Olen jo yli kolmikymppinen, ja minulla on vakituinen työpaikka. Olen kuitenkin alkoholisti ja kannabiksen käyttäjä, ja nyt keskiviikkona imppasin ystäväni kehotuksesta butaania. Minua alkoi välittömästi huimata ja hihityttää. Näin räiskähdyksen, ja minulle esitettiin yli sata nimeä. Tiesin kohdanneeni esi-isäni ja jumalat. Silloin näin SEN, hymyilevän kurpitsan. Taivas aukeni ja naureskelin suunnattomassa hyvän olon tilassa jonkin aikaa samalla, kun matkasin porttien läpi kohti joitain saaria. Katsoin ruumistani sen ulkopuolelta, ja kun viimein olin palannut siihen, kärsin sanoinkuvaamattoman tyhmästä olosta ja pahoinvoinnista. Tunnen oloni yhä hieman pöhnäiseksi, mutta en usko saaneeni pysyviä vahinkoja aikahan. En aio jatkaa imppaamista, mutta tulipahan sekin kokeiltua.
Imppasin
4
149
Vastaukset
- subutsuoneen
Joo varmaan jostain butaanista tollasia oloja saa. No joo en tiedä, kun en muuta käytä, kuin subua.
- newport=pahan alku
Kyllä saa voin sen kyllä vakuuttaa. Itse vedin sitä aikoinaan liikaakin. Tuntuu pää kylää tyhmemmältä (tuskin viisas vetäisikään tuollaista myrkkyä). Keskittyminen tuottaa välillä hankaluukisa ja puheeni on muuttunut hieman pätkiväksi. Butaanin aikaan saama päihtymystila johtuu sittä että se syrjäyttää hapen verenkierrossa, eli aivot eivät saa happea.
- sadfeee
Pahimmat sekoiluthan noista butaaneista ja bensasta saa. Ihmiset näkevät esim. demoneita ja sen sellaista. Ei semmoisia oloja millään LSD:llä saa. Huolestuttavintahan siinä on se että juuri lapset käyttävät noita kovia liuottimia kun heillä ei ole kontakteja oikeisiin huumeisiin. Joku voi pilata imppaamalla aivonsa, toki tiedän sitä lapsena harrastaneita ihmisiä joilla menee aikuisena todella hyvin.
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tyypit otta hei iha tosissaa:DDDDDDD ei saatana mä hajosin ku luin tota !! :D:D:DD:D:D voi vittu eihä tota voi ottaa tosissaa:D
FAIL ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436