Harkitaan talon myyntiä (rintamamiestalo). Osaako kukaan neuvoa kenelle välittäjälle kannattaa laittaa myyntiin, oma osaaminen ei taida kaikkiin kiemuroihin riittää. Vai onko vaikeaa myydä itse?
talo myyntiin
13
492
Vastaukset
- hra voutilainen
Vouti myy sen 100% varmuudella!
- takuuvarmaa myyntiä
Björndahl,,tehokkain.
- joopjoop
Björndahlin myyjät täällä itseään kehuvat. Ei mene läpi! Jollain tavalla pitäisi ilmeisesti löytyä myytävää kymmenille myyjille.
- TOSIrealisti Kokkola
MINÄ!!! Voin myydä, minulla on vahva rintamakokemus, vaikka olenkin ESIMIESainesta!!!
- halvin on paras
ihan justiinsa sama kelle laittaa. ei mitään väliä. ehkä kattoisin kuka mainostaa useimmilla nettisivuilla. ja kellä halvin välityspalkkio. siinäpä ne. ei ne soittele ihmisille tms, vaan laittaa asunnon nettiin ja joskus lehteen sitten vain odotellaan... itsellä kohde jossa yli 10% vuokratuotto, välittäjä kertoi että hänellä on hyvät kontaktit sijoittajiin. 4 kk ollu myynnissä kohta ja ei yhtään esittelyä, ilmaisin huoleni kun ei ole etuovessa, ja sanoi ettei siellä enää kannata pitää, miksei?
- dellerf.
Täällä on niinku niin typeriä kirjoituksia, ettei tosikaan! Miten joku edes jaksaa vaivata päätänsä ja vastata jotain typerää. Niinkuin edellinen vastaaja?!
Niin ja jos joku nyt kehuu jotain välittäjää, niin heti ollaan syyttelemässä, että välittäjä itse käynyt kirjoittamassa. IHME HOMMAA!!!
Itselläni on ollut talo myynnissä Aktialla, ja hyvin meni kaupan.- hahahjaheheheee
Jaaha sitten Aktian porukka täällä hah hah haa
- kukahan on typerä?
siltipä vastasit itsekin, olet varmasti välittäjä! Tuohan on varsin hyvä vastaus, myyjän kannalta paras on se kuka veloittaa työstä vähiten ja mainostaa eniten, eikö?
- Ole tarkkana
Rohkea mies(tai nainen) olet jos uskallat myydä tuon ikäisen talon. Voi olla että joudut maksamaan korvauksia siitä enemmän mitä saat kauppahintana.
Tunnen tapauksia että ostaja on kaupan jälkeen käynyt kaikki kohteet läpi purkamalla rakenteita ja vaatinut monen kymmenen tuhannen euron korvauksia ja jopa saanutkin ne.
Ensin yrittäisin kyllä myydä itse, minä myin joskus 10v. sitten vanhan tyhjillään olevan rintamiestalon, kauppakirjaan tuli maininta että talossa kosteusvahinkoja ja talo myydään purettavaksi. Ostaja löytyi Keltaisenpörssin kautta.
Talossa oli kosteusvaurioita, mutta siinä asutaan yhä tänä päivänäkin. - Kysy valtuutetuilta
Älä myy ennen kuin kysyt kaupungilta haluavatko vuokrata talosi. Maksavat noi 3000 euroa kuussa ja tietenkin kulut.
- moilann
Kyllä se kannattaa myydä rintamäkeläisille.
- Laita----
Laita sille välittäjälle jonka hinta-arvio on lähimpänä omaasi. Noista välittäjistähän on ollut jo useampi ketju, vanhoista ketjuista voi siis lukea ihmisten mielipiteitä.
- fr akti a
aktian ilmoituksissa valtavsti oikein kirjoitus virheitä. antaa ammati taidotoman kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708