Mihin lääkkeeseen oikein pystytte vaihtamaan? Minulla ei ole vuosiin onnistuneet mitkään vaihdot stilnoctista, en vaan nuku yhtään ilman niitä. Tästä huolimatta on kyllä tehokkain lääke, mitä ikinä olen syönyt mihinkään vaivaan, todellinen ihmeaine. Olisin työkyvytön ilman sitä, sillä ehdin kärsiä unettomuudesta 20-v ja sain potkut joka paikasta unettomuuden aiheuttaman myöhästelyn ja poissaolojen takia.
Irti Stilnoctista? Koukussa yli 10 v
6
683
Vastaukset
- zizzix
Tuo on kyllä jo aika pitkä aika, huh...aika vastuutonta lääkäriltäkin kirjoittaa noin pitkäksi ajaksi.
Minä pääsin imovanesta eroon Triptylin avulla, tosin mulla imovane jatkuvassa käytössä "vain" neljä kuukautta.- sleepless-in-espoo
Väsyttääkö Triptyl? Olen yrittänyt eri lääkkeitä käyttää rinnan stilkkarin kanssa ja sitten vähentää stilnoctia. Vähentäminen onnistuu kyllä hyvin, ei vieroitusoireita, mutta en nuku yhtään. Ja töissäkin pitäisi käydä. Esim. mirtatzapiini ei väsyttänyt mua lainkaan.
- zizzixx
Ei minuakaan triptyl väsytä ja alkuun luulinkin, että se ei auta lainkaan. Söin melatoniinia ja imovanea ja valvoin...n.3-4 viikon kohdalla huomasin, että en tarvinnutkaan imovanea! Eli vaatii aikansa, ainakin triptylin kohdalla, että alkaa toimia.
Eli itse toimin aina niin, että menin nukkumaan ilman imovanea, mutta otin sen, jos en tuntiin ollut saanut unta. - murveli
Minulla on Imovane 7.5 mg ollut käytössä 15 vuotta. Terveyskeskuslääkäri uusii aina 100 tablettia noin 2 kuukauden välein. Kipujen kanssa ei unta ilman Imovanea tulisi. Et silleen.
- ---
Jos Stilnoct toimii, niin miksi se pitäisi lopettaa? Mitä sitten jos valvoisit kaiket yöt, ei varmaan parempi vaihtoehto. Suomessa ollaan menty jo hysterian puolelle unilääkeasiassa. Itse olen käyttänyt samaa unilääkettä 17 vuotta joka yö samalla annoksella, toimii erittäin hyvin. Lääkärini mukaan voi hyvin jatkaa, jos toimii. Turha on itseään syyllistää unilääkkeen käytöstä-
- ihanakamala addiktio
Stilnoctin toisin kuin Imovanen vaikutus tehokas vaikutus perustuu siihen
että em lääke rentouttaa myös lihaksistoa.
Se on yksi tehokkaimmista unilääkkeistä mutta niin ikään
myös hankalin tottumisriskin aiheuttaja.
Mistään näistä bentsodiatsepiinien ryhmän lääkkeistä ei ole mahdotonta päästä eroon.
Vaikeaa se on ja voi viedä paljon aikaa.
Tärkeintä on motivaatio ja nimenomaan se ,ettei jää turvautumaan yksinomaan niihin sillä silloin tie on selvä hyvin vaikealle vieroittumiselle.
Tietenkin noita voi syödä vaikka koko elämän mutta silloin et koskaan voi olla todella vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole252291Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802233Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä442105Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46913Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37803