Olen rakastunut ukkomieheen

eksynytsielu

Eli siis tyypillinen tarina, erona tosin se, että minä olen alle kaksikymmentä ja elämäni rakkaus, kyseinen ukkomies, on lähes neljäkymmentä. Hän asuu toisessa kaupungissa, joten tapaamisemme onnistuvat hyvin salassa, mutta sehän tässä minua inhottaakin. Harrastamme seksiä niin usein kuin tapaamme, toteutamme toistemme fantasioita, kirjoittelemme toisillemme rakkausviestejä ja kaipaamme toisiamme jatkuvasti.

Olen ujo nuori tyttö muuten, paitsi seksin suhteen. Minun on ollut aina erittäin vaikeaa puhua tunteistani ääneen, ilmeisesti johtuen rikkonaisesta isäsuhteesta, mutta nyt olen pahemman kerran rakastunut, oikeastaan korviani myöten. Käsitykseni tästä miehestä on ilmeisesti erittäin kieroutunut, koska tiedän hänen pettävän vaimoaan vähintään minun kanssani, joten miten voin edes kuvitella, että saisin hänestä itselleni miehen? Haluan vain antaa hänelle kaiken, mitä hän tarvitsee minusta enkä ajattele lainkaan, mitä nämä tunteet saattavat minulle itselleni aiheuttaa jatkossa.

En edes tiedä, mikä ajaa niin ihanan, komean, ystävällisen, kiihkeän, tunteellisen, hauskan, mutta silti niin totisen romantikon pettämään vaimoaan, mutta silti annan miehen käyttää minua, sokeaa pientä tyttöä, niihin tarkoituksiin, joihin hän haluaa. Pahinta tässä on se, etten halua hänen menevän pois elämästäni vaan haluan, että hän vaikka sitten käyttää minua hyväkseen jos niin haluaa. Yhteinen aikamme on ainutlaatuista, enkä halua hukata hetkeäkään hänen kanssaan.

Mitä siis tehdä? Pitäisikö minun vain kaikesta tuskasta huolimatta olla enää vastaamatta hänen puheluihinsa tai viesteihinsä, vai pitäisikö minun jatkaa samaa rataa? Olen asian suhteen erittäin hukassa ja kaipaisin jotain neuvoja!

27

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammuittessiinäneuvo

Sehän sopii nelikymppiselle ukkomiehelle vallan mainiosti. Tytteli on älyltään täysvajakki mutta seksi sujuu. Mikäs sen mainiompaa kuin oma, lihaltaan lämmin panopuu. Kyllä se aina maksullisen seksin voittaa, ilmainen huuora.. : )

• tavallinen tarina

et ole rakastunut, olet riippuvainen........ ja luulet sitä rakkaudeksi.
      Kun aikaa kuluu niin tulet huomaamaan tämän jutun seikkailuksi joka toivottavasti jää hyväksi muistoksi sinulle.
      Been there, done that -sillä erotuksella että mies ei ollut naimisissa, mutta nuoruuteen kuuluu kokeilut.
      Älä ota sitä liian vakavasti, koska kulman takana odottaa uusia kokemuksia
      ja niin sitä kasvaa aikuisuuteen ;-)

• voimiasulle

aika julmasti puhutte nuorelle tytölle, jolla matka alkanut kohti tunne-elämää. toiset ne vaan osaa olla julmia, eikä kestä muiden tunteita vaan haluaa haukkua tunteelliset ihmiset heti huoriksi. hävetkää aikuiset ihmiset, luulisi teidän olevan nuorempia kuin kirjoittaja :))

• lohnalahnallesireino

Maailma on julma ja näitä naiveja nuoria, kiimaisia yksinkertaisia naisia hyväkseen käyttävät vanhemmat miehet ovat julmia. Asiat sanotaan nk. ne on ja ukkomiehen huoraaminen tekee tyttelistäkin horon. Jos joku on typerä niin sinä. Ota pää pois sieltä pimeesät perseeestäs ja näe maailma kuten se on. Tuossa ei ole mitään kaunista ja vai matka kohti tunne-elämää. voi hyvä luoja. En ole kuunaan kuullut mitään yhtä typerää. Selkäsaunan tuo kakara sietäs ja sille äijälle kans ja varsinkin sille!

• akkavaimo

Ihan oikein tuollaiselle pikku- horolle kun menee ukkomiehiin.

• Arvioiva mies

Olet nelikymppisen ukkomiehen unelma!:-)) Jatka samaan malliin. Sitäpaitsi meidän kansaa edustavat seurustelevat ja ovat naimisissakin isommallakin ikäerolla.

• amore?

Kaikilla yli 50-vuotiailla ukkomiehillä pitäisi olla parikymppinen nuori nainen rakastajattarena. Molemmat hyötyisivät.

• :

Kuinka usein sitten tapaatte? Onko mies ollut öitä sielä? Koska mies tulee sinne paikkakunnalle seuraavan kerran?

• hohoi

en jaksanut lukea stooriasi loppuun, edes puolen väliin. Nyt jätät ehkäisyn pois, hankkiudut raskaaksi sille ukon kuvatukselle, lierolle. Eli toimit kuten tähänkin asti tyhmä nainen! Tyhmä nainen vie tyhmän leikkinsä loppuun asti, viekoittelet miehen toiselta ja särjet yhden perheidyllin, vedät lapsilta maton alta saadaksesi omalle pennullesi hyvät oltavat!

Toivottavasti ymmärsit rivien välistä pointtini ääliö!!!

• ps....

ja väittämäsi rakastuminen ei tee sun tekoasi yhtään kauniimmaksi taikka sallittavammaksi ääliö!!! Olet pohjasakkaa, sinuna en paljon huutelisi ukkomiehen kanssa pelailusta tuolla oikeassa elämässä.

• naiset kunniaan
        ps.... kirjoitti:

ja väittämäsi rakastuminen ei tee sun tekoasi yhtään kauniimmaksi taikka sallittavammaksi ääliö!!! Olet pohjasakkaa, sinuna en paljon huutelisi ukkomiehen kanssa pelailusta tuolla oikeassa elämässä.

höpönlöpön.. se ukkomieshän tässä se pahempi ihminen on, ei nuori sinkkutyttö, molemmat kaipaavat rakkautta ja huomiota ja myös hyvää seksiä.. valitettavasti avioliitoissa ei yleensä tykätä vieraissa käymisestä mutta sinkku ei tee mitään väärää haluaa vaan enimmäkseen rakkautta kuten jo sanoin :)

• järjen ääni

Olet rakastunut - valitettavasti kun kyseessä on varattu mies. Rakastunut on vaikeassa tilanteessa. Aivot ovat erityistilassa, rakastuminen on kuin huumetta ja irti on vaikea päästä.

Sinun pitäisi kuitenkin päästä irti tuosta miehestä. Mitenkähän se nyt onnistuisi? Näytät itse ymmärtävän hyvin tilanteen hankaluuden. Voisitko puhua tästä jollekin luotettavalle henkilölle, ystävälle esimerkiksi? Hän voisi tukea sinua irrottautumisessa. Pystytkö itse kertomaan miehelle, että et enää halua tavata häntä? Jollet pysty, voisit pyytää jotakin ystävääsi ottamaan yhteyttä tuohon mieheen ja kertomaan hänelle, kuinka vahingollinen hänen suhteensa sinuun on sinun kannaltasi. Tällaisissa tapauksissa tarvitaan joskus ulkopuolisen apua.

Siis pyri mahdollisimman nopeasti eroon miehestä. Jos se on yksin liian vaikeaa, ota joku tukihenkilöksi. Pääasia on, että olet mahdollisimman nopeasti vapaa tuosta miehestä. Hän vain vahingoittaa elämääsi. Hänelle ei ole siihen mitään oikeutta. Hän on itsekäs vanhempi mies, jota ohjaa vain oma nautinto.

Sinä olet ihana nuori nainen ja sinulle kuuluu nuoren vapaan miehen rakkaus.

Onnea sinulle!

• järjen ääni

Lukaisin noita muita vastauksia. Älä välitä niistä. Aika tyhmiä ovat monet niistä.

Tsemppiä! Selviät kyllä.

• eksynytsielu

En huutele ulkomaailmassa, juuri sen takia täällä kirjoitan kun ei paljoo huvita tutuille länkyttää. Ja ei, mulla on ehkäsy seuraavat 3 vuotta, hormonikierukka, en halua lapsia muutenkaan. Jos mä olen rakastunut, onko se teidän ongelma? Mies ei välttämättä ole, sen ymmärrän ilman paskanjauhantaakin, mutta mitä väliä sillä on teille, mitä minä tunnen? Jos joku tässä on idiootti niin te olette, jotka kiellätte kaiken, ette suostu hyväksymään muiden edes hetkellistä hyvää oloa. Jos kyseinen mies käyttä minua hyväkseen, onko se teiltä pois?

Järjen ääni, vaikutat erittäin lämpimältä, ymmärtäväiseltä ja fiksulta ihmiseltä. Kiitos, että edes joku jaksaa ymmärtää vaikkei ihan täysin ymmärtäisikään.

Mielelläni asiasta puhuisin tutuilleni, vaan en voi. Enkä miehelle itselleen. Kukaan tutuistani ei myöskään tunne häntä, mikä on minulle itselleni erittäin hyvä asia, koska en halua sekoittaa tähän ketään muita tuttuja... Toivon, ettei mies ymmärrä miten paljon häntä rakastan. Olen itsekin sitä mieltä, ettei meidän kannattaisi enää nähdä mutten toisaalta uskalla edes ajatella elämää ilman häntä. Suhteemme perustuu lähes pelkästään seksiin eikä se ole minullekaan minkäänlainen ongelma, mutta toisinaan hän on luonani yötä, minä en koskaan hänen luonaan ymmärrettävästi.

Toisaalta en edes haluaisi olla tämän miehen kanssa, koska hän tekee vaimolleen näin minun kanssani, mutta toisaalta haluan häntä enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa.

Nimimerkille ps, myöskään rakkauteni ei tee teostani mitenkään väärää. Perustele, miten voit väittää minun tunteitani vääränlaisiksi, epäaidoiksi tai sallimattomiksi?

• 13+12

En nyt mitään moraalisaarnaa halua alkaa pitää, että kuvio on niin tuttu ja kautta aikojen on näin tapahtunut, että miehillä on rakastajattaria, joten ei ole mitään uutta auringon alla. Mutta kun kaksi naista "taistelee" samasta miehestä, niin naisista tulee toistensa vihamiehiä ja se on huono juttu. Naisten pitäisi enemmän pitää toistensa puolia, koska miehet ovat.....no miehiä ja lopulta kaikki miehet ovat samasta puusta veistettyjä.

• HÄPEÄ, RYHDISTÄYDY!

Tunteesi ovat väärät koska ihminen jolla on moraalia ymmärtää että olet rikkonut toisen kodin, viet lapsilta heidän isänsä ja vaimolta miehensä. Syy on yhtälailla sinun kuin sen miehen, koska vahva nainen osaa sanoa ei. Sinun pitäisi viheltää peli poikki jos yhtään olet fiksu, mies kun näkee vain sun haarovälin. Eikö yhtään hävetä? Saisit kyllä hävetä olet vajonnu aika alas kuule teini. Mene baariin hakemaan seksiä vapailta sinkkumiehiltä ja jätä muiden vaimojen miehet rauhaan. Olet todella säälittävä pikku tyttö jolla elämä alkamassa ja jota jo elämäänsä kyllästynyt vanhempi mies pitää lelunaan.

• Eitahdotuntea

Mies näkee sussa vain ja ainoastaan pillun, ei mitään muuta.
      Jotkut miehet ovat alkoholisteja, jotkut taas seksiaddikteja.Eli jotkut haluavat lutkuttaa pulloa toiset taas tyhmän nuoren naisen pillua.Kuvittelitko kenties muuta?

Luultavasti olet noin kieroutunut rikkonaisen isäsuhteesi vuoksi, mutta älä pilaa toisten elämää oman vajavuutesi vuoksi.

Toivon, että saat joskus paljon lapsia.Olet oikein köyhä ja ehkä sairastutkin vakavasti.Sitten miehesi löytää nuoremman naisen ja jätäättää sinut.Se olisi sinulle ihan oikein!
      Hyi, mikä ällöttävä nainen!

• .....

Moraalisaarnoja on tosiaan turha pitää, koska moraalilla ei ole juurikaan merkitystä, kun haetaan "kokemuksia" itselle. Mutta kun ei ole moraalia eikä arvostelukykyä, ei tule koskaan myöskään pysyvää onnea vaan huippuja ja pudotuksia, lopulta jäädään sinne kuoppaan.
        Ap, olet varmaankin rakastunut ja aivosi toimivat sen mukaan, olet riippuvainen siitä mielihyvästä. En tiedä miten sinua voisi neuvoa, joku päivä suhde loppuu ja pääset tunteistasikin yli. Jos älyäisit lopettaa ajoissa, olisit myöhemmin tyytyväinen ettet tuhlannut enempää aikaa tähän ukkomieheen.

• ei pelkkä tunne

Mies tekee väärin tavallaan siinä kun sun tunteet on pelissä, ehkä sä voisit kertoo sille miten paha olo sulla on ja katsoo lopettaako se itse sen suhteen mutta jos ei ja sulla on vain se paha olo niin suna sit lopettaisin suhteen.Hakeudu seksisuhteeseen vasta kun pystyt olemaan rakastumatta ja tajuumaan että mies ei tod. näk. ota eroa ja rakastaa myös vaimoaan mutta kuule, ei tämä ole maailman vakavin asia oot ainakin saanut paljon seksiä ja olet varmaan miehen unelmapano ja oo siitä hyvilläsi jos päätät jatkaa matkaa ilman tota miestä, toinen juttu on se että pystytkö hakeutumaan oikeaan parisuhteeseen esim. oman ikäisesi kanssa jos sulla on tuo "hoito" vai miten sekin on sun ratkaistava myös järjellä.

• Nim.merk..kokemusta

Pyydä miestä eroamaan .Jos ei eroa,niin ,soitto kotiin vaimolle.Niin eiköhän se ero tule.Voi olla ettei eroa,mutta avioliitto on ainakin tuhoon tuomittu,Ja luottamus tipo tiessään. Nim.merk..kokemusta samalaisesta

• Peter Pan syndooma?

Jos miehellä on pieniä lapsia hän varmaan ja toivottavasti laittaa heidät etusijalle. En tiedä, mun mielestä on jotenkin outoa vehdata sen ikäisen ihmisen kanssa joka voisi olla oma lapsi. Joku 15v ikäeroa on vielä ihan ok. Tai siinä tapauksessa että toinen on 40-kymppinen ja toinen 60v eli molemmilla on elämänkokemusta. Mutta jos melkein nelikymppinen mies on alle kaksikymppisen kanssa ei se kovin romanttiselta kuulosta vaan ihmiseltä joka ei halua kasvaa ihmisenä.

• HYYIII

Älä puhu rakkaudesta mitään!!!! koska sä et tiedä rakkaudesta mitään!!!!!!!!!!!!!!!!

• hauska lukea

Ap, sinulle ovat täällä vastanneet katkerat vaimot jotka pelkäävät että kaltaisesi nainen vie heidän miehensä. Vikahan ei voi olla heidän miehessään vaan siinä toisessa naisessa joka on viehättävämpi kuin miehen puoliso, siispä hyökkäykseen sinua vastaan ;)

• piis & love

parisuhteita on niin monenlaisia tässä maailmassa

• oon nelikymppinen

Ap. Sä oot rohkee ja varmasti upea tytsy. Neuvon, olet nuori vielä. Mieti tarkkaan mitä haluat elämältäsi. Kuuntele syräntäs. Ja vink vink reilun kymmenen vuoden parinkymenen vuoden päästä olet luultavasti seksuaalisesti parhaimmassa iässä, toi ukkos on aika harppu silloin.. oletko miettinyt tätä? Ota ihan r a u h a l l i s e s t i ja ehdit vielä vaikka mitä..ukkoi riittää, avaa syrämes. Parempiakin kaloja saattaa meressä uiskennella. ;)
        Mukavaa syksyä

• Bootsit jalkaan

Tämä ketju aloittajaa myöten osoittaa minkälaista porukkaa täällä pyörii - itseään inhoavia tai muuten vaan syvästi ahdistuneita pikkusieluja, jotka osoittavat sormella toinen toisiaan. Onko taustalla liian ankara kasvatus, lahkouskonto tai vanhempien täysi välinpitämättömyys vai mikä vitun vanne kiristää päätä?

Jokaisella on oma (!) unelma, jota kohti menee. Ei ole olemassa ristiriidatonta maailmaa, jossa kaikkien toiveet menisi yksiin, itse sieltä selamelskasta on oma polku löydettävä ja joskus kyynärpäitä käytettävä. Jos teet jotain sellaista, mikä on itsesikin mielestä päin pyllyä (ap?), niin ketä siitä voi syyttää. Jos se taas on puhdasta ja todellista,
      kyllä sen erottaa, ja silloin kannattaa pistää kaikki peliin eikä
      säikkyä muita ihmisiä. Pidä katse siinä, mitä omista silmistäsi näkyy.

• sä buutsit jalkaan

tarviit potkun takalistoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe