BMW 116 on ensimmäinen uutena hankkimani auto jota ei ole tarvinnut viedä heti takuukorjaukseen.
Minulla auto on vain kulkuneuvo tällä pikku BMW:llä ei ole merkin statusta, hintaluokkakin on Toyota Auriksen tasoa Toyota oli yksi vaihtoehto kun tein hankintaa.
BMW ajamisen ilo on huolettomat kilometrit ja halvat huoltohinnat.
Ensimmäinen huoltokin vasta kahdenvuoden päästä
Olen tosi tyytyväinen autoon pienihän se on mutta kyllä ruma olemukseni sinne mahtuu.
Ainoa asia joka haittaa on ovipilari 5 ovisessa korissa kuljettajan puolella joka peittää näkyvyyttä sivulle, on sattunut tilanteita joissa en ole pilarin takaa tulevaa nähnyt.
BMW 1 sarja luotettavaa laatua
3
166
Vastaukset
- mopokone...
Naurettavaa ostaa agressiivisessa maineessa oleva auto mopokoneella. Yhtä naurettava versio on uusin 114i jossa mahtavat 102 hv. Voi vee.
Tuommoisista menee ohi Hyundait ja Kiiat, ja 1,8-Avensikset. Mahtaa sinuakin naurattaa sen jälkeen.- köyhyys
Maksapa itse se uusi bmw isolla koneella. Niin eikö ole rahaa maksaa? Turha sitten valittaa.
- Periskooppi
Voi sinua " mopokone " autoilussa on muutakin kuin se että voi ohittaa hitaampia.
Jos olisi tarkoitus ajella kilpaa tekisin sitä muualla kuin liikenteessä.
Olen ajanut Kialla auto on kyllä ok mutten pidä korealaismerkkiä mitenkään parempana autona, päinvastoin en usko merkin kestävävyyteen enkä jälleenmyyntiarvoon.
Toyota on vielä ollut markkinoilla hyvin hintansa säilyttävänä BMW:lle vaihtoehto.
Toyotan laatukaan ei ole enään sitä japanilaislaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462