Mies ja hänen silmäpelinsä

Susanna

Käymme silloin tällöin miesystäväni kanssa ravintolassa syömässä. Mies asettuu aina siten istumaan, että hänellä on hyvä näkymä muihin ruokailijoihin. Pian hän jo etsii katseellaan sopivia naishenkilöitä, joiden kanssa voi alkaa pitää silmäpeliä. Joskus hän saattaa kauankin katsella jonnekin selkäni taakse ja hymyillä jollekulle. Toisinaan hän on niin silmäpelinsä lumoissa, että ei edes kuuntele minua. Kerran olin hyvin lähellä heittää viinit hänen kasvoilleen, josko hän olisi sitten minut huomannut.
Tällainen käytös ihmetyttää minua kovasti, koska mies on muuten fiksun oloinen ja käytökseltään miellyttävä. Hänen ravintolakäyttäytymisensä loukkaa minua ja oikeastaan häpeän hänenkin puolestaan.
Nyt varmaan luulette, että olen reippaasti ylipainoinen, hampputukkainen matami, jolta valuu ruokaa suupielistä? Se selittäisi varmaan paremmin miehen käytöksen :) . Olen kuitenkin ihan hyvännäköinen nainen, joka pitää huolta ulkonäöstään ja osaa keskustella erilaisista asioista.
Ennen pidin kovasti ravintolaillallisista, mutta nyt pelkkä ajatuskin kyseisen miehen kanssa illastamisesta saa minulla verenpaineen kohoamaan. Ettei olisi pikkuhiljaa suhteemme lopun alkua...?

Kertokaa mielipiteitänne, siskot ja veljet :)

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se ole vähän merkki jonkin sortin kyllästymisestä. Jos suhdekin on kestänyt kauan niin mielipiteelläni voin ilmaista että joko piristys suhteeseen tai sitten mies osaa olla vain piilo-törppö. Ehkä voisit kysyä miksi hän tekee niin? Tietysti myös omasta kokemuksestani voin sanoa, että kun kysyt tuollaisesta epäilyksestä jotain, mies vastaa että mitä oikein kuvittelet tai että miten niin, jne. Hyvin turhauttavaahan tuo on että pyytää sinut syömään hänen kanssaan, mutta periaatteessa syökin niiden muiden naisten kanssa. Myös kohtelias ja mukava mies voi olla ikävä ihminen. Onhan minunkin mieheni sanonut baari-illan jälkeen että "tulit vasta sitten tanssimaan kanssani kun minulla oli muiden naisten kanssa silmäpeliä". Tuntu sekin pahalta vaikken itse kyllä huomannut mitään sellaista olevan edes tekeillä. Myöhemmin selvisi, että hän halusi vain saada kännissä minut mustasukkaiseksi. Olisiko hänenkin tarkoituksensa se?! Toinen voi hyvin mahdollisesti olla se, että hänelle, seura ei olkaan enää niin hyvää. Kysymyksiä toisen perään, se on vaikea sanoa kun ei tunne toista.

• Susanna

Huomasin miehen piirteen jo toisilla treffeillä, kun kävimme siiderillä. Ehkä hän tosiaan on pohjimmiltaan törppö ja minä vielä törpömpi, kun olen häntä melkein kaksi vuotta katellut. Moni kakku päältä kaunis...

• tosi noloa

minua ainakin hävettäisi olla kyylärin ja arvostelijan seurassa ja hävettäisi se, ettenkö muka seuraani hieman paremmin osaa valita. Sinuna jättäisin oudosti käyttäytyvän miehen. Päässä on ongelma jos ajattelee seksistisesti 24/7, todellakin.

• miuks89

En tiedä onko tuo flirttiä vaikea sanoa ja miksi tekee näin, mutta mä itse tykkään "tarkkailla" tilannetta ja ihmisiä. Ja ravintola on vielä hyvä paikka siihen, kun saa istua rauhassa pöydässä. Nyt mä kuulostan hullulta. :D Välillä oikein hävettää, kun huomaan keskittyneeni johonkin muuhun kuin poikaystävääni. En tietenkää ketään tuijota mutta yleisesti katselen ympärilleni. Mä vaan tykkään katsella ihmisiä oli ne sitten miehiä, naisia, nuoria, lapsia, vanhuksia... Oon saanu kuulla parilta kaveriltakin joskus, että kenellä mä oikein hymyilen tai että mitä mä katson ja en oikeastaan mitään. Joskus näkee sellaisia tilanteita mitä oikein jää miettimään ja tekee iloiseksi. Mä olen onnellinen, kun näen ihmisiä, mutta ei tarvitse olla osallisena siinä vaan omassa rauhassaan.
      Ja mä haluan myös tarkkailla ja pysyä mukana tilanteessa, jos sattuu käymään jotain. Ehkä joku tarvitsee apua? Ei ikinä tiedä mitä tapahtuu, mutta haluan olla valmistautunut siihen tietoon, että jotain saattaa tapahtua. Sairauskohtauksia, tappeluja, onnettomuuksia, tulipaloja ym... Katson yleensäkin uusissa paikoissa uloskäynnit ja hätäuloskäynnit.
      Voithan sä poikaystävältäsi hienovaraisesti kysyä vaikka että "mitäs katselet?" "näkyykö mitään kiinnostavaa?"

• oletko tyhmä

Fiksu mies ja käytökseltään miellyttävä. Enpä usko.

• potut pottuina

Miehen käytös on typerää ja loukkaavaa sinua kohtaan. Ehkä sinun pitäisi kokeilla maksaa potut pottuina eli alat käyttäytymään samoin kuin mies. Alat pitämään silmäpeliä muiden miesten kanssa ja ignooraat hänen olemassaolonsa.

• saat mun huomioni

Lähdetkö mun kanssa ravitolaan syömään. Mä osaan olla vilkuilematta muita naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2529
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2527
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2190
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1215
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1035
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe