http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/kysy-seksista-tyttoystavani-seksimenneisyys-hairitsee-minua/art-1288469505492.html
RFSU:n seksuaaliterapeutin vastaus:
Jos asiasta ylipääsy yksin tuntuu ylivoimaiselle, niin puhu asiasta jonkun kanssa. Voit ottaa asian puheeksi opiskelijaterveydenhoitajan tai esim. terveyskeskuksen psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa.
Tähän on tultu: naisen lutkuuden hyväksymättömyyden vuoksi miehelle suositellaan psykiatrista sairaanhoitoa!
Medikalisaatio etenee
7
80
Vastaukset
- Jättäisin...
Ei käytetyllä naisella tee mitään. Jos mä olisin toi kysyjä, jättäisin koko huoran välittömästi.
- vittumitäpaskaa
MItä vittua tuo seksuaaliterapeutti selittää, että "Seksin harrastaminen ei tee kenestäkään ihmisestä huonoa." Kyllä se tekee naisesta huonon.
Taitaa joku lutkanainen kirjoitella noita viisauksia. - selvä aisuri kyseess
itse en olisi alunperin edes sekaantunut käytettyyn horoon!
näköjään ton aisurimiehen on ollut pakko tyytyä käytettyyn lihaan kun ei rahkeet riitä puhtaaseen teininaiseen.... samalla kun ytm-sonnit korkkaa viattomia neitsyitä joista muodostuu ajan myötä tuollaisia sperma-viemäreitä - Ei näin...
Huolestuttavinta on se, että nämä toistaiseksi viattomat 12-17 vuotiaat neitsyet lukevat mahdollisesti tuotakin artikkelia ja saa seksistä aivan väärän käsityksen tuon myötä. Oikein seksuaaliterapeutti sanoo mediassa että on ihan ok jakaa pilluaan ympäriinsä. Ei ole vaikea arvata mistä tämä suomalaisten naisten seksuaalinen moraalittomuus kumpuaa kun siihen kannustetaan oikein ammattilaisten toimesta.
- Tummaa olla pitää
Ja samalla terapeutti ehdottaa tuolle kunnolliselle miehelle ammattiapua
Siinä mustamaalataan taas kunnolla koko kunnon miesten joukko... Ei ole toisaalta ihmekään että naiset haluavat tummaa ja tulista latinokyrpää itsevarmasti sisälleen, kun suomalaiset miehet esitetään mediassa juuri tuollaisina aisureina. - Naisasialooseri.
Tuollaiselle seksuaaliterapeutille pitäisi antaa kenkää!
Itse olisin käskenyt miestä jättämään saastuneen lihakimpaleen välittömästi. - sillitrooli
Seksuaaliterapeutit ovat osa feminististä salaliittoa. Olen sen aiemminkin sanonut täällä, vaikka en oikeastaan edes usko salaliittoihin. Mutta siihen uskon, että feministit pyrkivät eri ammattialojen kautta muuttamaan Suomen läpifeministiseksi ja miehiä sortavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922