Käytänkin Windowsin 64 bittistä

Pentti Nelonen

Käytänkin Windowsin 64 bittistä ULTIMATEA, siinäpä linux virittelijöillä on ihmettelemistä miten Linux ei toimi 64 bittisenä vaan bugaa.

Windows on aina ollut edelläkävijä ja näyttänyt tietä, mutta nämä linux
rypistykset ovat aina laahanneet perässä koskaan onnistumatta missään.

64 bit on nykyaikaa ja turvallisuutta eikö linux porukoiden olisi korkea aika
säätää koneensa tälle 2000 luvulle,HAHAHAHAH

Jenkit on parhaita kaikessa, saamme kiittää heitä ylipäätänsä tietotekniikasta.
Jenkit on voittajia.

Kippis rento ja rehellinen Jim Beam

26

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !

      Mutta niin vain hävisi suomelle 3-2...Hah hah hah haaa.....

      • Pentti Nelonen

        Suomen maalit tehtiin vääryydellä, luistimella potkaistiin, häirittiin jenkkipuolustajia.

        Tuomari ei uskaltanut kotikisoissa puhaltaa koko suomen joukkuetta ulos ja keskeyttää pelin, tämä olisi ollut oikea ratkaisu.

        no, punakone vie huomenna..


      • !
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Suomen maalit tehtiin vääryydellä, luistimella potkaistiin, häirittiin jenkkipuolustajia.

        Tuomari ei uskaltanut kotikisoissa puhaltaa koko suomen joukkuetta ulos ja keskeyttää pelin, tämä olisi ollut oikea ratkaisu.

        no, punakone vie huomenna..

        Ei potkaissut luistimella, eikä häititty jenkkipuolustajia! Suomi oli parempi! Kippis!

        Huomenna on punakoneen vuoro hävitä! Kippis!


      • T.
        ! kirjoitti:

        Ei potkaissut luistimella, eikä häititty jenkkipuolustajia! Suomi oli parempi! Kippis!

        Huomenna on punakoneen vuoro hävitä! Kippis!

        Ei tainnu punakone paljoa Suomelle hävitä :D

        No lätkä on muutenkin perseestä et sama se.


    • Linux rules!

      Tjaah, olen käyttänyt linuxin 64-bittisiä versioita työkäytössä jo viimeiset viisi vuotta, palvelinkäytössä jo hiukan enemmänkin.
      Onhan se hyvä että M$:kin saa lopulta sorsakoodista sen verran selkoa että saa wintoosan toimimaan edes jotenkuten, kun joutuu toimimaan opensourcesta varastamallaan koodilla... :D

      • T.

        Olisi muuten edelleen kiva tietää, paljonko Win-koodissa on opensourcesta varastettua tavaraa. Sorsatutkijoille pitäisi antaa valtuuden läpikäydä mikkiksen koodihelvetti.


    • tottahan tuo

      Olen itsekin kokeillut 64 bittistä wintoosaa, ja kokemukset sellaisia, ettei aivan lähiaikoina tule olemaan pääkäyttiksenäni.

      Aivan kuten aloittaja kirjoitti, niin on tosiaan wanhalla linuxmiehellä ihmettelemistä, miten vielä 2000 luvulla voidaan tehdä niin heikkolaatuista koodia, kuin kokeilemassani 64 wintoosassa oli.

    • nii mäkin

      duunissa ja ongelmia on niin helve*isti. Tulostinpalvelimelta ei löydy ajureita ja joudun odottamaan ettei kukaan muu tulosta, esim. Ihan pa*ka viritys!

      • ---

        Tehän puhutte linuxista!

        Juuri tuollaisia ongelmia niissä on, vaikka sitä kerneliä olis mitenkä käännetty!

        Missä linux - siellä ongelma!


    • Winkkari

      se on niinkuin puolet enemmän bittejä kuin puputtajilla

      eli ohjelmat toimivat aika suoraviivaisesti tuplasti nopeammin vähän samaan tapaan kuin jos on hidas ja nopea laajakaista, niin nopealla tulee kama hetkessä sisään

      tietty vaikuttaa asiaan vähän muukin, kuten puputtajien ohjelmien huono taso, joissa ei osata ottaa koneen täyttä kapasiteettia huomioon - ilmainen työvoima näkyy laadussa

    • ..............

      Jenkeistä saa kokonaisia kaupunkeja taskurahalla. Tosin maan vararikkotilan takia tieverkosto, vesijohdot, viemäröinti ja muu infrastruktuuri on niin lahoamistilassa ettei kukaan täysjärkinen sellaisia rahareikiä osta.

      Taloudellisesti Kreikka on vielä huippukunnossa USA:han verrattuna.

    • so what?

      Käytä rauhassa. Ja mitä sitten?

    • Pentti Nelonen

      Sanoinhan että punakone vie kuin mikkis linuxsia,HAHAHAHAH

      Kippis Jim Beam ja Stolitšnaja Vodka

      • liputtaja-12

        Sirppivasaraliput salkoon mikkisotkulipun viereen!


    • buaaahhhaaahhhaaahhh

      Yippeeeeeeeeee, trolli-Pena on palannu palstoille. Taas saa nauraa kunnolla.

    • Linux<3

      Linux on paras! ;)

    • Venäjä määrää

      No se oli selvä, että itänaapuri voittaa joka tapauksessa. Suomen ei paljon kannata edes jääkiekossa pullikoida itärajan takaiselle naapurille. Reaalipolitiikka on sitä, että meillä on se 1200 kilsaa rajaa Venäjän federaation kanssa. Eli ryssää kannataa kuunnella kaikessa. Suomi on itsenäinen niin kauan kuin Venäjä sen sallii. Jos vittuillaan niin käy kuin tshetseeneille.

      Jos joku on oikeasti unohtanut, niin itärajan takana on ydinaseella varustautunut suurvalta sanan kaikissa merkityksissä. Suomi on yksi hyttysen paska Venäjän armeijaan verrattuna. Me olemme venäläisiä haluttiin tai ei. Olemme vapaaehtoisesti tai väkisin pakotettuna. Kolmas vaihtoehto on tuhoutua.

      Helsinki oli ehkä pääkaupunki joskus, mutta uusi pääkaupunki on Moskova.

    • Venäjä määrää

      No se oli selvä, että itänaapuri voittaa joka tapauksessa. Suomen ei paljon kannata edes jääkiekossa pullikoida itärajan takaiselle naapurille. Reaalipolitiikka on sitä, että meillä on se 1200 kilsaa rajaa Venäjän federaation kanssa. Eli ryssää kannataa kuunnella kaikessa. Suomi on itsenäinen niin kauan kuin Venäjä sen sallii. Jos vittuillaan niin käy kuin tshetseeneille.

      Jos joku on oikeasti unohtanut, niin itärajan takana on ydinaseella varustautunut suurvalta sanan kaikissa merkityksissä. Suomi on yksi hyttysen paska Venäjän armeijaan verrattuna. Me olemme venäläisiä haluttiin tai ei. Olemme vapaaehtoisesti tai väkisin pakotettuna. Kolmas vaihtoehto on tuhoutua.

      Helsinki oli ehkä pääkaupunki joskus, mutta uusi pääkaupunki on Moskova.

      • Pentti Nelonen

        Jenkit määrää, venäläiset ja aasialaiset nöyristelee jenkeille..tämä on fakta.

        Sama on tietotekniikassa, jenkit näyttää miten hommat toimii ja muut yrittää
        kopioida.

        Jos jenkit haluaisivat niin he sanoisivat tälle uudelle P-korean nuorelle nulikalle
        "pienelle" johtajalle, että meneppäs poika leikkimään sinne hiekkalaatikolle.

        Ja niinhän siinä kävisi että jenkit toisivat sivistyksen sinnekkin muurien sisään,hahah

        Jenkit on maailman herroja, poliiseja, niille ei vittuilla.

        KIPPIS


      • Faktaa......
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Jenkit määrää, venäläiset ja aasialaiset nöyristelee jenkeille..tämä on fakta.

        Sama on tietotekniikassa, jenkit näyttää miten hommat toimii ja muut yrittää
        kopioida.

        Jos jenkit haluaisivat niin he sanoisivat tälle uudelle P-korean nuorelle nulikalle
        "pienelle" johtajalle, että meneppäs poika leikkimään sinne hiekkalaatikolle.

        Ja niinhän siinä kävisi että jenkit toisivat sivistyksen sinnekkin muurien sisään,hahah

        Jenkit on maailman herroja, poliiseja, niille ei vittuilla.

        KIPPIS

        Jenkit luulevat olevansa maailman herroja ja poliiseja, ja kuitenkin turpiin tulee jokapuolella. Pienet rähjäiset porukat ympäri maailmaa pyörittelevät uhoavia jenkkejä mitenpäin haluavat.


      • T.
        Faktaa...... kirjoitti:

        Jenkit luulevat olevansa maailman herroja ja poliiseja, ja kuitenkin turpiin tulee jokapuolella. Pienet rähjäiset porukat ympäri maailmaa pyörittelevät uhoavia jenkkejä mitenpäin haluavat.

        Jenkit määrää ja muut nauraa :D


      • Pentti Nelonen
        T. kirjoitti:

        Jenkit määrää ja muut nauraa :D

        Jenkit käskee ja muut tottelee,hahahah

        Kippis


      • T.
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Jenkit käskee ja muut tottelee,hahahah

        Kippis

        Ei tottele vaan nauraa, hahahah


    • 8

      Köyhästi on 64-bittiselle wintöötsille ohjelmia ja laiteajureita.

    • proofa

      Ketjun aloittajalla varmaan hyvät perustelut mihin tarttee ylipäänsä ultimaten ominaisuuksia?

      • cgjr 6574 utg

        Kun warettaa, tulee yleensä samantien waretettua se kallein.

        Näin teen usein itsekin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe