Mikä siinä seksissä on niin pahaa

ihmeellistä

niin, tuota...

Kertoisiko joku,että mikä siinä seksissä nyt sitten on niin kammottavaa ja pahaa, että nainen ei missään nimessä saisi kyseistä toimintaa harrastaa.

Ja siis että, miksi miehet valittavat, että eivät saa seksiä, mutta kuitenkin haluavat naisten tekevän heidän seksinsaannistaan mahdollisimman vaikeaa ja työlästä.

(Näitä ennen avioliittoa/parisuhdetta frigidejä, mutta heti ensimmäisenä yönä oikean miehen kanssa nymfomaanisiksi kaikki seksioppaiden taidot hallitseviksi superrakastajiksi muuttuvia naisia ei ikävä kyllä ole olemassa)

12

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz

Niin kukaan ei tunnu antavan järkevää vastausta, huorittelevat vaan.

• Impeyden arvostaja

Ei seksissä mitään pahaa ole, vaan siinä että sitä on harrastettu jonkun muun miehen kanssa. Haluan viattoman ja koskemattoman neitsytmorsiamen jonka impeyden voin itse viedä immenveren tahratessa lakanat.

En halua saastattua porttoa, jonka impeydestä ei ole enää edes riekaleita jäljellä ja jonka päällä ehkä useat miehet ovat hikoilleet ja ähkineet ja ruiskuttanneet törkylastiaan tavallaan tehden minusta aisankannattajan. Se on kuin työntäisin munaani löyhkäävään viemäriin.

Kun pääsen puhkaisemaan kalvon ja valuttamaan veren niin silloin myös nöyryytän kaikkia mahdollisia tulevia panijoita, he ovat kuin käytetyn auton ostajat ja tietyllä tavalla aisankannattajia, ha ha!

Ei naisen tarvitse osata mitään seksitemppuja, parempi kun ei osaakaan, neitsyen kainous vain lisää himoani. Tärkeintä on että hän on säästänyt minulle kalleimman aarteensa eli impeytensä.

• N42 Hki

Aika sairas pakkomielle sulla tohon asiaan. Kannattaisko oikeesti hakea apua tohon ongelmaas? Vois helpottaa elämääs kummasti monellakin tapaa.

• Rotweill

Eikö sitten itse koe saastuvasi ja alkavasi löyhkäämään seksiä harrastaessasi?

• ???

Etkö sinä vois pysyä sen SEXIS kanssa sille kuuluvalla palstalla.

Joka v,itun palstalla p,erseilet.

Aika sairas pakkomielle sulla tohon asiaan. Kannattaisko oikeesti hakea apua tohon ongelmaas?

• N42 Hki

Ei ollut minun tekemäni aloitus, jos sitä vihjaat toistamalla sanojani aloittajalle.

• Sitähän sä kysyit

Harvinaisen perseestä oleva avaus, mutta näitähän on tällä palstalla joka päivä...

"Kertoisiko joku,että mikä siinä seksissä nyt sitten on niin kammottavaa ja pahaa, että nainen ei missään nimessä saisi kyseistä toimintaa harrastaa."

Jokainen saa tehdä niin, kuten parhaaksi katsoo. Mulla ainakin raja menee irtosuhteissa ja etenkin pettämisessä. Kaikki ihmiset eiivät miellä seksiä vain pelkkänä viihdykkeenä, jota voi harrastaa täysin huolimattomasti välittämättä muista pennin vertaa.

Jos ihminen haluaa vain sekstailla suurinpiirtein jokaisen vastaantulijan kanssa, sellaisen ihmisen ei ainakaan kannata elää parisuhteessa. Sitä paitsi, avautumisessasi paistaa lähinnä se, että seksiä käsitellään täysin irrallisena asiana, vaikka se on ainakin minun mielestäni pikemminkin osa parisuhdetta ja seksiin kuuluu oleellisena osana myös tunteet.

Mutta toki, saavathan sitoutumiskammoiset ihmiset (osa sinkuista) sekstailla miten haluavat. En kuitenkaan usko, että itrosuhteet parantavat oleellisesti elämänlaatua, päinvastoin...

• 34

mitenniin avaus huono? tämähän oli asiallinen.

• seksi on hyvää

Kyllä minä panisin vaikka joka päivä. Löytyykö sellaista naista joka haluaa panna mun kanssa?

• Babe

Sex is natural, sex is good.
      Not evrybody does it but everyone should.

Sex is natural, sex is fun.
      Sex is best when it's one on one.

George Michael: I Want Your Sex
      Biisi 80-luvulta kertoo hyvin ja ytimekkäästi että monogamiaan meidät on kasvatettu ja asenteisiin iskostettu, ei paha asia!

• naiset pihtaa

Nus.siminen on todela kivaa puuhaa. Naiset vaan on pihtareita et pimppiä on vaikeea saada nykyään ja toiseks naiset vaan puhuu mut eivät uskalla tehdä mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2529
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2527
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2190
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1215
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1035
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe