ESKO ÄLÄ OTA VIIKSIMARAA TAKAISIN

MartinaFani

Esko OLE NYT M I E S ja pidä pintasi!! Ts älä missään nimessä ota petollista ex-ämmääsi takaisin nurkkiisi kuokkimaan!! Ole MIES!!

Ihan satavarmasti se tulee kitisemään luoksesi häntä koipien välissä kun se tulee tässä lähiaikoina saamaan häädön Thermannien nurkista!! Menkööt mokoma ämmä kuokkimaan sen partsi-rööki-hutsun tunkkaiselle parvekkeelle joka sitä aina täällä puolustelee!! Pystyttäköön teltan puolustelijansa partsille! Kyllä siellä tähän aikaan vuodesta alkaa tarjeta pikkuhiljaa...Namskis ja mush mush...superia...ihqua...

50

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha lupaus

Näin Esko sanoi jo aikoja sitten:

Esko Eerikäinen Egorazzille: "Martinan turha tulla enää ovelleni koputtelemaan!"

Esko Eerikäinen tietää että jokaisessa suhteessa koittaa jossain vaiheessa arki

Esko Eerikäinen ei jää tuleen makaamaan ja murehtimaan eroa Martina Aitolehti-Eerikäisestä. Hän tietää, että arki lyö jossain vaiheessa vasten kasvoja, mutta silloin hänen ovensa ei Martinalle enää aukea!

Reippaan oloinen Esko vastasi ystävällisesti EGORAZZIn haastattelupyyntöön: "Vaikka puhelin soi taukoamatta asian tiimoilta."
      "Naisia tulee ja menee. Tämän avioliiton tarkoitus oli, että sain Victorian.", Esko kiteyttää viitaten pieneen tyttäreensä.
      "Ympärilläni on vahva ystävä -ja perherinki, jotka pitävät minut pystyssä niin tuulessa kuin tuiskussakin.", hän huokaa helpottuneena.

Esko on valmis puimaan eronsa julkisuudessa.
      "Kun tähän leikkiin on lähtenyt, on myös vaikeat asiat pystyttävä kohtaamaan julkisesti. En tietenkään toivo Martinalle mitään pahaa, hän on lapseni äiti. Mutta arki tulee, ja silloin on turha tulla enää ovelleni koputtelemaan!"

Susanna Sievinen

http://www.egorazzi.com/2011/01/esko-eerikäinen-egorazzille-naisia-tulee-ja-menee.html

• weisssssy

Olen samaa mieltä. Kyllä viiksimara NÖYRYYTTI Eskoa silloin riittävästi.

• lukijanäkijä

Ottihan viiksi siellä Levillä poskeensa tältä toyboylta vaikka oli Eskon
      kanssa matkassa.

• Sitä saa mitä tilaa

Mutta nyt hutunkeittäjä saa maistaa omaa lääkettään!

Pidä Esko itsesi miehenä ja muista mitä sanoit Egorazin haastattelussa! Ja hae itsellesi Victorian yksinhuoltajuutta!!

Antaa viiksivallun nuolla haavojaan yksin ellei joku hintti sit pidä seuraa sille!

Nyt kandee rupisissa juottoloissa ammatikseen persettään keikuttavan Suomen huonomaineisimman akan kattoa peiliin vihdoin ja viimein!!!!!!

• nhf ew

En voi sille mitään, mutta nyt kun Martina on joutunut kunnolla nöyryytetyksi; Stefanilla vieraita naisia ja sen päälle jätti Martinan, niin kyllähän tämä oikein lopulta meni. Niin kerskui Martina aikoinaan Seiskassa, kuinka hän on ollut Eremenkon salarakas. Mites nyt suu pannaan, kun ei kelpaa enää edes miehelle, jolle hankkiutui raskaaksi?

Ainakin tuosta on käynyt jokaiselle selväksi se, ettei Stefan ole koskaan rakastanut Martinaa. Martina oli pelkkää ajanvietettä, mutta Stefan kyllästyi, eikä jaksa edes muodon vuoksi olla enää Martinan kanssa.

Muistatteko, kun Saara sanoi, että hän nauraa leveästi, jos Martina tulee vastaan. Että Martina on ikuinen salarakas, ei sen enempää...

• VIHDOINKIN------
        nhf ew kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta nyt kun Martina on joutunut kunnolla nöyryytetyksi; Stefanilla vieraita naisia ja sen päälle jätti Martinan, niin kyllähän tämä oikein lopulta meni. Niin kerskui Martina aikoinaan Seiskassa, kuinka hän on ollut Eremenkon salarakas. Mites nyt suu pannaan, kun ei kelpaa enää edes miehelle, jolle hankkiutui raskaaksi?

Ainakin tuosta on käynyt jokaiselle selväksi se, ettei Stefan ole koskaan rakastanut Martinaa. Martina oli pelkkää ajanvietettä, mutta Stefan kyllästyi, eikä jaksa edes muodon vuoksi olla enää Martinan kanssa.

Muistatteko, kun Saara sanoi, että hän nauraa leveästi, jos Martina tulee vastaan. Että Martina on ikuinen salarakas, ei sen enempää...

Niinpä. Nuori kaunis ja hyvän varakkaan perheen fiksu tyttö arvosteli ihan aiheellisesti 3-kymppistä älyllisesti yksinkertaista pissistä joka hylkäsi lapsensa ja aviomiehensä nuoren kollin takia joka ajatteli päästä vanhemman naisen pukille ja pääsikin. Mutta poju joutuikin varsinaiseen hämähäkin verkkoon ja pisti vieläpä tyhmyyttään siemenensä itämään elätin pillluuun. Perhe laittoi rahahanat kiinni...Kaverit inhosi naista kuin ruttoa... Poju kärsi. Suhde oli offia ja ihan vähäsen onniakin välillä. Epätoivoinen naikkonen itki Seiskalle sydänsurujaan joka maksoi muutaman lemmenloman. Mutta väistämätön tapahtui vihdoinviimein ja poju pääsi naikkosesta eroon. Onneksi ja ONNEA STEFAN kun pääsit riippakivestä eroon!!!!! Kyllä se siitä

• Go to helvata Mara

Tuksukin on fiksu ja filmaattinen tuohon huuliparta-friikkiin verrattuna.Ihan oikein sille kun sai kenkää Thermannien seurapiireistä!! Ällöttää ja oksettaa mokoma lumppu

• Mara tuulettaa puu-

-tarhaansa

Hajuhaitatkin tuulettuu viiksen vähemmän salaisesta puutarhasta siellä sekopääpuolustelijan partsi-teltassa.

Kantsii varata siddua ja röökiä tarpeeksi ettei tule ikävä Eskoa. Esko ole äijä äläkä huoli takas viikseä vaikka se mankuisi aamusta iltaan ja illasta aamuun

• beiberr

Sasmoin täällä oksettaa toi viiksimara. Johanna Tukiainen alkaa ihan totta
      oleen inhimillinen tämän muijan rinnalla.

• Huuliparta saa pojan

Huuliparta saa ilmeisesti pojan (?). Näin kun se hypisteli sinisiä vauvanvaatteita Stokkalla. Se oli kulahtaneen ja kärsineen näköinen. Kyllä teki mieli mennä sanomaan sille pari totuutta päin näköä. Mutta näkyy niitä totuuksia olevan täälläkin. On teillä kuulkaas sana hallusssa HYVÄ HYVÄ

• caaaarus

Se on niin että jokainen mies joka viiksimaran kanssa on JOUTUU
      NEGATIIVISEEN maineeseen. Niin on viiksen maine HUONO.

• oukiu

Ai pojan saa, kun eikö joku sanonut, että oli kirjoittanut jonnekin, että Victoria saa sisaren. Eikö sisar ole siis tyttö?
      Mä en jaksa uskoa että Stepu Mara tarina ohi. Mara uhoaa nyt, että ohi on ja ei tarvitse tuollaista epäluotettava kitisijää luokseen. Mutta kun taas arki koittaa... viimeistään siinä vaiheessa kun Stefu määrää Maran muuttamaan ulos kämpästä...
      Toi kämppä oli naurettava alun alkaen. Miksi ottaa iso kerrostalohuoneisto, kahdelle.
      Eiköhän Stefu muuta johonkin mukavaan poikamiesboxiin. Martulle sitten kaupungin vuokratalo, taitaa kutsua... ellei saa tehtyä jotain sopimusta, että saakin jäädä sinne asumaan ja Stefun elatus tulevaan kakruun on kuitattu sillä, että huolehtii vuokrasta tai jotain...
      Joskaan Stefulla ei ole rahaa eikä omaisuutta ja ulosotossakin. Ainoa jos sen vanhemmat tulis avuksi.

• massssa88

Huuliparta viiksimaralla EI OLE ketään ystäviä ( niinkun normaaleilla on )
      joku venkula alex mutta vain kaveri ja kohta se tappelee senkin kanssa.

• 77766666

VIIKSI MARA ON IKUINEN HÄVIÄJÄ....
      kaikki mihin on ryhtynyt on mennyt per..lleen..

• Nalle Puh

Näin vaan on ja tulee olemaan.... :-)

• kukkahattu tädit

Sossun avulla nyt hakemaan asuntoa. Go viiksi. ai että ällö muija.

• Tervemenoaveneenalle

Menkööt sillan alle asumaan. Ok mä säälin sitä yksinhuoltajaa ja annan sen asustella mun veneeni alla about 6-7 viikkoa Paraisilla Turun saaristossa. Kun meidän perheen kesäloma alkaa, niin sitten kerätkööt kimpsunsa ja kampunsa ja häipykööt huitsin nevadaan ikuisiksi ajoiksi

• Soofia

Täällä on lähes lynkkaus-meininki. Heih, meneeköhän teillä oikeasti kaikki hyvin?

Hirvittää ajatella, että haukuttu henkilö on raskaana, hylätty ja nöyryytetty. Siperia opettaa, eikö sen pitäisi riittää - itse kullekin? Jokaiselle kusipäällekin.

Luulen että ne haukkujat saattavat itse haaveilla salaa samoista asioista mutta ne eivät todellakaan ole mahdollisia tai sitten he häpeävät niitä jostain syystä. Kun ei pysty arvostamaan itseään niin ei pysty arvostamaan toistakaan.

• Ei voi olla TOTTA!!

Kuvittele ihan vapaasti mitä haluat ikinä kuvitellakaan siellä pienessä ahtaassa pääkopassasi!!

Itse en ikinä voisi arvostaa naista joka jättää pienen lapsensa ja vihityn aviomiehensä ja rikkoo lapseltaan ehjän perheen!! Rikkinäisessä perheessä kasvaneen naisen luulisi haluavan että oma lapsi saa kasvaa ehjässä ja rakastavassa perheessä. Tämä salarakas priorisoi kuitenkin omat mielihalunsa lapsensa edun edelle!

Mutta nythän tämä salarakas saa juuri sitä mitä tilasikin ja se hänelle suotakoon ilomielin!

Eikä tässä ketjussa ole kyse välttämättä haukkumisesta vaan täällähän puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä !!! Suurin osa tämänkin ketjun jutuista on ihan piruuttaan postattuja PROVOJA josta sinunlaisesi heikkohermoiset vetävät isot herneet nenäänsä!! Hei realiteetteja kehiin NYT!!

Joten otahan nyt soofia ihan iisisti äläkä viitti mesota! Voi kuule vaikka verisuoni poksahtaa pääkoppasi sisällä ihan puhki asti ja sehän voi tietää hautajaisia lähisuvullesi. Malttia nyt hei!!!!

Meillä realiteetteja ymmärtävillä menee ihan hyvin! Mitenkähän on itsesi laita?

• faktaaaaa

Hyvin sanottu.Mara on niiiiiiiiiiiiiin salarakas et hävetköööööööööt......

• .......

´´Eikä tässä ketjussa ole kyse välttämättä haukkumisesta vaan täällähän puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä´´

ai ei ole kysymys haukkumisesta vai????

´´Go viiksi. ai että ällö muija.´´

´´VIIKSI MARA ON IKUINEN HÄVIÄJÄ....´´

´´Huuliparta viiksimaralla EI OLE ketään ystäviä´´

´´Se on niin että jokainen mies joka viiksimaran kanssa on JOUTUU
      NEGATIIVISEEN maineeseen. Niin on viiksen maine HUONO.´´

´´Huuliparta saa ilmeisesti pojan´´

´´Sasmoin täällä oksettaa toi viiksimara´´

´´ Ällöttää ja oksettaa mokoma lumppu´´

´´Antaa viiksivallun nuolla haavojaan yksin ellei joku hintti sit pidä seuraa sille! ´´

nämä kaikki viestit ovat yhden ja saman ihmisen lähettämiä SAIRAITA viestejä jotka sisältävät TÖRKEÄÄ haukkumista! ja näistä kaikista viesteistä olen tehnyt tutkintapyynnön poliisille!

• kahdaDKD

Olet siis Martina itse. Taidat lukea forumia hyvinkin innokkaasti, koska otit onkeesi vihjeestäni, että tuollaisista ei tehdä rikosilmoitusta, vaan tutkintapyyntö.

• ÄLÄ NAURATA

Kuule kun resurssipulasta kärsivällä Suomen poliisilaitoksella on parempaakin tekemistä kun tutkia jotain nettiin postattuja provoja!!

• Monta pistettä......

Voi ziisus mikä älykääpiö ........

Mä tein kans just tutkintapyynnön Frederikistä kun se pani naapurin muijaa .......

Itseasiassa mä väsäsin siitä monta tutkintapyyntöä kun se pani sitä monta kertaa ......

• .....

´´Olet siis Martina itse´´

niin sinä varmaan sairaassa päässäsi kuvittelet mutta usko huviksesi EN OLE Martina!

• kahdaDKD

...........nämä kaikki viestit ovat yhden ja saman ihmisen lähettämiä SAIRAITA viestejä jotka sisältävät TÖRKEÄÄ haukkumista! ja näistä kaikista viesteistä olen tehnyt tutkintapyynnön poliisille! ........

Et sinä sitten mitään tutkintapyyntöä ole ko. kirjoituksista tehnyt, jos et kerta ole Mara ite. Sen tutkintapyynnön voi tehdä ainostaan Martina itse tai hänen lakimiehensä/-naisensa.

• kahdaDKD

Tossa sulle vajakki hieman faktaa:

http://www.uhri-info.fi/tutkintapyynto.html

Tiedän noi kuviot omasta kokemuksestani. Minulta vaadittiin henkilökohtainen käynti poliisiasemalla tutkintapyyntöä tehdessäni. Asianajaja tai lakimies/-nainen olisi saanut olla mukana, mutta minun oli oma nimeni raapustettava alle. Ei sinne poliisille kuka tahansa voi mennä toisen puolesta tekemään mitään tutkintapyyntöjä saati sitten rikosilmoituksia.

PS. Eikä noilla rikosilmoitusten tekemisellä kannata alkaa pelleilemään. Ne ovat vakavia syytöksiä ja rikosilmoituksen tekijä pahimmassa tapauksessa saattaa joutua vastuuseen perättömästä ilmiannosta (lue; saattaa tulla pirun kalliiksi). Siksi siis aina tutkintapyyntö esim. kunnianloukkausasiassa.

Ymmärsitkö vajakki nyt? Et varmaan, senverta pösilöltä vaikutat.

• Esko Eremenko

Et olekaan, vaan MARTTI! Vaihda muuten sukunimesi takaisin oikeaksi - ei ole häpeä olla Savosta

• ........

´´Ymmärsitkö vajakki nyt? Et varmaan, senverta pösilöltä vaikutat.´´

mua sää voit haukkua niin paljon kun lystäät mutta eikö olisi jo aika jättää Martina rauhaan!

• kahdaDKD

En ole Martinaa haukkunut. Arvostellut olen hänen käyttäytymistään, mutta en ole kättänyt ala-arvoisia sanoja. Taisin kirjoittaa joskus jotain positiivistakin Marasta sellaisessa ketjussa missä vertailtiin Tuksun, Maran ja Saanan hyviä huonoja - puolia. Kirjoitin siihen, että Mara vaikuttaa hyvältä äidiltä ja ei ainakaan julkisuudessa ole juttuja ollut, että ryyppäisi, eikä pöytä notku alkoholijuomia joka kuvassa ja tuntuu aidosti rakastavan tytärtään.

Eli en ole tuo henkilö, joka postaa jatkuvasti uusia negatiivisiä aloituksia Martinasta. Jotkut jutut kyllä kieltämäti ovat Martinasta aika rumia juoruja ja jotkut saattavat täyttää kunnianloukkauksen kriteeritkin.

Sä oot kyllä vajakki ja pösilö, jos oletat kaikkien olevan vaan yksi ja sama kirjoittaja. Ja huom! nimimerkkiä ei voi loukata, kuin hyvin harvoissa tapauksissa. Ja se harva tapaus tarkoittaa sitä, että (yl. rekatun) nimimerkin takana kirjoittavan henkilön henkilöllisyys on yleisesti tiedossa tai se on helposti löydettävissä (esim. tämä henkilö kertoo henkilöllisyytensä vaikkapa omilla sivuillaan). Tämänkin tiedän kokemuksesta, koska itse olen ollut kärsijänä tuossa ikävässä tilanteessa.

• varatuomari

Martinahan on itse saanut lähestymiskiellon, epäilty huumeista jne.
      tv-ohjelmassa huutaa raivopäisenä et haluutko et katkaisen sulta kaulan
      ei ei....
      ja kaikki mitä ihmiset ovat täällä kirjoittaneet ovat tosi mielipiteitä.

• Opiskelen oikiksessa

Lisäksi Suomessa on sananvapaus!! Sehän on kirjattu jopa perustuslakiin! Kyllä pitää olla vajaa jos ei tuotakaan ymmärrä!!!

• kahdaDKD
        Opiskelen oikiksessa kirjoitti:

Lisäksi Suomessa on sananvapaus!! Sehän on kirjattu jopa perustuslakiin! Kyllä pitää olla vajaa jos ei tuotakaan ymmärrä!!!

Tuskinpa opiskelet. Jos opiskelisit oikkiksessa, niin tietäisit, että sananvapaus ei tarkoita vapautta suoltaa suustaan ihan sitä, mitä sylki suuhun tuo.

• mielipide..

Mun mielestä täällä saa ja kuuluukin arvostella ihan kaikessa rauhassa Martinaa, joka on pyrkimällä pyrkinyt ja tunkee ja tunkee jatkuvasti skandaalijulkisuuteen. Ja on samanlainen turha julku mitä on vaikka Tuksu. Tämä on hänen OMA valinta! Ja tämä on julkkisjuorupalsta.
      Ihan turha kenenkään on näistä sanoa yhtään mitään. Jokainen voi myös asiasta lakimiehiltä kysyä, jos itse änkeää skandaalijulkisuuteen ja kertoo asioita, silloin esim. kunnianloukkausraja on paaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon korkeammalla mitä normi-ihmisillä se on. Eli pitää olla oikeasti tosi räikeetä tekstiä, valheita ja solvaamista pahimman tyylistä mitä on.
      Mutta, ok, se totta, että sen tyyliset viestit "se on h...ra, se on lump..", ne eivät ole korrekteja eivätkä mielestäni kuulu mihinkään palstalle.
      Arvostella saa ja kuuluu ja tosiasioita täällä suurin osa on ja ihan ok kirjoitettu. Mutta huo..rit..lu ei kuuluisi kyllä asiaan, ei tosiaan.
      Joskin suomi24 on vielä nämäkin paljon kiltempiä kommentteja mitä vaikka Iltalehden julkkisjuoruissa, siellä vasta on alatyylistä kirjoitusta.

• Hurri-Åsa

Totta...ja jos käy kattomassa esmes ruotsalaisia keskustelupalstoja niin siellä ne vasta herjat lentääkin. Ovat törkeydessään vailla vertaa. Suomiversiot ovat lastenleikkiä ruåtsalaisiin verrattuna

• kasssssi

Olen samaa mieltä nimim. varatuomari

Se on ihan mahdotonta että yksi sama ihminen olisi kaikki kirjoittanut.
      Sananvapaus Suomessa on ja martina itse on kovasti tuomalla tuonut
      itsensä julkisuuteen tosin valitettavasti negatiivisissä asioissa.

• kaaaandi

Luulenpa että tämä kilahtaja ja UHKAILIJA tutkintapyynnöillä on sidukka-A.
      Kovillehan se tietysti ottaa mutta paljon täällä totuuksia on kirjoitettu.

• Katsokaa niitä

Heh voi voi, kuulkaa tosiaan Ruotsin keskustelupalstoilla tai Englannin, niissä oikeasti on tiukkaa tavaraa. Olen aina ihmetellyt miten lässykilttiä on Suomen keskustelupalstoilla!

• HahHahHah ;-)

Tulipa luettua tätäkin mara-ketjua ihan uudesta näkkäristä nyt kun lopullinen ero on totta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10637662

Naurattaa se lässytys jota se yksi vakikommentoija urputtaa joka väliin hah hah

• etlewis

Siideri mutsi se täällä mesoo. Oli viikon hiljaa ilmeisesti siiderskä
      oli lapsenlikkana. ei ehtinyt näppikselle. huh huh .. voi sitäkin muija poloista.

• aurinkoinen

Vakiokommentoija on tämä raivoava siideri.

• sano suoraan

..suomalaiset on takapiruja..jos sanoo suoraan naamaan niin aletaan vikisemaan ja hakemaan lakimiesta..

• Lakilukija

Yksityinen ihminen ei tee tutkintapyyntöä. Yksityinen ihminen tekee rikosilmoituksen. Tutkintapyynnöt ja tutkinnat tekee viranomaiset. Kannattaa lukea lakia, ei laki lukea. (sanaleikki viittaa sarjakuvahahmo Lucky Lukeen)

• Tutkintapyyntö
        Lakilukija kirjoitti:

Yksityinen ihminen ei tee tutkintapyyntöä. Yksityinen ihminen tekee rikosilmoituksen. Tutkintapyynnöt ja tutkinnat tekee viranomaiset. Kannattaa lukea lakia, ei laki lukea. (sanaleikki viittaa sarjakuvahahmo Lucky Lukeen)

Älä nyt jauha jaskaa!

http://www.uhri-info.fi/tutkintapyynto.html

• 3+7

jengi on nyt sitten päättänyt että maru on hylätty..
      mun käy säälikis vikkeä ja tulevaan pientä - täysin syyttöminä saavat leiman otsaan koska mutsi säätää minkä kerkiää "työ"kuvoiden ja miessotkujensa kanssa...marulle tekisi hyvää jos olisi mahdollisimman hiljaa -poissa julkisuudesta, mutta se ei onnistu - koska "duunit" edellyttää että yhteistyökumppaneita olisi ja niitä ei oo jos missään ei itseään kuuluta

• ASLAK8888

VIIKSI MARAN OMAA SYYTÄ JOS LAPSET JOUTUVAT TULEVAISUUDESSA
      LÄHINNÄ HÄPEÄMÄÄN ÄITIÄÄN.

• Objektiivinen

Tää Martinan lapsi-juttu ei ole leikin asia. Lapsi ei voi valita, onko julkisuudessa vai ei. Tämä pariskunta Eerikäinen lyhytnäköisesti aikoinaan päätti, että heidän lapsensa on julkkis. Mitään käännettä positiiviseen ei ole ollut nähtävissä.

Esko kieltämättä vaikuttaa omistautuvalta isältä (olen nähnyt omin silmin) eikä enää liiemmin raportoi Victorian yksityisasioita esim. päiväkodista, verokortista jne. Mutta surettaa, että Martinan koko elämä on rakennettu jonkun skandaalilehdistössä riekkumisen varaan. Eskolla käsittääkseni on nykyään säännölliset tulot eikä hän heilu yksityiselämänsä suhteen joka vikkko blogissaan tai roskalehdissä. Martinaa kukaan ei pidä laulajana eikä minään muunakaan kuin Seiskan maskottina. Victoria on iso lisä siihen, että Martina saa itseään näkyville. Kuvottavaa ja sairasta! Herätkää jo Eskon ja Martinan läheiset!

• surkea tyrkky m

Olen samaa mieltä objektiivinen kirjoittajan kanssa. marahan se roikuu
      ja roikottaa lastaan lehden sivuilla ja roikottaisi tulevaa lastaankin Mutta
      siihen on laittanut kiellon poikaystävä ( joka on viisas ratkaisu ) lapset
      todennäköisesti tulevat häpeämään tyrkky äitiään lopun ikäänsä.

• Lähtöpassit maralle

Mara viihtyy julkisilla paikoilla usein Eskon seurassa. Stefania ei näy mailla eikä halmeilla. Muista Esko olla likaamatta käsiäsi martina aitolehti-nimiseen jäteläjään! Se nimittäin tulee satavarmasti joku kerta mankumaan ovesi taakse surkeana kun saa lähtöpassit Thermanin perintöprinssin kämpästä kun Stefan jättää sen riippakiven .

• Ota vaan

Esko ja Martina sopivat toisilleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3565
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      34
      2325
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2253
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      54
      2150
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      23
      1570
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      57
      1499
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      75
      1405
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      983
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      833
    Aihe