Kun ei luonnossa tapahdu ääri-ilmiöitä, niin ilmastouskovat ovat lähteneet kiimassaan sensuroimaan keskustelupalstoja.
Uskovaisethan julistivat Kuopion viime kesän tuulenpuuskan kaataman torikojun viralliseksi ääri-ilmiöksi. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa ääri-ilmiö-osastolla.
Nikulahan on nyt Weberin mannekiini, torikojun kasaaja numero yksi.
Ilmastouskovat - aika pieni, mutta aktiivinen porukka - lukumäärä on nähtävissä vaikka WOTin sivustolta - ovat aktivoituneet. Muutama kiimainen aktivisti sensuroi nettiä sen kun kerkiävät.
Ääri-ilmiö havaittu
12
<50
Vastaukset
- Tollopeloton
Ei täällä enää mitään keskustelua synny.
Jos jotain kirjoittaa, niin vastaukseksi tulee linkkilitanniaa tai koko viestiketju poistuu.
14.5 on ollut hiljainen päivä, kun vain yksi viesti on kirjoitettu...- Tarx
Olisi hyvä jos kirjoittajat uskaltaisivat kirjoittaa oikealla profiilillaan. Ne jotka eivät kirjoita profiililla, menettävät uskottavuutensa - vai mitä Tollopeloton ?
Eiks sullakin ollut profiili joskus ? - Tollopeloton
Tarx kirjoitti:
Olisi hyvä jos kirjoittajat uskaltaisivat kirjoittaa oikealla profiilillaan. Ne jotka eivät kirjoita profiililla, menettävät uskottavuutensa - vai mitä Tollopeloton ?
Eiks sullakin ollut profiili joskus ?Niin olisi.
Toisaalta en ymmärrä, miten on niin vaikeaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka ollaankin täysin tuntemattomina.
En ole vielä ollut profiililla, mutta jos on tarve, niin teen sellaisen...
- Sähköteurastaja
Minusta on havaittu ääliö ilmiö.
Jos alarmisti puree omaan nilkkaansa, sitä täytyy kannustaa puremaan vielä lujemmin.
Luulen että monikin palstalla on tullut skeptiseksi havaittuaan räiikeää sensuuria.
Täten ehdotan että vaadimme lisää sensuuria että kaikenmaailman hohhelit nolaavat itsensä muiden silmien edessä entistä pahemmin.
Siis suomeksi, jos moinen köhelö pelaa omaan maaliin, minä ainakin kannustan.
Eikä se edes tajua mikä siihen iski.
Ilkka - -
Tämä on ILMASTONMUUTOSPALSTA !!! Poistamme asiattomat viestit ja sellaiset kirjoitukset jotka eivät tänne kuulu.
Keskustelkaa palstan aiheesta!
MITEN ILMASTON LÄMPENEMINEN NÄKYY JO
T. Suomi24/valvojat- yksipuolista
"MITEN ILMASTON LÄMPENEMINEN NÄKYY JO" Mutta kun ei näy mitenkään .
Ilmaston lämpenemisen epäileminen on näköjään posiisuljettu keskustelunaihe tällä palstalla. Ainoastaan myötäilevä kerubihyminä on sallittu. - sivusta seurannut
Eikö palstan nimeen voisi lisätä, että vain ilmastohihhulointia puoltavat
kirjoitukset ovat sallittuja. Se selventäisi tilannetta, jos tänne nyt joku kirjoittaa vakavissaan ilmastonmuutoksesta ja sen mahdollisista syistä, niin viesti poistetaan armotta, jos siinä vähänkin epäillään ihmisen osuutta ilmastonmuutokseen. Olen nähnyt palstalla monta kertaa aloituksia, joissa on pyritty asialliseen aiheen käsittelyyn, mutta ketjut ja viestit ovat hävinneet nopeasti. Ei tämmöisessä tilanteessa voi syntyä
järkevää keskustelua, kun eriävät mielipiteet poistetaan heti. - Tollopeloton
"MITEN ILMASTON LÄMPENEMINEN NÄKYY JO"
Ensinnäkin, eikös tämän pitäisi olla: MITEN ILMASTONMUUTOS NÄKYY JO?
Toisekseen, on vaikea keskustella sellaisesta, mikä ei näy...
- Sähköteurastaja
Tämä ei ole vielä ilmastonmuutospalsta.
Tämä on sensuuripalsta.
Poistakaa mun puolesta kaikki.
Tämä palsta seisoo ja kaatuu palstalle kirjoittajien mukana.
Tehkää valintanne.
Minä voin antaa kepiät mullat palstalle, lopettamalla kirjoittelun tänne. - nasumakkara
Kuulosti tuo "valvojien" kommentti hieman hysteeriseltä. Nämä ilmastouskovaiset eivät kykene keskusteluun, mutta sensuuriin.
Sille on venäjän kielessä oikein oma sana: "impotent"
Lounasmusiikkia Sähkis-murulle ja teille muillekin mussukoille.
http://www.youtube.com/watch?v=CQBMIU9K6hM - Sähköteurastaja
Varsinaisia pseudovalvojia.
Illu eilen niitä vähän kuritti, eikä ne ees älynneet mikä niihin iski.
Tässä Nasuselleni aamunavaukseksi, isku vyön alle.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jN7v7wMPpRY - nasumakkara
Ha, Illu sanoi, että on tuhlausta antaa minun mellestää suomi24-palstalla. "Mutta kai mulla on siihen varaa, onhan sentään kysymys sananvapaudesta ja sellaisista asioista."
Kiva pomo mulla.
http://www.youtube.com/watch?v=cGkctbhkGvE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462