Mites nyt suu pannaan. Lapsi tulossa eikä toyboytaan kiinnosta pätkän vertaa. Miksi Mara roikkuu epätoivoisesti kun on jo nähty ettei pojua vois vähempää kiinnostaa.
Viiksi ei saanut Dubaissa toivomaansa kihlausta
25
1140
Vastaukset
- hanki ite
Miksi teet samasta aiheesta aloituksen? Riittää varmasti jos jo olemassa olevissa puhuttais Martinan lomasta.
- Rolf Airaksinen
Mitä oikein höpiset kimpassahan nuo näyttää olevan ja hääpäiväkin sovittu lehti on aina oikeassa
- se on sitä
Eiköhän Dupain rantsut ole täynnä upeita jotka kaikki kiljuen haluavat naimisiin kun pöydän pistää koriaksi siellä on meno vähän eri luokkaa kuin Hauhon torilla
- mara mara
Mitä kihlausta??? Nehän eros siellä. Tai siis ne eros, tai siis Stepu jätti Maran aikoja sitten! Tää oli paikkausmatka. Stefu tuli lopulta, kun Seiska maksoi. Mutta ensin pelkkää riitelyä, sen jälkeen lähtivät matkallakin eri teille.
Että se oli pelkkä eromatka, ei yhtään mitään muuta.
Martina on yksin siellä vuokrakämpässä nyt ja on ajan kysymys, milloin joutuu muuttamaan pois.- täh
Mä kun en oo ihan perillä näistä jutuista niin miks se joutuis lähteen siitä kämpästä pois eron takia?
- 0099000
koska kämppä on stefun kaverin kämppä. ja martina ei selviydy tietenkään ison hyvällä alueella olevan vuokrakämpän vuokrasta yksin. kun ei ole selvinnyt pienistäkään vuokrista, jos katsoo uo-listaa, siellähän oli vuokrarästejäkin.
- maailman vanhin A
Eikö maksumiehiä löydy ?
- kjkkjkjhghjklökjhgfg
Jos muuten on entisiä vuokrarästejä,ei myöskään saa kaupungin kämppää ennenkuin entiset rästit on maksettu. Sitä taas en tiedä,onko merkitystä kaupungille jos on yksityiselle vuokraajalle velkaa.
- rambbo
No joku tarjosi tuolla toisessa ketjussa veneensä alle majoitusta kyllähän
se niinkin kun kesä on pian. - edusssso
Kyllä maraviikselle muutto tulee. ei p-aukinen uo-velkainen helposti asuntoa
saa paitsi jonkun nimiin jolla ei ole noin identtisesti raha asiat. - minä minä
Sossun täti varmaan auttaa maraa.Jos ei saa asuntoa niin annelle voi mennä.Luuleeko mara ettei julkkiksen tarvii maksaa vuokria ;-) Olen niiiiiiiin julkkis että...Kattokaa mua maraa... hah hah haaaaaaa... :-D
- 33
Sossu järjestää kaupungilta asunnon. Ne voi järjestää lapselle tarhapaikkoja, vaikkei vanhemmat olisi töissäkään. Sossu maksaa tarvittaessa vuokran, jos vanhempi/vanhemmat ei pysty vuokranmaksusta huolehtimaan. Mutta VAIN lasten takia.
- //////%
Riita viiksellä sidukan kanssa tulee. Joku tarjosi veneen alle majoitusta
oooiiii sehän voisi olla maralle yes. - oh-martina
Joko bemu lähti alta, kun fillari on otettu säilöstä ja oikein huollettu?
- vw polo
Tuskin on bemu alla ollutkaan.
- Stefu jäissä
Stefan roikkuu Marassa, Mara laittoi Stefun JÄIHIN koska se käyttäytyy kuin UHMAKAS TEINIPOIKA, hah hah, ihan oikein sille kakaralle, sillä kakarahan Stefan neiti vielä on:D
Hyvä Martina!!!- 14+7
Mitä skeidaa tää joku Mara ja Viiksi lässytys on suuri yleisö ei edes tiedä ketä halvatussa nää tälläiset on
- kateellinen1
Viiksi on samanlainen kuin Viivi A. Aina löytyy joku jalkapallo- tai kiekkomiljonääri elättäjäksi jos hommat kusee.
Ei varmaan joudu lähiöön tavallisen rahvaan keskelle työntelemään vaunuja lähimpään k-markettiin vaippaostoksille.- back2reality:D
"Aina löytyy joku jalkapallo- tai kiekkomiljonääri elättäjäksi jos hommat kusee."
Eikös Esko ole strippari ja Stefu kiinteistönvälittäjä?
- Miklun mutsi
Viivi A? Vosuilee MM-emäntänä idarin NHL-elättäjän löytääkseen. Liian myöhään. Viivi on jo 90-luvun kukkanen
- Ihme ja Kumma
Ja kukahan taas on Viivi A
- Sirpa Säälivä
Kova on tavistyrkky itseään mainostamaan ja mahtavaa kokonaiset 75 fania
http://www.facebook.com/pages/Viivi-Avellan/103434543042965 - ??? ??? ???
Sirpa Säälivä kirjoitti:
http://www.facebook.com/pages/Viivi-Avellan/103434543042965Miten eukko voi kutsua itseään journalistiksi jos ei ole pätkääkään käynyt yliopistoa toimittajaksi?
Näitä elintaso- ja ammattinimikehuiputtajia on näköjään joka paikassa - jippiiiii
Sirpa Säälivä kirjoitti:
http://www.facebook.com/pages/Viivi-Avellan/103434543042965Mr.Lotharilla tuli 1500 fania täyteen ota oppia Viivi rassukka miten oikeista julkuista pidetään ja ala vasta sen jälkeen julkistelemaan
http://fi-fi.facebook.com/pages/Mr-Lothar/179687342043680
- thethethe
HYVÄ HYVÄ ETTEI MARA SELVIÄ TÄSTÄ SOTKUSTA JONKA ON ITELLEEN NUSSINUT.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k423587On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542150Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251585Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma601510- 761417
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837