meikkejä netistä

popliini

mistä tilailette yleensä meikkejä netistä? mitä kaikkia paikkoja olisi sellaisia kohtuuhintaisia muitakin kuin avon,oriflame,pretty. vinkkejä otetaan vastaan jos löytyy

16

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fbvdb

Kai oot huomannut että esim. oriflamelta ja avonilta saat alennusta jos otat oman numeron? Oriflamella alennus meikeistä on 25% eikä oo mitään minimitilausmääriä eli halvimmaksi se tulee oman asiakasnumeron kanssa.

• popliini

no kyllä olen huomannut juu...mutta vaihtelu virkistää tässäkin asiassa

• Oriflame
      • popliini

niin tosiaan en ole kiinnostunut oriflamen asnro...kun sellanen löytyy jo. tarvis varmaan piirtää paperille että menis perille!!!

• vcb b

Et sattunut huomaamaan, että aloittaja ei ollut kiinnostunut Oriflamesta kuten jo sanoi?

• huutonetistä

huuto.netistä.Saa kohtuulliseen hintaan laadukkaitakin meikkejä(uusia avaamattomia pakkauksia).Kannattaa vain olla tarkkana keneltä myyjältä ostaa.Kannattaa tsekata myyjän arvostelut ja montako kauppaa myyjä on tehnyt.Itse ostin Joe Blascon meikkivoiteen huuto.netistä 31 eurolla.Tuote saapui kahden päivän päästä postissa.

• xedrtedrt

Myyjä oli varmaan itse tilannut Blascon netistä 17 eurolla :) Mutta ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua tilata ulkomailta.

• huutonetistä
        xedrtedrt kirjoitti:

Myyjä oli varmaan itse tilannut Blascon netistä 17 eurolla :) Mutta ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua tilata ulkomailta.

Kerroppa osoite mistä saa nuin halvalla niin tilaan itsekkin sieltä jatkossa. :)

• omat suosikit

Ulkomaisista Strawberrynet ja Garden.co.uk

Kotimaisista Dermoshop, Yves Rocher ja Parfyymi.fi

• 9f89def

Mun mielestä noi sivut on ihan tarpeeks. Pitääkö sun sata sivua tietää? xD Ihme bitch.
      Mineraalimeikit FTW!

• sata ihmeellistä

parempi varmaan sata kun muutama vanha minkä kaikki tietää...
        ihmettele sinä vain muualla jos et asiallisia kommentteja osaa antaa...

• sata vittua
        sata ihmeellistä kirjoitti:

parempi varmaan sata kun muutama vanha minkä kaikki tietää...
        ihmettele sinä vain muualla jos et asiallisia kommentteja osaa antaa...

kaikki tietää = suosittu = luotettava

harva tietää = ei suosittu = epäluotettava

hyvästi rahat

• Vixen

Tiedän varmaan sata paikkaa ja kymmenistä tilannut siis ulkomailta. Ei koskaan ollut ongelmia. Halvempaa ja uusia merkkejä, joita täältä ei saa. Ja monet ovat HG nykyisin..

• joskus helppoa

Mista niita Blascoja saa tilattua 17egella?

Yks luotettava suomalainen sivu: www.jtbeautyoutlet.fi

• Amazon.com.uk on kans hyvä, paljon valinnanvaraa.

• nettishoppailija

jos haluat edullisia meikkejä niin suomalainen thebos on sinäkin hyvä, myy esim. Maybellineä ja muita perus merkkejä. Ulkomaisia on sitten enemmän esim. Eyeslipsfaces, eastendcosmetics,saveon cosmetics ... Ja nämä olivat brittiläisiä joten ei tarvi pelätä tullia (jos tilaa muualta kuin eu:sta tilauksen postareineen pitää olla alle 45e ) ja paljon muita vsihtoehtoja löydät kun kirjoitat esim. cheap makeup, inexpensive makeup, cheap cosmetics ja jos haluaa perään voi laittaa online, joten ne ovat varmasti nettikauppoja tai esim uk (united kindom, iso-britannia ) koska suurin osa kaupoista on britsnnialaisia ja samalla voit olla varma ettei tarvi pelätä tullimaksuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe