kouvolan pemarikuskit

audimies3

miksi kouvolassa on niin paljon pemarikuskeja? tuntuu että joka toinen vastaantuleva auto on BMW. muissa suomen kaupungeissa ei samaa ole huomattavissa.

220

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan!!

      silmät auki kun liikut.

      vanhoja pemareita on joka kylässä joka teinillä ja vanhoilla ukoilla jotka eivät ole vielä löytäneet paikkaansa peräkammarista.

    • arvokkaasti esillä

      Niitä on suhteellisen paljon. Osa johtuu kaupungin hallinnon tuplatuista palkoista.

      Lisää tulee koska merkki on virolaisilla joku suosikki.

      Myöskään venäjän pojat / tytöt ei ajele Ladoilla. Eli naapurimaan äkkirikastuneet
      ajaa myös BMW tai sitten Audi tai johtotähti.

    • audimies3

      joo mut ärsyttää kun aina puskurissa roikkuu joku pemarinrutku. jättäisivät vähän hajurakoa mun A4seen ettei ruoste tartu!!

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        v*tut sinä mikään mies ole... joku 20 pikku apina isottelemassa netissä. itse en ole enää sen ikänen.

        v*ttuako se sulle kuuluu jos joku ajaa sun perässä? ei se autokoulu ole tehty sunnlaisia tohloppeja varten. mene kisaradoille, älä liikenteeseen.

        tässä kaupungissa ei nämä valopäät ikään riiippumatta osaa pitää turvavälejä.


    • audimies3

      taas roikkui uttiin asti perässä joku punainen amisbemu!! sitten kun satasen alueella painoin vähän kaasua niin johan jäi. HAHHHAAA!!!

      • moi vaan

        painoit vähän kaasua?

        etkö pikku kilipää ole oppinut siellä autokoulussa mitään?
        pitäisikö jonkun vähän kiristää sitä sun mutteria siellä korvien välissä?
        osaahan kato autoa ajaa pikkulapsikin... ei se sinusta sen kovempaa
        jätkää tee. ne kovemmat jätkät ajaa halvemmalla autolla, usko pois.


      • Vanhempi Bemaristi

        Onko sinulla ihan kaikki muumit laaksossa???


    • heipähei heinäheikit

      v*ttu te amispikkupojat olette tyhmiä. Ja sitten joku pemari tai auti.... ei v*ttu.

      eikö elämään muuta mahdu? pikkupoika sai työpaikan ja isi auttoi ruikutuksen jälkeen auton tai kortin hankinnassa. tui tui.

      tuollaisia apinoita pitäisi joskus pamauttaa turpaan aina kun näkee.
      kustantakaa se autonne itse senkin persaukiset lainaajat. ja hukkuuhan
      ne autit ja pemarit massaan ja sisältä ulos astelee pikkupoika.

      voi olla joo toisella halvempi auto mutta komeampi mies.

      • apinat...

        ja loput pikkuhuorrat ajelee äitin ostamilla skoottereilla sen näköisissä pukimissa että ikää luulis olevan 30 mutta tissien koko ei riitä.

        korian parkit täynnä samanlaisia teiniapinoita.

        v*tuttaa nämä kylillä kaahailevat amis-apinat. harmittaa tällainen yhteiskunta jossa pikku turvenupit saa kortin jo 18 veenä. ärsyttää.
        tulis varmaan kilipäille itku puseroon jos korttia siirretään 25 ikävuoteen.

        luulee olevansa oikein eliittiä...


      • hieno mies
        apinat... kirjoitti:

        ja loput pikkuhuorrat ajelee äitin ostamilla skoottereilla sen näköisissä pukimissa että ikää luulis olevan 30 mutta tissien koko ei riitä.

        korian parkit täynnä samanlaisia teiniapinoita.

        v*tuttaa nämä kylillä kaahailevat amis-apinat. harmittaa tällainen yhteiskunta jossa pikku turvenupit saa kortin jo 18 veenä. ärsyttää.
        tulis varmaan kilipäille itku puseroon jos korttia siirretään 25 ikävuoteen.

        luulee olevansa oikein eliittiä...

        joudutko hakemaan maidot polkupyörällä kaupasta? paljonko tulee kelalta rahaa kuukaudessa? heheheheheh


      • ladakuski.
        hieno mies kirjoitti:

        joudutko hakemaan maidot polkupyörällä kaupasta? paljonko tulee kelalta rahaa kuukaudessa? heheheheheh

        Sinäkö hieno mies? hahhahhaa.

        pelkkä laiha piipertäjä jossain netissä kolisemassa..
        saisin vaikka muijaltasi pimperoa milloin vaan etkä
        mahtaisi minulle mitään paikan päällä ;)

        ei kannata leveillä kun et ole miestä nähnytkään :)
        20 vuotias pikkupoika vailla munia. "joudutko hakemaan"?

        mitä te pikku isin mammanpojat täällä isottelette, otetaan
        tappeluerä jossain kaupan nurtsilla niin pysyy ne isin kullannuput
        hiljasena.


      • sivusta seurannut
        hieno mies kirjoitti:

        joudutko hakemaan maidot polkupyörällä kaupasta? paljonko tulee kelalta rahaa kuukaudessa? heheheheheh

        hienolle miehelle: ennen ajan polkupyörällä kauppaan kuin bemarilla, etkö ole kuullut että bemari mies on täys vätys sängyssä, täytyyhän se ego paikata jollakin ja jos ei ole muuta niin autolla sitten, ja mitä siihen kelan rahaan tulee, niin saattaa se sinunkin romu olla ostettu sossusta huijaamilla rahoilla, mikäli edes omistat minkäänlaista menopeliä, älä siis aliarvioi toisten elämää, se voi kopsahtaa joskus omaan nilkkaan.


    • audimies3

      onneks oli eilen jenkkejä liikenteessä niin ei paljon bemaripojuja näkynyt!! sai ajaa omalla juuri vahatulla audilla ihan rauhassa :-)

    • uli uli...

      äidin pikku kilikoivet tahtoo bemarin.

    • bimmeristii

      "mitä te pikku isin mammanpojat täällä isottelette, otetaan
      tappeluerä jossain kaupan nurtsilla niin pysyy ne isin kullannuput
      hiljasena. "

      MIKÄ AIKA JA PAIKKA???

      T: BMV-MIES

    • audimies3

      tervetuloa tänään illalla aseman valoihin kokeilemaan, lähtee kuin tykin susta!!

      T. neliveto-audimies3

      • VäyrysCorolla

        Provoa audimiehen jutut. Todellisuudessa ajaa varmaan puhkiruostuneella sammakkocorollalla =DDDD


    • autisti-Audismi

      Audi = Volkkari. Samalta hihnalta peräisin.

      • ähäkutti

        Bimmeristille, mitä isompi bemu, sen pienempi mulkku istuu ratin takana. Pikkumiesten auto=BMW :D


    • ladaisti.

      No ihme jos pikkumiehet ovat valinneet egokseen bmw merkkisen henkilöauton.
      Ei pikkupoika mieheksi muutu ellei kasva mieheksi.

    • Bavaria, Baijeri

      BMW on rahvaalle tarkoitettu MutteriWiritelmä.


      Ostakaa Jaguar tai Bentley. Sitten voitte tulla elvistelemään.

    • audimies3

      kaikki muut autot ovat roskaa mutta AUDI on paras. näin sanoo minun vaimokin ja hän on aina oikeassa.

    • hei vaan audipoju,

      Oletkohan sinä se vatipää, joka ohitteli 80km/h alueella ja painelit satasta menemään. Ei muuta kun ajokortti pois vuosiksi ja takaisin kouluun.

      • Jepjep..

        "näin sanoo minun vaimokin ja hän on aina oikeassa. "

        Otan osaa, jos sinulla sellainen kirahvipää on vaimonasi. Ehkä
        kannattaisi ensi kerralla miettiä valintaa uudelleen. Itse en niinkään
        automerkkejä hauku, koska minulle auton ei tarvitse olla esittelykappale,
        vaan ajoneuvo jolla liikkuminen helpottuu.
        pskat minä siitä mitä joku ämmänkuppelo siitä on mieltä, ajelkoot vaikka
        audilla tai paudilla.


      • Minkäs teet.
        Jepjep.. kirjoitti:

        "näin sanoo minun vaimokin ja hän on aina oikeassa. "

        Otan osaa, jos sinulla sellainen kirahvipää on vaimonasi. Ehkä
        kannattaisi ensi kerralla miettiä valintaa uudelleen. Itse en niinkään
        automerkkejä hauku, koska minulle auton ei tarvitse olla esittelykappale,
        vaan ajoneuvo jolla liikkuminen helpottuu.
        pskat minä siitä mitä joku ämmänkuppelo siitä on mieltä, ajelkoot vaikka
        audilla tai paudilla.

        "tervetuloa tänään illalla aseman valoihin kokeilemaan, lähtee kuin tykin susta!!"


        Velaksi ostettu Audi ja jopa ajokortti myönnetty... tuollaiselle pahvipäälle.
        MIksi Suomessa myönnetään yleensäkään ajokorttia näille 18-20v taulapäille,
        jotka kuvittelevat olevansa rallikilpailussa ja autoa pitävät leluna jolla esitellään ja kisaillaan?

        Yeensäkin minua vtuttaa aina kun kuulen näiden kaahaavan kouvolassa öisin tai päivisin. Tuon ikäisten kakaroiden kuuluisi olla vielä mopon sarvissa ja pitää täällä turpansa kiinni.


      • toivotonta touhua
        Minkäs teet. kirjoitti:

        "tervetuloa tänään illalla aseman valoihin kokeilemaan, lähtee kuin tykin susta!!"


        Velaksi ostettu Audi ja jopa ajokortti myönnetty... tuollaiselle pahvipäälle.
        MIksi Suomessa myönnetään yleensäkään ajokorttia näille 18-20v taulapäille,
        jotka kuvittelevat olevansa rallikilpailussa ja autoa pitävät leluna jolla esitellään ja kisaillaan?

        Yeensäkin minua vtuttaa aina kun kuulen näiden kaahaavan kouvolassa öisin tai päivisin. Tuon ikäisten kakaroiden kuuluisi olla vielä mopon sarvissa ja pitää täällä turpansa kiinni.

        Ja sitten tulee joku pikkup*llu tyyliin 17v tottatoki puolustamaan pikkupojan saavutuksia " mitäs se teille niinq kuuluu miten me ajetaan ja sillee ".

        Hah, kuuluuhan se nyt sen verran että olette riski liikenteelle. Jos minä ajan liikenteessä ja sinä ajat liikenteessä, niin minä oletan autokoulun suorittaneena ettei minua vastaan tule sinunlaisesi torvelo sata mittarissa tai ohittele miten huvittaa ajaen ylinopeutta..
        Ei se autokoulu opeta kaikkea, vaan se muu pitää itse oppia. Jos pelleilystä jää kiinni, niin pitäisi passittaa oikeastaan takaisin suorittamaan ajotunteja jotta oppisi noudattamaan sääntöjä.
        Ei sellainen kilipää rattiin sovi joka on liian lapsellinen sellaiseen.

        Jo naamasta näkee näiden 18-20v sankareiden "älynlahjat" ettei hyvältä näytä.
        Silti kuitenkin kortti saadaan ja päästetään ajamaan.


      • vaimonsamies
        Jepjep.. kirjoitti:

        "näin sanoo minun vaimokin ja hän on aina oikeassa. "

        Otan osaa, jos sinulla sellainen kirahvipää on vaimonasi. Ehkä
        kannattaisi ensi kerralla miettiä valintaa uudelleen. Itse en niinkään
        automerkkejä hauku, koska minulle auton ei tarvitse olla esittelykappale,
        vaan ajoneuvo jolla liikkuminen helpottuu.
        pskat minä siitä mitä joku ämmänkuppelo siitä on mieltä, ajelkoot vaikka
        audilla tai paudilla.

        Tulet vielä elämässäsi huomaamaan että nimenomaan Vaimot ovat aina oikeassa. Heille on taivaasta annettu oikeassaolemisen lahja.


    • OSTA AUDI

      Jos haluat pitää esim.Auto -berneriä pystyssä.
      Audihan on muuten aika surkea auto!
      Yksi ollut ja toista ei tule.
      Ja huolto ja korjaamo eipä surkeampaa voi enää olla ainakaan kouvolassa.
      jos ei esim,jakohihnan vaihto onnistu kuin kolme kertaa käymällä korjaamolla.

      amattitaidottomuutta niinkuin,kuiskeillakin aika kädetöntä porukka nuo audi kuskit!!

      • rtc5trz3rfe

        kouvolassa bemareita yllättääkö tämä ketään? mulkkuja täynnä koko kaupunki :D


    • AIJAA HAHAA

      EIKS NIITÄ MUUALLA OLE?

      MULKKUJA JA PEMAREITA!

      MINUSTA NIITÄ KUMPIAKIN ON JOKA PAIKASSA.

      MIES PUOLISILLA TOIVON MUKAAN KAIKILLA JOMPI KUMPI TAI MOLEMPI PAREMPI

    • audimies3

      "Oletkohan sinä se vatipää, joka ohitteli 80km/h alueella ja painelit satasta menemään. Ei muuta kun ajokortti pois vuosiksi ja takaisin kouluun. "

      jos olit se musta amisbemari kuski niin mitäs köröttelit siinä edessä?? mulla ei ole aikaa odotella vaimolla oli kampaaja aika varatuna. neliveto on kova peli kesälläkin, vai mitä takatuuppari jorma?? :)

      t: A4 220hv TURBO GUATTRO

    • suzukipvmies

      nyt audimies vittuun siitä :D

    • bmwpoju_94

      audimies sut on tunnistettu! hopea audi a4 sulla taitaa olla

    • apinat..

      Millä nää pikkupojat ostaa nää autonsa? näkyy olevan kalliita malleja välillä liikenteessä.. ei taida käteisellä irrota.
      Sen lisäksi joka toinen kaahaa aina ohi ylinopeutta. viimeksi eilen iitintieltä kausalaa kohti.

      Suomi lellii nuorisoa. Nuori saa liian helposti työtä, lainaa ja ajokortin.
      Melkoista kermap*rsepelleilyä, kun asiaa tarkemmin miettii.

    • Ergop

      Miten tuntuu siltä ettei audimiehellä ole audia, tai varaa edes autovahaan :D

    • audimies3

      "audimies sut on tunnistettu! hopea audi a4 sulla taitaa olla"

      joo hieno hopea auto on ja tuplaputket takana. sen verran lastutettu että pemaripellet JÄÄÄÄÄÄ kauas taakse!!

      hahhahhaaa

    • -Ladamies.

      Voi vttu kun sinä olet typerä pelle.
      Kerro rekkaris niin vetelen turpiin ensi kerralla kun näen.

      • Kylläpä vaan

        Huomaa kyllä audipojun tekstistä jälleen kerran että 18v pikkupoika on saanut ajokortin ja oltu 2 vuotta duunissa. Sitten on joko isi tai mami antanut lainaa tai ehkä jopa pankki?
        Pikkupojun ja pikkutytön ensi asuntolaina hakusessa ja velka-audi?

        Uli, uli..


    • audimies3

      "Pikkupojun ja pikkutytön ensi asuntolaina hakusessa ja velka-audi? "

      sori vaan hei. tälläisen parin kympin audin ostin ihan käteisellä ja ikääkin on vähän enemä kuin teillä teinipojilla. aseman valoissa tälläkin laatuautolla on aina välillä kiva kyykyttää tuninkipojuja. ei se spoileri yhtää kovempaa sitä tonnin muovirimpulaa eteenpäin vie!! ostakaa kunnon pelit ja tulkaa viivalle, takaan että jäätte AINA!!

      t: audi a4 guattro 200hv

      • tommi123

        Miten A4 Audin voi saada parillakympillä? Eikös ne maksa alkaen jotain 40 tuhatta?


    • adsadsasasaf

      Lähde sinäkin apina vttuun 200 heppoinesi.
      osta auto ja hanki ajokoulutus uudelleen!
      vaikken minäkäänn pskalakeista tykkää enkä koko suomen valtiosta niin
      silti sanon että miksi käyt autokoulun kun et mitään ole oppinut.

    • homppelipoika13v

      >t: audi a4 guattro 200hv
      >implikoi ettei monessa amisautossa kouvolas olis reilusti enemmän potkua kun sun audissas

    • vtun apinat..

      Pilalle lellittyä jälkikasvua nämäkin pojut koska halpa normaali perusauto ei kelpaa. Pikkupojulle tulisi itku silmään jos sellaiselle joutuisi ajamaan. Jopa ajokortinkin jälkeen on pikkupojun ihan pakko saada joku tunnettu automerkki jossa on tehoa sen ja sen verran jne.

      Mitä vttua te nyypät siellä liikenteessä edes ajelette? Sen takiako koska pikkuh*oratkin liikehtii siellä? Just ne pikkulutikat joilla on kakkaa aivojen tilalle ja kireä pikku p*rse ja ikää sen 18v?

      Suurimmalle osalle isi ja mami maksanut koko auton.. itkupilli poika on kerjännyt amisvuotensa autoa ja saanut sellaisen.

      Melkoisen krpää sakkia olette vai mitä?

      • eh....

        Ja kun te oikeasti olette kuitenkin persaukisia kaikki.. asutte jossain torniomäessä yms.

        Niin mitä vttua leikitte jollain tehoilla ?

        Ja sitten myöhemmin kuitenkin pönttövuorenkadun pershidalgot ulosmittaavat omaisuutenne niin ei olekaan sitä pikku audia enää.

        Eri asia on tietty maksaako niille hinareille mitään.


    • audimies3

      ajettiin vaimon kanssa eilen illalla OLE:ssa nautitun 4 ruokalajin menuun jälkeen takaisin uudelle omakotitalollemme. tunnelinvaloissa rinnalle sattui joku 15v vanha 500-sarjan pemaripoju. vaimo laski hitaasti ikkunan ja huusi sieltä "mee sie köyhä kunnon töihin jotta saat paremman auton!!". pemarikuski lähti kumit ulvoen häpeissään karkuun. tais mennä vähän jopa punaisella.

      naurettiin koko matka kotiin asti ja siellä hoidettiin hommat. kahteen kertaan tietty.

      • Oikea Audisti

        Et kyllä ole ihan täysipäinen,eikä se vaimosikaan,jos edes puolet tuosta suoltamastasi roskasta on totta.Hanki oikea elämä hyvä poika.


    • -mies-.

      Minä olisin lähtenyt perääsi ja antanu sille muijalles opetuksen tommosesta huutelusta. Sehän käyttäytyy kuin mikäkin pikkulikka.

      Täälä kouvolassa näyttää olevan tällasella ajatusmaailmalla olevia kahelipäitä, koko ajan mielessä auton arvo ja varakkuus.. ettekö te pällit ymmärrä että tällä seudulla ei rikkaita hirveästi ole ja auton saa kuka tahansa lainalla.
      Ei niitä rikkaita ainakaan kolmekymppiset ole, hyvin harvat itseasiassa.

      Tää on ihan lapsellista tää mitä te jauhatte nytkin. Ei kuulu yleissivistykseen vttuilla ihmisille täälläkään.

      Täytyy sitä olla aika kermahousu jos se auto on vain sen takia ostettu että sillä kilpaillaan muiden kanssa ja vielä täysikäinen kuski ( no joo 18v täysikä, heh)

      Ei taida olla pojuilla muuta elämää?

      OIkeasti varakkaat pitävät nimittäin turpansa kiinni niin täällä kuin sielläkin ja eivät välttämättä aja uusilla autoilla vaan saattaapa alta löytyä vanhempikin ihan perusauto. Säästöähän ei kerry jos tuhlaa rahansa autoon.
      Kaikki on pojat itsetunnosta kiinni. Autoon menee paljon rahaa ja yleensä mitä uudempi, niin sitä todennäköisemmin siihen on otettu laina.

      Juuri teidänlaistenne takia minä ja vaimoni olemme muuttamassa täältä muualle kunhan tilanne sen vaan sallii.

      • Egoilijapellet.

        Kouvolastakin toki löytyy varakkaampaa perhettä jotka maksavat lapselleen lähes uuden auton eli lapsen ei tarvi tehdä muuta kuin käydä autokoulu niin kaikki järjestetään valmiiksi.
        Aikuisinakin nämä kakarat ovat vielä itkunpartaalle jos ei tule asiat kuin manulle illallinen pöytään. Sitä pidetään jo itsestäänselvyytenä.
        Rahasta ei väliä, kunhan marisee tarpeeksi vanhemmilleen että kaikki tulee olemaan sitten "coolisti".
        Likalla pitää olla bemari ja pojulla audi, kumminpäin vain.

        Hlvetin lapsellista. Kun on jo pienenä syötetty kultalusikalla niin sama pikkuh*ora on aina, olipa lapsi tai aikuinen ja johonkin kai se nuoruuskin siihen väliin mahtuu, miten sen nyt kukin siihen sovittaakaan.


      • heipähei!
        Egoilijapellet. kirjoitti:

        Kouvolastakin toki löytyy varakkaampaa perhettä jotka maksavat lapselleen lähes uuden auton eli lapsen ei tarvi tehdä muuta kuin käydä autokoulu niin kaikki järjestetään valmiiksi.
        Aikuisinakin nämä kakarat ovat vielä itkunpartaalle jos ei tule asiat kuin manulle illallinen pöytään. Sitä pidetään jo itsestäänselvyytenä.
        Rahasta ei väliä, kunhan marisee tarpeeksi vanhemmilleen että kaikki tulee olemaan sitten "coolisti".
        Likalla pitää olla bemari ja pojulla audi, kumminpäin vain.

        Hlvetin lapsellista. Kun on jo pienenä syötetty kultalusikalla niin sama pikkuh*ora on aina, olipa lapsi tai aikuinen ja johonkin kai se nuoruuskin siihen väliin mahtuu, miten sen nyt kukin siihen sovittaakaan.

        Ja näkeehän senkin kouvolassa että tyypillinen teinipoika joka täyttää 18, saa kortin, niin heti pitää ostaa se bemari koska se nyt vaan " on cool ".
        Näin aikuisen katsoessa sivusta tällainen näyttää hlvetin lapselliselta ja sitä miettii että onko nämä tosiaan valmiita liikenteeseen ohjaamaan parin tonnin painoisia ajoneuvoja..
        Samalla tulee mieleen tosiasiat elikkä suomen typerä laki sääntöineen. Toki jossain usassakin kakara saa ajokortin jo 16 vuotiaana, suomessa 18 veenä.
        Ja paljon liikenneonnettomuuksia tapahtuu, lisäksi pelleilyä ja kilpailua varakkuudesta, auton tehoista... tosin ainoa mihin saattaa nuori kyetä niin hankkimaan normia tehokkaamman auton, mutta nekin vaihtelee.

        Miksi 18 vuotiaalla pitäisi olla ajokortti jos ainoa tarvi on egoilla ja kaahata, siis just tällainen lapsenmielinen pelleily? eihän tällaisella ajattelutavalla varustettu mielestäni edes saisi ajaa liikenteessä varsinkaan autolla.

        Tarvittaisiin fiksumpia päättäjiä jotka antaisivat hiljakseen ymmärtää tälle kansalle, että k*sipäisyys ja egoileminen tulee kitkeä pois ja vähempikin tulee kelvata. On mahdotonta ryhtyä tekorikkaaksi hetkessä, siihenhän nämä puheet täälläkin koko ajan antaa ymmärtää..kun haukutaan "köyhäksi".

        Kuunnellessani aiemmin oman kulmakuntani pikkukakaroita kun he 18 vee olivat, niin näillä pskahousuilla oli käsitys että kun tullaan aikuisiksi niin alkaakin huutelu ja muille vttuilu olemaan arkielämää. Pyydellään vanhempia ostamaan autot ja pelit, sitten haetaan lainaa kun on saatu luottoa....
        pikkupoika kuvittelee että kaikille saa tuosta vaan huudella kun on nyt sen ekan työpaikan onnistunut saamaan ja jos sitä työpaikkaa kukaan arvostelee niin iskee hirveä kiukku pojulle, posket punoittaa jne.
        Isit ovat pikkupojille selvästikin opettaneet että raha ja ego ovat tärkeitä asioita.


        Olette te onnettomia pikku mulipäät. Harmi että Suomessa saa kaiken liian helposti. Itse tosin tulen toimeen vähemmällä ja en niinkään välitä egoilijoista.
        Saatanpa vedellä turpiin kun sellainen osuu kohdalle, miksi niitä pitäisi kuunnella ja korviaan höristellä. Samapa tuo :)


    • audimies3

      "Minä olisin lähtenyt perääsi ja antanu sille muijalles opetuksen tommosesta huutelusta."

      ei sun tarvi, minä annoin jo vaimolle. kahdesti

      t: audi A4 guattro 200hv

      • Juujuu..

        Annoit vaimollesi turpaan?
        Jos yhtään ymmärsit mitä ajoin takaa, niin tarkoitin juuri tuota, että ei kannata huudella. Vaikka pääsisit karkuun niin rekkarisi joku voi muistaa.

        T; normaali henkilöauto ja tehot riittävät varsin hyvin vaikka kiertämään Suomen ympäri. Kulkee jokaisella vaihteella normaalisti.

        Tiedätkö mitä pikkupoika? Sä olet vielä tuttipulloiässä ja tarvitsisit vähän elämänkokemusta ennenkuin tulet tänne isottelemaan.
        Katos kun ne isot pojat on just niitä, joille sä et kuitenkaan egoile vaikka omistaisit finnairin lentokoneen.

        Liikenne on katsos ihan muuta varten kuin pikku nuorukaisia joiden on pakko matkia toisiaan että hyväksytään joukkoon mukaan.
        Itsellä on pokeria ajaa minne tahansa ja olla erilainen, oma itsensä.


    • audimies3

      "Annoit vaimollesi turpaan?"

      en ole vaimonhakkaaja kuten sinä. minä annan vaimolleni vain rahaa ja rakkautta

      t: audi A4 guattro 200hv

    • ....................

      En ole minäkään, mutta k*sipäisille päänaukojille saatan läpsäyttää avarin nenukkaan jos itseäni tullaan nimittelemään tai haukkumaan yleisellä paikalla.

      Annat vaimollesi rahaa ja rakkautta....
      Kuulostaa pikemminkin siltä, että olet onnistunut hankkimaan typerän pissiksen, jolle miehessä merkitsee vain raha ja jos ei sitä ole,niin ei ole rakkauttakaan.

      Mielestäni rahalla ei ole v*tunkaan väliä mihinkään. Jos sitä ei vaan ole tai ei saa, niin sitten on kyettävä olemaan ilman. Täällä meillä kotimaassa pankit myöntää lainaa hlvetin nuorillekin ja suurelle osalle kermaprseistä vanhemmat lykkää puolet käteen jos pankki ei anna täyttä summaa.

      Entäs ne jotka ei saa lainaa? Vaikka rämpisivät pskatöissä vuosia niska limassa puurtaen tehden tuplasti sen mitä joku kermaprse tekee isommalla palkalla löijäten puolet päivästä.
      Niille ei lainaa tipu joten on tyydyttävä siihen mitä säästöistä löytyy.
      Pienemmästä palkasta huolimatta voivat olla hlvetin luottokelpoista porukkaa, jotka yrittää saada elämäänsä lisää paremmuutta pyytämällä lainaa,
      Lainahan pitäisi olla jokaisen perusoikeus, joka vakituista työtä tekee ja joka on luottokelpoinen muutenkin henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan.

      Siitä huolimatta lainaa ei anneta aikuiselle joka puurtaa niska limassa.
      Sen sijaan joku pari vuotta töissä käynyt kakara kyllä saa.

      Etkä saa p*llua ilman tehokasta autoa? Tai jos saat niin sitten typerää pikkup*llua?

      Aikuiset kauniimmat naiset varmasti ymmärtävät sen että miehen pippeli ei kutistu jos ajaa normaalilla autolla, jonka hinta ei päätä huimaa.

      • Ei arvostusta!

        Lisätään tähän vielä sekin seikka että niska limassa puurtavat pienellä palkalla olevat ihmiset joutuvat maksamaan palkastaan veroa tälle valtiolle.
        Suomen pskavaltio pitää aina huolen siitä että jostain kertyy velkaa. Velka revitään käsistä köyhiltäkin ja samalla kun pitäisi tulla toimeen ja maksaa peruslaskut, elämiset päälle, niin sen päälle vielä maksat kaiken lopunkin valtiolle eli sinulle ei jää periaatteessa mitään enää käteen.
        Ainoa mitä voit enää tehdä on yrittää keksiä joku pimeä sivuduuni josta saada tuohta että saa edes taskurahaa jotenkin.

        Jollekin toisen velka on varmasti pikkuraha, mutta sille joka niska limassa puurtaa päivät pienen rahan eteen, niin sille se ei ole helppo. Mitään ekstraa ei jää käteen.

        Olen tätä katsonut sivusta jo pitkään ja tullut siihen tulokseen, että vttuako minä tämmöisen maan eteen näkisin mitään vaivaa.
        En kunnioita tätä maata yhtään, en siniristilippua, en mitään. En anna mitään arvoa sotaveteraaneille, näen heidät vain vanhuksina.

        Jos ei kilpailussa pärjää, niin on parempi olla osallistumatta.
        Ja loppupeleissä potkisin valtiota munille kun täältä hlvettiin joskus pääsen.


      • Niin.
        Ei arvostusta! kirjoitti:

        Lisätään tähän vielä sekin seikka että niska limassa puurtavat pienellä palkalla olevat ihmiset joutuvat maksamaan palkastaan veroa tälle valtiolle.
        Suomen pskavaltio pitää aina huolen siitä että jostain kertyy velkaa. Velka revitään käsistä köyhiltäkin ja samalla kun pitäisi tulla toimeen ja maksaa peruslaskut, elämiset päälle, niin sen päälle vielä maksat kaiken lopunkin valtiolle eli sinulle ei jää periaatteessa mitään enää käteen.
        Ainoa mitä voit enää tehdä on yrittää keksiä joku pimeä sivuduuni josta saada tuohta että saa edes taskurahaa jotenkin.

        Jollekin toisen velka on varmasti pikkuraha, mutta sille joka niska limassa puurtaa päivät pienen rahan eteen, niin sille se ei ole helppo. Mitään ekstraa ei jää käteen.

        Olen tätä katsonut sivusta jo pitkään ja tullut siihen tulokseen, että vttuako minä tämmöisen maan eteen näkisin mitään vaivaa.
        En kunnioita tätä maata yhtään, en siniristilippua, en mitään. En anna mitään arvoa sotaveteraaneille, näen heidät vain vanhuksina.

        Jos ei kilpailussa pärjää, niin on parempi olla osallistumatta.
        Ja loppupeleissä potkisin valtiota munille kun täältä hlvettiin joskus pääsen.

        Valtio on kiskuri ja kiero.
        Valtio keksii nämä lait ja säännöt jotta persaukisiltakin saadaan ne ekstrat pois millä voisi käydä vaatekaupoilla tms.
        Mitään ei anneta anteeksi, mitään armoa ei tipu. Kaikki tai ei mitään.

        Pelkkää paperisotaa ja kaikkea on sokeasti noudatettava. Jos et noudata, niin sinua kiristetään koko elämäsi. Viimeistään kun olet kuollut, niin jälkeläisiltäsi peritään sitten.

        Miksi siis tehdä jälkeläisiä tähän pskamaahan?

        Elellään ennemmin niska limassa puurtaen ja unohdetaan huvitukset. Tehdään kaikki työ vain sen eteen että saa nukkua, syödä aamulla ja mennä töihin. Samalla maksetaan saturainen joka kuukausi velkoja jostain mitättömästä asiasta mikä nyt sattuu olemaan virallinen sääntö ja tottakai summa on tarkasti määritelty vaikka maalaisjärjellä siitä ei kostu edes rikas mitään, mutta köyhä köyhtyy, uupuu ja kaatuu.

        Eli rahaa ja rakkautta.


      • anna tulla vaan.
        Niin. kirjoitti:

        Valtio on kiskuri ja kiero.
        Valtio keksii nämä lait ja säännöt jotta persaukisiltakin saadaan ne ekstrat pois millä voisi käydä vaatekaupoilla tms.
        Mitään ei anneta anteeksi, mitään armoa ei tipu. Kaikki tai ei mitään.

        Pelkkää paperisotaa ja kaikkea on sokeasti noudatettava. Jos et noudata, niin sinua kiristetään koko elämäsi. Viimeistään kun olet kuollut, niin jälkeläisiltäsi peritään sitten.

        Miksi siis tehdä jälkeläisiä tähän pskamaahan?

        Elellään ennemmin niska limassa puurtaen ja unohdetaan huvitukset. Tehdään kaikki työ vain sen eteen että saa nukkua, syödä aamulla ja mennä töihin. Samalla maksetaan saturainen joka kuukausi velkoja jostain mitättömästä asiasta mikä nyt sattuu olemaan virallinen sääntö ja tottakai summa on tarkasti määritelty vaikka maalaisjärjellä siitä ei kostu edes rikas mitään, mutta köyhä köyhtyy, uupuu ja kaatuu.

        Eli rahaa ja rakkautta.

        "MIKÄ AIKA JA PAIKKA???

        T: BMV-MIES "


        Haluatko että sua nasahtaa nekkuun vai ?
        Ilmoittele ihmeessä jos olet valmis saamaan turpaasi niin asia järjestetään kyllä.
        Eli aika ja paikka tähän bemmipelle niin saat pataan normaalin henkilöauton omistajalta. Ensiviikolle kiitos.


      • täshä mie oon
        anna tulla vaan. kirjoitti:

        "MIKÄ AIKA JA PAIKKA???

        T: BMV-MIES "


        Haluatko että sua nasahtaa nekkuun vai ?
        Ilmoittele ihmeessä jos olet valmis saamaan turpaasi niin asia järjestetään kyllä.
        Eli aika ja paikka tähän bemmipelle niin saat pataan normaalin henkilöauton omistajalta. Ensiviikolle kiitos.

        tuutsie?
        Aina nashtaa nekkuun
        Miksi?
        Eli suomeks saanks mä niinku turpaan?


    • audimies3

      kaikenlaista pullskittiä tuossa yllä jauhetaan. totuus on se että kouvolassa on liikaa pemareita ja liian vähän tehokkaita audeja. mulla on onneksi yksi sellainen lastutettuna ja nelivetona on maukas myös talvikeleillä :)

      ja vaimo tykkää istua sporttipenkeillä lyhyessä kesähameessaan.

      • normaalit penkit.

        taitaa se sun muijas on liian pikkuinen vielä pitämään lyhyitä kesähameita.
        Ei vakuuta siis.

        Hanki aikuinen nainen ja tule sitten leveilemään.


      • RS6

        Tehokkaan auton tehot alkaa 400hv->,joten sinunkin olisi varmaan hyvä päivittää tuo mummojen siirtely väline oikeasti tehokkaaseen Audiin.Niitä ei tosiaan Kouvolassa ole yhtään.


      • Kapillaar
        RS6 kirjoitti:

        Tehokkaan auton tehot alkaa 400hv->,joten sinunkin olisi varmaan hyvä päivittää tuo mummojen siirtely väline oikeasti tehokkaaseen Audiin.Niitä ei tosiaan Kouvolassa ole yhtään.

        Löytyy Kouvolasta ainakin yksi 700hv Audi.Mutta tämä Audisti vedättelee radalla,eikä liinkenteessä,kuten tämä täällä kehuskeleva outolintu.


    • villikuha

      kaikki pemarikuskit imevät munaa!!!!!!!!!

    • mb.ukko

      audi ja bemari on pikkupojille, MIEHET AJAA MERSULLA!

    • jenkkiforlife

      Tulin vain kertomaan että olen hiljattain saanut kortin ja ostin samantien 340hp jenkkiauton.

      En ymmärrä bemari/audi/mersu -kolmikkoa.

      Haters gonna hate.

    • -satanisti-.

      Opettelisitte ajamaan normaalisti.
      Kun on pienestä asti syötetty kultalusikalla niin ei osaa enää
      isona ajatella mitään muuta kuin niitä samoja leluja ja rahaa
      hankitaan ahneesti ja itketään jos työt loppuu.

      Kouvolan pikku kermaprseet.

      • Bmwx6

        Voivoi kun huomaa että köyhät puhuu.


    • moi peeämwee poju

      Hahah. Et sinä pikku pska itsekään mikään normaalia varakkaampi ole.
      Olet vain tyhmä 20 vuotias napero joka on hakenut autolainaa ja päättänyt
      matkia muita eli kuljet massan mukana ja pitää olla pee äm wee.
      teet itsestäsi naurettavan pellen, mutta ei siinä mitään.. omapa on asias.

      Kunnon äijät ei enää pee äm weetä osta koska ei meillä ole mitään
      tarvetta aukoa päätämme meidän omaisuudellamme. Jos sinä kilipää
      nyt olet vasta muutaman vuoden töissä käynyt ja sitä ennen asuit porukoillasi
      niin vttuako sinä olet mitään sanomaan ihmisten toimeentulosta, häh ?

      Etpä niin.

      Kunnon äijät ostaa normaalin henkilöauton eikä ala egoilemaan jos oletan
      että sinulla on siinä nyt joku urheilumallin pee äm wee.

      persaukinen olet itse ja muistathan että velka ei tee sinusta rikasta.

      Sen sijaan minä olen sinua varakkaampi ja ajan halvemmalla autolla kuin sinä. Mitä en ota autooni lainaa, saan sen käteisellä.

      Jos sinun pitäisi nyt käydä ostamassa jotain kallista tavaraa niin ilman lainaa jäisit nuolemaan näppejäsi koska et osaa säästää.
      Äiti varmaan kustantaa sinulle massia tilille.

      Sunlaisia nyyppiä on kiva ärsyttää liikenteessä.

      T: Ladamies.

      • Ladamies.

        20 vuotiaat pee äm wee pojut on kyllä ihan pihalla siitä mikä on autoilun tarkoitus.
        Se ei suinkaan ole alkaa vttuilemaan ihmisille heidän toimeentuloistaan.

        Kyllä siitä sinun pee äm weestäsi kuule kalliimpia autoja löytyy ja tuskin tuo sinunkaan autosi mikään superhintainen on mitä ei kuka tahansa vakiotyössä käyvä saisi lainaksi. Pankkeja riittää siihenkin kun on tulot kunnossa, eikä tarvi olla edes mahtitulot.

        Eiköhän tämä ole tällä kuitattu.

        ps. en itse viitsi vaivautua hakemaan autolainaa, koska en koe tarvetta velkaantua jonkun vtun pemarin takia. Samanlaisia kun ne ovat kaikki mutta tuulilasin takaa pöllistelevä teini olettaa että hänen autonsa herättää huomiota ja että hän kuuluu tiettyyn piiriin, joihin vain rikkaat pääsee.

        buhah hah hah aah !!! :D


    • DDDD__

      Ladamies on kieltämättä erikoinen persoona.

    • heh heh hehe.... :)

      pee äm wee poju tunnisti selvästikin itsensä :)

    • Ladamies :D

      Pikku pee äm wee pojulla ei taida riittää sanallisen arkun aarteet kun ei sitä mammanpojille ole taitoa sellaiseen edes :D

      On ymmärrettävää että pee äm wee pojua asia kiukuttaa mutta minkäs teet kun naiset tykkää enemmän oikeista miehistä joilla on sitä sanavarastoa :)

      Toki sitä amispissistä kiinnostaa mikä tahansa auto kunhan vaan pääsee kyytiin mutta kun aletaan puhua naisista niin pee äm wee poikasen sanavarasto, karisma, machous puuttuu täysin :D


      Huomasiko pee äm wee poju jälleen kuinka onneton onkaan vaikka otti isukilta lainaa autoonsa usean tonnin verran ?

      Kuolen nauruun... XD

    • Ladamies.

      "Ladamies on kieltämättä erikoinen persoona. "

      Ja myös machompi, karismaattisempi ja sanavalmiimpi kuin 20 vuotias pikkupoika joka ajelee isukin hankkimalla autolla :)

      Luuliko pikku-poika että mieheksi tullaan ostamalla joku tietty automerkki ? :D
      Et taida olla mies etkä mikään :)

      • oikea mies.

        "Voivoi kun huomaa että köyhät puhuu."


        Noh, katsotaanpa sitten kuka on köyhä ja kuka ei :D
        Asuuko poju ok-talossa vai vuokrakaksiossa ? :D
        Vai asutko kenties vielä isukin luona?

        Eikös tämä kerro aika paljon miten sitä tuohta on tullut vai riittääkö
        pelkkä pee äm wee kertomaan kaiken tämänkin ? heheh :D

        Ja kerrotko lisäksi että miten pitäisi ymmärtää 20 vuotiaan ihmisen
        olevan edes normaalituloisen piirissä vaikka ikää ei ala edes kolmosella... xD

        Oletko koskaan ajatellut miksi asia jää aina pohdituttamaan ? :D


    • audimies3

      käytiin eilen mamman kanssa leffassa kuusankoskella ja tämän jälkeen rinki ympäri tuon pienen kylän. takaisin kouvolaan päin tullessa perään liimautui yllätys yllätys 20v vanhalla rotiskolla ajellut pemarikuski. päästiin pojun rinnalle katajaharjun kaksikaistaisella. vaimo vinkkasi ikkunasta silmää ja minä painoin tallan lattiaan. hetken aikaa näytti että pemari pysyy rinnalla mutta sitten nelivetoisen turboaudin voima alkoi puhua. lippis vain heilui kun pemaripoju jäi kauas taakse huitomaan ja manaamaan. ajelimme lopun rauhassa kotiin ja vaimo palkitsi minut makuuhuoneessa tästä suorituksesta ruhtinaallisesti!!

      t: audi A4 turbo guattro

      • 1gfds

        sulla ja 'naisellas' on vissii hauska elämä.


      • Moi taas amispoju
        1gfds kirjoitti:

        sulla ja 'naisellas' on vissii hauska elämä.

        Tunge ne lainausmerkit prseeseesi poju.

        Sulla ja sillä "naisellas" on ainakin vielä elämä vasta tuloillaan, kun se joillakin on jo meneillään ja sitä elämää oikeasti on ja tulee olemaan.
        Vie pissiksesi vaan ajelulle ja varo vihaisia aikuisia.

        Elä rupee vttuilemaan pissiksilläs miehille jotka saalistaa naisia.
        kukakohan nainen amispojullekin v*ttua antaa? sopii varmaan ymmärtää
        että nainen etsii miehen, ei poikaa !


      • vai lainauksia oikei
        Moi taas amispoju kirjoitti:

        Tunge ne lainausmerkit prseeseesi poju.

        Sulla ja sillä "naisellas" on ainakin vielä elämä vasta tuloillaan, kun se joillakin on jo meneillään ja sitä elämää oikeasti on ja tulee olemaan.
        Vie pissiksesi vaan ajelulle ja varo vihaisia aikuisia.

        Elä rupee vttuilemaan pissiksilläs miehille jotka saalistaa naisia.
        kukakohan nainen amispojullekin v*ttua antaa? sopii varmaan ymmärtää
        että nainen etsii miehen, ei poikaa !

        Heittää nyt vielä nainen lainausmerkkien sisään, voi vttu !

        Taidat amispoju olla todellakin ylimielinen ihminen... kai nyt sen tiedät ettei kukaan itseään arvostava mies mitään pissiksiä hae.

        Mene sinä vaan " NAISINESI " vtun korpeen.


      • Opettele automerkit!

        Audia omistamattomalla voi olla guattro, muilla se on Quattro....VATIPÄÄ!!!!


    • aikuismaista?

      Sunlaiset vatipäät jaksaa kyllä ärsyttää.
      Audi ja pemaripojut voisivat muuttaa keskenään vtun korpeen ja ajokortti tulisi sallia 25 vuotiaista ylöspäin.


      T: oma mielipide

    • mercunainen

      jotkut täällä sentäs on nuoria, toiset ei :DDD vitun köyhä paska

    • mercunainen

      ja vaikka ny oltaiskiin köyhempiä ku aikuiset niin eipä haittaa ku velkaki joskus maksetaan pois :D:D:D:

      • Aikuinen normimies.

        Niinhän te olettekin, pikkutyttöjä eli toisinsanoen typeriä pikkup*lluja joina aikuiset miehet teidät näkee :) Sekös se mercuhoroakin kiukuttaa kun tietoisesti ymmärtää ettei sunkaltaiset horot miellytä aikuisia komeita miehiä jotka hakevatkin naisseuraa. pissikset ja niiden piiriin kuuluvat yksinkertaiset lehmäprseet eivät innosta kun ei niillä ole v*ttukaan sen kummempi mitä nyt ammattikoulua tai lukiota käyvällä kermaprseen kakaralla voisi olla.

        Eli jotkut täällä tosiaan ovat oikeasti aikuisia komeita miehiä ja naisia, loput heidän jälkikasvuaan, typeriä pissiksiä jotka leikkii rikasta muttei sitä oikeasti ole. ostetaan joku vtun audi tai pemari velaksi ja sitten itketään ku ei ookaan rahaa sitä maksaa pois.
        miten pikkuhoro tyyliin 22v kuvittelee että sua otetaan edes vakavasti ?
        kaikkihan sanoo muutenkin että nää pikku luottokorttihorot pilaa vaan elämäänsä hölmöilemällä, mutta sehän jo tiedettinkin.

        pitäisit siis lehmäv*ttu turpasi kiinni kun et varakkuudesta mitään tiedä. Sen valkose letin takana pyörii vaan luottokortti ja velka, on pakko esittää tekorikasta ostamalla joku vtun auto joka kuitenkin hukkuu massaan.

        eli haistapa vttu ja kasva aikuiseksi, tämä kuittaa sun vttuilun tähän !


      • Aikuinen.
        Aikuinen normimies. kirjoitti:

        Niinhän te olettekin, pikkutyttöjä eli toisinsanoen typeriä pikkup*lluja joina aikuiset miehet teidät näkee :) Sekös se mercuhoroakin kiukuttaa kun tietoisesti ymmärtää ettei sunkaltaiset horot miellytä aikuisia komeita miehiä jotka hakevatkin naisseuraa. pissikset ja niiden piiriin kuuluvat yksinkertaiset lehmäprseet eivät innosta kun ei niillä ole v*ttukaan sen kummempi mitä nyt ammattikoulua tai lukiota käyvällä kermaprseen kakaralla voisi olla.

        Eli jotkut täällä tosiaan ovat oikeasti aikuisia komeita miehiä ja naisia, loput heidän jälkikasvuaan, typeriä pissiksiä jotka leikkii rikasta muttei sitä oikeasti ole. ostetaan joku vtun audi tai pemari velaksi ja sitten itketään ku ei ookaan rahaa sitä maksaa pois.
        miten pikkuhoro tyyliin 22v kuvittelee että sua otetaan edes vakavasti ?
        kaikkihan sanoo muutenkin että nää pikku luottokorttihorot pilaa vaan elämäänsä hölmöilemällä, mutta sehän jo tiedettinkin.

        pitäisit siis lehmäv*ttu turpasi kiinni kun et varakkuudesta mitään tiedä. Sen valkose letin takana pyörii vaan luottokortti ja velka, on pakko esittää tekorikasta ostamalla joku vtun auto joka kuitenkin hukkuu massaan.

        eli haistapa vttu ja kasva aikuiseksi, tämä kuittaa sun vttuilun tähän !

        en minä pikkulehmä sille mitään mahda että päässäni on pskaa ja korvista valuu nöyhtää, housunikin haisevat mädälle banaanille vaikka niissä pitäisi olla kalaisat aromit. en taida edes tietää mikä on kyrrpä koska v*ttuaukko on toistaiseksi saanut kosketuksen keskenkasvuisesta kalusta. Poraus on siis vielä keskeneräinen, mutta kyllä se siitä aikanaan tyydyttyy kun ikääkin tulee lisää.


      • mercunainen
        Aikuinen. kirjoitti:

        en minä pikkulehmä sille mitään mahda että päässäni on pskaa ja korvista valuu nöyhtää, housunikin haisevat mädälle banaanille vaikka niissä pitäisi olla kalaisat aromit. en taida edes tietää mikä on kyrrpä koska v*ttuaukko on toistaiseksi saanut kosketuksen keskenkasvuisesta kalusta. Poraus on siis vielä keskeneräinen, mutta kyllä se siitä aikanaan tyydyttyy kun ikääkin tulee lisää.

        en minä pikkulehmä sille mitään mahda että päässäni on pskaa ja korvista valuu nöyhtää, housunikin haisevat mädälle banaanille vaikka niissä pitäisi olla kalaisat aromit. en taida edes tietää mikä on kyrrpä koska v*ttuaukko on toistaiseksi saanut kosketuksen keskenkasvuisesta kalusta. Poraus on siis vielä keskeneräinen, mutta kyllä se siitä aikanaan tyydyttyy kun ikääkin tulee lisää.



        tämä teksti piti tulla mercunaisen nimimerkillä.
        onpas vttumainen paikka tää suoli24 mutta tulipa korjattua !

        BTW, miksi mercunainen kutsuu itseään naiseksi ?
        etkös ollutkin siideripissis tyyliin 20v?? niin ainakin käsitin.

        Pyyhkiikö äiti vielä prseen vai joko itse osaat jo?


      • OletSäälittävä
        mercunainen kirjoitti:

        en minä pikkulehmä sille mitään mahda että päässäni on pskaa ja korvista valuu nöyhtää, housunikin haisevat mädälle banaanille vaikka niissä pitäisi olla kalaisat aromit. en taida edes tietää mikä on kyrrpä koska v*ttuaukko on toistaiseksi saanut kosketuksen keskenkasvuisesta kalusta. Poraus on siis vielä keskeneräinen, mutta kyllä se siitä aikanaan tyydyttyy kun ikääkin tulee lisää.



        tämä teksti piti tulla mercunaisen nimimerkillä.
        onpas vttumainen paikka tää suoli24 mutta tulipa korjattua !

        BTW, miksi mercunainen kutsuu itseään naiseksi ?
        etkös ollutkin siideripissis tyyliin 20v?? niin ainakin käsitin.

        Pyyhkiikö äiti vielä prseen vai joko itse osaat jo?

        Oletpa säälittävä 'mies'. Kasvata eka munas ja tule sitten huutelemaan. Vitun hintti.


    • askin_

      montakohan näistä kouvolan bemaristeista oli viikonloppuna kalajoella kaahaamassa??

      hullua toimintaa kaikin puolin.

      terveisin KIA-mies korialta

    • Löytyy jo.

      "Kasvata eka munas ja tule sitten huutelemaan. ***** hintti. "


      sinulle ei munia kasva koskaan, ikävä totuus.

      • normaali.

        "montakohan näistä kouvolan bemaristeista oli viikonloppuna kalajoella kaahaamassa??"


        Nyt kun isi ja äiti ei enää anna pojulle viikkorahaa niin onneksi meillä on pankkisedät ja tädit jotka mahdollistavat leikki-iän jatkumisen vielä aikuisenakin.


    • sixtten

      jumalauta joku lippispää yritti tänään asemanvaloissa polttaa punaisen bemarin kumia mutta eihän siinä vinkunut kuin vähän toinen rengas!!

      ei tainnut poika tietää ettei noissa parin tonnin raadoissa ole lukkoperää :)

    • 1+4=??
    • 6+20=!!!
    • krane..........

      HOPEA TUNING BMW TÄNÄÄN KELLO 11.30 CITY-TB PIHALLA KORTTI POIS TUOLLAISILTA HULIGAANEILTA!!

      t: kävelymies

    • aikuinen.

      joku pikkupoika taas pelleillyt peeämweellään , kuten aina. yhtä säälittäviä ovat ja tulevat olemaan. pikkupoikia , mammanpoikia, nuoria tolloja.

    • ghoyy
    • skoda-man
    • säälittävää......

      Pitäähän kermap*rsekakaralla oma pemari olla. vrum vrum!

    • überalles2

      BAYERISCHE MOTOREN WERKE

      JAWOHL!

    • mb forever

      Mitä eroa on perus pemarikuskilla ja John Holmesilla??















      ..............25cm...............................

    • alffa4ver

      kouvolan asemalle ei lauantai-iltana saa autoa parkkiin jossei ole pemari. tulee kuulemma välittömästi leuka kipiäksi jos jotain saappia yrittää pemareiden väliin tunkea.

      törkeää käytösstä!

      t: ALFA ROMEO

    • faktatkehiin

      höpöhöpö, suurin osa kouvostoliiton autoista on ladoja

    • bimmerisd

      Hahhah, mä näin tänään Kouvolan keskustassa tämä audimies3 A4 220hv TURBO GUATTRO kuskin joka aloitti tämän koko ketjun!

      Pieni kaljuuntuva keski-ikäinen mies hopeassa Audissaan, vaimoa ei reppanalla näkynyt olevan mukana. Olikohan taas kampaajalla?

      Terveisin vieressä ajanut BMW 530i

    • merkkiliike-mikko

      BMW, Audi, MB, VW siinä on merkkiautoja laatutietoiselle

    • audimies3

      kylläpä nauratti taas kaupungilla kun lippis-pemarikuskit luistelivat kaistalla laidasta laitaan, ihme ettei penkka pölissyt. samaan aikaan on turbo-audi A4 meni suoraan kuin juna. :-) kyllä laatuauto on aina laatuauto ja teiniauto on teiniauto.

    • hahhahahahhahhahahha

      Ja AUDI ON AUDI VAIKKA KUINKA PA5KA
      EI SIINTÄ MIHINKÄÄN PÄÄSE JA MIKÄS SIELLÄ LISTAN KÄRJESSÄ KEIKKUU

      http://www.iltalehti.fi/autot/2012112816385952_au.shtml

      JA TEINI AUTO ON TEINI AUTO JOKA VIIKONLOPPU MUTTA AUDI KORJAAMOLLA

      HHAHAHHHAHHAHA ROMUJA AUDEJA BERNERIN PIHA TÄYNNÄ.

    • asdfhg12

      audi rs6 jättää kaikki bemarit. tämä on fakta

      t: horst

      • no jättää varmasti

        tai miten vaan. kun se audi siellä korjaamon pihalla seisoo niin eikös se pois menevä jätä silloin audin olkoon nyt vaikka fiat 127. tai mikä hyvänsä tunturi mopo
        faktahan on fakta,


    • kristitiina4

      Kertokaa nyt, kumpi on parempi hankinta Audia A4 2.0i vai BMW 320i? Puhutaan nyt vaikkapa 2004-2007 mallisista.

      Nimimerkillä autoa ostava

    • Vanhoja romuja

      Se nyt on sama kumman ostat!
      Kuka niiden paremmuuden pystyy sulle kertomaan?
      Voin sanoa omasta kokemuksesta että ostit kumman hyvänsä tuon ikäsen auton rahat sulla menee korjaamolle.
      Olkoon ajettu kuinka vähän hyvänsä tai sitten paljon ajettu/paljon korjattu.
      Se vaan on vanha.
      Ei se auto tykkää siintä, että se paikallaankaan seisoo(puhutaan niistä vähän ajetuista)
      Uuutta et vanhasta saa vaikka,se myyjän mielestä on kuin" pakasta" vedetty.
      Vähistä kilometreistä ei kannata maksaa yli hintaa.Koska loppupelissä se arvo kuitenkin määräytyy vuosimallin mukaan.Pyytähän aina myyjä saa vaikka mitä.
      Hullu on se joka maksaa!

    • kristitiina4

      Kaikilla ei vain ole varaa ostaa uusia autoja!!

    • Harkintaa mukaan

      Eihän tuollainen 7 vuotta ole ikä eikä mikään. Monissa malleissa on 12 v puhkiruostumattomuustakuu.
      Suomen autokannan keski-ikä on vielä kaukana.

      Sikäli on tuurista kiinni että miten on autoa pidetty. Lähinnä öljyt ja suodattimet
      vaihdettu ohjeiden mukaan. Auton sisätilat ei nykyään paljon kerro,koska nykymyrkyillä kaikki näyttävät uusilta. Ajokilometrit on kanssa helppo pistää
      kohtuullisiksi, eli mittari voi olla peukaloitu.

      Yksi alkuperäisomistaja on plussaa. Kiertopalkinnot on pommeja.

      • Voi tarkistaa

        Ajokilometrit on kanssa helppo pistää
        kohtuullisiksi, eli mittari voi olla peukaloitu.

        Joo ja ne vois myös tarkistaa.Vaikka mittarissa mikä lukema.auton koneelle jää todellinen lukema!!
        Joten ei muutakuin tarkistuttamaan jos epäilee ja myyjä kuseen petkuttamisesta.
        Jos joku muuta väittää,voidaan laittaa töpselit kiinni ja katsoa mitä sillä rottelolla oikein on ajettu.


    • siimooo

      Olipahan taas tänään bemukuskeja revittelemässä Kouvolan keskustassa ja poliiseja ei näkynyt missään? Iloisesti lippispojuilla perä rinnalla....

    • ladakuski.

      niitä lippispäitä pitäis vedellä turpaan kun ensi kerran pelleilevät.
      en oo varmaan ainoa ketä ärsyttää nää kullanmurut
      ensin ajetaa ajokortti ja sitten leikitään.
      pysäytetään koko sakki ensi kerralla ja nasautetaan ympäri korvia

      • joopajoo..

        "Ei se auto tykkää siintä, että se paikallaankaan seisoo(puhutaan niistä vähän ajetuista)
        Uuutta et vanhasta saa vaikka,se myyjän mielestä on kuin" pakasta" vedetty.
        Vähistä kilometreistä ei kannata maksaa yli hintaa.Koska loppupelissä se arvo kuitenkin määräytyy vuosimallin mukaan.Pyytähän aina myyjä saa vaikka mitä.
        Hullu on se joka maksaa! "


        pidä sinä äidin pikkupoika turpas kiinni köyhä amis.


      • ladakuski.
        joopajoo.. kirjoitti:

        "Ei se auto tykkää siintä, että se paikallaankaan seisoo(puhutaan niistä vähän ajetuista)
        Uuutta et vanhasta saa vaikka,se myyjän mielestä on kuin" pakasta" vedetty.
        Vähistä kilometreistä ei kannata maksaa yli hintaa.Koska loppupelissä se arvo kuitenkin määräytyy vuosimallin mukaan.Pyytähän aina myyjä saa vaikka mitä.
        Hullu on se joka maksaa! "


        pidä sinä äidin pikkupoika turpas kiinni köyhä amis.

        "Kertokaa nyt, kumpi on parempi hankinta Audia A4 2.0i vai BMW 320i? Puhutaan nyt vaikkapa 2004-2007 mallisista.

        Nimimerkillä autoa ostava "'


        teinien leluja, tosimies välttää.


      • muuan autoilija.
        ladakuski. kirjoitti:

        "Kertokaa nyt, kumpi on parempi hankinta Audia A4 2.0i vai BMW 320i? Puhutaan nyt vaikkapa 2004-2007 mallisista.

        Nimimerkillä autoa ostava "'


        teinien leluja, tosimies välttää.

        "Pieni kaljuuntuva keski-ikäinen mies hopeassa Audissaan, vaimoa ei reppanalla näkynyt olevan mukana. Olikohan taas kampaajalla?

        Terveisin vieressä ajanut BMW 530i "


        taitaa bmw 530 olla itse 20 vuotias pikkupoika ja persaukinen lainaa hakeva ex-amis.
        eiköhän se oo toisinpäin kuka kyykyttää ketä... ei ainakaan 80 luvulla ennen internettiä pikkupojat noin lujaa suutansa soittaneet.... paitsi täällähän se on eri asia kun ei tarvi kasvotusten sanoa mitään.

        mee sä teinilelus kanssa vaikka tykkimäkeen syömään jäätelöä.

        napero on napero ei se mihkään siitä muutu.

        joku pikkup*llu mukana , joten ei kannatas olla niin suurisuinen.


      • ....................
        muuan autoilija. kirjoitti:

        "Pieni kaljuuntuva keski-ikäinen mies hopeassa Audissaan, vaimoa ei reppanalla näkynyt olevan mukana. Olikohan taas kampaajalla?

        Terveisin vieressä ajanut BMW 530i "


        taitaa bmw 530 olla itse 20 vuotias pikkupoika ja persaukinen lainaa hakeva ex-amis.
        eiköhän se oo toisinpäin kuka kyykyttää ketä... ei ainakaan 80 luvulla ennen internettiä pikkupojat noin lujaa suutansa soittaneet.... paitsi täällähän se on eri asia kun ei tarvi kasvotusten sanoa mitään.

        mee sä teinilelus kanssa vaikka tykkimäkeen syömään jäätelöä.

        napero on napero ei se mihkään siitä muutu.

        joku pikkup*llu mukana , joten ei kannatas olla niin suurisuinen.

        "miksi kouvolassa on niin paljon pemarikuskeja? tuntuu että joka toinen vastaantuleva auto on BMW. muissa suomen kaupungeissa ei samaa ole huomattavissa. "


        alkaa ärsyttää tää kakaroiden pee äm wee villitys,... joka toinen kortin saanut pikkuh*ora tai poika heti pee äm wee...
        en osta enkä omista!


      • Voi Olla että käy

        sulle huonosti kun menet pysäyttele ihmisiä!!!
        On jo niin monta esimerkkiä että oman henkesi kaupalla leikit kun pyäsyttelet ihmisiä


      • etkö osaa lukea???
        ladakuski. kirjoitti:

        "Kertokaa nyt, kumpi on parempi hankinta Audia A4 2.0i vai BMW 320i? Puhutaan nyt vaikkapa 2004-2007 mallisista.

        Nimimerkillä autoa ostava "'


        teinien leluja, tosimies välttää.

        vai etkö ymmärrä??
        Eikös sinulle ole jo vastattu!
        ei varmaankan kannata ostaa kumpaakaan jos on noinkin ................................


    • skoda4ver

      "miksi kouvolassa on niin paljon pemarikuskeja? tuntuu että joka toinen vastaantuleva auto on BMW. muissa suomen kaupungeissa ei samaa ole huomattavissa. "

      - lisäksi Kouvolassa bemareissa on x2 mitä tulee pakoputken kokoon. 100hv autossakin 5" takaäänenvaimennin :)

      wroom wroom kuuluu mutta mihinkään ei liiku :)

    • hghfkmddgmfdlkg

      Joku hullu vanhan punaisen bemarin kuski revittelee eskolanmäessä joka ilta. Ihme ettei kukaan ole vielä alle jäänyt...

    • volvomies432

      BMW roikkui Valkealasta Kouvolan keskustaan asti takapuskurissa kiinni mutta ohitse ei poika parka päässyt! :)

      T: Volvo V70 T5

    • volkswagen2.0

      Tässä ketjussa:

      Köyhät ulisevat siitä ettei heillä ole varaa mersuun tai bemariin, ja Volkswagen 2.0 (Audi) omistajat luulevat keskiluokan autostaan liikoja.

    • sivfggks

      Kouvolan pemari-apinat kokoontuu just nyt assan parkissa!! Sinne vaan kattomaan 20v vanhoja romuja??!!

    • bnw forervö

      Miksi pemarikuski ajaa usein perä rinnalla??

      Koska hän PYSTYY siihen, Terveisiä vain auditytöille, hametta päälle :)

    • Audimies

      Huhhuh että pisti iloksi tänään kun liikennevaloissa satuin vilkaisemaan viereistä "amisbemiä" jossa oletin olevan lippavinossa olevan jätkän . Olikin tälläisessa vaaleansinisessä, zenon valoineen 90-luvun bemissä niin nätti nainen. Kiva ylläri että tytötkin tykkää laatuautoista;)

      • tyttlnensd

        Tytöt tykkää tytöt tykkää tytöt tykkää pemareista :)

        Pojat tykkää pojat tykkää pojat tykkää audeista :)


    • +´+09+

      Kokoontuvatko Kouvolan pemarikuskit aina lauantai-iltaisin rautatieaseman parkkipaikalla?

    • qwertyuiopdgdf

      takaveto on yliveto

    • Kaarimm
      • bemufani1990

        nätisti kumi käryää!! :)


      • tytttti

        mispäi kouvolaa tää video on kuvattu?


    • zxzxzxzxzz

      kylläpä siinä kumi palaa ja jarrulevyt hehkuaa :-)

    • pmvmieäs

      KUN LUMET LÄHTEE NIIN NAKKI PALAA!!

      T:PMV MIÄS

    • siruporu2

      Laskin tänään CoffeeHousen ikkunasta 50 ohitse menevää autoa. Niistä 13 oli BMW-merkkisiä. Joten kyllä niitä Kouvolassa riittää!

    • asdfg4

      Nythän on bemit parhaimmillaan;)

    • vagforevö

      Musta BMW e46 M3 ajaa Kouvolassa hullun lailla. Kuka on kyseesä??

      • Titansiber

        Tästä vajaamielisestä on kirjoituksia muillakin foorumeilla.Outoa,ettei virkavalta ole mitenkään asiaan puuttunut.


      • epäilevätuomas3
        Titansiber kirjoitti:

        Tästä vajaamielisestä on kirjoituksia muillakin foorumeilla.Outoa,ettei virkavalta ole mitenkään asiaan puuttunut.

        ettei vaan olisi kyseessä eräs poliisin poika....


    • audimies3

      ehhhehhheh. jätin taas eilen aseman valoissa yhden mustan pemarin AUDI A4 GUATTOrollani :) :) :)

      lippispää jäi kuin paska mökin seinään. vaimokin vieressä kehui mua tosi-mieheksi :D

      • Selvästi trolli

        Joko olet edes mopokorttia poikaressu saanut hankittua?Vai riittäkö ikä vielä edes siihen?Ei nämä kirjoitksesi voi olla aikuisen/täysipäisen juttuja.


    • hienoja miehiä

      ai vittu:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D

    • 3393939393993

      Näytti olevan myynnissäkin tuo videon 540 bimmi, missä pilataan jarrut samalla kerralla. Melkoinen idootti kyseinen kuski :)


      terveisiä kotkasta homppi

    • 678+983

      kouvolan bemarikuskit ovat samanlainen vitsi kuin kouvolan liivijengit.

      molemmille nauretaan torilla

    • T-5R

      Mikähän Guattro audi mahtaa olla ? Ettei vaan olisi kuitenkin quattro ? Mahtaisi vituttaa kun jäisit 300hv Traktorille.(Volvo). Vois vaimosikin vaihtaa melko nopeasti tallia. Sun perhefarmarissas ei taida tuo teho/painosuhdekkaan olla mikään mahtava. Eikä unohdeta sitäkään että neliveto syö auton tehoja. Perehtyisit hieman asioihin ennen kuin tulet pankin GUATTROaudillas keulimaan. Hyvä kesää bernerin huoltohallissa ;)

    • audimies3

      kuka lähtee lauantaina pemarilla viivalle?? tullaan vaimon kanssa guattrolla aseman valoihin lauantaina kello 21 tasan. tervetelua haastamaan jäätte varmasti!!! :)

      t: audi A4 GUATTRO 200hv

      • Audi on paska laite

        Ei kai tuollaisella 15 vuotiaalla mopopojalla ole vaimoa?Herää paavo ja hanki elämä.Tai pelaile sillä pleikkarilla,kuten ikäisesi muutkin touhuaa.


      • seppo6789

        Ei näy, eikö uskalla? Terv seppo


      • buaahaaaaaaaaaaaaaaa

        Oliko ketään PÖLLÖ??
        Katseltiin kun audimiehen akan pää pyöri kuin laku langan päässä.
        NÄKEEKS KAIKKI MEIDÄT.
        Että mikä turvennuija


    • odottava katsoja

      Eip ollu vetokisoja. Ei näy audia, onks audi saamassa valohoitoa?? :D

    • Oikea Audi

      Kouvolassa on yksi oikeasti nopea Audi Quatro.Penkitetty yli 800hv ja väännöt myös yli 800Nm.Joten nämä pilipali-lastutetut alle 300hv "Guatrot" voi upottaa sinne Utin hiekkalaatikoille,minne tämä kuskikin kuuluisi leikkimään vielä moneksi vuodeksi.Joten eiköhän jätetä jo se paskan jauhaminen.

    • V8 liikuttaa

      On tainnut poika saada jo mopokortin,kun ei näy enää kirjoituksia.Nyt sitten vedetään skootterilla paskarinkiä koulun pihalla ja haaveillaan siitä GUATROSTA...

      • bmw

        Mutta kyllähän itse olen huomannut sen että se on aivan se ja sama minkä merkkinen auto sillä amiksella tai vähän vanhemmalla ihmiselläkin niin jos korvien välissä ei ole muutakuin kusta niin silloin just roikutaan toisten perässä ja ajetaan päin vittua. Itse omistan bemarin ja kyllä se vituttaa ku porukka liimaantuu takapuskuriin kiinne ilmeisesti sen takia kun olen mulkku bemari kuski niin pakko."härnätä"
        mutta kukin tyylillään


    • fffhhs345

      bemarikuskit ovat ihan audista!

    • ...................

      autolla ajaminen ei vaadi munaa, olipa 100 tai 1000hv pellin alla, nii mitä väliä.
      tommonen egoilu osoittaa vaa että apinalla on sellua aivojen tilalla.
      itselleni riittää normaali perushenkilöauto, rahat sijoitan ennemmin vaikka kesämökkiin kuin johonkin autoon.

      • tärppäisi kyllä mutt

        "Itse omistan bemarin ja kyllä se ******** ku porukka liimaantuu takapuskuriin kiinne ilmeisesti sen takia kun olen ****** bemari kuski niin pakko."härnätä"
        mutta kukin tyylillään "


        nyt on urpolla mielikuvitus tehnyt tepposet. ei sinne sinun takapuskuriin kukaan hetero liimaannu, vaan autosi vetää puoleensa niitä takaerkkejä kuten olet huomannut. miksi et pysäytä ajokkiasi ja tule ulos kaapista? jokohan olisi aika.


      • kovat on puheet..
        tärppäisi kyllä mutt kirjoitti:

        "Itse omistan bemarin ja kyllä se ******** ku porukka liimaantuu takapuskuriin kiinne ilmeisesti sen takia kun olen ****** bemari kuski niin pakko."härnätä"
        mutta kukin tyylillään "


        nyt on urpolla mielikuvitus tehnyt tepposet. ei sinne sinun takapuskuriin kukaan hetero liimaannu, vaan autosi vetää puoleensa niitä takaerkkejä kuten olet huomannut. miksi et pysäytä ajokkiasi ja tule ulos kaapista? jokohan olisi aika.

        "lippispää jäi kuin ***** mökin seinään. vaimokin vieressä kehui mua tosi-mieheksi :D"

        nyt ei taida poju tietää että autolla ajaminen ei tee tosimiestä. olet ihan yhtä lapsellinen kuin se lippispääkin.
        jos haluat olla tosimies, myy autosi, liippaa tukka taakse, osta fillari ja ala polkemaan.


    • Pekkapuu4

      Audi jättää aina bemarin, nähty on ja koettu

      • juu niin jättää

        JOS BEMARI PARKISSA.
        Audi jos on alla Kouvolassa täytyy olla jotakin vikaa päässä.
        Audilla ajaa persaukiset ja velkaiset autoilijat. On vielä niin rumiakin.
        Kyllä Skoda on auto,niitä on poliisillakin.


    • Pohjois-Pohjanmaa.

      Skoda on p*ska auto siksi sopii p*skalakeille eli poliiseille. Tunnistaa kaukaa jo hajusta.

      Audi ei tee vikaa päähän ja persaukisuus on suhteellinen asia, vähän sama juttu ja yhtä turha kuin se että mun isi on parempi kuin sun.

      Ja kouvolahan nyt on pelkkiä apinoita täynnä. Painakaa kuula kalloonne lässyttäjät ja menkää painamaan niitä sinivuokkoja vaikka takapuoleen pellet.

    • 45rt434
    • hevonkuusi.

      mitä ne pellet siellä kouvolan sanomien palstalla mt lääkkeitä tyrkyttää. ottaisivat maallikot vähän selvää mitä p*skaa valkotakkimunapäät ihmisille tyrkyttää.

      Turha se on täällä itkeä jos joku on ilkeä ja veti jätkää turpiin. Suomi nyt on vaan kyylävaltio joka on heti tyrkyttämässä hoitoa kun joku vähän toimii eikä mieti.

      Surkea kaupunki ja surkea maa.

      • auti ja pemali

        ja naurettavaa tää tällainen autojen vertailu, olette kuin pikkulapsia kaikki idiootit.

        peeämvee sitä ja tätä... v*ttu kouvolassa riittää idiootteja.


      • ................
        auti ja pemali kirjoitti:

        ja naurettavaa tää tällainen autojen vertailu, olette kuin pikkulapsia kaikki idiootit.

        peeämvee sitä ja tätä... v*ttu kouvolassa riittää idiootteja.

        "KUN LUMET LÄHTEE NIIN NAKKI PALAA!!"

        Hölmö olet jos suditat takakumia kaupungissa.
        Hankkisit oikean auton munapää.


    • Käteisellä ostin.

      Kouvostoliiton pikku-barbiet ja kenit eivät kaikki ole varakkaita, koska ostavat autonsa rahoituksella tai sitten isi maksaa.

      Oikeasti varakkaat ostavat autonsa omilla säästöillään käteisellä.

      Siihen on turha lisätä mitään, niin se asia vain menee vaikka köyhien tekisikin mieli tulla ulvomaan.

      Nimittäin jos ei ole varaa ostaa kymppitonnin autoa, ei pidä alkaa osamaksuunkaan.
      Ostakaa sellainen mihin teillä on varaa.

      Sehän se persaukisuudesta kertoo jos osamaksua käyttää tms.

      Mikä siinä on kun ei p*skahousuille 1000e hintainen auto kelpaa?

      Silti pitää tehdä itsestään köyhä ja ottaa velkaa vaikka äsken vielä oli varaa.
      Äkkiä se varakkuus on tipotiessään kun onkin velkaa.

    • Takuu aina

      Mul onkin iso ja tekevä slaikkari, ja vanha auto. Naiset tykkää slaikkarista. Kumma juttu...

    • 3045764

      Joku rattimies oli ajanut Valkealassa hienon bemarinsa romuksi...??

    • pikkuh uora.

      samanlaisia autoja pilvin pimein ympäri suomea, ainoa mikä tekee poikkeuksen on bmw logo edessä ja takana. on se komia huijui!

    • Pahis-Pate.

      Sekolanmäkeläiset on kovia ajamaan pemalilla puuhun.
      HehHahHAhaaHAhaaAHaaAH

      kröhöm!

    • tyuex5

      Valkealassa ainakin on karskeja bemarikuskeja

      • ------------

        Paskan puhujia vai?


    • tyuex5

      Ei vaan isoja pahoja mörököjä!!

    • VW VENTO!

      phahhah hah hah hahha "karskeja bemarikuskeja"


      phah hah hah hahh ah


      HAHHAH!

    • hjdlkgjsdfsdv

      hei ventotyttö tuuppa valkealan apc:lle huomenna illalla huutelemaan hölmöjä niin katotaan kuka määrää? ei taida pokka tytsyllä riittää tähän

      t: bmv.kuski kirkolta

    • ostoksille huomenna!

      Tervetuloa !

    • ventomies on rento.

      "hei ventotyttö tuuppa valkealan apc:lle huomenna illalla huutelemaan hölmöjä niin katotaan kuka määrää? ei taida pokka tytsyllä riittää tähän

      t: bmv.kuski kirkolta "


      hei bmv tyttö kirkolta, tule pois vaan. Haluatko tarkemminottaen mihin aikaan ja jos aloitan konsertin, niin mistä tiedän oletko varmasti paikalla?
      aloittaisitko vaikka kertomalla rekkarisi tms. ?

      Ja ihan varmasti tulee pusu poskelle jos minun autostani alat sättimään, sillä taas ei ole väliä mitä minä sanon sinun autostasi koska eihän sitä autona edes voi pitää :)
      baijerilainen kakka :)

      Kai sitä joskus vois vaivautua huitaisemaan näitä netti-uhkailijoita kerrankin pataan livenä niin oppisivat pitämään turpansa kiinni :)

      • ventomies on rento.

        Mutta ei hätää bmw mies.... ei tämä ole mikään haaste :)
        Ota vitsinä vaan, provoahan nämä vaan :)

        Toivottavasti erehdyt joskus kelle avaudut :) Hyvää illanjatkoa sinulle!


    • eri mies.

      bemarip askahousu ei uskalla tulla
      anonyymisti vaan kiukuttelee

    • fdgfdh46y5yrt

      ei näkynnä ventotyttö apsilla just tulin kotiin kirkolle. sääli olisi voitu vähän kattoa kuka pissii ja mistä

      t:bmv MIES

    • ..................

      No laita numeroa tähän ni tavataan heti.
      15min ja paikalla ollaan mutta pitää varmistaa ensin. kerro tiedot niin soitan ja varmistan.

    • Sirpaa566

      Eilen yöllä puolen yön jälkeen joku punainen bemari (madallettu, tummennetut lasit, iso takapönttö) oli polttanut kumia assan parkissa ja repsikan ikkunasta huudeltu hävyttömyyksiä teinitytöille. Kuka mahtoi olla kyseessä?

    • aikuinen mies 30+.

      joku pikkupoika isin maksamalla autolla tod.näk.
      kun on ujo niin ei osaa puhekieltä

    • 45y5tryt64

      hoi kaikki kouvlan ja valkealan bemariMIEHET!! tänään illalla miittingi aapsille polttamaan kumia ja röökiä?? ja juomaan KALIJAA

      t: BMV mies

    • VW.

      taidat olla kuitenkin pemali-poika tai ainakin nyrkillätapettava apina.
      apsi-apina sopii sulle.

      ps. kävin syömässä.

      • voisitko poistua

        ja painu sieltä miittinkeinesi muualle abc ei ole miittingiä varten, se on tankkaus ja ruoka/ostospaikka.
        ainakaan minä en kaipaa mitään apinoita sinne häiritsemään ruokailuani.


    • e4645rtree

      kohta mennää kaverin kanssa aapsille. ensi vähä saunaa ja kalijaa naamariin siten morottamaan kamuja valkealan aapsille. kaikki bemari miehet mukaan vaan!!

      t: BMV mies

    • sillanpää.

      eli nahkapojut kokoontuu. kaikki mukaan vaan!!

    • V8.

      Noi on ihan passkoja autoja.

      joka toinen teini tulee niillä aina vastaan.

      ostaisitte ees m6:n jos jotain pitäs näytellä.

      ennemmin vanha jenkki kiinnostaa kuhan on iso.

    • mnmnmnmnmnm

      valkkealan pemarikuski jättää audikuskit taakse!! ja jos ei jää niin tulee turpiin!!

      t: bmv-mies valkealasta

    • Hienoja pemuja

      Kouvolassa on hienoja Bemareita.
      Nätisti laiteltuja, jos nyt puhutaan nuorison autoista.
      No joku köyhän miehen pieni X malli nyt on aika vitsi.
      Mutta jos verrataan pohjamaalilla maalattuihin valkoisiin Audeihin.
      Niin kyllähän BMW on vielä auto sen rinnalla.

    • Äijä VW.

      kyllähän totuus on se että pikkupoikien "autot" on rikkaiden vanhempien pitämiä/kustantamia eli vain p askahousut/pellet/idiootit haluaa egota koska huomiontarve on niin kova jostain syystä..

      oikea mies ajaa omalla ostamallaan autolla ja se on maksettu käteisellä.
      sellaisessa miehessä onkin jo oikeasti munaa ja yleensähän se meneekin niin että mitä rumempi auto, sitä miehekkäämpi kuski.

      balleriinatkin osaa ajaa kalliimpaa autoa jossa ratissa vaihteet jne.

      • aikuinen.

        ja autoonhan ei kannata laittaa rahaa enempää kuin 2000 , no ehkä 3000e vielä ymmärtää mutta sen yli menevät on .......kermap erseitä.
        ihan turhaa rahan kulutusta ja iso ego joka ei kaikkia edes kiinnosta olipa kalliimpi auto sporttinen tms. mikä hyvänsä niin pikkulasten juttuja noi on.

        nuorempien egoilu ja kermap erseily lähtee aina vanhemmista ja siitä että pienestä pitäen opetetaan leikkimään "kaikkimulletännehetinyt".

        oksettavaa.


      • miestenmies.
        aikuinen. kirjoitti:

        ja autoonhan ei kannata laittaa rahaa enempää kuin 2000 , no ehkä 3000e vielä ymmärtää mutta sen yli menevät on .......kermap erseitä.
        ihan turhaa rahan kulutusta ja iso ego joka ei kaikkia edes kiinnosta olipa kalliimpi auto sporttinen tms. mikä hyvänsä niin pikkulasten juttuja noi on.

        nuorempien egoilu ja kermap erseily lähtee aina vanhemmista ja siitä että pienestä pitäen opetetaan leikkimään "kaikkimulletännehetinyt".

        oksettavaa.

        ja on mullakin tuhansia euroja laittaa autoon, mutta kun en laita.
        Olen pihi kuin roope ankka.


    • automies.

      kunnon miehen auto on nimittäin VOLVO TAI SAAB TAI VW.

      Ne ovat sentään oikeita AUTOJA, joilla oikeasti ajetaan kuten autoa kuuluu ajaa.

    • lahdestakajahtaa

      Alle 300hv bemarit on mopoja. Ei taida Kouvostoliitosta löytyä yhtään kunnon bemaria, vanhoja amisromuja kaikki.

      T: E90 M3 LAHTI

    • tuki turpas

      velaksi hankittu amisromu itselläsikin koska et kehtaa ajaa vanhemmalla koska olet p_skahousu-apina bling bling

      T: VW VENTO KOUVOLA

    • lahdestakajahtaa

      Käteisellä ostin M3. Saa moikata mustaa äMMää jos Lahdessa käytte kirppareilla köyhät kouvolalaiset.

      T: E90 M3 LAHTI

    • moi lahden äMMä!

      Kato pikkupoika alentuu oikein ikäisensä tasolle, vai että käteisellä ostit, no siitähän meillä on tähän mennessä pelkkä suomi24 väite tässä keskustelussa, pitääkö paikkansa niin mene ja tiedä? who cares?
      tule sä moikkaamaan hopeeta ventoa kouvolaan jos kirppareilla käyt lahtelainen sonnanpuhuja niin opetetaan poju pitämään pienempää suuta.

      T: SINUA EDELLINEN

      • mutteriwiritelmä...

        vai onko lahden gay-liivipojut antaneet velaksi vähän pimeää kahisevaa ja sillä sitten ostit.

        kyllä nää kermisliiton pikkupojat on kovia kehuskelemaan kunnes joku lyö niille tulpan suuhun


      • käteistä löytyy!
        mutteriwiritelmä... kirjoitti:

        vai onko lahden gay-liivipojut antaneet velaksi vähän pimeää kahisevaa ja sillä sitten ostit.

        kyllä nää kermisliiton pikkupojat on kovia kehuskelemaan kunnes joku lyö niille tulpan suuhun

        M3?

        miksei uudempi v_tun p_skahousu?


    • lahdestakajahtaa

      E90 M3 riittää erittäin hyvin, Kouvolassa ei kellään ole läheskään vastaavaa peliä vaan tonnin amisritsoja isolla pakoputkella ja 15" aluvanteilla. käteisellä ostettu kuten kaverilla cheekilläkin autot on :)

      me ollaan lahden kingit

      T: E90 M3 LAHTI

    • pohojammaalta kajaht

      eikö pissahuuli tiedä että tosimies ei rahalla leveile?

      muuta maalle niin kasvat sinäkin mieheksi ja unohda ne typerät pikkuh_uorat. Täällä muaseuvulla ne pannaan väkisten paksuksi ja laitetahan pikkuhousulat seinälle koristeeksi hirivensaravien vierehen, notta perkeles!

      saa siinä tiukka p_llu kunnon kyrypää sisälleen.

      laharessakkii kavut täynnä k_usta ja kalajoo.

      tulehaa maistammaa oikeeta kilijua tänne mualle ni tiärrät mite perese lauloo!

      • bling bing!

        " käteisellä ostettu kuten kaverilla cheekilläkin autot on :)"


        ai ai poeka...kallihiksi tulee siulle v_tun perässä juoksut nyt... isälles ainaskii!
        tämä tziik on mallipoju vielä.

        otahaa sie perekeles pokasaha kätehen ja verä valation mehtästä pari kunnon koevua palajain käsin ja lämmitä sauna ja korkkaa kossu, kiukaalle makkarata vähäsen, ni jo on kumma jos ei akkoja houkuta tulla hautommaa siihe vieree peresettänsä ko on tunnelmavalaistuskin vieläpä.

        mitää tummia aurinkolaaseja taravitta notta sa_atana riittää ko on komia ukko ja komia sauna ja löylyä piisoo!

        ne on nykyakat nii palajon vaativii vaik hyvvee p_llua on aena saanu muaseuvulla, siellä ne ei kattele keskennään minkää helevetin autojen perrään.

        kaivahat lapiolla iliman paetoo isot kasat paskoo ja näytät voemanpahkuran, pieraset lujjoo ni kyllä irtovaa !

        nykyää on kaikemaaliman ökyhommelia ja tatuointia.. minä semmosta menoa ymmärä, hullua meininkiä ko ei ennää ymmärretä hyvän päälle mittää!


      • ota mallia vuan
        bling bing! kirjoitti:

        " käteisellä ostettu kuten kaverilla cheekilläkin autot on :)"


        ai ai poeka...kallihiksi tulee siulle v_tun perässä juoksut nyt... isälles ainaskii!
        tämä tziik on mallipoju vielä.

        otahaa sie perekeles pokasaha kätehen ja verä valation mehtästä pari kunnon koevua palajain käsin ja lämmitä sauna ja korkkaa kossu, kiukaalle makkarata vähäsen, ni jo on kumma jos ei akkoja houkuta tulla hautommaa siihe vieree peresettänsä ko on tunnelmavalaistuskin vieläpä.

        mitää tummia aurinkolaaseja taravitta notta sa_atana riittää ko on komia ukko ja komia sauna ja löylyä piisoo!

        ne on nykyakat nii palajon vaativii vaik hyvvee p_llua on aena saanu muaseuvulla, siellä ne ei kattele keskennään minkää helevetin autojen perrään.

        kaivahat lapiolla iliman paetoo isot kasat paskoo ja näytät voemanpahkuran, pieraset lujjoo ni kyllä irtovaa !

        nykyää on kaikemaaliman ökyhommelia ja tatuointia.. minä semmosta menoa ymmärä, hullua meininkiä ko ei ennää ymmärretä hyvän päälle mittää!

        "E90 M3 riittää erittäin hyvin, Kouvolassa ei kellään ole läheskään vastaavaa peliä vaan tonnin amisritsoja isolla pakoputkella ja 15" aluvanteilla. käteisellä ostettu kuten kaverilla cheekilläkin autot on :)"


        Joo nää on pikkupoikien juttuja nauruhymiöineen....

        viisas pittää piänempää suuta ja raha ei onneva tuo.......

        tulloo viälä maalaisäijä ja nusasoo h_uoraas ja vie pappatunturilla poies..


    • kuusaanpuusaas

      mitä hemmettiä täällä taas uhotaan? bemarit ovat hienoja autoja eikä se niiden vika ole jos kuskit ovat mitä ovat

      t. BMW 318i vm 2001 kuusankoski

    • herrahuu.

      pikkukakaroiden villitys PEMALI !

      mitä v_tun eroa niissä on muihin autoihin? Ei mitään.
      Pellet vaan kuvittelee siellä ratin takana että kun mulla on PEMALI niin se on COOL.

      v_ttu mitä apinoita.... ja tottakai.... edellinen laittaa automerkkinsä puumerkkinä perään, ei h_lvetti miten lapsellista.

      Pitäiskö nyt äkkiä mennä ostamaan PEMALI!!!! Sitte mullaki on PEMALI!

      T; Bing Bong 112

      • Aja mopolla

        taatanan taatana
        taas siellä joku persaukinen huutelee.
        ei oo mopoo ai oo autoo ja

        HALUIAIS BMW VAIKKA IHAN 316 SEKIN RIITÄIS ALKUUUUUUN

        Mut en saa ku ei ooooooo , MASSIIII.


    • Kova Jätkä.

      en halua pemalia ja auto löytyy, ilmankaan en tulis toimeen.

      massista ei niin väliä, on mitä on. eikä oo tarve huudella siitä muillekaan.

    • jaanasta56

      hähhähää.... Kouvolassa on farkkubemari jossa on oranssiateippiä ja kyljessä teksti MONKY BUSINESS. onko kuski joku jonne vai??

    • teinipili se on

      joku pikkupoika todennäköisesti

      • Käteismies.

        pikku apinat luulee että pitää olla PEMALI koska muillakin on.


        pikku apinat luulee myös että kun on PEMALI niin on varaa.

        oikeasti pikku apinoilla ei ole varaa mitään, vaan varakkuus riippuu äitin ja isipapan pussi paksuudesta ja myöhemmin jos jaksaa paljon duunia tehdä niin pankki lahjoittaa talon ilmaiseksi käyttöön osamaksuperiaatteella.

        yleensä se autokin on pankin....


    • kuusaanmaddi

      Valkealassa on vissiin paljon Bemarikuskeja? Joka toinen ketju käsittelee jotain ihmeen Valkealan Bemarikuskia.....

    • kumiii tonttiiiiii

      yhtä surkuhupaisa tämä nopsajalka kuten sinäkin joka ajelet sillä leikkikalullasi.
      naurettavia pellejä. otan osaa.

      • Kuin myös!

        Milläs sinä leikit?
        Naurettava pelle olet myös. Siinä ei ole mitään epäselvää.
        Mutta voiko itsekkin ottaa osaa? Jos on noinkin pelle?


    • viisas.

      kyllä tässä nyt pellet on siellä päässä.
      menepä peilin eteen niin naurat itsekin itsellesi.
      muista irvistää ja pyöritellä silmiä samalla.

      • kiitä minua.

        Suosittelen myös että harkitset sirkuspellen uravalintaa.
        Eikö olekin hienoa että löydät tämän palstan kautta itsesi ja saat siitä jopa ehkä ammatinkin? tapu tapu!


    • auditurbo1.8

      Siellä on taas Valkealassa pojat vetäneet menemään perä rinnalla heti kun vähän lunta tuli maahan. No eihän ne 120hv mopot muuten asvaltilla sudikaan :D

    • tojohomppeli

      Mulla on tojota ja olen homppeli. Nähdään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe