vesipesu ei riitä haisee viel pahalle. pitää pestä jollain hyvällä hajusella aineella. sitä kalua sit nuuhkitaan kauan ja kysyy onko tää millä pesty. helkkari todellakaan oo mitään intohimoo tommosel tyypil sanon aina että toiset ottaa housuista suoraan suukkuu kun on tosi nälkä ja halu
naiset ootteko oikeesti näin tarkkoja
10
810
Vastaukset
- kyllä!
Joo, kaikki naiset on just tuollaisia koska naiset on samanlaisia.
- kikulimies.
pyöräytä lv saippulla terska ja pallit ja pyllyvako ja hyvä huuhtelu perään
- kyllä!
kikulimies. kirjoitti:
Joo kiitos vaan mutta oon nainen.
- epäyoivo
kikulimies. kirjoitti:
no siis lvtÄ? parempaaki käytety mutta....hunajaa viittis aina mennä hakemaa
- (N)
jotenki repesin tälle. en allekirjoita et tuo pätee joka naikkoseen.. jos tekee mieli nuolla tikkukaramelliä niin ei siinä kysytä millä on pesty.. ei tulis ainakaan itsellä mieleen. muna on muna eikä hajuvesipullo
- popsi porkkanaa
Kyllähän naiset yleensä pitävät että kaikki paikat ovat puhtaana, suihkussa kannatta käydä ennen sänkyyn menoa. Mutta tämä aloittelijan nainen on poikkeuksellisen bakteerikammoinen.
Mutta hei, voisiko tämän kääntää voitoksi: teette hommasta osa eisleikkiä niin, että käytte yhdessä suihkussa ja hän saa pestä kalusi niin hyvin ja huolellisesti kuin haluaa....molemmat on tyytyväisiä: nainen varmistuu kunnon pesusta ja mies saa mukavaa hierontaa kun nainen pesee ;) - Uh-huh
Puhtaus on yleensä valttia, mutta kerran sattui ihan toiselle tavalla pervo nainen: Yksi entiseni halusi nimenomaan että penis on likanen, pesemätön ja tuoksahtaa kunnolla. Minun piti lisäksi läimiä häntä poskille ja "pakottaa" ottamaan suihin. Sitten kyllä imutti ja otti niin syvälle että tuntui että koko kyrpä irtoaa saman tien. Ero tuli ihan muista kuin seksisyistä, valitettavasti ;(
- pumi
Puasta pitää sen olla, just eilen otin mieheltäni sauna puhtaan suuhun,voi että hän nautti ja voihki kun vielä ihan pehmeänä otin kalunsa suuhuni ja sitten aloin hiljalleen nuolla ja imuttaa on ihana tunne kun kalunsa alkoi kovettua suussani ja huulieni hyväilystä kielenkärjellä kalun päässä pientä vakoa kutittaen hän voihki lisää lisää ime ,ime siitä nautin suuresti kun hän sitten laukesi ja tunsin sperman pulppuavan nieluuni ja kaiken nielin imin vielä loputkin nesteet. Tänään hän tuottaa minulle saman nautinnon voi olen ihan nyt kiimassa tulisi pian.
- 10+4
Trimmatkaa karvojakin välillä niin ei haise
- muttei siltikää
ei niitäkään oo ku kiitorata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772200Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412079Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?64901Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760