Mä aloitan: lokakuussa 2010.
Kulunut gallup: koska näit Hänet ensimmäisen kerran?
65
1141
Vastaukset
- ikuisuus sitten
Elokuun lopussa tai syyskuun alussa 2007, en muista ihan niin tarkkaan.
- yksi_
Näin muistaakseni täälläkin.
- no no niin no
Kauan aikaa sitten ainakin minun mittakaavassani----> 200*
- silloin nähtiin
Elokuussa 2010.
- minä 2011
Nyt, kun lukee noita, koska olette nähneet viimeksi, niin hukkaan menee tämäkin palsta, jos noinki kauan olette jaksaneet itkeä jonku tietyn perään.
- täällä tavataan, heh
mitä sä oikeen odotit ?? Haloo
- Yksi_
Kyse oli siitä,milloin on nähty ensimmäisen kerran- ei siitä, milloin on täällä palstalla roikuttu tai itketty jonkun perään. Molemmat olemme eläneet elämäämme ja seurustelleet siinä välissä.
- tähän maailmaan
Tulin raskaaksi hänelle kesäkuussa 2004 ja siitä syntyi jotakin....
- teeeeeeeeeeeeee
Vuonna 1999.
- Minä
Kenet?
- Oispa jäänyt siihen
Nähtiin ekan kerran töissä kesällä 2008.
- (o (o )
2011
- NIIN!!!
MÄKI!
-
"Siinä valossa" aloin nähdä hänet syys-lokakuussa 2010. Aiemminkin olin hänet nähnyt ja pannut merkille, mutta todella huomasin hänet syksyllä 2010 :)
- ---0---0---
niin minäkin, aivan samoin
-
---0---0--- kirjoitti:
niin minäkin, aivan samoin
Ohhoh! Missäpäin, jos saa kysyä ja onko hän nainen vai mies?
- enkuligabriel
ihanko Hänet, tuskin Jumalaa tarkoitit =).
- ap.
Ei vaan Hänet jonka ensimmäisen kerran näin syyskuun lopussa, lokakuun alussa 2010.
- ei Hän ole täällä
ap. kirjoitti:
Ei vaan Hänet jonka ensimmäisen kerran näin syyskuun lopussa, lokakuun alussa 2010.
joten turhaan sitä epätoivoisena hoet.
- meni mikä meni
Ei sillä väliä, kun sillä ei ole väliä.
- Ihana ilta
15.09.1999
- Minä
Ihana ilta kirjoitti:
15.09.1999
Sama päivä.Aikaa on kulunut jo ikuisuus ja paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta olisi kiva saada jotain tietoa tuosta illasta.
- Kuka?
Minä kirjoitti:
Sama päivä.Aikaa on kulunut jo ikuisuus ja paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta olisi kiva saada jotain tietoa tuosta illasta.
? ? ? ?
- näin ohimennen
Aikaisemminkin nähty, mutta elokuu 2009 jäi erityisesti mieleen
- sepä se sepä
That´s right.
- 0162
26.10.
- että semmosta
Huhtikuu 2012 :)
- .........
parempi kysymys olisi koska näit Hänet viimeksi.
- muutama hetki
...eipä ole kauan, tunnen vielä hänen tuoksunsa, :)
- koiranpentu
viimeksi syksyllä 2010 ja sitten katosi
- jyrinä
Turha sitten ikävöidä
- vuosia sitten
En muista tarkkaan, todennäköisesti 2006 lopussa tai 2007 alkuvuonna ....Kuitenkin vuosia sitten.
- Taisi olla
Joulukuu 2006, ja enemmän Tammikuussa..?
- vuosia sitten
Taisi olla kirjoitti:
Joulukuu 2006, ja enemmän Tammikuussa..?
Muutin tänne joulukuussa 2006.. Joko joulukuu 2006 tai tammikuu 2007.
- EkaKerran
2002
- Ero tuli just
Kesäkuussa 2010
- 13+4
alkuvuonna 2006 tai 2007
- 1217
kesäkuussa 2008
- smacK
marraskuussa 2006.
- toinen m eka versio
suurpiirtein noihin aikoihi 18.8.2010 tekstailin sitten syyskuussa nähtiin hänen työn merkeissä
- Woih !
La 19.5.2007 L-järvellä.
- 2+19
03/11
- 1986..?
Muistaakseni kello oli about 09.00 ja elokuuta eleltiin..
- kevattttt
Joulukuussa 2010
- ähäkutti
syksyä tais olla 2011.
- J
Joulunaikaan 2007 yhdessä tienristeyksessä, hän oli mua vastassa kun en ollu ennen käynyt.
- Ja heti kolahti...
Näin hänet ensimmäisen kerran hänen syntymäpäivänään tämän vuoden puolella.
- Sama se
Uskotaan.
- Ja heti kolahti...
Sama se kirjoitti:
Uskotaan.
Ai mitä uskot...? Että näin vai että kolahti...?
Ihan kuin tietäisit...
- Aikuinen Nainen 71
1986 Rippileirillä lapissa
- Muistoja vain
Huhtikuussa 2009
- s....
hah haa joskus tv:ssa yhden ainoan kerran
- s....
taisin äkkiä siitä hänelle mainitakin silloin;) vuonna 2008 syksyähän se jo oli...
- s....
kannattaako näin kuluneita laittaa edes?
- /
hmm... kosketusetäisyydeltä 2007 marraskuussa ja sitä ennen saman kesän aikana noin muuten vaa..
- J
Toukokuu 1990, torstai.
- ap.
Tulipa tästä suosittu ketju. Nyt tiedän, ettei hän jota kaipaan ole täällä tai ainakaan vastannut ketjuun. Vain merimies voi tietää...
- kaivattusi ;) ?
Hän ei vain vastannut ketjuun. Hän hölisee muutenkin liikaa kaikenlaista, varsinkin irl.
- -----
1995
- 1-10
1978 elokuu, taisi olla ensimmäinen punatukka, jonka elämässäni näin ;-)
- riksraksjapoks
Huhtikuu 2009 =)
Sama kuu ja vuosi kun jollain muullakin täällä??? - Milla Magia
Sen on täytynyt olla jossain entisessä elämässä, koska hän tuntui heti niin tutulta. Harmi vain, kun en muista niin kaukaisia asioita ;).
Tässä elämässä se oli tammikuussa 2011. - maaliskuussa
tätä kuluvaa ihanaa vuotta
- zcgfsfgh
kiinnostaako ilmanen ?
http://ads.guava-affiliate.com/z/6678/CD2485/- jus hokasin
mut nyt täytyy men yöpuulle
hyvää yötä, olisipa hän mies vieresäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602