Pojat vs Naisten fyysinen voima

ijjk

Onko ylä-astelaiset 160/50-170/60 kokoiset jätkät fyysisesti vahvempia kun saman kokoset aikuiset 18-30v naiset?

14

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaus

Ehkäpä se vaihtelee sen mukaan paljonko kumpainenkin on treenannut lihasvoimiaan. Yleisesti veikkaisin että pojat ovat vahvempia, mutta riippuu tottakai henkilöstä. Meidän luokalla oli jo 8-luokalla poika joka nosti reilusti yli 100kg penkistä.

• kj

14v mitoiltaan 160 50 jätkä ja 21v 172 60 salinainen mitteli voimiaan niin jätkä laitto naisen maahan ja nosti seinälle miten halusi!!!!

• kj

Pieni korjaus tohon. jätkä oli 165/52, veti 30 leukaa, 80 etunojaa ja nosti penkistä jtn 70kiloa, oli ainaki 2 vuotta treenannut. Salinainen punnersi 25 etunojaa, 100 vatsaa ja penkistä nousi 60kg. Jätkä ei ollu ees vahvan näkönen ja muija jonkin lainen kovis niin noi otti matsia. Nainen luuli että laittas jätkän kevyesti pakettiin mutta kädenvääntökisassa jätkä väänsi muijan kädet nurin muutamassa sekunnissa mutta kun kantoivat toisiaan repparissa nainen vei 1 km, jätkä 800m mut kuitenki aika painoero naisen hyväksi. Ja lopuksi ne ottivat painiottelun, nainen voitti kaksi kertaa ja alkoi kuittailee jätkälle mut sit se sano että haluatko lentää ja jätkä nosti naisen seinälle sätkii se vaan esitti et ois painissa heikompi ja kun muija täynnä itseluottamusta alkoi nöyryyttää sitä kunnolla!!!!!!!!! Kun muija oli vähän aikaa lennelly jätkä väänsi sen maahan että se alkoi melkein itkee..................

• Dibs

Ennen sanottiin, että poika noin 14- vuotiaana saavuttaa aikuisen naisen voimat ja 18-vuotiaana miehen voimat. Kun nykyisin poikien puberteetti on aikaistunut niin luultavasti jo 12 vuotiaat pojat ovat yhtä kookkaita ja vahvoja kuin aikuiset naiset ja 16-vuotiaat jo miehen voimissa.

• 96529652

Riippuu kyllä varmaan ihan tyypistä, tuo ikä/voima- suhde. Itellä on ainakin tullu välillä 16-19v ihan hitosti lisää voimia, eikä tässä vielä ehkä ihan täysissä voimissa olla. (kesällä täytän 20)

• Voimaa on

Kyllä 16-vuotiaissa pojissa on niin pienen ja heikon näköistä porukkaa, että toivoisi heidän vielä siitä paljon vahvistuvan ja voimistuvan. Sellaiset todella riskit 16-kesäiset ovat suuria tilastollisia harvinaisuuksia.

Urheilijoillahan on tutkitu, että he saavuttavat keskimäärin parhaat tuloksensa 27-vuotiaina. Mutta esim. moukarissa ja kuulassa huippu saavutetaan selvästi vanhempana.

Ilman treenaamista sellainen hieman rotevoitunut nelikymppinen on varmaan vahvimmillaan. Viiskymppinen on uupumaton raataja ja päihittää pitkäaikaisessa rasituksessa kirkkaasti jonkun 16-vuotiaan.

• Ite oon tapellu poikien kanssa paljoltikin pienestä pitäen ja vaikka olenkin jo 15 vuotias, 160cm pitkä ja 58kilone tyttö niin olen kyllä selvinnyt yleensä niistä yhteenotoista ihan kunnialla. (ex heppatyttö ja voin sanoa että 70 kilone amispeikon alku ei oo mitään verrattuna vauhkoontuneeseen 700kiloseen elukkaan joka on pelkkää lihasta)
      Mutta sitte ku puhutaa esimerkiks vanhemmista kute 17 vuotiasta ja siitä ylöspäi nii taustatuki olis iha jees...

• ferrarionsurkea

hevostyttöjen ainaiset tekosyyt :D luuleksä oikeasti että jos sä pystyt 3 sekunttia pitelemään jotain heppaa niin voitat pojan tappelussa :D (huutonaurua)

• Raakalaisnainen

Hevonen painaa yleesä 400 jos sitäkään.
        Ja uskon että otat fitee heppojen kaa, ei varmaa tunnu ees.missää ku se potkasee..
        Täytyy rahtilaivan ohjaaaminen olla sitten kovaa hommaa.. ;)
        Typeriä ihmisiä XDDD

• Oot varmaan

ittekin pelkkää lihasta?

• person11

Yleensä se menee niin että mies on vahvempi, jossei pyörätuolissa ole. Sen takiahan on tehty naisten pahoinpitelysta lakeja, kun naiset alakynnessä.

• Sfsfs

Isosisko tuppasi minua aina heitellä ympäriinsä, mutta siinä 13-14 paikkeilla ei enää uskaltanut, kun alko mulla olee pituutta ja leveyttä ja painoa enemmän kun sillä. Kerran se yritti ottaa hartioista kiinni ja heittää pitkin käytäviä, mutta eihän se enää ees jaksanu työntää mua tieltä, jos vähänkin nojasin häntä kohti. Vain 2-3 vuotta sitten lähdin vielä kevyesti matkaan, kun 4 vuotta vanhempi sisko otti hartioista kiinni ja vääns.

• Sfsfs

Lisään vielä näihin "Noo. Kyl mää vaan poikia aina hakkasin".
        Onkos tullu mieleen se, että jos sinä tyttönä hyökkäät jonkun pojan kimppuun, niin eihän ne nyt naista vastaan tosissaan tappele, vaan ottavat mielummin vaikka itse vähän turpaan, kun ottavat jonkun naistenhakkaajan leiman.
        Tätä oli vähän siskonikin kanssa silloin. Olisin minä ehkä sille jo 11 vuotiaanakin pärjännyt, mutta se olisi vaatinut jo liian rajuja voimakeinoja, niin päätin sit ottaa vaan turpaan ja sitkun alan siskolle pärjäämään ilman suurempia voimakeinoja, niin lopetan sen turpaanoton.

• qdqwdqwdqw

Sunnitteletko kenties raiskausta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe