Mä rakastan sinua kaikesta huolimatta. Rakastan siksi, koska se tunne sinusta, tunnen sen vieläkin. Tai itsestäni huolimatta. En sano sinulle, että sun pitäisi suhtautua tähän edes asiallisesti, koska en ole ollut sitä sinulle. Anna anteeksi. Olisi pitänyt kirjoittaa että älä noteeraa minua, tai jos haluat sen tehdä niin hienotunteisesti. SItä tämä ei ole ollut. En ole sellinen, joksi minua luulit, en ole myöskään tälläinen, jonka käsityksen olet minusta muodostanut. Tai olenhan minä, itsehän osittain tämän olen valinnut. Mitä asiallista täällä voi koskaan rakentavasti käsitellä? Mutta uskon, että syyni sinulle olen tarpeeksi selkeästi ilmaissut. Olet joko täysi lapanen, mutta mieluummin pidät pääsi ja seiso sanojesi takana. Itsesuojelua sekin.
Se oli minulle kipua, joka hetki lähelläsi ja tiedät miksi. Niin, siksi. Teitkö oloni helpommaksi? Et tehnyt ollenkaan.
Olisin ottanut vastaan kakkea muuta, olin valmistautunut pahimpaan, julkiseen nöyryytykseenkin, mutta et tehnyt sitä tavalla jota ounastelin. Tapasi näyttää innostuneisuutesi oli ehkä liikaa? Vilpitöntä? EI minusta.
Nyt se on ohi. Hyvää kesää, onnellista tulevaisuutta tielläsi, ja jos joskus haluat, niin osta itsellesi kimppu tulppaaneita. Eri värisiä. Ne minä antaisin sinulle.
Minulla oli sinulle lahja. Olen hukannut sen. Olisin antanut se sinulle tilaisuuden tullen. Siinä oli puisessa rasiassa täydellisiä leipäkiviä, joihin oli kaiverrettu kauniita sanoja. Olisit voinut käyttää se haluamallasi tavalla. Niiden ohjeita noudattaen :)
En sano enää mitään tänne. Avoimet ovet sulkeutuivat.
Draamakuningatar.
Älä suutu
57
980
Vastaukset
- Voitko sanoa,
mitä uutta tässä on entiseen tilanteeseen verrattuna?
Tähän tilanteeseen olet pyrkinyt, sinulta puuttuu se oikea halu toteuttaa mitään sellaista jossa sitoudut toiseen ihmiseen. Onhan se paljon mukavampi kertoa viisaita ajatuksia, kuin toteuttaa niitä.- ap
Sitoutuminen, sitä olen jo toisaalle.
- Siis,
ap kirjoitti:
Sitoutuminen, sitä olen jo toisaalle.
mitä uutta?
Kertomasi mukaan olet ollut koko ajan sitoutunut toisaalle. Elikkä, milloin kerrot tälle toisaalla olevalle saman tarinan. - ap
Siis, kirjoitti:
mitä uutta?
Kertomasi mukaan olet ollut koko ajan sitoutunut toisaalle. Elikkä, milloin kerrot tälle toisaalla olevalle saman tarinan.hänkin on sitoutunut toisaalle ja on vielä voimakkaasti uskonnollinen joka on käsitykseni mukaan riittvän vahva side :) Selvennykseksi vielä että et menetä hermojasi tuntemettoman palstakirjoituksen vuoksi :)
- ap
ap kirjoitti:
hänkin on sitoutunut toisaalle ja on vielä voimakkaasti uskonnollinen joka on käsitykseni mukaan riittvän vahva side :) Selvennykseksi vielä että et menetä hermojasi tuntemettoman palstakirjoituksen vuoksi :)
Mutta täytyy vielä selvennykseksi sanoa että en ole pyytämässä häneltä elämäntilanteensa muuttamista :) Käytöksensä sen mukaiseksi kuitenkin. Saa paremmin luotua ihmisuhteita niin halutessaan. Valitettavasti kaikki hänen yrityksensä on olleet vääriä. Surullista.
- vääränumero
ap kirjoitti:
hänkin on sitoutunut toisaalle ja on vielä voimakkaasti uskonnollinen joka on käsitykseni mukaan riittvän vahva side :) Selvennykseksi vielä että et menetä hermojasi tuntemettoman palstakirjoituksen vuoksi :)
Hyvä kun tarkensit säästyi hermoja
- joillain on
ihme tarve alkaa haukkuun ja parjaan jotakuta vieraiden ihmisten viestien kautta.
oli mielestäni jokseenkin ilkeesti ja piikikkäästi kirjotettu tää eka vastaus.
herää vaan kysymys onko siihen toisen parjaamiseen varaa kun ite toimii noin ? - Oisko niin
joillain on kirjoitti:
ihme tarve alkaa haukkuun ja parjaan jotakuta vieraiden ihmisten viestien kautta.
oli mielestäni jokseenkin ilkeesti ja piikikkäästi kirjotettu tää eka vastaus.
herää vaan kysymys onko siihen toisen parjaamiseen varaa kun ite toimii noin ?että hyökkäys on paras puolustus ?
- Saako kysyä ..
Miten sinä olet toteuttanut sitoutumista toiseen ihmiseen ? Onko se tässä ?
Vastailla vieraalle ihmiselle ja moittia sitä tiettyä henkilöä tätä kautta ?
Luehan vastauksesi viimeinen lause ja mieti tarkkaan, koskeeko myös sinua itseäsi.
Missä on se sinun oikea halusi jonka puutteesta syytät jotakuta ?
- Loppu!!
Tulipa selväksi tämäkin. Esittämistähän se kaikki olikin, suurin osa ei edes totta. Hyvää jatkoa sinullekin.
- :))
Ja sä oot sit se voimakkaasti uskonnollinen :)) Voi teitä pöljiä :))
- On se helkkarin
hienoo että joillekkin nää ihmissuhdejutut selviää ihan noin vaan anonyymien viestien kautta ! Ollappa itellä yhtä helppoo !!
- :-)
Miksi ei voisi olla? Voi sinua pöljää!
- -vain hänelle-
Pitääkö minun sanoa tähän, että kaikesta huolimatta olen rakastanut häntä - olen rakastanut häntä liikaa - ts. niin että olen tuntenut kipua ja surua - surua siitä, että emme tosiaankaan voi olla yhdessä...
Se kipu, jota hän tunsi - se näkyi kasvoilta ja joka kerta kun kohdattiin, tunsin tyhjyyttä siitä etten voinut olla hänen vierellään... miksi sitten kiusasin itseäni - ja häntä? Hän oli tilanteensa valinnut, vaikka olisin voinut tehdä sen helpommaksi.
Hyvää kesää voin toivottaa hänellekin ja onnellista tulevaisuutta hänen tielleen.
Minäkin olen tieni valinnut - (sellaisen, josta puhuit tuolla toisaalla) ja jatkan sillä tiellä.
Hän ilmeisesti ei halua, että näkisimme enää. On mahdollista, että hänen toiveensa tulee toteutumaan. Muutan suuntaa, ylöspäin ja jos me kumpikaan emme ota askeleita toistemme suuntiin missään muodossa, on sula mahdottomuus edes vilaukselta nähdä. Mennään sitten näin.- ap
Onnea valitsemallasi tiellä, todella toivotan hänelle ja tietysti sullekin ,koska kipua sinäkin tunnet vaikket olisikaan hän :) En osaa sanoa, haluaisinko nähdä. En tiedä mitä kasvoiltani näit, se suru saattoi tulla monesta muustakin asiasta.
Olen pahoillani, että valitsemani tapa meni näin, sillä minä ratkon asiat tavallani ja päätän siitä, milloin otan apua vastaan ja milloin mun on selvittävä itse. En usko että sun ajattelema apu olisi tarjonnut sitä mitä tarvitsin. Ojasta allikkoon kai jos pystyt ymmärtämään.
Mä ajattelen tälläisten viestien tulevan ihmisen velvollisuudesta kantaa vastuuta -hyvä sekin on. Tavallaan sellainen fiksu tapa päästä pois ikävästä velvoitteesta. Joten tämä päätös on minun, en halua asettaa sinua toistamiseen tilanteeseen, jossa et osaa olla. Aika ristiriitaisesti sanottu :) - -vain hänelle-
ap kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä, todella toivotan hänelle ja tietysti sullekin ,koska kipua sinäkin tunnet vaikket olisikaan hän :) En osaa sanoa, haluaisinko nähdä. En tiedä mitä kasvoiltani näit, se suru saattoi tulla monesta muustakin asiasta.
Olen pahoillani, että valitsemani tapa meni näin, sillä minä ratkon asiat tavallani ja päätän siitä, milloin otan apua vastaan ja milloin mun on selvittävä itse. En usko että sun ajattelema apu olisi tarjonnut sitä mitä tarvitsin. Ojasta allikkoon kai jos pystyt ymmärtämään.
Mä ajattelen tälläisten viestien tulevan ihmisen velvollisuudesta kantaa vastuuta -hyvä sekin on. Tavallaan sellainen fiksu tapa päästä pois ikävästä velvoitteesta. Joten tämä päätös on minun, en halua asettaa sinua toistamiseen tilanteeseen, jossa et osaa olla. Aika ristiriitaisesti sanottu :)En tiedä, oliko kirjoituksesi alunperinkään minulle - kenties se oli jollekin toiselle....et ilmeisesti kyennyt olemaan hänen ystävänsä kun kaikki meni niinkuin meni? Ainakin vaikuttaa ja tuntuu siltä...
Se apu, jota olisin halunnut tarjota, olisi tullut sydämestä mutta se vaan ei jostain kumman syystä kelvannut tai sitten se oli tosiaan vääränlaista, mene ja tiedä....
Jos kerran rakastat häntä kaikesta huolimatta, voisitko sanoa sen ääneen hänelle?
Ehkä mietit, mitä se auttaisi mutta jos kirjoituksesi olisi minulle....en tiedä, helpottaisiko se yhtään minunkaan tilannettani...onhan tässä kuitenkin kulunut jo aikaa ja kaikki on vaan monimutkaisempaa mitä pidemmälle asiat menee..en tarkoita, että antaisimme niin tapahtua mutta aika vierii, you know... - ap
-vain hänelle- kirjoitti:
En tiedä, oliko kirjoituksesi alunperinkään minulle - kenties se oli jollekin toiselle....et ilmeisesti kyennyt olemaan hänen ystävänsä kun kaikki meni niinkuin meni? Ainakin vaikuttaa ja tuntuu siltä...
Se apu, jota olisin halunnut tarjota, olisi tullut sydämestä mutta se vaan ei jostain kumman syystä kelvannut tai sitten se oli tosiaan vääränlaista, mene ja tiedä....
Jos kerran rakastat häntä kaikesta huolimatta, voisitko sanoa sen ääneen hänelle?
Ehkä mietit, mitä se auttaisi mutta jos kirjoituksesi olisi minulle....en tiedä, helpottaisiko se yhtään minunkaan tilannettani...onhan tässä kuitenkin kulunut jo aikaa ja kaikki on vaan monimutkaisempaa mitä pidemmälle asiat menee..en tarkoita, että antaisimme niin tapahtua mutta aika vierii, you know...Voisin, tietysti.
En häpeä sitä missään elämäni vaiheessa. Enkä minä tiedä, mitä hänessä voin sanoa rakastavani, mutta voisin ainakin sanoa hänelle, mistä kaikki johtuu.
En ole niin kiinnostunut hänen tunteistaan tai rakastaako hän minua vai millä mielellä hän saattaisi olla kiinnostunut vai onko vaan imarreltu vai kokeeko asiasta silkkaa huvitusta. Ihan totta, en ole kiinnostunut siitä. En tiedä miksi näin on. Varmasti em. syistä. - -vain hänelle-
ap kirjoitti:
Voisin, tietysti.
En häpeä sitä missään elämäni vaiheessa. Enkä minä tiedä, mitä hänessä voin sanoa rakastavani, mutta voisin ainakin sanoa hänelle, mistä kaikki johtuu.
En ole niin kiinnostunut hänen tunteistaan tai rakastaako hän minua vai millä mielellä hän saattaisi olla kiinnostunut vai onko vaan imarreltu vai kokeeko asiasta silkkaa huvitusta. Ihan totta, en ole kiinnostunut siitä. En tiedä miksi näin on. Varmasti em. syistä.Tietty, jos hän on varattu kuten sanoit, voi hänenkin olla vaikea tunnustaa rakkautensa - aivan varmaan....mutta sen sanon, kuten tuolla alussakin että olen rakastanut häntä ja kai vieläkin rakastan ja syitä on monia...ainakin ennen koin hänet sielunkumppanikseni - toivottavasti hänkin minut :)
- ap
Tietty, jos hän on varattu kuten sanoit, voi hänenkin olla vaikea tunnustaa rakkautensa - aivan varmaan....mutta sen sanon, kuten tuolla alussakin että olen rakastanut häntä ja kai vieläkin rakastan ja syitä on monia...ainakin ennen koin hänet sielunkumppanikseni - toivottavasti hänkin minut :)
Tavallaan sielunkumppani. Joskus itkeä pillitiin hänestä eräälle läheiselle ystävälleni, jolle kerroin kuinka rakastin häntä ja hänen olemustaan ja sitä kuinka rakastan hänen sieluaan.... se katsoi mua vähän hiljaisena ja sanoi että ymmärrän... mutta muista nyt että et voi oikeasti tietää millainen hän on :)
Aika pelottavaa rakastaa kaltaistaan :) - -vain hänelle-
ap kirjoitti:
Tavallaan sielunkumppani. Joskus itkeä pillitiin hänestä eräälle läheiselle ystävälleni, jolle kerroin kuinka rakastin häntä ja hänen olemustaan ja sitä kuinka rakastan hänen sieluaan.... se katsoi mua vähän hiljaisena ja sanoi että ymmärrän... mutta muista nyt että et voi oikeasti tietää millainen hän on :)
Aika pelottavaa rakastaa kaltaistaan :)Miksi musta on tuntunut just samalta... tekis mieli tietää, millainen hän on...herkkä ainakin, sen tiedän - ja kaltaisenani häntä pidänkin.... kun ensi kerran tavattiin, me oltiin kuin oltais tunnettu aina ennenkin...
- ap
Miksi musta on tuntunut just samalta... tekis mieli tietää, millainen hän on...herkkä ainakin, sen tiedän - ja kaltaisenani häntä pidänkin.... kun ensi kerran tavattiin, me oltiin kuin oltais tunnettu aina ennenkin...
Niinpä, hän ainakin nyt on saanut tuta millainen olen. Mä olen tällänen hengailija, hah, riippuu paikasta. Mutta ei mussa ole mitään erikoista. Eli siinä mielessä me emme missään tapauksessa ole samiksia.
En tiedä noista sun tuntemuksista, jotain tuttua hänessä oli, mutta se osoittautui pikkiriikkisen vääräksi luuloksi.
Ja aika karua on ajatella että juuri hän pitäisi minua kaltaisenaan , huh huh. - -vain hänelle-
ap kirjoitti:
Niinpä, hän ainakin nyt on saanut tuta millainen olen. Mä olen tällänen hengailija, hah, riippuu paikasta. Mutta ei mussa ole mitään erikoista. Eli siinä mielessä me emme missään tapauksessa ole samiksia.
En tiedä noista sun tuntemuksista, jotain tuttua hänessä oli, mutta se osoittautui pikkiriikkisen vääräksi luuloksi.
Ja aika karua on ajatella että juuri hän pitäisi minua kaltaisenaan , huh huh.Aivan varmasti minäkin olen saanut tuta millainen hän on ja jos koet että hän on kaikenkaikkiaan erilainen niin sitä hän varmasti on ;) puhuit syvästi uskonnollisesta ihmisestä ja jos kerran niin on niin sitten on niin........
- ap
Aivan varmasti minäkin olen saanut tuta millainen hän on ja jos koet että hän on kaikenkaikkiaan erilainen niin sitä hän varmasti on ;) puhuit syvästi uskonnollisesta ihmisestä ja jos kerran niin on niin sitten on niin........
En puhunut syvästi uskonnollisesta. Puhin että hän on voimakkaasti uskonnollinen, mua kiinostaisi tietää että millainen on hänen uskonsa? Millälailla hänen uskonsa on osana hänen elämäänsä ja kuinka syvää hänen usko on?
Näin jälkiviisaana ajattelen se olevam hyvin hauras osa hänen elämäänsä ja saneltua oppia, jonka hän järkevänä ihmisenä tavallaan on hyväksynyt ja sopeutunut elämään tarjotussa osasssa.
Kaiken häneltä kokeneena hän ei ole sydämen uskossa. - aloit.
Tietty, jos hän on varattu kuten sanoit, voi hänenkin olla vaikea tunnustaa rakkautensa - aivan varmaan....mutta sen sanon, kuten tuolla alussakin että olen rakastanut häntä ja kai vieläkin rakastan ja syitä on monia...ainakin ennen koin hänet sielunkumppanikseni - toivottavasti hänkin minut :)
"voi hänenkin olla vaikea tunnustaa rakkautensa "
tähän vielä viim. kommentti ... En edes halua että hän tunnustaa rakkautensa, sillä ei ole mitään merkitystä enää, enkä tiedä että olisiko sillä koskaan ollutkaan. . Kyllä mä hänen tunteet tiedän ja sen miten maa makaa ja mikä vie tosipaikan tullen. Liha on heikkoa.
Se olisi säälittävää ruikutusta ihmiseltä, joka teki mitä tahtoi minulla kysymättä lupia ja puolisonsa silmien alla, kahle sormessaan ja risti kaulalla, lapset helmoilla.
UGH, olen puhunut.
- Mutta.
Sanoit kuitenkin.
- mielen-kiintoista
Sivustaseurailija putoaa kärryiltä henkilöhahmoissa, välillä puhutaan hänestä, välillä sinusta, välillä sitoutumisesta ilmeisesti johonkuhun neljänteen joka tahollaan sitoutunut?
- ??
Kuka on HÄN ja miksi vastaaja ei voi olla hänen kanssaan?
- tulkintaa
Ap on draamaQueen joka tykkää tulppaaneista ja leipäkivistä ja jota vastaaja on kohdellut kaltoin ja ap:lla on joku kolmas joka toisaalta sitoutunut neljänteen.
Vastaaja on lapanen joka kaihoaa ehkä kolmatta joka ei ilmeisesti halua tavata vastaajaa, katselee vain surumielisesti.
Ja roolit menevät välillä sekaisin, kuka puhuu kenestäkin, ap taisi pudota kärryiltä jossain vaiheessa. - ap
tulkintaa kirjoitti:
Ap on draamaQueen joka tykkää tulppaaneista ja leipäkivistä ja jota vastaaja on kohdellut kaltoin ja ap:lla on joku kolmas joka toisaalta sitoutunut neljänteen.
Vastaaja on lapanen joka kaihoaa ehkä kolmatta joka ei ilmeisesti halua tavata vastaajaa, katselee vain surumielisesti.
Ja roolit menevät välillä sekaisin, kuka puhuu kenestäkin, ap taisi pudota kärryiltä jossain vaiheessa.Ap on kyllä kärryillä mutta ei jaksa teidän uteliaiden kommentteihin vastailla.
Olen kärryillä tarkalleen. Lapanen ym. tarkoitti ap:tä ja lukijat että kommentoijat menivät sekaisin, koska eivät tunteet tapaani ilmaista asioita. Pitää tietää mitä tarkoitan, vaikka kirjoittaisin kissasta ja tarkoittaisin oikeasti puunjuuria.
- epäilisin..
Ap taitaa vedättää vastaajaa. Esittää jotakuta toista.
- -vain hänelle-
Soita minulle, numeron tiedät ;D kukaan muu kuin minä ei vastaa ;)
- ap
en mä tiedä sun numeroa, että näin sitä on taas vastailtu kuin tuntisimme. Hei tsemppiä sulle vaan. En mä soita, enkä ota yhteyttä. Musta tämä on ihan hyvä näin. Olit minulle täällä palstalla todellinen, todellisuus on jotakin aivan muuta.
Mä sanon että kaikkea hyvää ja että ymmärrän kyllä. Tuntuu kuin et tajuaisi että mä en ota yhteyttä ja en halua nähdä häntä. Sinä et vain ymmärrä sitä.
Mene vain eteenpäin ja unohda hänet, sillä minäkin olen jo tavallaan unohtanut kaiken. Jos nyt haluat kuulla sanani kasvokkain, niin meille sopii tulla kyläilemään.
Voin keitellä kahvit ja kertoa kaiken mitä haluat kuulla :)
Tule, tervetuloa.
ps. nyt on hyvä aika.
- unohda
En soita.
- tää poistuu
jahas, vedätystä koko ketju! Tämä selkis.
- epäilisin yhä..
tää poistuu kirjoitti:
jahas, vedätystä koko ketju! Tämä selkis.
Ap oli se vedättäjä! Vastaaja luuli häntä kolmanneksi eli Häneksi. Epäilen että ap esitti tahallaan sitä kolmatta mutta jäi kiinni kun pyydettiin soittamaan :D Taitaa olla ihmissuhdedraaman osapuoli nro 2?
- ap
epäilisin yhä.. kirjoitti:
Ap oli se vedättäjä! Vastaaja luuli häntä kolmanneksi eli Häneksi. Epäilen että ap esitti tahallaan sitä kolmatta mutta jäi kiinni kun pyydettiin soittamaan :D Taitaa olla ihmissuhdedraaman osapuoli nro 2?
ap on yhtä inhimilinen kuin tekin!
- netti-detective
Hei kuulkaas: "vai minäkö?" on selvästi eri henkilö kuin myöhemmin kirjoitteleva ns ap joka pyysi -vain hänelle- unohtamaan eikä halua nähdä. Esittää tuota kolmatta eli Häntä.
- ap
Okei, teidän mieliksenne sitten. Vastasin mieleisemmän vastauksen, koska teiltä ei sellaista tullut ja nyt puhelen itsekseni teidän huviksenne.
Kiitos kommenteistanne.
- 10+2
Vedätystä koko ketju. Vain aloitus oli uskottava. Ensimmäisessä tekstissä on lahjakin hankittu ja myöhemmin mietitään millainen toinen on. HeHHee :D
Kyllä jotkut viitsivätkin.- ap
Niinpä. Kaikki on tapahtunut, mutta en tiedä toisesta muuta, kuin et hän saattaisi oll ajuuri tälläisen kirjoituksen takana. Siltikin, aloitus pitää paikkansa.
Leipäkivet hän olisi vaikka voinut käyttää puolisonsa kanssa heitellen kivet yksi toisensa jälkeen mereen ja toteuttaa kiven sanoman :). Olisin vaikka voinut ojentaa kivet heille molemmille ja kertoa mitä niiden kanssa voisivat halutessaan tehdä.
Tämä olisi ollut hyvä anteeksipyyntö hänen puolisoltaankin. Mutta, tuo paketti on hävinnyt ajan saatossa jonnekin, enkä ole sitä löytänyt. Se oli minulla mukana ed. kerran kun tapasimme, mutta asiat meni kuten meni, hän kävi ilmoittamassa mitä kuuluu. Jag mår bra!
- Härmän Juntti
Aijaa! No mä taisin vähän ylireagoida! Kyllä mäkin susta tykkään ja rakastan..vaikka mä oon tällänen ujo möllikkä.
- Kaikkea kivaa!
Ihmettelinkin mistäs mulle on ilmestynyt 1 tällainen leipäkivi 4-4,5cm läpimitaltaan kaiverrettu ja kullattu I love you. Hienoa, että asioita selviää vaikka hiukan yllättävällä tavalla. Säilytän tään nyt sitten kunniapaikalla takan päällä. Outoa, että kivi tuli vastaan juuri nyt 2-3päivä sitten. Suorastaan maagista. Rakkautta tunnen aina kun kiven näen, mukava piristys päivälle!
- ap
Hej! Onnea vaan sulle muttei se ainakaan multa ollut. Mun kivet olivat harmaita, pieniä eikä niissä lukenut lauseita. Sorry. Ei varsinkaan kullitetuin (!) kirjaimin.
- -vain hänelle-
ap kirjoitti:
Hej! Onnea vaan sulle muttei se ainakaan multa ollut. Mun kivet olivat harmaita, pieniä eikä niissä lukenut lauseita. Sorry. Ei varsinkaan kullitetuin (!) kirjaimin.
Mä en oo saanu mitään kiviä...oisin voinut haluta, mut kaikkeahan ei voi saada, tiedän.... Toivomuskaivo ois kuitenkin eka toiveeni, vaikka sellaisia ei täällä taida näkyä...ehkä mä valmistan sellaisen sitten itse :)
- ap
Mä en oo saanu mitään kiviä...oisin voinut haluta, mut kaikkeahan ei voi saada, tiedän.... Toivomuskaivo ois kuitenkin eka toiveeni, vaikka sellaisia ei täällä taida näkyä...ehkä mä valmistan sellaisen sitten itse :)
Miks sä vastailet täällä vielä? En halua olla sun toivomuskaivosi Mariaanien hauta, johon ei päivä paista eikä kuu kumota. Muutama alkueläin sielläkin lienee tavattu, mutta ne on ihan toisessa maailmassa ne ameebat.
Tsemiä sinne, heitä vaan lantti toisensa perään mielikuvituskaivoosi. Siellä ovat, ikuisuuden. Merivesi hioo kyllä niistä kivistä sanat pois. Eikä siihen mene tuhatta vuotta. Ne kivet oli jotakin massaa, jotka oli valmistettu kipsistä. Ei niitä muuten niin edullisesti olisi kaupattu :(. ( maalliset 13 euroa) - -ihmettelen
ap kirjoitti:
Miks sä vastailet täällä vielä? En halua olla sun toivomuskaivosi Mariaanien hauta, johon ei päivä paista eikä kuu kumota. Muutama alkueläin sielläkin lienee tavattu, mutta ne on ihan toisessa maailmassa ne ameebat.
Tsemiä sinne, heitä vaan lantti toisensa perään mielikuvituskaivoosi. Siellä ovat, ikuisuuden. Merivesi hioo kyllä niistä kivistä sanat pois. Eikä siihen mene tuhatta vuotta. Ne kivet oli jotakin massaa, jotka oli valmistettu kipsistä. Ei niitä muuten niin edullisesti olisi kaupattu :(. ( maalliset 13 euroa)Samaa voisin sinulta kysyä
- ap
-ihmettelen kirjoitti:
Samaa voisin sinulta kysyä
Koska puhelen itsekseni. Lämpimäkseni. Parasta antia, jota olen häneltä oppinut. :)
- ap
ap kirjoitti:
Tsemiä sinne, heitä vaan lantti toisensa perään mielikuvituskaivoosi. Siellä ovat, ikuisuuden. Merivesi hioo kyllä niistä kivistä sanat pois. Eikä siihen mene tuhatta vuotta. Ne kivet oli jotakin massaa, jotka oli valmistettu kipsistä. Ei niitä muuten niin edullisesti olisi kaupattu :(. ( maalliset 13 euroa)Niin, oliko liian halpa, ajatus täysin kehno, vai mikä NYT meni vikaan?
Just name it, i Will cover it! - on on.
ap kirjoitti:
Niin, oliko liian halpa, ajatus täysin kehno, vai mikä NYT meni vikaan?
Just name it, i Will cover it!ristiriitaista
- omituinen ketju
Ap on ihan feikki, yrittää vedättää jotakuta. Vastaaja kuulosti vilpittömältä ja uskottavalta ja tutultakin.
- miettii yhä..
Millä tavalla tutulta?
- ---
Niinpä niin, ja kaikki täällä ovat todellista. Ja tuttua -sitähän te ketjujen nuuskijat ja arvostelijat löydätte Tena ladyt kosteana kaikkien käteenvetäjien kiimaisista ketjuista.
- omituinen ketju
miettii yhä.. kirjoitti:
Millä tavalla tutulta?
Siltä kuin olisit tarkoittanut vastata minulle etkä tuolle feikille.
- ap
omituinen ketju kirjoitti:
Siltä kuin olisit tarkoittanut vastata minulle etkä tuolle feikille.
Toivottavasti hän on sinun Hän ja kumpa olisikin niin, että aloitukseni saattaisi teidät yhteen palstojen kautta.
Minun ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta olen saanut häneltä kylmää niskaan aika paljon, ja hän on sanonutkin että näiden ei ole tarkoitus toteutua koskaan. Ja että hän on tunnistanut minut käyttämästäni nikistä aiemmin, ja tietää olla vastaamatta minulle. Halusin vain kertoa ajatuksiani riittävin tunnistein, jotta ainakin hän saa aavistaa ja kuvitella loput sitten niin kuin haluaa :). Voi mun rakasta.
Ja sen lisäksi vielä mulla on aihetta kuitenkin olla varuillani hänen kanssaan, sillä hän saattaa jopa olla mustasukkainen kaikesta huolimatta aiemmista tapahtuneista, joten siksikin on oltava kieli keskellä suuta, ettei hänen silmiensä alla vaan erehdy henkilöstä :D - 9+2
ap kirjoitti:
Toivottavasti hän on sinun Hän ja kumpa olisikin niin, että aloitukseni saattaisi teidät yhteen palstojen kautta.
Minun ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta olen saanut häneltä kylmää niskaan aika paljon, ja hän on sanonutkin että näiden ei ole tarkoitus toteutua koskaan. Ja että hän on tunnistanut minut käyttämästäni nikistä aiemmin, ja tietää olla vastaamatta minulle. Halusin vain kertoa ajatuksiani riittävin tunnistein, jotta ainakin hän saa aavistaa ja kuvitella loput sitten niin kuin haluaa :). Voi mun rakasta.
Ja sen lisäksi vielä mulla on aihetta kuitenkin olla varuillani hänen kanssaan, sillä hän saattaa jopa olla mustasukkainen kaikesta huolimatta aiemmista tapahtuneista, joten siksikin on oltava kieli keskellä suuta, ettei hänen silmiensä alla vaan erehdy henkilöstä :DKiitos sinulle viestistäsi.
- ap
9+2 kirjoitti:
Kiitos sinulle viestistäsi.
Jos tiedät minut, niin tiedät, kuinka olen jättänyt sinulle oven auki. Mun on nyt lähdettävä...kaikki on hyvin...
Sun on tiedettävä, että kylmyydestäni huolimatta rakastan sinua ja elävyyttäsi ja sitäkuinka avarakatseisesti suhtaudut ympärillämme olevaan sotaan ( vihje)
Tunnisteet saitkin ja jos omaat ne pitkät ruskeat hiukset, sinulle on tummat silmälasit, tapaat polkea pyörällä kauppamatkat ja kori pyörässäsi on aina täynnä jonninnoutavaa tavaraa ( vihje) tiedät kuka olen. Älä kaiva sitä karttaa repustasi löytääksesi perille, se on turhaa.
ps. Se matkakeitin on näillä leveyksillä aika tarpeeton. ( vihje)
Ps. tiedät minkä merkkinen vespa mulla on kakkosautona.... :hih...vain sinä tiedät...satula on yllättävän tilava! ( Se ylläättää minut jälleen kerta toisensa)
- ap
Niin meni sitten naiselta miehelle. Kihara tukkainen, ajelee HD:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698