4-vuotiaalla tytölläni on todella pahanhajuinen hengitys.olen miettinyt mistä voisi johtua,hampaat pestään aamuin illoin ja syö xylitolia joka ruuan jälkeen.hammaslääkärissä sanottiin viimeksi että ei mitään hätää.haju vain on niin häiritsevän paha että olisi kiva tietää mitä tehdä,onko jollain mitään kokemuksia asiasta?
Lapsella pahanhajuinen hengitys.
7
244
Vastaukset
- hajuherne
Minulla on poika 14v jolla on aina ollut pahanhajuinen hengitys. Hampaat on hoidettu, harjaa aamuin illoin ja joskus väliläkin, reikiä ei ole ikinä ollut. Voiko paha haju tulla suolistosta asti? Vai olisiko kurkussa joku bakteeri?
Onko kellään selvinnyt syy?
Hän purskuttaa joka harjauksen jälkeen suuvedellä ja syö xylitolipurkkaa. Mutta henki vaan haisee...Voisiko jotain tehdä? - asdafasfas
Olisiko nielurisaongelmaa? Proppuja siis nielurisoissa. Keräävät ruuantähteitä ja bakteereita, valkoisia könttejä ovat siis. Haju kuulemma aivan kauhea.
- kieli?
Oletteko kurkanneet miltä kieli näyttää? Jos sen pinnalla on valkoista katetta, niin paha haju voi johtua siitä.
- hoitsun sisar
kurkun kurlaus suolavedellä tai corsodyl-suuvedellä n kerta viikossa.suolavesi käy päivittäin.kurkusta voi haju myös tulla,allergiaperäistä.limaa on ka se haisee kun on infektio ehkä.ja mitä mausteita syödään? voihan haju tulla ihan vatsastakin,tai jos on sokeritauti
- annaleena
käytiin tosiaan hammaslääkärissä ja sanoi että ei ole mitään erikoista.olen yrittänyt katsoa kurkkuun että onko siellä jotain,mutta ei näy.kieli on ihan normaalin värinen,ei ole mitään "likaa".kävi diabeteskin mielessä,vaikka muuten on kyllä täysin terve tyttö ja kova liikkumaan.mutta maanantaina lääkärille puhelu.kiitoksia paljon vastauksista :)
- suu kosteaksi
vettä pitää juoda usein,mkuiva suu myös edsauttaa ongelmaa ja suussa paha maku ja haju.
- Kirsi
No eipä se diabeteksen liikunnan puutteesta johdu.. Näin diabeetikkona sanon :) Itselläkin oli pienenä pahanhajuinen hengitys, lähti kyllä pois kun vanhemmaksi kasvoi. Suolavettä meilläkin kurlattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734