparkaa, joka ei naistaan muistanut silloin.

Tyttäreni nykyisessä kotimaassa äitienpäivä lasketaan paaston mukaan. En ole tullut kysyneeksi, miten päivää vietetään.

MIKÄLI minulla olisi mies, hän saa hemmotella minua 365 päivää vuodessa, en laita kampoihin, mutta äitienpäivänä en odota mieheltä mitään erityistä, enhän ole hänen äitinsä.

• 24

En ole koskaan halunnut lapsia, joten onnittelen itseäni tänään siitä, että olen säästynyt äitiydeltä. :)

• sillitrooli

On tänne paltsalle kyllä harvinaisia naisia sattunut, kun ei kukaan kaipaa lapsia. Näppituntumalla ainakin puolet naisista on enemmän tai vähemmän vauvakuumeisia kunnes saavat ainakin sen ekan lapsen. (ihan arkielämässä havainnoitua)

• kippp
        sillitrooli kirjoitti:

On tänne paltsalle kyllä harvinaisia naisia sattunut, kun ei kukaan kaipaa lapsia. Näppituntumalla ainakin puolet naisista on enemmän tai vähemmän vauvakuumeisia kunnes saavat ainakin sen ekan lapsen. (ihan arkielämässä havainnoitua)

Oman sanomisesi mukaan sinulla ei ole edes näppituntumaa naisista (saati naisten lapsista, onneksi lapsille). Sinulle nämä haluttomat naiset eivät ole harvinaisia kun koluaa kaikkia sanomisiasi . Pitäiskö sinun katsoa ihan peiliin (jos omistat) ja miettiä edes puoli minuuttia miksi näin on. Ja taatusti taas kommentoit samaa : miten epänaisellinen mielipide.

• sillitrooli
        kippp kirjoitti:

Oman sanomisesi mukaan sinulla ei ole edes näppituntumaa naisista (saati naisten lapsista, onneksi lapsille). Sinulle nämä haluttomat naiset eivät ole harvinaisia kun koluaa kaikkia sanomisiasi . Pitäiskö sinun katsoa ihan peiliin (jos omistat) ja miettiä edes puoli minuuttia miksi näin on. Ja taatusti taas kommentoit samaa : miten epänaisellinen mielipide.

Ei tuo ylempi "onpas epänaisellista" -juttu ollut minun. Ja nyt en kyllä muutenkaan ymmärtänyt, mitä tarkoitat viestilläsi.

• hfdsu
        sillitrooli kirjoitti:

Ei tuo ylempi "onpas epänaisellista" -juttu ollut minun. Ja nyt en kyllä muutenkaan ymmärtänyt, mitä tarkoitat viestilläsi.

Tosiaan todistit olevasi tyhmääkin tyhmempi. Jos joku muu osaa lukea, en ole viitannut epänaiselliseen tms. Kun itse sillitrooli et osaa lukea, niin sepäs se. Siinä osaamiesi piste.

• sillitrooli
        hfdsu kirjoitti:

Tosiaan todistit olevasi tyhmääkin tyhmempi. Jos joku muu osaa lukea, en ole viitannut epänaiselliseen tms. Kun itse sillitrooli et osaa lukea, niin sepäs se. Siinä osaamiesi piste.

Mitähän nautintoa te naiset saatte minun haukkumisesta?

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

Mitähän nautintoa te naiset saatte minun haukkumisesta?

Minkälaista nautintoa saat tulemalla tänne haukuttavaksi? Laadithan kirjoituksesi juuri sitä silmällä pitäen, edes hetkinen huomiota naisilta.

• sillitrooli
        realismus kirjoitti:

Minkälaista nautintoa saat tulemalla tänne haukuttavaksi? Laadithan kirjoituksesi juuri sitä silmällä pitäen, edes hetkinen huomiota naisilta.

En minä toivo huomiota, kun toivon selkeyttä. Haluan ymmärtää mikä ajaa naiset itsetuhoisasti väärien miesten syliin. Haluan parantaa maailmaa. Haluan ettei yhdenkään yksinäisen miehen tarvitse hiplata pippeliään yksinäisenä ja tehdä breivikejä. Olen oikeasti solidaarisuuden perikuva.

• koliikki55
        sillitrooli kirjoitti:

En minä toivo huomiota, kun toivon selkeyttä. Haluan ymmärtää mikä ajaa naiset itsetuhoisasti väärien miesten syliin. Haluan parantaa maailmaa. Haluan ettei yhdenkään yksinäisen miehen tarvitse hiplata pippeliään yksinäisenä ja tehdä breivikejä. Olen oikeasti solidaarisuuden perikuva.

Sinun oma mielikuva itsestäsi, kun haukut ja alennat naisia aina. Miten sillä dumppaamisella parannat maailmaa ja millä keinoin kuvittelit sen tekeväsi? Nyt esiinnyt rassukkana joka sanoo vaan mitä on mieltä, todellisuus on taruakin ihmeellisempää. Sinä kerrot juuri sen todellisuutesi joka paikassa, ressukkaa sinusta et saa edes itsekään, naistenvihaaja.

• sillitrooli
        koliikki55 kirjoitti:

Sinun oma mielikuva itsestäsi, kun haukut ja alennat naisia aina. Miten sillä dumppaamisella parannat maailmaa ja millä keinoin kuvittelit sen tekeväsi? Nyt esiinnyt rassukkana joka sanoo vaan mitä on mieltä, todellisuus on taruakin ihmeellisempää. Sinä kerrot juuri sen todellisuutesi joka paikassa, ressukkaa sinusta et saa edes itsekään, naistenvihaaja.

En taaskaan ymmärrä mitä kirjoitat. Oletko käynyt jonkun kansanopiston harrasterunoilijakurssin, vai miten onnistut kirjoittamaan niin ettei siitä tajua mitään?

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

Yksinäisten naisten dildoihin sinulla näkyy olevan myös hieman outo suhde....

• dippidooyayee
        realismus kirjoitti:

Sinähän sen tiedät parhaiten.

• sillitrooli
        realismus kirjoitti:

Onhan se aina mielenkiintoista, mitä kaikkia substituutteja naiset käyttävät miesten korvaamiseen.

• realismus
        sillitrooli kirjoitti:

Onhan se aina mielenkiintoista, mitä kaikkia substituutteja naiset käyttävät miesten korvaamiseen.

Miesten korvaamiseen - osaan käyttää sähköporaa, huolto vaihtaa renkaani, isokissani kuorsaa, pikkukissani kusee vessan lattialle, ystävättäreni kanssa kiskon jaloviinaa - niin, mihin ja miksi mies pitää korvata????

• Ei

Ei kyllä ole ikinä tuollainen edes vilahtanut mielessä. Äitienpäivänä muistan omaa äitiäni.

• 4+4

Äitienpäivä merkitsee kukkien vientiä ja kakkukahvittelua äidin luona. Joskus äitienpäivän tienoilla huomaa työkavereiden puhuvan tavallista enemmän miehettömyydestä ja lapsettomuudesta. Aviosäätyisten perinteisiin tuntuu kuuluvan "ottaa osaa" meidän vanhojen piikojen "osattomuuteen" ;)

• Kyllä mä olen viettänyt jo äitienpäivää. Jos joskus olen äiti tai en oo, niin onpahan ne vietetty niinku varastoon. Kyllä äitiä pitää silti muistaa. Tosin miehet kai ei aina muista, paitsi silloin kun he tarvii saada äidiltä rahaa. ;))

• mustispeppers

Ihan meni tää päivä porukoilla, sinne kertyi meistä 4 kappaletta, lapsineen. Siis mä olin yksin ja siivosin paikat lähtiessäni, kun muilla oli niin kiirus. Ekan kerran elämässäni tuli mieleen, että jos ottaisi koiran. Veljeni oli nimittäin koiranpentunsa ja lapsensa mukana siellä, kun vaimonsa oli töissä. Tuo koirus oli mielettömän ihana ja energinen ja pieni ja näytti ihan veljen akalta :DDD Musta oli niin ihanaa, kun ajoin pihaan, niin veljenpoika kiljui parvekkeelta, oli mehulla siellä siskoni kanssa ja hän ekan kerran muisti nimeni :) Siis kyseessä pieni lapsi, jolla tätejä on roppakaupalla ja sekoittumismahdollisuus on melkoinen :P Olisihan se kiva, jos olisi tuollainen vesseli, hän on niin positiivinen olonto ja vain pari kertaa olen nähnyt hänet riitelevän/kiukuttelevan. No, ei ne taida ihan kaikki lapset semmosia olla :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2519
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2507
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2175
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1887
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      103
      1739
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1185
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      57
      922
    Aihe