Ihme touhua tällä

palstalla

täältä poistettiin kokonaan aloitus missä oli linkki henkilöstä joka toi vuosien koraanin ja raamatun tuntemisella islamin ja koraanin ristiriitaisuudet esille.Taisivat muslimit tuntea uhkaksi tuon linkin ja ne muutaman kommenttia jotka sinne oli tullut.Jäivät niin sanotusti alakynteen ja helpoin tapa oli poistaa koko linkki ja kommentit.Näin siis voivat jatkaa rauhassa näillä muilla aloituksilla sitä valhettaan ja kertoilla satuja islamista.Mikä ihme teitä muslimeita vaivaa???? eikö koraani oikeesti kestä tarkempaa tutkimista tai islam ylipäänsä.Pelkäättekö että ihmisisltä avautuu silmät.Onneksi kyseisen linkin kerkesi nähdä aivan tarpeeksi moni ihminen ja se keskustelu ohjelma on kyllä nähtävissä aivan täällä internetissä.Tulihan ohjelmassa esitettyjä kysymyksiä muslimeillekin,mutta ette kai osannut vastata niihin ja jouduitte nurkkaan niin pakkohan se oli tehdä jotain islamin eteen ettei kukaan vain huomaisi totuutta.Olette te aikamoista porukkaa.

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittaa, että sain juuri vastaukseni kirjoitettua, mutta ketju hävisikin bittiavaruuteen. Muslimi ei pelkää, koska Jumala on totuudenpuhujien puolella :)

      • Wallahi wallahi

        Oletko huomannut,että islamissa on vastaus kaikkiin "väitteisiin"toisin kuin kristinuskossa?

        That's why it is easy to be a muslim


    • Esko

      Ylläpidossa on luultavasti vieläkin muutama muslimi. Muslimit pitävät epärehellistä peliä, ja poistavat islamin vastustajien kirjoituksia. Heillä on toiset käsitykset rehellisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta kuin suomalaisilla. Kun dhimmit ovat alemman luokan ihmisiä kuin muslimit, niin heitä pitääkin sortaa.
      a.yahyalta haluaisin kysyä, onko Allah dhimmien puolella? Voitko näyttää sen islamin teksteistä?

      • Nuo väitetyt epärehelliset muslimiylläpitäjät ovat kuitenkin jättäneet suuren joukon "islamin" vastustajien kirjoituksia kaikkien nähtävillä...

        Kumoaako muslimius suomalaisuuden??

        Jumala on muslimien kautta dhimmien puolella, miksi muuten Hän olisi määrännyt muslimit, jotka nöyränä alistuvat Hänen tahtoonsa, suojelemaan ja puolustamaan dhimmejä? Dhimmit eivät ole alemman luokan ihmisiä, kuten Koraanikin osoittaa kunnioitusta tätä ahlia kohtaan.


      • Käytännössä...
        a.yahya kirjoitti:

        Nuo väitetyt epärehelliset muslimiylläpitäjät ovat kuitenkin jättäneet suuren joukon "islamin" vastustajien kirjoituksia kaikkien nähtävillä...

        Kumoaako muslimius suomalaisuuden??

        Jumala on muslimien kautta dhimmien puolella, miksi muuten Hän olisi määrännyt muslimit, jotka nöyränä alistuvat Hänen tahtoonsa, suojelemaan ja puolustamaan dhimmejä? Dhimmit eivät ole alemman luokan ihmisiä, kuten Koraanikin osoittaa kunnioitusta tätä ahlia kohtaan.

        ...kyllä. Et voi kannattaa saman aikaan suhteellisen liberaaleja suomalaisia arvoja ja islamin totalitaarista, fasistista ideologiaa.


      • Käytännössä... kirjoitti:

        ...kyllä. Et voi kannattaa saman aikaan suhteellisen liberaaleja suomalaisia arvoja ja islamin totalitaarista, fasistista ideologiaa.

        Tarkoitatko, että suomalaisuus on humalahakuista juomista ja nakuilua?


      • 34
        a.yahya kirjoitti:

        Nuo väitetyt epärehelliset muslimiylläpitäjät ovat kuitenkin jättäneet suuren joukon "islamin" vastustajien kirjoituksia kaikkien nähtävillä...

        Kumoaako muslimius suomalaisuuden??

        Jumala on muslimien kautta dhimmien puolella, miksi muuten Hän olisi määrännyt muslimit, jotka nöyränä alistuvat Hänen tahtoonsa, suojelemaan ja puolustamaan dhimmejä? Dhimmit eivät ole alemman luokan ihmisiä, kuten Koraanikin osoittaa kunnioitusta tätä ahlia kohtaan.

        Niin kauan kuin ollaan Suomessa, muslimius ei saa kumota suomalaisuutta mikäli se merkitsee esimerkiksi laitonta kosmeettista kirurgiaa.


    • Ihme sensuuria

      Nimenomaan Esko! Juuri näin keskustelu ohjelma poistettiin jossa oli asiantuntija Jay Smith keskustelemassa.Ja sinulle a.yahaya ei kestä koraani tarkempaa tutkimista tai islam ylipäänsä sen verran minäkin näin tuota aloitusta/videon että sinäkään et osannut vastauksia antaa niihin kysymyksiin joita juuri Jay esitti muslimeille.Taisi oikeasti tulla muslimille hätä kun piti heti poistaa se linkki kommentteineen hehe :D no tämähän antaa vain meille kaikille lisää varmuutta teikäläisten toiminnasta mitä se on.Ei rehtiä ainakaan

      • Ei ol' mitään hävittävää! Aloittakaa vaikka keskustelu uudestaan.


      • dksdkd...
        a.yahya kirjoitti:

        Ei ol' mitään hävittävää! Aloittakaa vaikka keskustelu uudestaan.

        Miksi a.yhayah alottaisimme uudestaan? kun se taas tasan tarkkaan sensuroidaan kuten niin monta kertaa ennenkin on sensuroitu ja poistettu viestejä ja linkkejä asiallisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe