Windows ei pystynyt muodostamaan yhteyttä kohteeseen "oma verkko", olen laittanut reititin asetussivuilta säädöt mielestäni ihan oikein, ja kun yhdistän omaan verkkoon, syötän wep avaimen ja saan vastaukseksi vain tuon mainitsemani ilmoituksen, mitä pitää tehdä!?!?! nyt hei ..
Mikä oikeesti mättää???
3
114
Vastaukset
- Mikähän Wintous?
Windows95 on jo vanha, Winxp: laita se korjaa vaihtoehto, eli hiiren oikeaa siinä oikean alakulman verkkoyhteys kuvakkeen päällä.
- test manager
Kokeile ensin reitittimeen asetusta Disable Encrypting ja muuta SSID uniikiksi, talleta muutokset. Lisäksi tarkista, että reitittimessä DHCP päällä ja PCssä hae automaattiasetukset. Tällä näet, saatko siihen yhteyttä ilman salausta.
Mitä näyttää PCssä komento ipconfig/all, saako PC IP-osoitteen ja onko default-gateway=reititin.
Kun nämä toimii, voit ruveta asettamaan salausta, esim WPA/TKIP ja avain (WPA-PSK), sitten luo PChen uusi langaton verkko samoilla asetuksilla (poista vanhat langattomat verkot). Boottaa PC.- aUTTAKAAAAA
Kiitos paljon neuvoista.. mutta saisinko vielä tarkennusta, miten muutan ssid:n uniikiksi, tai mitä tarkoitit tuolla jutulla? tiedän että ssid on verkon nimi .. sitten seuraava "tarikista että reitittimessä on dhcp päällä ja pcssä hae automaattiasetukset, miten nämä tehdään, eli mistä näen onko päällä, ja mistä minun pitää automaattiasetukset lattaa? käyttis windows 7 ultimate 64bit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383575On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542150Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251575Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma591508- 761417
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55983Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837