Miksi vitussa en saa ihmisten hyväksyntää

aspfojupo

Mua oikeasti häiritsee saakelisti se että muut samanlaiset harmaat mitäänsanomattomat nössykät kyllä pärjää mutta mua ei vaan siedetä. Mua nokitaan, arvostellaan ja pilkataan. Mä en viitsi edes yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen ja sitten mua tietysti arvostellaan ja pilkataan siksi että olen yksin - sitäkin pitäis tietysti hävetä, ainakin jos sattuu olemaan jossain missä on muitakin ihmisiä.

Puhutaan sosiaalisista taidoista ja siitä että niiden puute aiheuttaa ongelmia ja lässynlää. Mä vähän epäilen että sosiaaliset taidot on lähinnä luottamusta muihin ihmisiin ja harjaannusta jutella ihmisten kanssa. Entäs jos kummankaan kehittymiseen ei missään vaiheessa anneta minkäänlaisia mahdollisuksia?

Musta oikeasti tuntuu että vähintään kolmasosa ihmisistä haluaisi vähintään pahoinpiidellä, ehkä jopa tappaa minut.

23

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aspfojupo

Tähän saa tietysti vastauksia että ihmisten hyväksyntää ei tarvitse mihinkään, mutta ikävä tosiasia on että ainakin opiskelumaailmassa tulee eteen tilanteita joissa käytännössä vaaditaan että pitäisi olla hyväksytty.

• sadafdsasfsdasfSDSGF

Siks koska ihmiset on perseestä, tulis jo maailmanloppu ja tappais kaikki ja polttais kaiken elävän paskan !!!!!!!!!!!!! MUA VITUTTAA TÄÄ VITUN ELÄMÄ VTTU MIKS MUL ON TÄLLÄSTÄ!

• ff

ööö, johtuisko sairauksistasi?

• konttoritoimihenkilö

>>>Mä en viitsi edes yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen

Silti vaadit sitä muilta?

Jotkut ostavat joululahjoja velaksi jotta heistä pidettäisiin...

• Niin metsä vastaa...

Hyväksytkö itse itsesi juuri sellaisena kuin olet? Oma asenne näkyy kyllä päällepäin, eikä "hapan naama" ole kovinkaan puoleensavetävä...

• peelott

No hehheh! Vähän vaikea on itse hyväksyä itseään jos muut eivät sitä ensin tee!

• Kane-

Millaisissa porukoissa sä sitten oikein pyörit ja miten itse käyttäydyt?

• Infj77

Ole vain normaali oma itsesi. Älä ajattele että sinun on pakko saada muiden hyväksyntä. Ole ystävällinen ja ota ihmiset huomioon. Kunnioita heitä jos he kunnioittavat sinua. Jos näillä neuvoilla ei heru muiden hyväksyntää, onneksi olkoon! 90% ihmisistä on täysiä kusipäitä, ainoastaan toinen kusipää saa näiden ihmisten hyväksynnän.

Itse olen iloinen ja ylpeä että kuulun siihen pieneen vähemmistöön, joka ei saa ymmärrystä osakseen. Aina välillä kuitenkin tulee vastaan tutustumisen arvoisia ihmisiä. Se riittää minulle hyvin. Valitettavasti tämä maailma on rakennettu äänekkäiden öykkärien ehdoilla, osa meistä jää jalkoihin väkisinkin. Ei meitä kaikkia ole edes tarkoitettu olemaan keskellä valokeilaa.

• X-silmtikku

Lopeta se miettiminen mitä muut sinusta ajattelevat! Ne jotka ei sinua siedä, ongelma on niillä itsellään, ja he pelkäävät sinun olevan viisaampi kun sinä itse.
      Älä kuitenkaan tee itsestäsi liian suurta numeroa.

• Pohdiskelijainen

Neuvo

Tärkeä sosiaalinen taito on vaihdella kulkureittejä ja istuma paikkoja, Näin vaikeutaa ilkimyksien ja hyväksi käyttäjien pääsyä elintilaan. Jos aina ottaa saman istuma paikan ilkimykset painavat sen mieleensä ja seuraavan kerran istuvat valmiikksi odottamassa. Eli joskus kannattaa istua edessä joskus ikunan vieressä joskus takana.

• asafasf

Miksi muiden pitäisi hyväksyä sinut? Kun muutat omaa tarvettasi tulla hyväksytyksi, voit olla taas onnellinen. Muita ihmisiä kun et pysty muuttamaan.

• sdgzdg
    • Tynnyri-Eikka

aspfojupo: Juuri niin, olette aivaan oikiaas.

Sosiaalisiin taitoihin vielä yksi lisä: ostaa suosiota muilta ihmisiltä. Ainakin joidenkin nykykuppikuntayhteisöiden vaatimusten mukaan. Mutta emmehän me omilla aivoilla ajattelevat siihen suostu.

• Enjuo:Sinde82

Olet vihainen. On vain täydellinen sosiaalinen vuorovaikutus, ja täydellinen sosiaalinen kansskaäyminen.
      -Juomisella ei voi ottaa kantaa mihinkään, koska se on sairaus.
      Mitä eroa on frustraation osoittajalla, ja frustaation sisäistäjällä?

• n33-

Suomalaisia ei kiinnosta kuin he itse, eivät näe napaansa pitemmälle aina. Tuntuu ettei ihmisiin saa mitään kontaktia.

• kuntavataan

No jos joskus törmäillään, niin minä olen aina ystävällinen kaikille, joten toivon ettet vihaa minua :)

• kyl se..

kuunelkaa Jani-Petteriä niin tulee parempi fiilis! tai katsokaa vanhoja fakta fomma-ohelmia...

• i dig you !

Minä ainakin hyväksyn sinut. Saat minun hyväksyntäni. Ihan täysillä ja epäilemättä.

• aöhgnearoe

Sä tunnet vääränlaisia ihmisiä. Noi mitä sä tunnet tahtoo vaan näyttää sulle oman ylemmän paikkansa. Etsi parempaa seuraa jossa viihdyt. Tunne oma arvosi.

• Mosse 1500M

Siksi vitussa.

• Tasoa26

Kannattaisi välttää öykkäritason porukoita, eli pyrkiä vähän fiksumpien ja yläluokkaisempia tapoja omaksuvien ihmisten seuraan. Valitettavasti sitä on kyllä vaikea toteuttaa, jos on syntynyt alakastiin tai muuten joutuu pyörimään tasottomien ihmisten keskellä.

• puusta pudonnut

Lapseni kun tulee Suomeen, hän kauhistuu: Kuka on kuollut?
      Niin paljon kansamme poikkeaa.

Olemme täysin "suomalaisia" ainakin 4 sukupolvea taaksepäin.
      Sitä ennen Baltiasta ja Saksasta ovat esi-isämme ja -äitimme.
      Näytämme suomalaisilta. Geeniperimämme on suurinpirtein oikea.
      Mutta isälinjani, Y-DNA, selittää sen miksi olemme puusta pudonneita.
      Sukulaismieheni ovat myös todenneet, että eivät voi olla normisuomalaisia.
      Olemme kylläkin suomalais-ugrilaisia, mutta emme lähimailtakaan.

Kameli ja arabimiehen tyyli kävisi meille, vaikka näytämme suomalaisilta.
      Olemme hävenneet tiedon puutteessa.
      Nyt osaamme hyväksyä itsemme, erisosiaaliset.

• vitussako vastaus

Jos aloitat kysymyksen sanoilla " Miksi vitussa"?, niin palaute on sen mukainen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2470
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe