Viime lauantaina ajelin 5- tietä pitkin kohti etelää Leppävirran kohdalla, olin kolmantena autona jonossa, kun ohituskaista alkoi. Edestäni heitti Skoda Octavia reteesti ohituskaistalle ja minä heti siihen perään, mutta ykskaks' loppui sokotasta vääntö ylämäkeen niin yllättäen, että meinasin puolikaasulla perään törmätä. Armoton savupilvi vain tupsahti skootan pakoputkesta, kun skootapoju yritti päästä pois edestä, mutta onnekseen se älysi siirtyä pois jaloista takaisin sille oikean puoleiselle matelukaistalle. Terveisiä vaan sille tiisseli- räsälle toivottaa valkoisen bemarin kuljettaja. Ajelehan varovasti, äläkä jää muidenkin jalkoihin.
Huvittava Skoda
52
1364
Vastaukset
- sateenkaarirallia
Ihanaa olet minun idoli, kerro yhteystietosi niin lähetän sinulle fanipostia. Jos vaikka saisimme "yhteyden"
- Sokota kyykytetty
Sinulle hyvä "sateenkaarirallia", valitettavasti olen iha heteromies, mutta toki saat harrastaa seksiä muiden nahkalippikseen pukeutuneiden Tom of Skoda- miesten kanssa ihan rauhassa. Muista vaan suojautua!
- BBBBBBMMMMMMWWWWWWWW
Jaa Turkuunko olitta matkalla? Ette sitte malttanu ajaa jonossa. Kiire kokoontumiseen? Oliko koppalakin lippa taaksepäin?
- bemuhomppelit....
Kyllä bmw "miehet" tiedetään, vai vielä hetero.... BUHAHAHAHAAAAA!!
- nn,n,n,n,n
Hah hah! Kokenut saman monta kertaa noiden itärimpuloiden kanssa, yrittävät saada niitä liikkumaan, mutta jalkoihin jäävät aina.
- Lippispellet!
Bemarikuskit on viime aikoina olleet taas paljon kyseenalaisen huomion kohteena. Sinuna olisin hiljaa ja ajelisin kiltisti samaa vauhtia kuin muut.
- Sokota kyykytetty
Ei ole mulla lippistä, mutta puku ja solmio oli kyllä silloin päällä, juhliin kun olin menossa. Ja harvemmin muutoinkaan uusien bimmereiden ratissa näkee lippispäisiä kuskeja, skootan ratissa kyllä näkee vaareja nahkalippiksissään.
On muuten vaikea ajaa sokotan perässä ylämäkeen satasta satasen rajoituksella, kun se skoota ei kiihdy siihen vauhtiin kuin too-oosi hitaasti. Ei taida vääntö riittää ylämäkeen noissa paskoissa?- Aloittaja tosi hölmö
Oliko se ylläsi oleva rippipuku jolla kiirehdit sinne "bemuMIESTEN" kokoontumiseen/kilpaajoon.
Solmio varmaan oli liian kireällä, koska veri pakkautui mulkkuusi.
Etkö yhtään häpeä aloitustasi.
- voi noita lapsia
voi kun aloittajaa lapsettaa oikein kunnolla. Eikö olekkin hyvä ja järkeevä kuskin joka ottaa ohituskaista kun aikoo ohi mennä. Ei se tarkoita kilpaan haastoa.
No kyllä sinullekkin järki kasvaa(toivottavasti) joskus kunhan saat vähän ikää ja käyt koulusi loppuun. - Sokota kyykytetty
Ei tässä mistään kilvan ajamisesta ole kyse, vaan normaalista kiihdyttämisestä ohituskaistaa pitkin ylämäkeen nopeudesta 80 km/h nopeuteen 100 km/h. Se sokota yritti ja yritti polkea, mutta kun ei kiihdy, niin ei kiihdy. Mun piti himmailla ja jarrutella sen itärimpulan perässä, ennen kuin älysi siirtyä alta pois.
- Ei BMV
Älä nyt kuitenkaan liioittele. Jos sieltä mustaa pöllysi, niin on dieselissä vääntöä. Ja jos bensakone heitti mustaa, niin jotain vikaa siinä oli. Mun RS:n kanssa voit tulla koska vaan koittamaan, ei tuu mustaa putkesta sun riemuksi...
- kyykötin
Ei BMV kirjoitti:
Älä nyt kuitenkaan liioittele. Jos sieltä mustaa pöllysi, niin on dieselissä vääntöä. Ja jos bensakone heitti mustaa, niin jotain vikaa siinä oli. Mun RS:n kanssa voit tulla koska vaan koittamaan, ei tuu mustaa putkesta sun riemuksi...
Hyvä!!! Räsä pätkii tollaiset bemari homppeliautot ihan miten päin vaan!! Ja kyllä dieseliskodakin niistä ohi menee että heilahtaa, eihän ne bemut kulje oikeesti!
- Sokota kyykytetty
kyykötin kirjoitti:
Hyvä!!! Räsä pätkii tollaiset bemari homppeliautot ihan miten päin vaan!! Ja kyllä dieseliskodakin niistä ohi menee että heilahtaa, eihän ne bemut kulje oikeesti!
No joo, olen mä sillä mun bimmerillä kelannut mittariin vkolla 10 Saksassa käydessäni 265 km/, mutta mittari valehtelee sen 15 km/h. Joten tervetuloa vajaavetoisella sokotan paskalla kokeilemaan milloin vaan. BTW - Vituttaako? Kaitpa se joku vitun räsä oli, kun siinä oli sellainen naurettava lintulauta perässä... buahahhhahhahhaa!
- Toinen bimmeristi
Ei BMV kirjoitti:
Name the place, anytime, anywhere... you'll gonna lose, fucking skoda- gayboy!
- kyykättäjä
Mikä tahansa auto kiihtyy 80 nopeudesta sataseen tosta vaan. Mutta kun laitoit olemattoman provon, niin sitä vielä täytyy yrittää pitää lämpimänä. Eiks niin?
Ai että piti ylämäessä oikein jarrutella? - RS 290 hv
Sokota kyykytetty kirjoitti:
No joo, olen mä sillä mun bimmerillä kelannut mittariin vkolla 10 Saksassa käydessäni 265 km/, mutta mittari valehtelee sen 15 km/h. Joten tervetuloa vajaavetoisella sokotan paskalla kokeilemaan milloin vaan. BTW - Vituttaako? Kaitpa se joku vitun räsä oli, kun siinä oli sellainen naurettava lintulauta perässä... buahahhhahhahhaa!
Kokeilin viime kesänä Saksassa oman Skodan huippuja, mittari näytti 270 km/h ja GPS 260 km/h.
- deutsche scheisse
Toinen bimmeristi kirjoitti:
Name the place, anytime, anywhere... you'll gonna lose, fucking skoda- gayboy!
Opetetaanko ammattikouluissakin englantia??!!
- Toinen bimmeristi
deutsche scheisse kirjoitti:
Opetetaanko ammattikouluissakin englantia??!!
Opetetaan, mutta en opi millään. Kopioin tekstin netistä.
- Sokota kyykytetty
Niin piti, muuten olisin sokotan takapaksissa. Eikä muuten ole provo, vaan totista totta, meinasi hermot mennä kun onneton skootanysväri ei saa skeidaansa liikkumaan.
- Road King
Viimeviikolla vetäsin mun vakio Kymcolla jostain Kiinan skootterista heittämällä ohi.
Kypärästä vaan visiiri alas,niskat kyyryyn ja HANAA!!!!Onneton nysväri,tumpelo koulunsa kesken jättänyt amissankari roikkohousu räppärii ei vaan saanut kiinan mekanoo vauhtiin.
Mä en kerkee ootteleen ,kiire mäkkärille,meinas hermot mennä.
Ps,Sillä on pienempikin kuin mulla!
isona saan sen Biimerin.Iskä lupas. - Lapsi taas asialla
Hei nim. Sokota kyykytetty. Sinulla varmaan tuore kortti ja ehkä isän auto. Olen ajanut ammatikseni kohta yli 35v ja päivittäin näkee sinunlaisia tyyppejä liikenteessä "ajamassa" ja jos pysähdyt jollekin näistä entisajan Essoista,Unioneista ja Kesoileista sun muista Shelleistä,niin siellä sinut tapaa kehuskelemasta.Oletko muuten koskaan käynyt Esson baarissa tai Kesoilin baarissa.
Ja jos hermo menee liikenteessä,pitää jäädä kotiin.
En minäkään olisi sietänyt sinua,jos pinna olisi lyhyt. Jos joku yrittää vaihtaa kaistaa esim. BMW:llä tai muulla merkillä,annan Scanialla kyllä tietä,koska kyllä se aina joskus kiitos tulee,paitsi sinulta..
Ajattelitko yhtään, kun aloit kirjoitella. - Rekkahomo
Lapsi taas asialla kirjoitti:
Hei nim. Sokota kyykytetty. Sinulla varmaan tuore kortti ja ehkä isän auto. Olen ajanut ammatikseni kohta yli 35v ja päivittäin näkee sinunlaisia tyyppejä liikenteessä "ajamassa" ja jos pysähdyt jollekin näistä entisajan Essoista,Unioneista ja Kesoileista sun muista Shelleistä,niin siellä sinut tapaa kehuskelemasta.Oletko muuten koskaan käynyt Esson baarissa tai Kesoilin baarissa.
Ja jos hermo menee liikenteessä,pitää jäädä kotiin.
En minäkään olisi sietänyt sinua,jos pinna olisi lyhyt. Jos joku yrittää vaihtaa kaistaa esim. BMW:llä tai muulla merkillä,annan Scanialla kyllä tietä,koska kyllä se aina joskus kiitos tulee,paitsi sinulta..
Ajattelitko yhtään, kun aloit kirjoitella.Vittu, että sä olet tyhmä. Mutta siksipä oletkin rekkakuski! Kuule puukenkä, tapa ittes!
- en käytä puukenkiä!
Rekkahomo kirjoitti:
Vittu, että sä olet tyhmä. Mutta siksipä oletkin rekkakuski! Kuule puukenkä, tapa ittes!
Arvoisa nim. Rekkahomo. Haukut rekkakuskeja tyhmiksi ja neuvot tekemään itsarin. Kumminkin nimimerkistä päätellen olet itsekin rekkakuski ja vieläpä homo. Miten seksuaalinen suuntautumisesi liittyy tähän bemarikeskusteluun, en ymmärrä???
- ymmärretään häntä
en käytä puukenkiä! kirjoitti:
Arvoisa nim. Rekkahomo. Haukut rekkakuskeja tyhmiksi ja neuvot tekemään itsarin. Kumminkin nimimerkistä päätellen olet itsekin rekkakuski ja vieläpä homo. Miten seksuaalinen suuntautumisesi liittyy tähän bemarikeskusteluun, en ymmärrä???
"Rekkahomo" on ilmeisesti homo, joka yrittää liftata rekkojen kyytiin huonolla menestyksellä, siksi hän on niin vihainen ja ärtynyt. Anteeksi tämä lipsuminen itse aiheesta, mutta tämä bemarinuorukainen taitaa tällä hetkellä olla kait jokseenkin hämillään palautteesta.
- Shkoda-kuski
Älä käännä veistä haavassa, auto on täyspaska ja vaimollakin hiiva.
- 1000nm 700hv
Olitko se Sinä sillä 530d bimmerillä, kun jäit Mustangini jalkoihin.Yritit epätoivoisesti päästä johonkin väliin autojonossa, pois tieltäni, mikä aiheutti sen, että latasin koko autojonosta ohi. Huomasit kai, mitä oikea voima autossa on. Olen päättänyt, että milloin tahansa bimmeri alkaa heilumaan alitehoillaan, niin nolaan sen saman tien.
- Kyykytetty Sokota
Viime lauantaina ajelin 5- tietä pitkin kohti etelää Leppävirran kohdalla, olin toisena autona jonossa, kun ohituskaista alkoi. Takanani tuli valkoinen BMW ohituskaistalle joka tuli heti siihen mun perään, mutta ykskaks' loppui mun sokotasta vääntö ylämäkeen niin yllättäen, että valkoinen BMW meinas puolikaasulla perään törmätä. Armoton savupilvi vain tupsahti mun skootan pakoputkesta, kun minäpoika yritin päästä pois edestä, mutta onnekseni älysin siirtyä pois jaloista takaisin sille oikean puoleiselle matelukaistalle. Terveisiä vaan sille mahtavalle bemarikuskille toivottaa savuttavan skoodan kuljettaja. Ajelen vastedes varovasti, enkä jää muidenkaan jalkoihin.
P.S Menin heti pysähdyttyäni kyykkyyn ja ajattelin sinua ja sinun valkoista BMW:tä. Olen vieläkin vihainen itselleni etten väistänyt heti vaikka näin peilistä BMW:n tulevan.
Hianoja noi pemarimiehet.- Älä sure vaikka au-
tohommissa pemarityypit onkin tumpeloita, sillä poskeenotossa ne on parasta A-ryhmää.
- bmw24v
Älä sure vaikka au- kirjoitti:
tohommissa pemarityypit onkin tumpeloita, sillä poskeenotossa ne on parasta A-ryhmää.
Kyllä se on hienoa bemarilla ajaa. oikea autofanaatikon auto. Miksette pilkkaajat säästä omaan oikeaan autoon niin ei tarvitse enää olla kateellinen.
- Ja taas on palsta
täynnä rahattomia käteenvetäjiä, aloittaja mukaan lukien.
- jjejgojoitgj
"Ja taas on palsta"
Varallisuus ja itsetyydytys, eikö niillä ole omatkin keskustelufoorumit. Täällä on nyt otettu kantaa lähinnä hölmöön bemaripoikaan.
- BMW ja VARO
SAAB oli ennen sama kuin bemari nyt.
Tämä taas johtui siitä, että SAABissa nopeusmittari näytti OIKEATA nopeutta. Muut siis ajelivat jopa 10 kmh liian hiljaisella muulilla. Siksi ohitukset.
Näissä nykyajan täysjärjettömissäkin ohituksissa useat bemarikuskit ihannoivat autonsa tehoja ja omaa taitoaan huomaamatta sitä, että pelkästään MUIDEN toiminnan ansiosta ei ruumiita ja romua syntynyt. Jarrutellaan ja väistellään......
Minä ainakin varaudun järjettömään koheltamiseen ja ohitteluun bemarin ilmestyttyä taakse.
Itsessään BMW ei ole mikään sen erikoisempi auto kuin muutkaan sarjatuotantokottoset ellei mennä ihan isoimpaan luokkaan. Jopa tavallisella pikku bmwllä kohelletaan ja koetetaan näyttää kuinka OIKEALLA autolla ohitellaan.
Kyse on usealla saattaa olla jonkin näköisestä alemmuuden tunteesta joka on paikattava vauhdilla ja ohituksilla. Takana roikutaan kuin homo. Ohi on mentävä väkisin vaikka jonoa olisi kymmeniä kilometrejä ja vaikka ajaisin edessäsi 20 ylinopeutta.
Ohitukset melko varmasti tapahtuvat vastaantulijoista välittämättä ja keltaisten viivojen yli, toisten joustaessa ja jarrutellessa tilaa tehden tai muuten tarpeettomasti koska kohta bemarilla käännytään pois edestä.
Useasti itsesuojeluvaisto pelaa jonossa menijöillä ja vastaantulevilla jotka vahinkoja välttääkseen on annettava tilaa ohitukseen. Väistellään ja jarrutellaan. - Olipa naurettava nä-
kökohta kun entiset saabistit on nykyään kalustopulasta johtuen siirtyneet passatin ja audin ratin taakse mutta asenne on sama eli minä minä ja muista viis.
- skeida on...
köyhien auto! Köyhät kyykkyyn!!!!!!!!!
- Tukka putkella
Jo aloittajan "sokota kyykytetty" kertoo paljon liikenne-asenteen vinoutumasta....
- !!!
Eikös jossain Kalajoella päin "bemarikuski" kunnostautui murhaamalla poliisin. Oletko kenties jo päässyt vapaaksi vai oletko joku toinen potentiaalinen murhamies.
- ÄLKÄÄ NY TURHAA
Kollakko bemarikloppeja, sillä ei kait semmone ruoto joka suomalaisen tai saksalaisen autohuijarin toimesta on saatu koijattua finninaamaiselle ja lippalakkipäiselle torvelolle voi vaarantaa liikennettä, kun se seisoo takapihalla osapuutteen ja rahanpuutteen vuoksi. Vai voiko?
- hahahah
Eikös ollutkin hienoa, kun pääsit bemullasi "kyykyttämään" diesel-skodan. Taitaa vaan harvoin sattua vastaavia tilanteita, kun täällä heti hehkuttamassa...
- Nämä on näitä
Jotenkin tuntuu, että tuo aloittaja vain halusi kertoa olevansa "bemarikuljettaja". Mutta halusi keksiä siihen jonkin tilanteen ja elävöittää tekstiä keksimällä erilaisia nimiä Skodalle. Alkoi ihan sivistyneesti Skoda Octavialla, sitten sokota jatkuen skootalla. Tuli sieltä vielä skootapoju ja tiisseliräsä.
Tekstistä päätellen veikkaan, että bemari ei ole ihan tuoreimmasta päästä ja kaverin ikä /- 20v. Tällaista jutustelua kuulee huoltamon kahviossa, kun oikein halutaan elvistellä.
Vaikea uskoa, että kirjoittaja olisi yritysjohtaja uudenkarhealla isolla BMW:llä. - skodaman
Saitko Bemari "mies" rajunkin orgamismin tuosta kyykyttämisestä. Jos sait ole iloinen sillä se jäi viimeiseksi. Enää et tällä palstalla isottele.
- FucktheSkoda
Buahahhahhaaa! Vedä käteen skodaman! Buahhahhahhhahah!
- Pikkupojat asialla
Meillä on parempi auto kuin teillä!
Kyllä meidän isä teidän isän voittaa! - diesel-BMW
Ei Skodan romulla kyykytä ketään muuta kuin tuota toista legendaarisen huonoa itäblokin pas-ka autoa eli Ladaa.. Oli RS tai vaikka V6, kyllä Bemarit ja Mersut tuollaiset etuveto-rimpulat jättää jälkeensä laadussa ja suorituskyvyssä
- LapsellistaUhoamista
Älä skidi uhoa. Takaveto-rimpulat lyö vain sutia eikä niissä teinien vanhoissa bemuissa ole tehosta jäljellä kuin ääni, ja pelkällä äänellä ei kovin paljon kiihdytellä.
- diesel-Bmw
LapsellistaUhoamista kirjoitti:
Älä skidi uhoa. Takaveto-rimpulat lyö vain sutia eikä niissä teinien vanhoissa bemuissa ole tehosta jäljellä kuin ääni, ja pelkällä äänellä ei kovin paljon kiihdytellä.
sehän on muuten niin päin että ne etuvedot sudittelee tyhjää kun heppoja yli 250hp. Ei todellakaan tee mieli kiihdytellä tehokkaalla etuvedolla paikaltaan kun sutii sutii sutii prkeleesti. Takavedolla saa paljon paremmat pidot tiehen ja etupyörien ohjatessa lähtee yli 300 heppaisetkin todella ripeästi. Oletko ajanut edes ikinä takavedolla tai edes tehokkaalla sellaisella ja verrannut tehokkaaseen etuvetoon. Itse ajanut Seat Leon Cupra R tehokkaimpana etuvetona ja Mercedes E500 388hp (sukulaisen) tehokkaimmat vajaavetoiset millä olen ajanut. Mutta kyllä' esim. Bmw 135i 306hp paljon parempi lähteä liikkeelle ja kiihtymään kuin 265hp Seat Leon Cupra R ja muutenkin nautittavampi ajaa.. Etuveto voi olla ihan käytännöllinen, helppo ajettava ja halpa valmistaa perusautoihin, mutta ei tee mitään tehoautoissa etuvedolla
- tocudieseldsg
Tää vitun Soneran liittymä (3G) ,tai yhteys pelaa yhtä luotettavasti, kuin Skodan diesel DSG, kirjoitin siitä, kun männäsyksynä lähdin Hämeenlinnasta Tsadia kohti ja
Janakkalan rajalla polkaisin pedaalin melkein pohjaan, kun veto lakkasi,
pudotti vauhdin 80km/h (vikatilaan meni), onneksi on Linnatuuli siinä suht. lähellä,,
soitin ammattilaiselle (joka ei salaa), mutta korjaa näitä, sanoi ettei hätää, kun
sammutat koneen ja käynnistät uudelleen, niin ajelet normaalisti ryntäilemättä, pitäisi
toimia (epäili/eikun oli varma), että turbon siivet siellä taipuilee ja uusiksihan se meni,,
samaan syssyyn joku massavauhtipyöra, pyysi testaamaan taas lähellä kehä III:sta ja
sama lysti, olihan yllättävä temppu, onneksi ei takaluukun tuntumassa ollut ketään,
nolotti ja vitutti, mutta onneksi auto ei ollut minun, olin omistajan asialla,, autolla oli
tuolloin ajettu n.135 tkm, onneksi olkoon jos sinulla vastaava.
Uskallatko testata omasi? Äkisti vaan lumpio suoraksi, normaaliajossa et tiedä mitään, mutta eihän tuo ole turvallinen, melkein rekkakin voi tulla päälle, kun jos,,- janakkalan lana
Onneksi ei ollut tsi koneena. Olisi varmaan nokkaketju mennyt letille .
- Citigo on elämää
Säälittävää Bemari kuskeilla ei ole elämää.On vain se rupunen lehmä peltinen mitä halaillaan ja sit kun väsytään niin voihan siellä nukkuakin...niin se on mut missäpä sitä nyt muuallakaan.
Vaihtakaa bemari pollet autoa niin näätte laajemmin .....ehkäpä jopa opitte että on moniakin parempia autoja ja huomaatte naisetkin sit paremmin läheltänne ja alatte arvostaan myös heitä. - hartkoretex
Ah näitä amisviiksi bemuteiniä.Kun buberteetti baarissa saa pari teinivaahtoa,niin juttu kulkee kuin pv suitsa tehopakarilla.
- Leppävirtalainen
En minä tiedä mitenkä te ajelette, mutta jos etelään päin olit matkalla niin se ohituskaista ei suoranaisesti ala vaan pohjosesta tulijat jatkavat "ohituskaistaa" ja vasen on kiihdytyskaista Leppävirralta. Että jätetään ne turhat mutkittelut pois...
Muuten ni hyvähän se tietysti on kiitellä ettei jäänyt siihen eteen junnaamaan. Huonosti on monnet turbo dieselit tehtaalta tullessaan säädetty. Että jos polkee kun bensa-autoa niin eihän siitä mitään tule. Lastua vaan niin alkaa tapahtumaan (jos ei muuta niin savu sakenee ja valkonenkin perässä tummenee).- siinä oikea Einstein
"tehtaalta tullessaan säädetty" Kukas niitä kuljetuksen aikana säätelee ja miten niitä nykydieseleitä mielestäsi sitten säädellään?
- Oon huippukuski
Ohitin pikitiellä bemarin, eikä se päässy musta ylämäen 2 kilsan ohituskaistalla ohi.
Kyllä mulla on hyvä, nopee ja tehokas auto! Bemari jäi taakse niinkun seisoon! Naapurit on kateudesta vihreenä! On kaks pakoputkee ja vauhtiraita, kromatut pakarin päät ja puuratti! Ne uhkuu vauhtia! Mulla on tehokas ja nopee auto! Oon euroopan huippukuskeja! Ohitan heti! Oon niin taitava! Aina oon ohi päässy! Torvet soi kateudesta! Niitä vidutti kun ohitin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955