Herään jokainen yö tasan kello 4, halusin tai en, täysin riippumatta siitä mihin aikaan menin nukkumaan ja kuinka paljon univelkaa jo on (paljon). Herättyäni en enää saa unta. Syy: aurinko nousee joka aamu vähän neljän jälkeen, ja huoneeni ikkuna osoittaa suoraan itään. Mitään näköesteitä, kuten puita tai taloja ei ole. Tuntuu että pääni räjähtää ja mitään ei saa aikaan. Mitä pitäisi tehdä? Hetken jaloittelu, rentouttavan musiikin kuuntelu, korvatulppien tunkeminen korviin (olen myös herkkä metelille), lämpimän maidon juonti, tylsän tilastotiedon lukeminen tai sulkeutuminen pimeään huoneeseen puolen tunnin ajaksi eivät auta, asennon vaihtamisesta puhumattakaan. Tulen kohta hulluksi!
Sisäinen kelloni piinaa minua!
4
66
Vastaukset
- batman
Lisään vielä: minulla on kyllä verhot, mutta ne eivät pimennä huonettani tarpeeksi. Huoneen ikkunat ovat sellaiset, että kun menin tänään Prismaan etsimään pimennysverhoja / sälekaihtimia, sopivan kokoisia ei löytynyt. Ongelma on, että olen todella valonarka ja huoneeni ikkuna koostuu kahdesta osasta, joista toinen on pidettävä auki jotta ilma vaihtuisi. Auki olevaa ikkunaa ei voi peittää, koska lähes kaikki pimennysverhot vaativat reiän poraamisen kattoon (jos eivät sovi juuri), mikä ei ole sallittua vuokra-asunnossa.
- nukka
minulla on sama ongelma herään siis kun tulee valoisaa mutta en koe itseäni erityisen väsyneeksi enää. kannattaa menn ajoissa nukkumaan yhdeksän-kymmenen välillä.
- Batman
Mutta kun sitäkin on jo kokeiltu.
- rullakaihdin
Poraa reikä seinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571