Moi.oon 12 vuotias poika ja musta jennifer lopez on sika hot.oon pihkas muutamaan tyttöön mut aina joskus musta tuntuu et oon homo yai bi.en tunne minkäänlaista halua poikia kohti enkä tiedä miksi musta tuntuu siltä.voisitteko kertoa syitä.
mikä oon
12
293
Vastaukset
- Niib
Et tunne mitään miehiä kohtaan, mutta tunnet olevas homo? :D
Hmm.. Ehkä joku sun kaveris, joka on miespuolinen synkkaa sun ajatusmaailmas kanssa ja oot alitajunnastas "ihaileva" miehiä kohtaan?
Tai sit oot homo, mutta et pysty hyväksyyn sitä ;)
Toivon että ei ollu trollaus. Nimimerkki on meinaas aika homohtava ;)- wtf omg
I hope en oo homo
- wtf omg
wtf omg kirjoitti:
I hope en oo homo
Haluaisin niitä kommentteja.ei mull oo aikaa luuhata tuntikausia jollain homopalstalla enkä vältis oo ees homo
- 12v homopoika
wtf omg kirjoitti:
Haluaisin niitä kommentteja.ei mull oo aikaa luuhata tuntikausia jollain homopalstalla enkä vältis oo ees homo
veikkaan että oot homo tai bi
- 20-vuotias homo
Unohda koko asia, ja sovi itsesi kanssa, että otat asian uudelleen mietintään 15-vuotiaana. Silloin olet jo kypsempi käsittelemään tällaisia asioita. Lupaan.
- veikka60homo
homo runkkari homo
- jesse60onhomo
tykään pojista ja olen homo
Siis ei homoseksuaalisuus näy ihmisistä ellei henkilö itse näytä/esitä sitä.
Musiikkimaku voi olla mitä vain ja kaverisuhteet myös, on tyypillistä tuntea olonsa homoksi jos pitää samoista asioista kuin naiset, mutta näin vain ei ole.
Esimerkiksi cross dressaaminen (miehen pukeminen naiseksi ja naisen pukeminen mieheksi) on ehkä suurin homo imago koskaan, mutta eivät kaikki vastakkain pukeutujat homoja ole joista Marja Tyrnin roolia vetävä on erittäin hyvä esimerkki- Rusmo
12 vuotiaalle pojalle pihkassa oleminen riittää seksuaalisuudeksi. Seksuaalisuus voi hämmentää, mutta oikeastaan ainoa asia, jonka sinun tarvitsee tietää siitä nyt: seksuaalisuus luo nautintoa, se liittää ihmisiä lämpimästi yhteen ja niin hyvä asia kuin se onkin, se vaatii vastuuta.
Minusta olet hetero. Jos sinusta tuntuu, että sinun pitäisi ihastua myös poikiin, suosittelen tutustumaan poikiin monipuolisesti. Eihän sitä tiedä, jos maailmasta löytyy se yksi ja ainoa, johon sinä pihkaannut.
Jos sinusta tuntuu siltä, että et ole tarpeaksi miehekäs, sinun ei kannata olla huolissasi. Pari lisävuotta tekevät ihmeitä. Miehen ei tarvitse olla karu karvainen ja piereskelevä uros. Parhaat miehet ovat täysiä ihmisiä, jotka elävät oikeaa elämää, jossa on syvyyttä. Jos tuntuu siltä, että elokuva liikuttaa, sinulla on valtava lahja tuntea. Sellainen mies valloittaa naisia kahdehdittavan paljon.
Olisin aika huolissani, jos et ihailisi miehiä. Olemme me sen arvoisia. Homous on vähän muuta. Se on sitä, että jätkän näkeminen tuntuu kivalle ja tuntuu, että haluat olla hänen vieressään loputtomasti. Ja, seksikkäät asiat jäävät kaivelemaan mieltäsi koko illaksi. Nämä samat tunteet voit kokea yhtä lailla tytön kanssa, kun olet hetero. - miksinetissäpitäätap
mielestäni on tyhmempää langeta trolliin, kuin trollata. anyways molemmat puolet hankkikoot elämän ja häärätköön täällä vähemmän
- mutku
se on homotrolli.
- etole
Hah no et ole homo. Homo on sellainen joka ihastuu poikiin eikä tyttöihin. Onko sulla ollut sellaista? ei? miksi sitten olisit homo, saatika sitten bi? ja muutenkin noin nuorena tooooooooodella harvoin teitää mitä on. Itsekin vasta vähän aikaa sitten tajusin olevani homo ja olen 22 vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874