VHH

ex-läski

sillä onnistunut laihduttamaan nyt 33kg ja mieskin 20kg miehen veriarvot laskeneet esim maksa ja kolestroli ei vahän vaan ihan reippaasti...ei ole jäänyt löllyviä nahkoja tms. lääkärikin sanoi että hyvä homma!!! syön edelleen sillointällöin tuoreita itse tehtyjä sämpylöitä jopa karkkia ... mutta kohtuudella ja paino vaan tiiiipppuuuu ... sen vaan sanon että makarooniin ja riisiin en koske enää ikinä (ällöttää jo ajatus) mutta uusia perunoita meinaan vetää surutta!!! en ikinä palaa enään vanhaan se on varma!!

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65

      toivottavasti et liho enää koskaan,

      mutta se kroppa on sellainen lyhyesti sanottuna;
      kun paastoaa viikon, niin kroppa ei enää pyydä ruokaa, kun tietää että sitä ei saa, mutta kun läskit vähenevät tulee toisellainen olo.

      ja jos kerran laihduttanut syö hieman liikaa, kroppa huomaa sen ja pyytää aina vähän liikaa ja sinä annat periksi,
      se on aivan sama kuin 10 kertaa tupakointi alkoholilakon tehneetkin.

      ja aina lihoo 2-3 kg viikossa kun normaalisti 1 kg pudotua on maksimi, tietysti alussa voi mennä enemmän.

      minim.
      noin 10 kertaa laihduttanut 80 >
      63 kg, 173 cm enkä ole lihaksikas.

      uutemn joka ikinen kerta on vaikeampaa saada tuota alapainoa.

      Yksi juttu hieman auttaa, ei osta kortiin vääriä ruokia ja
      aina syö vain pieniä määriä, vatsalaukku pienenee,
      ei edes kaloritonta limpsaa sa juoda, se paisuttaa vatsaa.

      • näin on

        Et ymmärtänyt olenkaan mistä oli kysymys.
        Tai sitten se kiusaa, kun joku on VHH:la laihtunut. Sehän onkin normaaila tällä palstalla.
        Ainakin rohkaisit ja kannustit VHH kirjoittajaa hyvin.


    • nain oikeesti

      Ja sen jälkeen heräsit kun sydän-keuhkokone piippasi.

    • V=H+H

      Mitäs vikaa makaroonissa ja riisissä on? Ootkos koittanut syödä jasmiiniriisiä ja pastaa?

      • V=H+AHJ

        xxxMitäs vikaa makaroonissa ja riisissä on? Ootkos koittanut syödä jasmiiniriisiä ja pastaa? xxx
        Näissä on paljon hiilareita, mutta ravinto arvot aika pienissä.
        Miksi syödä turhaa mössöä, kun näiden tilalle voi laittaa vihanneksia, salaattia, juureksia. Mahdollisuuksia on monia.
        Juuri nämä turhat ruoka-aineet lihottaa, koska sisältävät sokeria.


      • ex-läski

        miksi pitäisi syödä jauhoja? ja riisistä en ole ikinä välittänytkään...ja ihmettelen tämmöistä ihme negatiivista sävyä jos veriarvot ym laskeneet ei kai tässä nyt niin pahasti ole käynyt? ja nykyään nautin vihannesten ja kasvisten syönnistä onko sekin paha vai pitäisikö palata vanhaa ja vetää sitä harmaata mössöä vaan naamaan mitä tein monta vuotta!! tärkeintähän on tässä se että itsellä on hyvä olo ja minulla on!!!


      • uuer74uheu
        ex-läski kirjoitti:

        miksi pitäisi syödä jauhoja? ja riisistä en ole ikinä välittänytkään...ja ihmettelen tämmöistä ihme negatiivista sävyä jos veriarvot ym laskeneet ei kai tässä nyt niin pahasti ole käynyt? ja nykyään nautin vihannesten ja kasvisten syönnistä onko sekin paha vai pitäisikö palata vanhaa ja vetää sitä harmaata mössöä vaan naamaan mitä tein monta vuotta!! tärkeintähän on tässä se että itsellä on hyvä olo ja minulla on!!!

        Sohvalla lojuminen siis tuo hyvää oloa? Niinhän se lihavalle, kun liikkuminen on niin rasittavaa.


      • ex-läski
        uuer74uheu kirjoitti:

        Sohvalla lojuminen siis tuo hyvää oloa? Niinhän se lihavalle, kun liikkuminen on niin rasittavaa.

        minä en ole enkä ikinä ollut sohvaperuna lihavanakin liikuin ja nyt liikun vielä enemmän...ja energiaa todellakin on enemmän kun tarpeeksi... taidat olla katkera kun itselläsi ei paino tipu ja läskeissäsi vaan löllyt ja et saa mitään aikaiseksi...tommoset mitään sanomattomat ihmiset jotka on kateellisia toisen onnistumisesta pitäisi vetää vessasta alas...


      • ___________________.
        ex-läski kirjoitti:

        minä en ole enkä ikinä ollut sohvaperuna lihavanakin liikuin ja nyt liikun vielä enemmän...ja energiaa todellakin on enemmän kun tarpeeksi... taidat olla katkera kun itselläsi ei paino tipu ja läskeissäsi vaan löllyt ja et saa mitään aikaiseksi...tommoset mitään sanomattomat ihmiset jotka on kateellisia toisen onnistumisesta pitäisi vetää vessasta alas...

        kyllä riittää sönköttäjää joka tasolta kun ilmoittaa onnistuneensa painonpudotuksessa.


        siitä se riemu repesi kun ilmoitat teheesi sen VHH/karppaus elämäntavalla ylintä johtoa myöten alkaen pääjohtaja puskasta avuttomimpaan trollin asti kaikki kykyjensä mukaan halveeraavat laihtuneita ja terveyttään parantaneta.


        ehkä lisää karppaajia pitäisi tulla julkisuuteen ja esittää näkemyksensä julkisen vallan valehtelua vastaan.



        puska, uusitupa, fogelholm, shwab ovat ne pahimmat paskan puhujat mitä karppaajiin tulee.

        nuo em henkilöt pakottavat fiksuimman thl. työntekijän KIRSI PIETILÄISEN käskyläisekseen esittämään ääliömäisiä mielipiteitään julkisuudessa.


        koska puska, joka on zombi, ja silti johtaa thl.n toimia suomalaisten terveyden vastaisesti, hovin kytätessä asemansa parantamista kuten UKK.n viime vuosina.


        trollit ystävällisesti välittänevät viestin thl.n punaisten valojen taa.


      • bnghtyr
        ___________________. kirjoitti:

        kyllä riittää sönköttäjää joka tasolta kun ilmoittaa onnistuneensa painonpudotuksessa.


        siitä se riemu repesi kun ilmoitat teheesi sen VHH/karppaus elämäntavalla ylintä johtoa myöten alkaen pääjohtaja puskasta avuttomimpaan trollin asti kaikki kykyjensä mukaan halveeraavat laihtuneita ja terveyttään parantaneta.


        ehkä lisää karppaajia pitäisi tulla julkisuuteen ja esittää näkemyksensä julkisen vallan valehtelua vastaan.



        puska, uusitupa, fogelholm, shwab ovat ne pahimmat paskan puhujat mitä karppaajiin tulee.

        nuo em henkilöt pakottavat fiksuimman thl. työntekijän KIRSI PIETILÄISEN käskyläisekseen esittämään ääliömäisiä mielipiteitään julkisuudessa.


        koska puska, joka on zombi, ja silti johtaa thl.n toimia suomalaisten terveyden vastaisesti, hovin kytätessä asemansa parantamista kuten UKK.n viime vuosina.


        trollit ystävällisesti välittänevät viestin thl.n punaisten valojen taa.

        Joka viikko Iltalehtikin esittelee onnistuneet karppaajat, sitten tulee perään joku "asiantuntija" varoittelemaan. :D

        Onnea sinulle ketjun aloittaja laihdutuksessa! Me vaan porskutetaan ja iloitaan elämästä!


      • -.-.-.
        V=H+AHJ kirjoitti:

        xxxMitäs vikaa makaroonissa ja riisissä on? Ootkos koittanut syödä jasmiiniriisiä ja pastaa? xxx
        Näissä on paljon hiilareita, mutta ravinto arvot aika pienissä.
        Miksi syödä turhaa mössöä, kun näiden tilalle voi laittaa vihanneksia, salaattia, juureksia. Mahdollisuuksia on monia.
        Juuri nämä turhat ruoka-aineet lihottaa, koska sisältävät sokeria.

        Maailmassa on paljon ihmisiä joiden pääasiallinen ravinto koostuu riisistä. He eivät ole ylipainoisia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. (Sumopainijat:)


      • V=H+AHJ
        -.-.-. kirjoitti:

        Maailmassa on paljon ihmisiä joiden pääasiallinen ravinto koostuu riisistä. He eivät ole ylipainoisia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. (Sumopainijat:)

        Syö sitten vain riisiä.
        Tosiasiassa riisiä ei niinkään kieletä kuin perunat ja pastat.
        Riisi kylläkin sisältää turhia hiilareita, mutta se ei aiheuta mahanpuruja.
        Jos henkilö on olut VHH:la pitemmänaikaa ja syö esim vehnäleipä viipaleen, niin seuraava yö menee pipariksi. Sen verran jauhot aiheuttaa monelle ongelmia. Normaalisti leipää haukataa päivittäin, niin se ei aiheuta vatsapuruja, mutta pitemmän päälle se voi aiheutta monia sairauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe