Voisiko joku kertoa hieman Bodrumista? Kaikki toitottavat että paikka on rauhaton juhlivien nuorten takia ja hinnat ovat kalliita, mutta kukaan ei kerro esim. shoppailu mahdollisuuksista tai rannasta. Kuinka paljon esim. tavallinen t-paita maksaa jos se Suomessa on vaikkapa 15 euroa? Entäpä onko rannat ja siellä olevat aurinkotuolit maksullisia?
tällä viikolla Bodrumiin
4
266
Vastaukset
- boodrum
Kerrotko kokemuksistasi matkan jälkeen? Olen menossa toukokuun lopussa kys. paikkaan.
- reissaajat_hkix2
Itse lähdemme tänään reissuun. Ekaa kertaa myös tuossa kohteessa vaikkakin muut turkin kohteen koluttu moneen kertaan. Itse ainakin olen kuullut pelkkää hyvää kohteesta ja sen edullisuudesta.
Kerron lisää kun palaamme viikon päästä!
Jihuu..kauan odotettu päivä on koittanut :D - BOrdumiinko?
reissaajat_hkix2 kirjoitti:
Itse lähdemme tänään reissuun. Ekaa kertaa myös tuossa kohteessa vaikkakin muut turkin kohteen koluttu moneen kertaan. Itse ainakin olen kuullut pelkkää hyvää kohteesta ja sen edullisuudesta.
Kerron lisää kun palaamme viikon päästä!
Jihuu..kauan odotettu päivä on koittanut :DMinä kuulisin myös lisää mielelläni Bodrumista, sillä reissu sinne suunniteilla ja melko vähän löytyy tietoa netistä tästä paikasta.
- Alan Rankin
Moro,
Viikolla 19 paikalla olleena voin todeta ensinnäkin sään olleen mainio. Lähempänä 30 C.
Gumbetin kylässä lähellä baarikatua melu on öisin todella kovaa. Loppuviikosta siihen alkoi hiukan tottua. Aamuviideltä hotelliin palaavat asiakkaat aiheuttivat myös omat kolinansa.
Hintoja ei tullut pahemmin seurattua, kun oli all-inclusive majoitus. Rantatuolitkin kuuluivat hintaan. Rantapyyhkeen joutui ostamaan.
Eläinystävänä eivät rannalla lojuneet ja myös uimassa käyvät koirat häirinneet. Eivätkä myöskään ruokapöydästä kerjänneet kissat.
Vesi näytti pettävän puhtaalta. Uimalla rannasta 50 merelle päin uimalasit paljastivat meren pohjan olevan todellinen kaatopaikka. Älä siis snorklaa tai käytä uimalaseja.
Ihan mukava viikon loma huolimatta joistain negatiivisistakin puolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955