löytyisikö keltään kokemuksia/tietoa kyseisestä hotellista? joulun aikaan ollaan menossa perheen kanssa (äiti, isä 2 tyttöä, 15 ja 17v). tripadvisorin mukaan porukka ollut ainakin tyytyväistä. toki muitakin vinkkejä saatte laittaa!:)
hotel skyline
4
305
Vastaukset
- matkailija-x
Tripadvisorin 1067 arvostelua ja 137 käyttäjien ottamaa kuvaa antavat varmaan ihan kattavan kuvan hotellista.
Hell's Kitchen on rauhoittunut hurjista takavuosistaan, osa yrittäjistä käyttää kaupungiosastaan nimeä Clinton.
Hyviä ruokapaikkoja löytyy mm. 46. kadun "Restaurant row'lta" 8. & 9. Avenuen välistä. Hell's Kitchen flea market viikonloppuisin on mielenkiintoinen paikka, jos pitää vanhasta tavarasta. - Mystikal86
Hei!
Olin kyseisessä hotellissa 2009 vuonna ja nyt varasinkin uudelleen elokuulle. Erittäin siisti 3 tähden hotelliksi. Ei oikeastaan mitään valittamista. Tosi isot huoneet Manhattanin skaalalla.
Jos jotain miinusta etsimällä etsii niin uima-altaan vesi oli aivan liian lämmintä.Mutta kaikin puolin hinta&laatusuhde kohdillaan.
Sijainti erittäin hyvä. Muutama kortteli Times Squarelle ja 50th St. metroasema ihan vieressä.
Ja vähän tarkennusta: Hell's Kitchen on hieman "alempana" kartalla kuin Clinton jossa Skyline sijaitsee.
Kysy vaan lisää, jos tulee jotain mieleen =) - nycnyc
Matkaija-x oli aivan oikeasa kirjoittaessaan, että Clinton=Hell's Kitchen
Hell's Kitchenin nimellä ja historialla on huono kaiku, joten joissain piireissä Hell's Kitchenistä tai osasta sitä käytetään nimeä Clinton vähn samaan tapaan kuin Helsingissä kiinteistövälittäjät venyttävät Ullanlinnan ja Eiran rajoja.
Osassa kartoissa Hell's Kitcheniä tai edes Clintonia ei ole lainkaan, vaan koko alue on vain "Midtown West".
http://en.wikipedia.org/wiki/Hell's_Kitchen,_Manhattan
http://www.10best.com/destinations/new-york/new-york/hells-kitchen/shopping/hells-kitchen-clinton/
http://www.nybits.com/manhattan/hells_kitchen/- Mystikal86
Noh, tästähän voidaan väitellä vaikka hamaan tulevaisuuteen asti...tarkistin vielä ystävältäni, joka asustelee brooklynin puolella ja jonka luokse olen nyt parin viikon päästä menossa. Hän oli sitä mieltä koko ikänsä nycissä asuneena, että clinton ja hell's kitchen on kaksi eri aluetta...mutta alue jokatapauksessa mielettömän kiva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473