Miten saan tämän miehen ja mistä löydän sen?

kevatnainenn

Haluan siis tämän miehen. Ei oo mikää komee ees silleen, mutta jutut oli niin että meillä synkkasi. En tiedä mistä tätä herraa enää tapaisin ja näin, mutta meillä on 2 yhteistä tuttua. Joilta en tietenkään kehtaa suoraan kysäistä (en halua olla liian päällekäyvä).

Mua muutaman vuoden nuorempi. Ja väittäisin että oon iha tarpeeks nätti sille :)

19

989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idea vaan

Mikset kysy niiltä tutultasi. Ei se ole päällekäyvää vaan sanot et olis asiaa sille miehelle. Jos kerran olet rakastunut niin teet kaikkesi löytääksesi ja jos tutut tuntee niin kysy niiltä tutuilta. Aika vaikeet amuuten löytää jos ei tiedä numeroo tai osoitetta.

• kevatnainenn

Rakastunu on väärä sana, kaiken lisäks oon _vähän_ sitoutumiskammoinen. Mut haluisin tutustua eka ainaki. Toiselta en ainaka kysyku se on sen sukulainen.

• srtyhhh

No hyi, ethän sä nyt sellasta ukkoo voi ottaa joka ei oo komee ;D

• kevatnainenn

No jos ei-komeeks tekee huono iho ni sit se ei oo komee. Mut muute iha jees. ja on se mua kyl lyhkempi. Mut onko näin, että nuori mies ei suostu ottaa itteään pidempää naista?

• kevatnainennnn

Lisää neuvoja pliis. Kevät on jo pitkällä. Kohta helluntai lol. No ei vaa oon oikeesti _hitusen_kiinnostunu _ehkä_ siitä jonkun verran :)

• mun neuvo

Kysy nyt niiltä tutuilta. Tai sit jäät muuten ilman miestä. tiedätkö asuinpaikka kunnan missä asuu, tiedätkö koko nimen. jos tiedät, voisit kysyy numero ja nimitiedustelusta.

• kevätnainenn

Tiedän mis sen koti missä vanhemmat asuu, mutta se ei ite asu enää siellä. Eli en tiedä paikkakuntaa missä se nyt on. Nimen tiedän joo. Ja niille tutuille en puhu kyl. En vaan pysty.

Mitähän mä sillä numerolla? En ole tekstaamassa. jos vaan törmäis siihen ni sit juttelis että moi mitä kuuluu :)

• e5j76k

Hauskasti sanottu..

Mies ei ole komea mutta itse varmasti olet tarpeeksi nätti hänelle :D

Kurppa luulee itsestään liikoja.

• kevätnainenn

Voipi olla, että luulenki. So fucking what. Eiks nykyää hehkuteta itsevarmuuden nimeen??!

Eikä mun mielestä äijän tartte koskaan komee ollaki riittää, että sillei o meikkei ja pitkää tukkaa niinku mulla ;)

• mun neuvo

Soita nyt perkele sen vanhemmille ja kysy niiltä. Muuten etsit kuin neulaa heinäkasasta joten et löydä sitä miestä . Jos haluua saada niin pitää panna kaikki peliin. ihme touhuu sullakin tosiaan, nyt liikkeelle siitä ja sassiin...

• kevätnainenn

Mä tavallaan tunnen sen vanhempia sehä se pointti onki, etten kauheesti viittis sekoilla, ku haluun pystyy moikkaa sen vanhemmille jos joskus taas törmäänniihi. sen vanhemmat ei tiiä (tai en oo varma vaik oisivat jutelleetki musta) että mä tunnen sen niitten pojan. Mutta joo. Taitaa olla totta nuo teijä sanomat ja mä oon vaa yks pelkuri lisää.... mut jänskättää (en ole teini :) )

• 322

Kysele tuntevilta kavereilta miehestä, niin he juoruavat miehelle, ja mies aattelee että oot ujo. Hän saap numeron tutuiltas ja ottaa yhtehyttä.

• 15+16

pyydä facebookissa kaveriksi.

• kevätnainenn

Aattelin, että jos joskus näen sitä taas niin alan juttelemaan. Ei tässä sillee muuta mahdollisuutta ole :) Facebookissa en uskalla kysyä kaveriksi

• aikuinen_ukko

Miten niin et uskalla? Kaikki miehet on iloisia jos joku nainen pyytää heitä kaveriks facebookissa! Lähetä se kaveripyyntö heti tänään!

• kevätnainenn

En VARMANA, vaikka haluun sen ukon. Mut pitää olla cooli. Ei saa näyttää liian kiinnostuneelta ;)

• Rapitti

Rohkeesti asiaan.

• MUN NEUVO

Jos olet liian kauan COOL, niin se mies löytää uuden naisen ja sä jäät nuolemaan sormiasi. Menet nyt koneelles ja pyydä se face kaveriks ja sit pyydät sen kahville heti. JA TÄMÄ OLI KÄSKY!!

• kevätnainenn

Ei sen väliä. Jos mokaan itteni jtnkin niin se on menoa sitten, kun näitä yhteisiä tuttuja tulee kuitenkin näkymään. Pitää tunnustella eka, enkä mä voi käydä päälle vaan ku en oo yhtään selvillä onko se kiinnostunut musta. Enkä todellaka tiiä että oonko ees TOSISSANI kiinnostunut. Oon vaan ollu kiinnostunu niinä parina kertana ku oon nähny sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2529
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2517
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2392
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2190
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      104
      1747
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1205
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1044
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1035
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      942
    Aihe