Miten käyttää kaasupistoolia

Tarttis apuu

Mulla olis tälläne m93r kaasu pistooli mutta en osaa käyttää sitä. Mulla on siihen kaasu ja kuulat ja lipas

22

3428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 546358765

anna pliis linkki siihen nii voin ehk kertoo jos tiiän

• Tarttis apuu

Mulle riittää ihan tieto vaan siitä että miten kaasupistoolit toimii

• jomppa1234321

Kyllä ihmisen pitäisi aseella osata ampua.

1. Laita kaasua lippaan pohjassa olevaan ympyrän muotoiseen reikään. Ravista pulloa ennen täyttöä ja pidä pulloa ylösalaisin, kun laitat kaasua sisään.
      2. Laita kuulat. Vedä peukalolla lippaan etupuolella oleva jousi alas ja pudota kuulat siitä aukosta.
      3. Laita lipas kiinni. Siihen reikään, joka on kahvan pohjassa, niin, että kuulat osoittavat eteenpäin, ja lippaan takareunassa oleva metallinen nappi taaksepäin.
      (Ota varmistin pois päältä, jos liipaisin ei liiku taakse, kun siitä painaa. Varmistin on aseen takana vasemmalla sivulla (takaa päin katsottuna) oleva nippeli joka liikkuu ylös ja alas.
      4. Vedä luisti taakse ja päästä se takaisin eteen. Luisti=aseen päällä oleva juttu joka liikkuu edestakaisin ammuttaessa. Jos on liian vaikeaa, niin voi vain vetää iskurin taakse. Iskuri=aseen perässä oleva nippeli, joka liikkuu ylös ja alas.
      5. AMMU!

-Jos kaasupullo ei hölsky, kun sitä ravistaa, niin se on tyhjä.
      -Jos kaasupullosta ei kuulu sihinää, kun täytät lipasta, niin se on tyhjä.

Kysy jos jäi kysyttävää.
      Ilmota, jos onnistuit.

• eino3

Mull ois tälläne kaasutoiminen we:n g17 ja kun laitan kaasua niin se sihisee ja kun kuulat on laitettu niin se on ihan valmiina ampumiseen mutta sitten joillain kerroilla kun ammun niin se päästää vaan kaasut ulos eikä tuu kuulaa oon putsannu sen aina käytön jälkeen ja kattonu et on yli 10 astetta lämmintä että se ampuu mut ei se ammu aina kuulaa vaa joskus se ampuu kaasuu

• 19+5=23
        eino3 kirjoitti:

Mull ois tälläne kaasutoiminen we:n g17 ja kun laitan kaasua niin se sihisee ja kun kuulat on laitettu niin se on ihan valmiina ampumiseen mutta sitten joillain kerroilla kun ammun niin se päästää vaan kaasut ulos eikä tuu kuulaa oon putsannu sen aina käytön jälkeen ja kattonu et on yli 10 astetta lämmintä että se ampuu mut ei se ammu aina kuulaa vaa joskus se ampuu kaasuu

Lipas vuotaa... Juutuupista video pyörimään miten tiivisteet saa taas eheäksi.

• Tarttis apuu

Pitääkö siis kaasupistooleissakin vetää luisti taakse ja päästää eteen lippaan laiton jälkeen

• jomppa1234321

Vaan yhden kerran siinä alussa. Ei tartte joka laukauksen välissä.

• Tarttis apuu

Ok ja kiitos avusta

• Sam121

Sanoisin tuohen lisäksi et jos se on blow back pistooli niin ota sormet edestä ennen kuin ammut koska luistin käy takana voimalla ja nopeaa..
      Jos ilmenee ongelmia esim. miten huollat sen niin kysy, itellä on tuo maruin colt1911A1 ...

• Tarttis apuu

Ok

• Tarttis apuu

Miten ne yleensä avataan jos haluaa korjata tai miten sais lähtönopeutta lisättyä

• Sam121
        Tarttis apuu kirjoitti:

Miten ne yleensä avataan jos haluaa korjata tai miten sais lähtönopeutta lisättyä

Minkä valmistajan ase?
        Ja aseen nimi.
        Ja linkki jos mahdollista.

• GersanddiD

Huoh... Mitä PELLEJÄ!...

• ???

mistä saa kaasu pistoolin alle 60e

• jiimeri

Ei mistään.

• Jiimeri

• öhömm

• kalletheman

airsofnet.fi 50e tsi 60e lähtee

• 74639

Pitääkö kaasuaseita huoltaa?

• JIHAD!

No kuule kyllä. Ja vitusti pitääkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      45
      3606
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2337
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2266
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      54
      2160
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1595
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1522
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      849
    Aihe