kuvittelenko vaan,vai tarkoittaako jotain,että eräs mies aina hakee katsekontaktia kanssani,työpaikalla törmätessämme tai nähdessämme.aina tiivis katse silmiin,ei olla vielä edes moikkaututtuja.katsekontakti ei olisi välttämätön ollenkaan eikä näy tekevän tätä muille.tottakai moikatessa.mutta mulle aina,kun kaukaa tai läheltä nähdään.aina ne katseet osuu ja jää kiinni toiseen,kunnes yleensä minä käännän pääni pois. voi miten se vie jalat alta. itse taisin aloittaa tämän tarkoituksellisten katseiden luomisen,mutta kun huomasin hänen lähteneen mukaan,aloin itse vähän vetäytyä. mitä lopulta pelkät katseet kertois... :/ mutta sut haluaisin,jos jonkun.en muista millon oisin ollu näin ihastunu kehenkään.
voih...
22
2819
Vastaukset
- 83822
todennäköisesti tuo ketale haluaa naimisiin kanssasi. Ole nainen varovainen. Älä rohkaisi sitä katsomalla takaisin.
- RuuTine
ei nyt sentään.mutta kyllä se joltain tuntuu...
- M->N
Meillä on samanlainen tilanne, hyvin vähän olemme jutelleet. En haluaisi suhdetta, koska oma elämäntilanteeni on mitä on. Harmittaa kyllä, enkä usko että tämän jälkeen enää koskaan tulen ketään löytämään. Pakostakin sitä alkaa välttelemään, kun ei halua toiselle tuottaa pettymystä. Se katse on kuin sähköiskun antaisi, eikä sitä tahtoisi lopettaa, koska muut huomaavat sen ennenpitkää.
Pahimman tuskan yli on jo menty, enää en häntä ajattele, mutta sai se pariksi päiväksi ajattelemaan omaa elämää ja että kuinka paskaa se oikeasti on. Löysin monta syytä, miksi on parempi jatkaa matkaani yksin. Ehkä hänelle senkin joskus kerron, jos siihen tilaisuus tulee. - pessimissi
Anteeksi vaan mutta miten tämä on ihastuminen-palstalla jos ette ole edes puhuneet? Olis ehkä toi intohimo lähempänä? En ymmärrä miten kukaan voi ihastua toiseen keskustelematta. Pinnalliset?
Veikkaan siis että olet sen verta misu että se haluaa seksiä, ja jos katseet itse aloitit niin ehkä hällä on toivo yllä. Ja mitäs vikaa seksissä taas onkaan, ei mitään.
Just my 0 cents. - RuuTine
ai juttelematta ei voi ihastua? ok :D huoh.kyllä sitä vaan voi.ja niin on käynyt mulle monen monta kertaa.juteltaessa se tunne on vaan voimistunu.
- ML
Taidat olla hieman nuorempi, kun mietit tällaisia.. :) Aikuisilla ihmisillä kun on tapana jutella, mikäli joku henkilö kiinnostaa ja onhan ihan tavallista että samalla työpaikalla olleet ihmiset juttelevat keskenään...Jos hän on sinusta kiinnostunut, niin kyllä hän tulee sinulle juttelemaan ja kun "oikeat " katseet kohtaa, niin silloin ei tarvitse miettiä onkohan joku kiinnostunut vai ei, sen kyllä tuntee! :)
- RuuTine
jospa oonkin ihan aikuinen mutta ujo.
- RuuTine
ehkä ihastuminen on väärä sana sitten,ihme pilkunviilausta. ihankun "tuntemattomaan" jota joka päivä näkee,ei voisi ihastua.molemmat tuijottaa toisiaan aina tilaisuuden tullen. mitä "rakkautta ensisilmäyksellä" sitten tarkoittaa,jos tuntemattomaan ei voi ihastua ennenkuin on käynyt kekusteluita hänen kanssaan. hölmöä. mutta kuitenkin,minä kylmän tyyni nainen joka harvoin tuntee mitään ja useammin naisia kohtaan kuin miehiä,multa on tosi outoa mennä näin sekasin jonkun katseesta.uskomatonta.
- KL;dd
ei se ihastuminen ole väärä sana jos niin itse koet. Ihmiset ovat erilaisia. Voi sitä jopa rakastua vaikka ei olisi sanoja vaihdettu. Ei kukaan voi omien kokemuksiensa mukaan määritellä toisen tuntoja. Voihan sitä puhekyvytönkin ihastua/rakastua.
- speak softly
Oon samantyyppisessä tilanteessa. En siis tunne tyyppiä, oon vaihtanut "moi"-tyyppisesti yhden tai kaks sanaa, ja oon aivan lapsellisesti pihkaantunut. Ei olla samassa työssä tai mitään, etten tiedä mahdanko törmätä häneen edes enää. Mut on tämä aikuiselle ihmeiselle omituista, ihan kuin mun tulevaisuus olis läiskäisty naaman eteen ja sitten: puhhhh sauhuna ilmaan. Yritä tässä sitten unohtaa. Joten sympatiat sulle aloittaja, tiedän mistä puhut. Ei tässä ole järkeä, mutta ketä se voi haitata jos vähän (tai ei niin vähänkään) haaveilee
- kultakutri
Kyllä sitä vaan välillä ihastuu vaikkei sen paremmin tunnekaan...
Itse näen töiden kautta yhtä miestä aina todella pikaisesti, hän on jotenkin jäänyt mieleeni kun on niin mukavan ja positiivisen oloinen, ja hymyilee aina kun olen hänet nähnyt, vaikka kiireinen onkin.
vaikeaksi tilanteen tekee juuri se, että parempaa tuttavuutta on tosi vaikea tehdä kun häntä näkee melko harvoin ja tosiaan sen minuutin kerrallaan... no, kai se on joku kerta vaan lykättävä vaikka numeronsa hänelle käteen, jos uskallan ;)- Kokemuksella
Älä!!!! Kyllä se sen lopulta pyytää jos haluaa.
- ööllkaa
ei toi tarkota muuta ku että se vaan kattoo sua! ihastuminen on muuta
- erkka35
ei välttämättä tarkoitakaan,pelkkä katsominen yhtään mitään.se,miten katsoo,kertoo kuitenkin jo aika helkutisti.
- kokemuksen
syvällä rintaäänelläkö siellä puhutaan. On tainut kaveri hukkua katseeseen.
Totta sanelet silmät, katse, maaginen vuorovaikutus siinä ainekset josta kaikki lähtee liikkeelle.
- Sitten syvään henkeä
Aika helppoon flirttiin tytöt nyt menee. Eikö teille nyt ole koskaan kukana hymyillyt tai silmiin katsonut?
- RuuTine
fine. ei tätä nyt kukaan tajunnu,mutta sama se. saanpahan vielä jonkun aikaa tuijotella kyseisen miehen kanssa,oli se flirttiä tai vaikkei tarkottais yhtään mitään.hauskaa se on silti,tuo tuijottelu ja syvät katseet.
- Flirttailija
Hei vaan! Ihan näin vain haluan sanoa, että miehet ovat yleensä aika seksuaalisia, ei yleistäen, mutta enemmän kuin me naiset. Kun vastaan tulee hyvä nainen, jolla kroppa kohdillaan, mies katsoo naista. Jos nainen itse katsoo ihastuneena takaisin, miehellä syntyy aivoissa seksuaalinen reaktio. Syntyy jännite.
Jos nainen haluaa samalla tavalla miestä, jännite voi kasvaa huikeaksi. Tällöin kummatkin hakevat katsekontaktia, joka tuntuu hyvin intensiiviseltä ja saattaa kestää hyvin pitkään. Ihminenhän katsoo toista ihmistä silmiin PITKÄLLISESTI vain äärioloissa, näitä on: viha, aggressiivisuus, seksuaalinen kiihottuminen, vahva seksuaalinen vetovoima mm.) Jos ns. halu on molemminpuolista, sinä kyllä tiedät sen (alkaa kutittaa mukavasti erityisistä paikoista katsoessanne toisianne silmiin). Toisella on pupillit laajentuneet ja katsoo sua vain, kuin lamaantuneena. Tummista silmistä pupillin laajentumista voi olla vaikea havaita.
Katsekontaktilla haetaan intimiteettiä. Tällainen seksuaalinen jännite voi johtaa ihastumiseen, koska jatkuessaan se on näiden "kahden oma juttu" ja sitä ruokitaan molemminpuolisesti.
Itsellä on ollut samanlainen tilanne, vakavaa tuijottelua, juttelua kyllä myös, mutta se aina jäi tuijottamisen takia kummallakin. En nyt suureksi rakkaustarinaksi kutsuisi, mutta ei minua kukaan mies ole koskaan sytyttänyt, kuin hän, ei ikinä! Läsnäolonsa saa minut tuntemaan, kuin olisin sulaa vahaa... Jos tulisi illalla vastaan viikonloppuna, sopivassa paikassa niin kyytiä saisi, HETI ;)
Tunnista siis miehen katse, katsooko sinua pari sekuntia vain ja hymyilee? Vai intensiivisesti kuin silmiisi porautuen? Kumma kyllä ihmiset usein tulkitsevat ihastukseksi juurikin sekunnin tai parin vilkaisun ja hymyn. Tämä on yleensäkin vain ystävällisyyttä.
Ihastuksesta voi kertoa vain pidentynyt katsekontakti, joka on niin hassu juttu, että muut näkevät sen ja aistivat sähkön ilmassa!- suora katse
Mä en tuosta syystä pysty katsomaan, siis EN PYSTY katsomaan sitä miestä silmiin kuin ehkä alle sekunnin. Työssäni olen asiakaspalvelussa ja vaivaannun jos ihmiset ei ota katsekontaktia, mutta tämä tapaus.... Se olis menoa... Toisaalta niin, tekee kyllä mieli selvittää mitä siinä on, sillähän se selviäis?
- flirttailija
suora katse kirjoitti:
Mä en tuosta syystä pysty katsomaan, siis EN PYSTY katsomaan sitä miestä silmiin kuin ehkä alle sekunnin. Työssäni olen asiakaspalvelussa ja vaivaannun jos ihmiset ei ota katsekontaktia, mutta tämä tapaus.... Se olis menoa... Toisaalta niin, tekee kyllä mieli selvittää mitä siinä on, sillähän se selviäis?
Siis oletko sinä AP? No anyways.. Ihan rohkeasti vain, jos yhteyttä kaipaa, niin on vaan katsottava. Rohkea leikki paras leikki :) Mutta on kuitenkin oltava hyvin hienovarainen muiden ihmisten läsnäollessa! Voin kokemuksesta sanoa, että siinä menee maine, kun tuota harrastaa työpaikalla muiden nähden. Siis työkaverit alkavat helposti katsoa kieroon sinua ja sitä toista. Parempi harrastaa jossakin, missä muut eivät näe leikkiänne! Itse sitä aikanaan ajatteli, ettei kukaan näe, mutta toisin kävi. Sitä ei vain ajattele suoraan silloin kun sisällä hyrrää! Ja tyhmyys kasvaa kun kummallakin hyrrää :)
- suora katse
flirttailija kirjoitti:
Siis oletko sinä AP? No anyways.. Ihan rohkeasti vain, jos yhteyttä kaipaa, niin on vaan katsottava. Rohkea leikki paras leikki :) Mutta on kuitenkin oltava hyvin hienovarainen muiden ihmisten läsnäollessa! Voin kokemuksesta sanoa, että siinä menee maine, kun tuota harrastaa työpaikalla muiden nähden. Siis työkaverit alkavat helposti katsoa kieroon sinua ja sitä toista. Parempi harrastaa jossakin, missä muut eivät näe leikkiänne! Itse sitä aikanaan ajatteli, ettei kukaan näe, mutta toisin kävi. Sitä ei vain ajattele suoraan silloin kun sisällä hyrrää! Ja tyhmyys kasvaa kun kummallakin hyrrää :)
Ei en ole ap, unohdin mainita. Pitää kerätä rohkeutta :) Ja siis en tapaa tätä miestä omassa työssäni, joten hän ei siinä mielessä ole riskialueella tuollaisesta työkaveri-näkökulmasta katsottuna.
- flirttailija
suora katse kirjoitti:
Ei en ole ap, unohdin mainita. Pitää kerätä rohkeutta :) Ja siis en tapaa tätä miestä omassa työssäni, joten hän ei siinä mielessä ole riskialueella tuollaisesta työkaveri-näkökulmasta katsottuna.
Tsemppiä sinne vain! Ihastuminen on ihanaa ja mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101