Kulunut gallup: koska näit Hänet ensimmäisen kerran?

Ei tää muuten tästä

Mä aloitan: lokakuussa 2010.

65

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuisuus sitten

      Elokuun lopussa tai syyskuun alussa 2007, en muista ihan niin tarkkaan.

      • yksi_

        Näin muistaakseni täälläkin.


    • no no niin no

      Kauan aikaa sitten ainakin minun mittakaavassani----> 200*

    • silloin nähtiin

      Elokuussa 2010.

    • minä 2011

      Nyt, kun lukee noita, koska olette nähneet viimeksi, niin hukkaan menee tämäkin palsta, jos noinki kauan olette jaksaneet itkeä jonku tietyn perään.

      • täällä tavataan, heh

        mitä sä oikeen odotit ?? Haloo


      • Yksi_

        Kyse oli siitä,milloin on nähty ensimmäisen kerran- ei siitä, milloin on täällä palstalla roikuttu tai itketty jonkun perään. Molemmat olemme eläneet elämäämme ja seurustelleet siinä välissä.


    • tähän maailmaan

      Tulin raskaaksi hänelle kesäkuussa 2004 ja siitä syntyi jotakin....

    • teeeeeeeeeeeeee

      Vuonna 1999.

      • Minä

        Kenet?


    • Oispa jäänyt siihen

      Nähtiin ekan kerran töissä kesällä 2008.

    • (o (o )

      2011

      • NIIN!!!

        MÄKI!


    • "Siinä valossa" aloin nähdä hänet syys-lokakuussa 2010. Aiemminkin olin hänet nähnyt ja pannut merkille, mutta todella huomasin hänet syksyllä 2010 :)

      • ---0---0---

        niin minäkin, aivan samoin


      • ---0---0--- kirjoitti:

        niin minäkin, aivan samoin

        Ohhoh! Missäpäin, jos saa kysyä ja onko hän nainen vai mies?


    • enkuligabriel

      ihanko Hänet, tuskin Jumalaa tarkoitit =).

      • ap.

        Ei vaan Hänet jonka ensimmäisen kerran näin syyskuun lopussa, lokakuun alussa 2010.


      • ei Hän ole täällä
        ap. kirjoitti:

        Ei vaan Hänet jonka ensimmäisen kerran näin syyskuun lopussa, lokakuun alussa 2010.

        joten turhaan sitä epätoivoisena hoet.


    • meni mikä meni

      Ei sillä väliä, kun sillä ei ole väliä.

      • Ihana ilta

        15.09.1999


      • Minä
        Ihana ilta kirjoitti:

        15.09.1999

        Sama päivä.Aikaa on kulunut jo ikuisuus ja paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta olisi kiva saada jotain tietoa tuosta illasta.


      • Kuka?
        Minä kirjoitti:

        Sama päivä.Aikaa on kulunut jo ikuisuus ja paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta olisi kiva saada jotain tietoa tuosta illasta.

        ? ? ? ?


    • näin ohimennen

      Aikaisemminkin nähty, mutta elokuu 2009 jäi erityisesti mieleen

      • sepä se sepä

        That´s right.


    • 0162

      26.10.

    • että semmosta

      Huhtikuu 2012 :)

    • .........

      parempi kysymys olisi koska näit Hänet viimeksi.

      • muutama hetki

        ...eipä ole kauan, tunnen vielä hänen tuoksunsa, :)


      • koiranpentu

        viimeksi syksyllä 2010 ja sitten katosi


    • jyrinä

      Turha sitten ikävöidä

    • vuosia sitten

      En muista tarkkaan, todennäköisesti 2006 lopussa tai 2007 alkuvuonna ....Kuitenkin vuosia sitten.

      • Taisi olla

        Joulukuu 2006, ja enemmän Tammikuussa..?


      • vuosia sitten
        Taisi olla kirjoitti:

        Joulukuu 2006, ja enemmän Tammikuussa..?

        Muutin tänne joulukuussa 2006.. Joko joulukuu 2006 tai tammikuu 2007.


    • EkaKerran

      2002

    • Ero tuli just

      Kesäkuussa 2010

    • 13+4

      alkuvuonna 2006 tai 2007

    • 1217

      kesäkuussa 2008

    • smacK

      marraskuussa 2006.

    • toinen m eka versio

      suurpiirtein noihin aikoihi 18.8.2010 tekstailin sitten syyskuussa nähtiin hänen työn merkeissä

    • Woih !

      La 19.5.2007 L-järvellä.

    • 2+19

      03/11

      • 1986..?

        Muistaakseni kello oli about 09.00 ja elokuuta eleltiin..


    • kevattttt

      Joulukuussa 2010

    • ähäkutti

      syksyä tais olla 2011.

    • J

      Joulunaikaan 2007 yhdessä tienristeyksessä, hän oli mua vastassa kun en ollu ennen käynyt.

    • Ja heti kolahti...

      Näin hänet ensimmäisen kerran hänen syntymäpäivänään tämän vuoden puolella.

      • Sama se

        Uskotaan.


      • Ja heti kolahti...
        Sama se kirjoitti:

        Uskotaan.

        Ai mitä uskot...? Että näin vai että kolahti...?
        Ihan kuin tietäisit...


    • Aikuinen Nainen 71

      1986 Rippileirillä lapissa

    • Muistoja vain

      Huhtikuussa 2009

    • s....

      hah haa joskus tv:ssa yhden ainoan kerran

      • s....

        taisin äkkiä siitä hänelle mainitakin silloin;) vuonna 2008 syksyähän se jo oli...


    • s....

      kannattaako näin kuluneita laittaa edes?

    • /

      hmm... kosketusetäisyydeltä 2007 marraskuussa ja sitä ennen saman kesän aikana noin muuten vaa..

    • J

      Toukokuu 1990, torstai.

    • ap.

      Tulipa tästä suosittu ketju. Nyt tiedän, ettei hän jota kaipaan ole täällä tai ainakaan vastannut ketjuun. Vain merimies voi tietää...

      • kaivattusi ;) ?

        Hän ei vain vastannut ketjuun. Hän hölisee muutenkin liikaa kaikenlaista, varsinkin irl.


    • -----

      1995

    • 1-10

      1978 elokuu, taisi olla ensimmäinen punatukka, jonka elämässäni näin ;-)

    • riksraksjapoks

      Huhtikuu 2009 =)
      Sama kuu ja vuosi kun jollain muullakin täällä???

    • Milla Magia

      Sen on täytynyt olla jossain entisessä elämässä, koska hän tuntui heti niin tutulta. Harmi vain, kun en muista niin kaukaisia asioita ;).

      Tässä elämässä se oli tammikuussa 2011.

    • maaliskuussa

      tätä kuluvaa ihanaa vuotta

    • zcgfsfgh
      • jus hokasin

        mut nyt täytyy men yöpuulle
        hyvää yötä, olisipa hän mies vieresäni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe