Silloin ennen internettiä tanssilavoilla oli hauskaa, ihmissuhteita solmittiin, odotukset olivat korkealla ja onnellisia hetkiä vietettiin.
Mihin on kadonnut toistemme huomioiminen, seurustelutaidot, hymy ja tärkein rakkaustaidot? Ne ymmärtääkseni ovat tärkeitä asioita onnellisuuteen.
Onko media tehnyt meistä miehistä pahantahtoisia narsisteja joita vastaan nainen puolustautuu ennen miehen ensimmäistä lausetta tulleensa vain tanssimaan ja kertoo osaavansa yksin kotiin.
Jokainen nainen joka pitää lähestyvää miestä ongelmana tekee seksistä kauppatavaraa torjumalla heti kättelyssä ettei ilta vaan lipsahtaisi onnelliseksi.
Suomalaisesta naisista hyvin harva osaa antaa huomiota miehelle mutta sen sijaan hänen ehtonsa ovat kohtuuttomat ja jopa utopistiset miestä kohtaan.
Myönnän miehenä että huonosti käyttäytyviä miehiä on olemassa mutta mistä he oppivat jos he eivät saa kokemusta kanssakäymisestä. Naisella on helppo odottaa valmista ja sitä oikeaa mutta onko siinä kaikki mitä nainen osaa?
Tietenkin aloitukseni ei ole vaatimus mihinkään vaan toive antaa huomiota myös miehelle ja sitä kautta meidän kaikkien seurustelutaidot paranee.
Kylmäkiskoista on tanssin jälkeen palata vartoimaan omaa paikkaansa tyrkkynurkan puolustusrintamaan, elämässä pitää olla kaikkea sopivasti.
Siis parin kappaleen ajan voisitte viettää kahvilan puolella seurustellen.
"Kilpatanssijat" pilanneet romantiikan
148
1526
Vastaukset
- Hieno Ahlgren
Tällaisia meistä on tullut tasa-arvoisia.
Myös me voimme kitata kaljaa kapakassa pikkutunneille asti ja viestiä kotiin "menee muru vielä jonkin aikaa,älä turhaan odota.
Mekin vietämme hurjia tyttöjen viikonloppu reissuja olemmehan tasa-arvoisia.
Myös mekin olemme oppineet toimimaan tunteettomasti sillä tehän olette opettaneet ja me olemme olleet hyviä oppilaita.
Tällaisia te olette meistä tehneet.
Emme me jaksa odottaa enää kotona ruuan kanssa koska te aina unohduitte johonkin.
Ja nyt meitä ihmiskuoria ajelehtii kaikkialla.
Voi noita aikoja...- Yhdessä hauskempaa
Kiitoksia aktiivisesta keskustelusta. Keskustelu ikävä kyllä näkyi kulkeutuneen 40 luvun vaihteen suomi- neuvostoliitto kaksin taisteluksi.
Ei asiallista lämminhenkistä keskustelua oikein syntynyt vaan puolin ja toisin toisesta etsimällä etsittiin ikäviä piirteitä.
Mitähän mielessä yleisen mielipiteen lukijoilla lie ollut kun peukutus oli kääntynyt alaspäin?
Ajatukseni oli herättää keskustelua siitä että voisimme suhtautua lämpimämmin toisiimme vaikka ihminen ei herättäisikään mitään viettiämme toista kohtaan.
Pitäkäämme jokainen osaltamme yleinen ilmapiiri ystävällisenä ja kohteliaana, sieltä se eroottisuustkin pikkuhiljaa kurkistaa. - roippotehdas
Yhdessä hauskempaa kirjoitti:
Kiitoksia aktiivisesta keskustelusta. Keskustelu ikävä kyllä näkyi kulkeutuneen 40 luvun vaihteen suomi- neuvostoliitto kaksin taisteluksi.
Ei asiallista lämminhenkistä keskustelua oikein syntynyt vaan puolin ja toisin toisesta etsimällä etsittiin ikäviä piirteitä.
Mitähän mielessä yleisen mielipiteen lukijoilla lie ollut kun peukutus oli kääntynyt alaspäin?
Ajatukseni oli herättää keskustelua siitä että voisimme suhtautua lämpimämmin toisiimme vaikka ihminen ei herättäisikään mitään viettiämme toista kohtaan.
Pitäkäämme jokainen osaltamme yleinen ilmapiiri ystävällisenä ja kohteliaana, sieltä se eroottisuustkin pikkuhiljaa kurkistaa.Ai että lämminhenkistä keskustelua etsit?
Miksi siis aloitit haukkumalla kaikkia muita?
"ennen oli mukavaa"
"kadonnut toisten huomioiminen"
"miehet pahantahtoisia narsisteja"
"naiset pitävät miehiä ongelmana"
"naisilla on utopistisia tavoitteita"
Metsä vastaa kuten siihen huutaa. - Kolahtiomannilkkaan
roippotehdas kirjoitti:
Ai että lämminhenkistä keskustelua etsit?
Miksi siis aloitit haukkumalla kaikkia muita?
"ennen oli mukavaa"
"kadonnut toisten huomioiminen"
"miehet pahantahtoisia narsisteja"
"naiset pitävät miehiä ongelmana"
"naisilla on utopistisia tavoitteita"
Metsä vastaa kuten siihen huutaa.Olipas valikoivasti poimittu verbit ja adjektiivit. Jokainen taaplaa tyylilään.
Mitenkähän neitillä miesasiat menee kun noilla eväillä rakentaa keskustelua?
Enemmän seksiä vähemmän riitaa ja tanssia siihen väliin
- Risto jk
"Myös me voimme kitata kaljaa kapakassa pikkutunneille asti ja viestiä kotiin "menee muru vielä jonkin aikaa,älä turhaan odota."
Ainoa huomautus että ainakin kaljakori on meikäläisellä kestänyt varmasti viimeiset kymmenen vuotta. Ja jos on poikien viikonloppua vietetty, niin ainakin ilotalossa on poikettu. Joten jos jotakin on laiminlyöty, niin vastaavasti jotakin toista on sitten vastapainoksi huomioitu. Sitäkään en muuten tiedä, voittiko Suomi maailmanmestaruuden vai onko se edes ratkennut? Joten ei tässä mitään juoppoja tai homoja olla vaikka puutteessa eletäänkin. Muista en kyllä mene takuuseen. - Liirum laarum
Olisiko nyt käynyt niin että aika kultaa muistot.
- hgjghjhghjgj
Tai olisiko niin, että kaksikymppisiä naisia oli helpompi iskeä kaksikymppisenä kuin kuusikymppisenä?
- Pii on 3.0
"..Kuin kuusikymppisenä .. "-
Kyllä se sujuu ihan samoin kuin kaksikymppisenäkin , niin kaksi- kuin kuusikymmppisetkin naiset karkaavat karkuun ovista ja ikkunoista, kun meikätanssija ilmestyy lattialle uusissa tanssikengissään . - Munakas
"Silloin ennen internettiä tanssilavoilla oli hauskaa, ihmissuhteita solmittiin, odotukset olivat korkealla ja onnellisia hetkiä vietettiin."
Vanhoina hyvinä aikoina tanssipaikan lattialla oli oksennusta ja nurkan takana tapeltiin.
Päivittäin joku mies luo säikeen, jossa nainen nähdään pahimpana vastustajana, mitä tanssimies voi kohdata. Tässä aloituksessa asia tulee hyvin rivien välistä esiin.- Ylermi L.
Mun mammani sanoi niin.
- Kaik arvokkaita
Jotkut eivät osaa nähdä aidasta kuin sen lahonneen seipään, onko koko aitaa vaikea katsoa vaikka vähän kauempaa?
Narsistista on etsiä muista ikäviä puolia. En ymmärrä edes ajatusta siitä että joku olisi jonkun vastustaja.
Jos joku mies kohtelee naista pahana vastustajana niin voi kysyä mistä moisen käytöksen olisi oppinut ja kenties minkä seurauksena?
Nainen etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota miehelle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö.
Nainenhan on luonnostaan sellainen olento että hän odottaa miehen aloitetta joka on helppo halutessaan torjua liukenemalla tilanteesta pois joka on aikamoinen loukkaus miestä kohtaan. Pelkääkö nainen siksi joutuvansa samaan tilanteeseen jos itse tekee aloitteen? >>>Seinäruusu
Naiset valittavat sitä kun joku mies yritti iskeä, tulee aika jolloin hän toivoo sitä. - Kaik esimerkkejä
Kaik arvokkaita kirjoitti:
Jotkut eivät osaa nähdä aidasta kuin sen lahonneen seipään, onko koko aitaa vaikea katsoa vaikka vähän kauempaa?
Narsistista on etsiä muista ikäviä puolia. En ymmärrä edes ajatusta siitä että joku olisi jonkun vastustaja.
Jos joku mies kohtelee naista pahana vastustajana niin voi kysyä mistä moisen käytöksen olisi oppinut ja kenties minkä seurauksena?
Nainen etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota miehelle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö.
Nainenhan on luonnostaan sellainen olento että hän odottaa miehen aloitetta joka on helppo halutessaan torjua liukenemalla tilanteesta pois joka on aikamoinen loukkaus miestä kohtaan. Pelkääkö nainen siksi joutuvansa samaan tilanteeseen jos itse tekee aloitteen? >>>Seinäruusu
Naiset valittavat sitä kun joku mies yritti iskeä, tulee aika jolloin hän toivoo sitä."Nainen etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota miehelle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö."
Tämä toimii yhtälailla toisin päin: mies etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota naiselle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö.
Miksi esimerkkisi syyllistävät vain naisia. Oletko itse ns. heikompi yksilö.
Itse olen mies. - Nauttikaa ihmiset
Kaik esimerkkejä kirjoitti:
"Nainen etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota miehelle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö."
Tämä toimii yhtälailla toisin päin: mies etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota naiselle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö.
Miksi esimerkkisi syyllistävät vain naisia. Oletko itse ns. heikompi yksilö.
Itse olen mies.Eiköhän se meillä jokaisella ole osaltaan vastuu millaista esimerkkiä annamme omalla käytöksellämme.
Sinä mies joka etsit syyllistä jostakin toisesta et kuulosta mieheltä tai et osaa nähdä asiaa kehityksen suuntana miten ihmisten olisi hyvä ajatella asioita toisestakin näkökulmasta. Naisten luonteenpiirteisiin kuuluu juuri hyökkääminen kirjoittajaa vastaa vaikka puhutaan ihan yleisellä tasolla, jos vaikka joku oppisi uusia hyviä tapoja. Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Ei tässä keskustelussa ole tarkoitus kenenkään kunniaa loukata vaan toivottavaa olisi hetkinen pysähtyä ja miettiä itse kukin olisiko meidän käytöksessämme parannettavaa ihan näin yhteiskunnallisesta näkökulmasta. - aikido
Nauttikaa ihmiset kirjoitti:
Eiköhän se meillä jokaisella ole osaltaan vastuu millaista esimerkkiä annamme omalla käytöksellämme.
Sinä mies joka etsit syyllistä jostakin toisesta et kuulosta mieheltä tai et osaa nähdä asiaa kehityksen suuntana miten ihmisten olisi hyvä ajatella asioita toisestakin näkökulmasta. Naisten luonteenpiirteisiin kuuluu juuri hyökkääminen kirjoittajaa vastaa vaikka puhutaan ihan yleisellä tasolla, jos vaikka joku oppisi uusia hyviä tapoja. Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Ei tässä keskustelussa ole tarkoitus kenenkään kunniaa loukata vaan toivottavaa olisi hetkinen pysähtyä ja miettiä itse kukin olisiko meidän käytöksessämme parannettavaa ihan näin yhteiskunnallisesta näkökulmasta."Naisten luonteenpiirteisiin kuuluu juuri hyökkääminen kirjoittajaa vastaa vaikka puhutaan ihan yleisellä tasolla"
Puuttumatta tuon lauseen totuusarvoon, kohtuuttomaan yleistykseen, tai siihen onko hyökkääminen kirjoittajia vastaan luonteenpiirre, haluaisin vain huomauttaa, että tällä palstalla kirjoittajia vastaan ovat hyökänneet enimmäkseen miehet. - Fraaseja takaisin
Nauttikaa ihmiset kirjoitti:
Eiköhän se meillä jokaisella ole osaltaan vastuu millaista esimerkkiä annamme omalla käytöksellämme.
Sinä mies joka etsit syyllistä jostakin toisesta et kuulosta mieheltä tai et osaa nähdä asiaa kehityksen suuntana miten ihmisten olisi hyvä ajatella asioita toisestakin näkökulmasta. Naisten luonteenpiirteisiin kuuluu juuri hyökkääminen kirjoittajaa vastaa vaikka puhutaan ihan yleisellä tasolla, jos vaikka joku oppisi uusia hyviä tapoja. Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Ei tässä keskustelussa ole tarkoitus kenenkään kunniaa loukata vaan toivottavaa olisi hetkinen pysähtyä ja miettiä itse kukin olisiko meidän käytöksessämme parannettavaa ihan näin yhteiskunnallisesta näkökulmasta.En mää täsä syyllisii kaipa yhtikäs. Konekivääri ja Lahtist mää kaipasi
Jo säikeen alussa alat rollimaan naisia. - Dot
Kaik arvokkaita kirjoitti:
Jotkut eivät osaa nähdä aidasta kuin sen lahonneen seipään, onko koko aitaa vaikea katsoa vaikka vähän kauempaa?
Narsistista on etsiä muista ikäviä puolia. En ymmärrä edes ajatusta siitä että joku olisi jonkun vastustaja.
Jos joku mies kohtelee naista pahana vastustajana niin voi kysyä mistä moisen käytöksen olisi oppinut ja kenties minkä seurauksena?
Nainen etenkin nuoruudessaan ei ole osannut antaa huomiota miehelle edes kohteliaisuudesta niin eikö ole luonnollista että sellaisen käytöksen voisi omaksua joku hieman heikompi yksilö.
Nainenhan on luonnostaan sellainen olento että hän odottaa miehen aloitetta joka on helppo halutessaan torjua liukenemalla tilanteesta pois joka on aikamoinen loukkaus miestä kohtaan. Pelkääkö nainen siksi joutuvansa samaan tilanteeseen jos itse tekee aloitteen? >>>Seinäruusu
Naiset valittavat sitä kun joku mies yritti iskeä, tulee aika jolloin hän toivoo sitä."Jos joku mies kohtelee naista pahana vastustajana niin voi kysyä mistä moisen käytöksen olisi oppinut ja kenties minkä seurauksena?"
En tiedä, mutta olen tuntenut miehen, jolla oli niin voimakas kilpailuvietti, että hän näytti kokevan vaimonsa vastustajana ja kilpaili jatkuvasti tämän kanssa (vaikka vaimo oli vaatimaton ja kiltti, eikä lainkaan kilpailuhenkinen). Ainakin ulkopuolisesta oli selvää, että miehellä oli niin huono itsetunto, että hän painoi alas kaikkia muita näyttääkseen omissa silmissään paremmalta. Tiedä sitten onnistuiko. Ainakaan tilanne ei yhtään parantunut vuosien varrella. - reilaaja
Nauttikaa ihmiset kirjoitti:
Eiköhän se meillä jokaisella ole osaltaan vastuu millaista esimerkkiä annamme omalla käytöksellämme.
Sinä mies joka etsit syyllistä jostakin toisesta et kuulosta mieheltä tai et osaa nähdä asiaa kehityksen suuntana miten ihmisten olisi hyvä ajatella asioita toisestakin näkökulmasta. Naisten luonteenpiirteisiin kuuluu juuri hyökkääminen kirjoittajaa vastaa vaikka puhutaan ihan yleisellä tasolla, jos vaikka joku oppisi uusia hyviä tapoja. Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Ei tässä keskustelussa ole tarkoitus kenenkään kunniaa loukata vaan toivottavaa olisi hetkinen pysähtyä ja miettiä itse kukin olisiko meidän käytöksessämme parannettavaa ihan näin yhteiskunnallisesta näkökulmasta.Suomalainen perusluonnehan on "älä kuule tule mun hiekkalaatikolle leikkimään".Tai mä en leiki enää sun kanssa".
Vähän kun maailmalla kiertää löytyy aivan erilaisia ihmisiä ja kateus puuttuu. - That´s it
Vanhoina hyvinä aikoina kun sai tytöltä tanssipaikalla pinon takana tuppihameen
kelattua ylös ja sieltä paljastui sukat ja sukkanauhat niin tunnelma oli aidosti
korkealla ja päässä kohisi pontikka sekä himot. - En lappalainen
aikido kirjoitti:
"Naisten luonteenpiirteisiin kuuluu juuri hyökkääminen kirjoittajaa vastaa vaikka puhutaan ihan yleisellä tasolla"
Puuttumatta tuon lauseen totuusarvoon, kohtuuttomaan yleistykseen, tai siihen onko hyökkääminen kirjoittajia vastaan luonteenpiirre, haluaisin vain huomauttaa, että tällä palstalla kirjoittajia vastaan ovat hyökänneet enimmäkseen miehet.Mielenkiintoista kuinka meidän miesten sananvapautta tulkitaan hyökkäykseksi. Tämä neiti voisi ottaa kantaa itse aloitukseen ja miettiä oletko itse omasta mielestäsi niin miellyttävä että sinua kohtaa miehet käyttävät kaikki ylimääräiset energiat hyökätäkseen sinun ajatuksiasi kohtaan, ei täällä kukaan sinua kohtaan hyökkää ja voit olla lukematta palstaa jos herne menee nekkuun etelän naisella lappalaisen ajatuksista.
Naisen oma käytös vaikuttaa hänen omaan onnellisuuteen.
Lapissa sanotaan; Ujosteleeko tyttö, käydhään naimhassa enshin niin sen jälkheen ei enää ujostuta ollhenkaan. - Myrsky vesilasissa
Dot kirjoitti:
"Jos joku mies kohtelee naista pahana vastustajana niin voi kysyä mistä moisen käytöksen olisi oppinut ja kenties minkä seurauksena?"
En tiedä, mutta olen tuntenut miehen, jolla oli niin voimakas kilpailuvietti, että hän näytti kokevan vaimonsa vastustajana ja kilpaili jatkuvasti tämän kanssa (vaikka vaimo oli vaatimaton ja kiltti, eikä lainkaan kilpailuhenkinen). Ainakin ulkopuolisesta oli selvää, että miehellä oli niin huono itsetunto, että hän painoi alas kaikkia muita näyttääkseen omissa silmissään paremmalta. Tiedä sitten onnistuiko. Ainakaan tilanne ei yhtään parantunut vuosien varrella.Ulkopuolisena tiedät varmasti toisen elämästä paremmin kuin omastasi.
Eiköhän se ole naisen oma asia jos sietää narsistia, millainen se naisen itsetunto on silloin?
Jos joku on kilpailuhenkinen niin miten se liittyy keskustelun aloitukseen? Oliskohan se taas niin että kaikessa jossa hitusenkaan verran puhutaan naisten ikävistä käytöstavoista niin sellaiseen hyökkäys on paras puolustus? Ihan kuin naisesta pitäisi puhua vain hyvää ja rakkauden sanoja, muu on kiellettyä. - aikido
En lappalainen kirjoitti:
Mielenkiintoista kuinka meidän miesten sananvapautta tulkitaan hyökkäykseksi. Tämä neiti voisi ottaa kantaa itse aloitukseen ja miettiä oletko itse omasta mielestäsi niin miellyttävä että sinua kohtaa miehet käyttävät kaikki ylimääräiset energiat hyökätäkseen sinun ajatuksiasi kohtaan, ei täällä kukaan sinua kohtaan hyökkää ja voit olla lukematta palstaa jos herne menee nekkuun etelän naisella lappalaisen ajatuksista.
Naisen oma käytös vaikuttaa hänen omaan onnellisuuteen.
Lapissa sanotaan; Ujosteleeko tyttö, käydhään naimhassa enshin niin sen jälkheen ei enää ujostuta ollhenkaan.Hyvä En lappalainen,
Viittasin mm. trolleihin, joiden kohteena on nimimerkki Robinson Crusoe. - Köysi kaulassa
aikido kirjoitti:
Hyvä En lappalainen,
Viittasin mm. trolleihin, joiden kohteena on nimimerkki Robinson Crusoe.Viemäri haisee edelleenkin...
- Lääkityskö kohillaan
aikido kirjoitti:
Hyvä En lappalainen,
Viittasin mm. trolleihin, joiden kohteena on nimimerkki Robinson Crusoe.aikido....muistitko ottaa lääkkees?
- voi kuvitella
Hei onks tää nyt se lavojen ainut kunnollinen mies????
Romantikkokin vielä.
Me vaan katsos tanssitaan ei haeta seuraa.
Ei meillä ole aikaa kahvitella tansseissa.- Oma napa lähinnä
Sen oman veden lipittäjistä näkee etteivät hae seuraa, saunapyyhe vyötäröllä veren maku suussa painavat kuin Myllylä aikoinaan sauvojen kanssa suossa. Tämä näkyy olevan in seurapiiriveivaajien valloittamilla tanssilaitumilla joten en minäkään näe siinä mitään joka voisi antaa elämäniloa muille. Repikööt verenmakuisen hikensä lähimetsissä.
Huomaavatko edes itse mitä he tekevät veivatessaan kyynärpäillä perinteisestä tanssista nauttiville? Ja miksi tanssikansa vuosi vuodelta vanhenee? Miksi uudet ihmiset eivät rohkene tulla lavoille? - Menoa nuorille
Oma napa lähinnä kirjoitti:
Sen oman veden lipittäjistä näkee etteivät hae seuraa, saunapyyhe vyötäröllä veren maku suussa painavat kuin Myllylä aikoinaan sauvojen kanssa suossa. Tämä näkyy olevan in seurapiiriveivaajien valloittamilla tanssilaitumilla joten en minäkään näe siinä mitään joka voisi antaa elämäniloa muille. Repikööt verenmakuisen hikensä lähimetsissä.
Huomaavatko edes itse mitä he tekevät veivatessaan kyynärpäillä perinteisestä tanssista nauttiville? Ja miksi tanssikansa vuosi vuodelta vanhenee? Miksi uudet ihmiset eivät rohkene tulla lavoille?Tilanne tuntui lopun enteiltä, kun iäkkäämmät tanssijat alkoivat tanssimaan päivätansseissa. Olihan iäkkäämmät tanssijat olleet yksi tanssilavojen suurimmista asiakasryhmistä. Jonkin verran tanssijoiden määrä useillakin lavoilla väheni. Nyt nuoret uudet tanssijat ovat monilla lavoilla lisääntyneet ja näyttää siltä että nuoria on tullut lavoille enemmän kuin iäkkäitä tanssijoita on poistunut päivätansseihin. Mutta myöskään päivätanssit eivät ole muodostuneet ainoastaan eläkeläisten tansseiksi, vaan niissä käy tanssimassa myös nuorempiakin tanssijoita kuten keski-ikäisiä, mutta myös nuoriakin aikuisia.
Uusia nuoria tanssijoita ei ykstotinen perinteinen veivaaminen kiinnosta, vaan musiikin täytyy olla monipuolista ja myös kädenalitanssimiseen sopivaa, että myös nuoret ovat kiinnostuneita tulevaisuudessakin lavatanssista ja korvaavat suuret ikäluokat lavatansseissa, kun suuret ikäluokat siirtyvät päivätansseihin ja eläkeläisten iltatansseihin. - Devin pelihousut
Oma napa lähinnä kirjoitti:
Sen oman veden lipittäjistä näkee etteivät hae seuraa, saunapyyhe vyötäröllä veren maku suussa painavat kuin Myllylä aikoinaan sauvojen kanssa suossa. Tämä näkyy olevan in seurapiiriveivaajien valloittamilla tanssilaitumilla joten en minäkään näe siinä mitään joka voisi antaa elämäniloa muille. Repikööt verenmakuisen hikensä lähimetsissä.
Huomaavatko edes itse mitä he tekevät veivatessaan kyynärpäillä perinteisestä tanssista nauttiville? Ja miksi tanssikansa vuosi vuodelta vanhenee? Miksi uudet ihmiset eivät rohkene tulla lavoille?Murteesta päätellen olet Pohjanmaalta veren maku suussa juomapaikalla.
- Se ei käy
Tarkoitatko, että naisten pitäisi istua kahvilassa sinun kanssasi, vai kaikkien miesten kanssa, jotka sitä haluavat? Entä jos jollain näistä miehistä olisi jotain romanttisia odotuksia? Miltä se tuntuisi, kun nainen istuskelisikin seuraavana, tai jopa samana iltana jonkun muun miehen kanssa, joka myös haluaisi istuskella? Minusta on reilumpaa olla luomatta turhia odotuksia.
En usko, että naiset pitäisivät jokaista lähestyvää miestä ongelmana. Kaikkien kanssa vain ei voi olla, ellei halua yhteisön vihoja niskaansa. Vai haluaisitko itse tyttöystävän, joka tekisi joka ilta eri miehen "onnelliseksi"?- ei enää puutu mitään
Kaikkien kanssa vain ei voi olla, ellei halua yhteisön vihoja niskaansa.>>>> Ei yhteisön tarvitse tietää kenen kanssa aikaasi vietät ja missä. Naisilla on ikävä tapa kertoa kokemuksiaan parhaimmalle kaverilleen. Kun kaksi tietää se on salaisuus, kun kolme tietää niin se ei enää ole salaisuus. Kellä onni on se onnen kätkeköön.
Olen ehkä erilainen siitä että nautin todella paljon siitä kun saan antaa naiselle toteuttaa unelmiaan vaikkapa toisenkin miehen kanssa. Ja vaikkapa mukana olisi yhtä aikaa toinenkin mies, silloinhan ihminen saa todella tuntea elävänsä täysillä. Juuri nämä ovat niitä asioita jotka eivät kuulu kenellekkän muille ketkä ovat olleet yhteisissä hetkissä mukana.
Kuvittele jos oikeasti saisit tuntea ihanaa pelkoa ja kosketuksen runsautta samaan aikaan. - Ernest Hemingway
ei enää puutu mitään kirjoitti:
Kaikkien kanssa vain ei voi olla, ellei halua yhteisön vihoja niskaansa.>>>> Ei yhteisön tarvitse tietää kenen kanssa aikaasi vietät ja missä. Naisilla on ikävä tapa kertoa kokemuksiaan parhaimmalle kaverilleen. Kun kaksi tietää se on salaisuus, kun kolme tietää niin se ei enää ole salaisuus. Kellä onni on se onnen kätkeköön.
Olen ehkä erilainen siitä että nautin todella paljon siitä kun saan antaa naiselle toteuttaa unelmiaan vaikkapa toisenkin miehen kanssa. Ja vaikkapa mukana olisi yhtä aikaa toinenkin mies, silloinhan ihminen saa todella tuntea elävänsä täysillä. Juuri nämä ovat niitä asioita jotka eivät kuulu kenellekkän muille ketkä ovat olleet yhteisissä hetkissä mukana.
Kuvittele jos oikeasti saisit tuntea ihanaa pelkoa ja kosketuksen runsautta samaan aikaan.Oletko lintu vai ankka, yleistät kaiken niin ettei lopulta millään ole mitään merkitystä.
"Naisilla on ikävä tapa kertoa kokemuksiaan parhaimmalle kaverilleen." Oletko itse nainen?
Miehillä on ikävä tapa kerskailla tosi/ei-tosi fifty-sixty kokemuksiaan netissä täysin tuntemattomille ihmisille.
"Kuvittele jos oikeasti saisit tuntea ihanaa pelkoa ja kosketuksen runsautta samaan aikaan."
Henry Miller on kuollut. - Se ei käy
ei enää puutu mitään kirjoitti:
Kaikkien kanssa vain ei voi olla, ellei halua yhteisön vihoja niskaansa.>>>> Ei yhteisön tarvitse tietää kenen kanssa aikaasi vietät ja missä. Naisilla on ikävä tapa kertoa kokemuksiaan parhaimmalle kaverilleen. Kun kaksi tietää se on salaisuus, kun kolme tietää niin se ei enää ole salaisuus. Kellä onni on se onnen kätkeköön.
Olen ehkä erilainen siitä että nautin todella paljon siitä kun saan antaa naiselle toteuttaa unelmiaan vaikkapa toisenkin miehen kanssa. Ja vaikkapa mukana olisi yhtä aikaa toinenkin mies, silloinhan ihminen saa todella tuntea elävänsä täysillä. Juuri nämä ovat niitä asioita jotka eivät kuulu kenellekkän muille ketkä ovat olleet yhteisissä hetkissä mukana.
Kuvittele jos oikeasti saisit tuntea ihanaa pelkoa ja kosketuksen runsautta samaan aikaan.No oikeastaan puhuin siitä tanssipaikan kahvilassa istuskelusta, jonka kaikki voivat nähdä. Jotkut paheksuisivat jo sitäkin.
Tuosta erilaisuudestasi; sinua siis pikemminkin kiehtoisi nainen, jonka tietäisit olleen kymmenien muiden samalla lavalla pyörivien miesten kanssa, ja mielelläsi jakaisit hänet muiden kanssa? Harmi, että myös miehet (ja varsinkin miehet) juoruilevat. - Airon mitalla
Se ei käy kirjoitti:
No oikeastaan puhuin siitä tanssipaikan kahvilassa istuskelusta, jonka kaikki voivat nähdä. Jotkut paheksuisivat jo sitäkin.
Tuosta erilaisuudestasi; sinua siis pikemminkin kiehtoisi nainen, jonka tietäisit olleen kymmenien muiden samalla lavalla pyörivien miesten kanssa, ja mielelläsi jakaisit hänet muiden kanssa? Harmi, että myös miehet (ja varsinkin miehet) juoruilevat.Kirkkovenettähän pitää useampi soutaa
- Kesäkumia
Ernest Hemingway kirjoitti:
Oletko lintu vai ankka, yleistät kaiken niin ettei lopulta millään ole mitään merkitystä.
"Naisilla on ikävä tapa kertoa kokemuksiaan parhaimmalle kaverilleen." Oletko itse nainen?
Miehillä on ikävä tapa kerskailla tosi/ei-tosi fifty-sixty kokemuksiaan netissä täysin tuntemattomille ihmisille.
"Kuvittele jos oikeasti saisit tuntea ihanaa pelkoa ja kosketuksen runsautta samaan aikaan."
Henry Miller on kuollut.Mitä väliä sillä on jos anonyyminä joku kirjoittelee netissä tuntemattomana parhaimmalle kaverillee.
Tässä näkee juuri sen mitä aloittaja kirjoitti, nainen ei halua nähdä mitään positiivista ja hyvää miehen ajatusmaailmasta.
Eräs pappi sanoi hautajaisissa: Kun on paljon sanoja on myös paljon turhuutta.
Miksi siis meteliä nostaa yleisistä asioista? Pinon taakse metsään ja hametta rullalle. Voi sen tehdä asuntovaunussa ja -autossakin. Älä kadu sitä mitä teit vaan sitä mitä jätit tekemättä.
Alkoholi on monille kirosana ja monesti se on aivan turhaan. Kyllä ikävästi käyttäytyvä on jo pohjimmiltaan hyvät käytöstavat pitänyt taustalla. Hyvässä seurassa siideri ja olut vapauttaa kummasti olemaan oma itsensä, sitäkö ne veden lipittäjät pelkää. - Kuuma kesä
Se ei käy kirjoitti:
No oikeastaan puhuin siitä tanssipaikan kahvilassa istuskelusta, jonka kaikki voivat nähdä. Jotkut paheksuisivat jo sitäkin.
Tuosta erilaisuudestasi; sinua siis pikemminkin kiehtoisi nainen, jonka tietäisit olleen kymmenien muiden samalla lavalla pyörivien miesten kanssa, ja mielelläsi jakaisit hänet muiden kanssa? Harmi, että myös miehet (ja varsinkin miehet) juoruilevat.Toteuta unelmiasi, älä välitä paheksunnsta äläkä juoruilusta. Kaunis rietas onnellinen.....lauluissa lauletaan meidän elämästä. Pikaiset piristää kummasti tanssi-iltaa.....käydään autolla pikku "drinkillä". Vaivihkaa vaikka eri aikaan lähtee niin kukaan ei osaa aavistaa mitä hyvää tapahtuu.
- Panen vain fiksuja
Kesäkumia kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos anonyyminä joku kirjoittelee netissä tuntemattomana parhaimmalle kaverillee.
Tässä näkee juuri sen mitä aloittaja kirjoitti, nainen ei halua nähdä mitään positiivista ja hyvää miehen ajatusmaailmasta.
Eräs pappi sanoi hautajaisissa: Kun on paljon sanoja on myös paljon turhuutta.
Miksi siis meteliä nostaa yleisistä asioista? Pinon taakse metsään ja hametta rullalle. Voi sen tehdä asuntovaunussa ja -autossakin. Älä kadu sitä mitä teit vaan sitä mitä jätit tekemättä.
Alkoholi on monille kirosana ja monesti se on aivan turhaan. Kyllä ikävästi käyttäytyvä on jo pohjimmiltaan hyvät käytöstavat pitänyt taustalla. Hyvässä seurassa siideri ja olut vapauttaa kummasti olemaan oma itsensä, sitäkö ne veden lipittäjät pelkää."Tässä näkee juuri sen mitä aloittaja kirjoitti, nainen ei halua nähdä mitään positiivista ja hyvää miehen ajatusmaailmasta"
Tästäkö aloittaja kirjoitti? Kyllä minä ainakin näen paljon hyvää monien miesten ajatusmaailmassa, vaikka ei tulisi mieleen kuvitella, että tuo ajatusmaailma olisi kaikilla miehillä samanlainen. Oikeudenmukaisuutta, intohimoa, huolenpitoa, rohkeutta ja rakkautta muiden hyvien asioiden ohella löytyy miehistä.
Pikaseksi metsikössä halkopinon takana ei muuten kuulosta yhtään houkuttelevalta, joten siinä asiassa "ajatusmaailmamme" kyllä ovat erilaiset. - Panen vain fiksuja
Panen vain fiksuja kirjoitti:
"Tässä näkee juuri sen mitä aloittaja kirjoitti, nainen ei halua nähdä mitään positiivista ja hyvää miehen ajatusmaailmasta"
Tästäkö aloittaja kirjoitti? Kyllä minä ainakin näen paljon hyvää monien miesten ajatusmaailmassa, vaikka ei tulisi mieleen kuvitella, että tuo ajatusmaailma olisi kaikilla miehillä samanlainen. Oikeudenmukaisuutta, intohimoa, huolenpitoa, rohkeutta ja rakkautta muiden hyvien asioiden ohella löytyy miehistä.
Pikaseksi metsikössä halkopinon takana ei muuten kuulosta yhtään houkuttelevalta, joten siinä asiassa "ajatusmaailmamme" kyllä ovat erilaiset.Korjaan, yritän panna halvalla.
Halva on halvatun hyvää, mutta vain joskus. Kuskus hyvää joskus. - Slave To Love
Kuuma kesä kirjoitti:
Toteuta unelmiasi, älä välitä paheksunnsta äläkä juoruilusta. Kaunis rietas onnellinen.....lauluissa lauletaan meidän elämästä. Pikaiset piristää kummasti tanssi-iltaa.....käydään autolla pikku "drinkillä". Vaivihkaa vaikka eri aikaan lähtee niin kukaan ei osaa aavistaa mitä hyvää tapahtuu.
Niinhän minä teenkin. ;) Vähän paremmissa puitteissa tosin. :D
- Slave To Love
Kuuma kesä kirjoitti:
Toteuta unelmiasi, älä välitä paheksunnsta äläkä juoruilusta. Kaunis rietas onnellinen.....lauluissa lauletaan meidän elämästä. Pikaiset piristää kummasti tanssi-iltaa.....käydään autolla pikku "drinkillä". Vaivihkaa vaikka eri aikaan lähtee niin kukaan ei osaa aavistaa mitä hyvää tapahtuu.
Niinhän minä teenkin. ;) Vähän paremmissa puitteissa tosin. :D
- aika on nousta
Ernest Hemingway kirjoitti:
Oletko lintu vai ankka, yleistät kaiken niin ettei lopulta millään ole mitään merkitystä.
"Naisilla on ikävä tapa kertoa kokemuksiaan parhaimmalle kaverilleen." Oletko itse nainen?
Miehillä on ikävä tapa kerskailla tosi/ei-tosi fifty-sixty kokemuksiaan netissä täysin tuntemattomille ihmisille.
"Kuvittele jos oikeasti saisit tuntea ihanaa pelkoa ja kosketuksen runsautta samaan aikaan."
Henry Miller on kuollut.Elämme naidaksemme vai naimmeko elääksemme?
Tulee aika jolloin nainen pyytää seksiä ja silloin on paras aika mennyt ohi. Kiikkustuolissa on kiva muistella vanhoja asioita kun niitä uusia ei taho millään muistaa. Haluatko olla kärttyinen valittaja vai lempeä hymyilevä mummeli?
- Sopii hyvinkin
Tavaraa on laitettava jakoon tasapuolisesti
- Panen vain fiksuja
Vai niin. Miksihän "tavaraa" jakavia naisia sitten haukutaan jakorasioiksi? Onko se kovassa puutteessa olevien kateellisten miesten keino varmistaa, etteivät muutkaan miehet saisi?
- humpparuusa
Nykyäänhän ei lavoille enää mennä kumppania etsimään niinkuin ennen vanhaan. Kaikenmaailman kurssit sun muut kouhotukset on tehnyt ihmisistä suorittajia ja lavoille mennään VAIN TANSSIMAAN päivän kuntoilukiintiö täyteen ja se on vienyt myös hauskuuden tansseista. Olen huomannut että hauskemmat hetket ja mukavampaa ja huumorintajuisempaa juttuseuraa löytyy lavan karaoke/pubin puolelta.
- Riutan järkkäri
Ainakin humalaisimmat ovat karaokepubin puolella. Sinnepä "Oliko liikaa toivott:uni saatan.
- Myös kännätään
Ennen vanhaan hyvään aikaan opeteltiin monin verroin nykyiseen verrattuna, ennen kuin uskallettiin mennä tanssimaan. Opettelu aloitettiin usein jo noin 10v ja harjoiteltiin monta vuotta. ennen kuin uskallettiin parketille. Ja vasta 15v lavoille sai mennä vanhempien luvalla tanssimaan.
Nykyisin on yleistä aloittaa lavatanssi jo muutaman kurssitunnin jälkeen. Ja aloitusikä on selvästi korkeampi kuin vanhaan hyvään aikaan.
Vanhaan hyvään aikaan lavatanssit oli parin etsimistapahtuma. Tanssiminen usein lopetettiin heti kun pari löytyi. Nykyiseen verrattuna useimmat oli tanssineet jo monta vuotta ennen 20v ikää. Nykyisin nuoret aloittaa lavatanssin saman ikäisinä, kuin ennen lopetettiin kun pari löytyi. Nykyisin myös moni on jo löytänyt parin ennen lavatanssin aloittamista ja 20v nuoretkin tule lavoille usein pariskuntina. Toisin sanoen myös nuoret tulee tanssilavoille tanssimaan - ei niinkään paria etsimään.
On totta että lavoille mennään nykyisin myös viettämään aikaa ja kännäämään karaokebaari / pubin puolelle, ja tottakai känniläiset ovat monen mielestä mukavampia ja huumorintajuisempaa juttuseuraa kun itsekin on vähän myötätuulisella fiiliksellä. Tämä mahdollisuus puuttui vanhoina hyvinä aikoina. Nyt on helppo löytää kännäyskaveri myös tanssilavoilta. Mutta edelleenkin monelle tanssilava on ensisijaiosesti tanssipaikka. Mutta siellä voi myös kännätä.
- Pysyvyys säilyy
Onko ihan oikeasti niin, että "silloin ennen" kukaan ei osannut tanssia edes foksin, humpan, valssin,tangon, polkan, jenkan perusaskeleita vaan kaikki vaan kävelivät tasatahtia eteenpäin jutellen koko ajan kumppanin kanssa?
Ihan oikeesti, kyllä silloin ennenkin toiset osasivat tanssia ja toiset eivät. Ja ne jotka eivät osanneet valittivat yhtä kovalla äänellä kuin nykyjään, että nuo ammattilaiset pilaavat tunnelman muilta.- HHNNHNN
Hidas kävely on vanha tapa tanssia hidasta foksia ja tangoa sekä muita hitaita, kuten rumba, cha cha chaa, bossanova sekä vastaavat. Osaavammat otti väliin taka-askelia ja sitäkin tietynkaavan mukaan, ja osaavammat vaihdella takaskeleen jalkaa ja otta useampiakin taka-askelia.
Taituritanssijat tanssivat sitä vaativaa vaihtoaskelta. Silloin vaihtoaskelta osattiin tanssia myös "toiselle puolelle" eli niin kuin nykyisin sanotaan "väärälle puolelle". Usein askellettiin HHNN sarjan lisäksi väliin HNN askelsarjaa mikä vaihtoi viereen menevää askelta puolelta toiselle. Myös HHHNN askelsarja vaihtoi viereen menevää askelta. Nopeita tanssittiin myös ohittaen edellä oleva jalka, varsin nykyaikaistakin askeltamista harrastettiin jo vanhaan hyvään aikaan ennen sosiaalifoksiaskeleen vakiintumista tarkasti tanssituksi askelkaavaksi.
Sosiaalifoksin askelluksen vakiintuminen vakiinnuttu askelluksen HHNN askelsarjaksi ja se vaihtari tanssitaan oikea jalka jalka vasemman jalan viereen.
Vain "hitaat" täytti lattian. Muita tanssilajeja - varsinkin miehet - osasi aika huonosti. Nykyisin tanssilattian täyttäviä tansseja kuten valssi, humppa, nopea foksi, samba, ei silloin kovin suuressa määrin tanssittu ja usein näillä tansseilla olikin runsaasti tilaa ja tyttöpareja saattoi olla enemmistö. Samoin tanssittiin jenkkaa, mutta polkka olikin harvojen osaama. Hitaan valssin taitajia ei käytännössä ollut ollenkaan ja sitä ei myöskään soitettu kuin aniharvoin.
- Kulta-aika on nyt
Ehkä jossain Suomen kolkassa jonakin vuonna olisi voinut olla niin tanssikielteinen ilmapiiri, että lapset ja aikuisetkin olisivat välttyneet kaikilta tanssivaikutteilta, eikä tanssilavallekaan olisi tultu tanssimaan?
Minullakin on sellainen kuva, että ennen opeteltiin tanssimaan jo kauan ennen lavoille menoa. Itsekin olen tanssinut häissä ja muissa sukujuhlissa lapsesta asti. Opetuksesta huolehtivat omat vanhemmat, serkut, vanhemmat sisarukset ja muut sukulaiset. Kaupungeissa lapset pantiin hyvissä ajoin ennen rippikouluikää tanssikouluun, ja he jakoivat oppinsa niille, joilla ei ollut varaa tunteihin. Naapurin poikien kanssa kokeiltiin jopa elokuvissa näkemiämme akrobatiatemppuja.
Meille tanssi oli hauskanpitoa, eikä taito, joka oli pakko oppia päästäkseen vastakkaisen sukupuolen pöksyihin. Pöksyihin pääsemisen välineenä se toimii entistä huonommin, joten jos tanssiminen ei ole lähellä sydäntä, kannattaisi ehkä oman viihtymisenkin vuoksi miettiä muita hurmaamiskeinoja. - Ymmärtävä ukko
Jaa. Jos daami haluaa oikeasti vain tanssia ja mielellään tanssisi myös mahdollisimman paljon, niin pitäisikö sitten sinun mieliksi lähteä kahville? Näitä pyytäjiä voi olla illan aikana useitakin, eikä siellä kahvilla viitsi kukaan koko ajan rampata.
- Tilannetajua peliin!
Niitä pyytäjiä on joskus tosiaan useampia ja lisäksi nainen haluaisi ehkä myös vaihtaa sanasen omien tuttaviensa kanssa. Puhumattakaan siitä, että hän saattaa olla kiinnostunut jostakin toisesta miehestä, eikä halua antaa tälle kuvaa, että hänellä olisikin jotain sutinaa jonkun toisen kanssa. Ehkä aloittajalla on huonoja kokemuksia ihmissuhteista lavoilla, koska hän itse ei ole niissä kovin taitava, eikä osaa ottaa huomioon erilaisia tilanteita ja ihmisten käytökseen vaikuttavia seikkoja?
Tuli vaan mieleen, kun aloittaja sanoi miesten kokeman torjunnan tekevän seksistä kauppatavaraa. Pikemminkin päinvastoin! Naiset jotka "antavat" miehille, (aikaa, seksiä, huomiota tms.) mutta eivät oikeastaan haluaisi, ottavat kyllä palkkansa tavalla tai toisella! Ja tuollainen käytös, jos mikä, "pilaa" romantiikan! - Oliko liikaa toivott
Tilannetajua peliin! kirjoitti:
Niitä pyytäjiä on joskus tosiaan useampia ja lisäksi nainen haluaisi ehkä myös vaihtaa sanasen omien tuttaviensa kanssa. Puhumattakaan siitä, että hän saattaa olla kiinnostunut jostakin toisesta miehestä, eikä halua antaa tälle kuvaa, että hänellä olisikin jotain sutinaa jonkun toisen kanssa. Ehkä aloittajalla on huonoja kokemuksia ihmissuhteista lavoilla, koska hän itse ei ole niissä kovin taitava, eikä osaa ottaa huomioon erilaisia tilanteita ja ihmisten käytökseen vaikuttavia seikkoja?
Tuli vaan mieleen, kun aloittaja sanoi miesten kokeman torjunnan tekevän seksistä kauppatavaraa. Pikemminkin päinvastoin! Naiset jotka "antavat" miehille, (aikaa, seksiä, huomiota tms.) mutta eivät oikeastaan haluaisi, ottavat kyllä palkkansa tavalla tai toisella! Ja tuollainen käytös, jos mikä, "pilaa" romantiikan!Tätä tarkoitan!
http://www.youtube.com/watch?v=qGpulB9gPYU - ododotrsde
Pilkun viilaaminen pois, tilanteen mukaan ja on oma itsensä. Jos kaksi tykkäis tehdä jotain ihanaa niin miksi sellaisessa pitäisi kaavoja noudattaa.
Onhan se aika kakaramaista kun jos ei tanssi niin tyrkkynurkassa nyhjöttävät illan omaa vettä lipittäen. Miten siellä mitään uutta oppii ja hauskoja juttuja kuulee? Monet osaavat mennä yksin kotiin nukkumaan joten ei sellaista tarvitse erikseen miehelle kättelyssä korostaa.
- Rakkaus ikuist
Suomalainen nainen ei juurikaan halua tai osaa taikka uskalla miellyttää miestä. Vaikka ei ole kiinnostunut miehestä voi silti osoittaa miehelläkin olevan arvoa.
Syynä on heikko itsetunto koska ei uskalla pyytää sitä mitä haluaa. Jos viikkoja pitäisi tapailla ennen pöksyihin pääsemistä ehtii mielenkinto siirtyä jo toisaalle.
Se ainainen narina yhdenillan jutuista on seurausta siitä ettei naisessa ole sitä Jotain. Ottakaa seksistä nautinto irti niin mies on myös otettu.
Ei järvi soutamalla kulu.- Soutaa ja huopaa
Joo ei kulu, mutta ei se ole kivaa, jos tulee sellainen maine, että soutajia pyörii siellä järvellä enemmänkin. Tanssinharrastajat tuntevat aika hyvin toisensa, eikä soutelu jää huomaamatta. Hyvähän se on jonkun kerran kesässä tanssivan sanoa, mutta kun pyörii samasa porukassa kerran viikossa, niin mielellään pitää maineestaan huolta.
- Laidasta laitaan
Soutaa ja huopaa kirjoitti:
Joo ei kulu, mutta ei se ole kivaa, jos tulee sellainen maine, että soutajia pyörii siellä järvellä enemmänkin. Tanssinharrastajat tuntevat aika hyvin toisensa, eikä soutelu jää huomaamatta. Hyvähän se on jonkun kerran kesässä tanssivan sanoa, mutta kun pyörii samasa porukassa kerran viikossa, niin mielellään pitää maineestaan huolta.
Soutuhan on kansallislaji...jo muinoin souveltiin....pitempääkin venettä.
Kunto nousee ja hik tulee pintaan. Maineesta nykyisin kukaan välittää..."annetaan vaan vaikka ystävän miehelle ja ollaan parhaitakin ko. pariskunnan ystäviä sen jälkeen" Moraali on huvennut.... - Robinson Crusoe
"Syynä on heikko itsetunto koska..."
Kuka on tämä kuulu suomalainen nainen, josta tarina kertoo. Tuon kirjoituksen syykin voi olla heikko itsetunto. Sekin on ihmefraasi, jolla leimataan ei-toivotulla tavalla käyttäytyvää henkilöä.
Suomalainen mies: Tee nyt niin kuin minä haluan, etkö uskalla, onko heikko itsetunto.
"Se ainainen narina yhdenillan jutuista on seurausta siitä ettei naisessa ole sitä Jotain."
Onkohan jäänyt huomaamatta, että on voinut olla niinkin, että siinä miehessä ei ole ollut sitä jotakin. - Panen vain fiksuja
Naiset oppivat jo nuorena olemaan miellyttämättä, koska siitä seuraa väistämättä ongelmia. Mitä teet, kun miespolot rakastuvat, tai alkavat pahimmassa tapauksessa vainota? On erittäin toivottavaa, että näiden yksipuolisesti ihastuneiden mielenkiinto suuntautuu toisaalle. Naisen kannattaa miellyttää vain niitä, joiden huomiota haluaa.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut? Onko mielestäsi naisten kollektiivinen velvollisuus huolehtia miesten tarpeista kehdosta hautaan? Pitäisikö minunkin huomata tarjota seksiä kaikille puutteenalaisille nuorukaisille, joita päivittäin kohtaan? Onko seksi toisen Ihmisen kanssa perusoikeus, joka on taattava kaikille, vai olisiko sitä seksistä kieltäytyminen? - aktiivitanssija
Soutaa ja huopaa kirjoitti:
Joo ei kulu, mutta ei se ole kivaa, jos tulee sellainen maine, että soutajia pyörii siellä järvellä enemmänkin. Tanssinharrastajat tuntevat aika hyvin toisensa, eikä soutelu jää huomaamatta. Hyvähän se on jonkun kerran kesässä tanssivan sanoa, mutta kun pyörii samasa porukassa kerran viikossa, niin mielellään pitää maineestaan huolta.
Itse en haluaisi,että minua naureskellaan selän takana pillunjakajaksi,kuten monia. En halua olla lavoilla joka jätkän höylättavänä ja tanssimiessten kiertopalkintona. Olkoon ne jotka haluavat ja jakakoon.Ei ole minulta pois.. Kunnolliset miehet erottuvat kyllä lavoillakin,jotka etsivät muutakin kuin Barbaran helpotusta tai sulkia hattuun
- Panen vain fiksuja
Panen vain fiksuja kirjoitti:
Naiset oppivat jo nuorena olemaan miellyttämättä, koska siitä seuraa väistämättä ongelmia. Mitä teet, kun miespolot rakastuvat, tai alkavat pahimmassa tapauksessa vainota? On erittäin toivottavaa, että näiden yksipuolisesti ihastuneiden mielenkiinto suuntautuu toisaalle. Naisen kannattaa miellyttää vain niitä, joiden huomiota haluaa.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut? Onko mielestäsi naisten kollektiivinen velvollisuus huolehtia miesten tarpeista kehdosta hautaan? Pitäisikö minunkin huomata tarjota seksiä kaikille puutteenalaisille nuorukaisille, joita päivittäin kohtaan? Onko seksi toisen Ihmisen kanssa perusoikeus, joka on taattava kaikille, vai olisiko sitä seksistä kieltäytyminen?Panen vain fiksuja - vastakohdat täydentävät toisiaan. Maailma on täynnä paradokseja. Panen vain fiksuja, mutta enimmäkseen harrastan Nyrkkikyllikkiä, joka on heikkolahjainen päistään hapero.
- Viinihapero
Panen vain fiksuja kirjoitti:
Panen vain fiksuja - vastakohdat täydentävät toisiaan. Maailma on täynnä paradokseja. Panen vain fiksuja, mutta enimmäkseen harrastan Nyrkkikyllikkiä, joka on heikkolahjainen päistään hapero.
Molemmista päistäänkö?
- Omia polkuja tallaan
Panen vain fiksuja kirjoitti:
Naiset oppivat jo nuorena olemaan miellyttämättä, koska siitä seuraa väistämättä ongelmia. Mitä teet, kun miespolot rakastuvat, tai alkavat pahimmassa tapauksessa vainota? On erittäin toivottavaa, että näiden yksipuolisesti ihastuneiden mielenkiinto suuntautuu toisaalle. Naisen kannattaa miellyttää vain niitä, joiden huomiota haluaa.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut? Onko mielestäsi naisten kollektiivinen velvollisuus huolehtia miesten tarpeista kehdosta hautaan? Pitäisikö minunkin huomata tarjota seksiä kaikille puutteenalaisille nuorukaisille, joita päivittäin kohtaan? Onko seksi toisen Ihmisen kanssa perusoikeus, joka on taattava kaikille, vai olisiko sitä seksistä kieltäytyminen?Luonnon lakihan se parittelu on. Uroot saa tapella naaraista ja naaraan ei tartte kuin peppua vähän nostaa sille joka jaksaa tehdä työtä asian eteen.
Jos valtaosa miehistä sais jo nuoresta lähtien seksiä ja läheisyyttä naiselta niin heille ei olisi pakottavaa tarvetta roikkua naisessa kiinni eikä sitä vainoamistakaan varmaan tapahtuisi niin paljon kuin joku väittää.
Vainominen on usein naisesta kiinni koska hän ei osaa tehdä miehen kanssa asiaa riittävän selväksi ettei halua miehen kanssa mitään. Paikalta poistuminen sanaa lausumatta on niitä tekoja josta miehelle ei tule riittävän selvää kuvaa viestistä ja kaiken lisäksi naiselta on todella epäkohteliasta sellainen, myös mieheltä sama. Ja vielä....yksinäisyys miehellä ajaa sellaisiin epätoivoisiin tekoihin jonka vainaomiseksi nainen tulkitsee. Joten kummassakin on vikaa jos sitä sillä voisi nimittää. Sekä naisella että miehellä olisi käytöksessään parannettavaa, tosin ei teillä täydellisillä ihmisillä.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut?>>>> Pakko ei ole kuin syntyä ja kuolla. Näkisin asian vain niin että kohdataan ihminen sellaisena kuin on ja annetaan itselle tilaisuus virittäytyä eroottisesti eikä hakata päätä seinään huutaen samalla etten halua yhden illan juttuja. Huumori on yksi tärkeimmistä kiinnostuksen heräämiseksi joten senkin suhteen tiukkapipoisuus vie mieheltä ja naiselta itseltäänkin alkavat halut pois.
Velvollisuus huolehtia>>>>>se on kummankin velvollisuus huolehtia toisen hyvinvoinnista.
Mitä häviät jos nautit spontaanista seksistä?
Miksi pitää edes ajatella seksistä kieltäytymistä? Sen kieltäytymisen voi tehdä vasta sitten jos mies ehdottaa ja sinulla on huono päivä tai ei nappaa. Ja silloinkin kieltätyminen on tehtävä erittäin hienotunteisesti koska liikumme hyvin psyykkisesti erittäin herkällä alueella ja silloin voidaan tietämättäkin aiheuttaa jollekin kohtalokkaita seuraamuksia.
Naisella ei mitään muuta tiukkaa kuin mielipide ja miehellä ei muuta jäykkää kuin asenne. - Arkipäivää
Omia polkuja tallaan kirjoitti:
Luonnon lakihan se parittelu on. Uroot saa tapella naaraista ja naaraan ei tartte kuin peppua vähän nostaa sille joka jaksaa tehdä työtä asian eteen.
Jos valtaosa miehistä sais jo nuoresta lähtien seksiä ja läheisyyttä naiselta niin heille ei olisi pakottavaa tarvetta roikkua naisessa kiinni eikä sitä vainoamistakaan varmaan tapahtuisi niin paljon kuin joku väittää.
Vainominen on usein naisesta kiinni koska hän ei osaa tehdä miehen kanssa asiaa riittävän selväksi ettei halua miehen kanssa mitään. Paikalta poistuminen sanaa lausumatta on niitä tekoja josta miehelle ei tule riittävän selvää kuvaa viestistä ja kaiken lisäksi naiselta on todella epäkohteliasta sellainen, myös mieheltä sama. Ja vielä....yksinäisyys miehellä ajaa sellaisiin epätoivoisiin tekoihin jonka vainaomiseksi nainen tulkitsee. Joten kummassakin on vikaa jos sitä sillä voisi nimittää. Sekä naisella että miehellä olisi käytöksessään parannettavaa, tosin ei teillä täydellisillä ihmisillä.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut?>>>> Pakko ei ole kuin syntyä ja kuolla. Näkisin asian vain niin että kohdataan ihminen sellaisena kuin on ja annetaan itselle tilaisuus virittäytyä eroottisesti eikä hakata päätä seinään huutaen samalla etten halua yhden illan juttuja. Huumori on yksi tärkeimmistä kiinnostuksen heräämiseksi joten senkin suhteen tiukkapipoisuus vie mieheltä ja naiselta itseltäänkin alkavat halut pois.
Velvollisuus huolehtia>>>>>se on kummankin velvollisuus huolehtia toisen hyvinvoinnista.
Mitä häviät jos nautit spontaanista seksistä?
Miksi pitää edes ajatella seksistä kieltäytymistä? Sen kieltäytymisen voi tehdä vasta sitten jos mies ehdottaa ja sinulla on huono päivä tai ei nappaa. Ja silloinkin kieltätyminen on tehtävä erittäin hienotunteisesti koska liikumme hyvin psyykkisesti erittäin herkällä alueella ja silloin voidaan tietämättäkin aiheuttaa jollekin kohtalokkaita seuraamuksia.
Naisella ei mitään muuta tiukkaa kuin mielipide ja miehellä ei muuta jäykkää kuin asenne.Seksin harrastaminen on luonnollinen asia. Kirjoittelusi on "sananhelinää". Arki on kuule aivan toista. "Kieltäytyminen tehtävä erittäin hienotunteisesti"....vissiin kirjallisesti, suullisesti...kolmena kappaleena....kommentti kaukana normaalista arkielämästä!
- Arkipäivää
Arkipäivää kirjoitti:
Seksin harrastaminen on luonnollinen asia. Kirjoittelusi on "sananhelinää". Arki on kuule aivan toista. "Kieltäytyminen tehtävä erittäin hienotunteisesti"....vissiin kirjallisesti, suullisesti...kolmena kappaleena....kommentti kaukana normaalista arkielämästä!
Ei taida olla itselläsikään aivan "puhtaat jauhot pussissa"....kun noin "asiantuntijana" kirjoittelet
- EI EI, kuuletko, EI!
Omia polkuja tallaan kirjoitti:
Luonnon lakihan se parittelu on. Uroot saa tapella naaraista ja naaraan ei tartte kuin peppua vähän nostaa sille joka jaksaa tehdä työtä asian eteen.
Jos valtaosa miehistä sais jo nuoresta lähtien seksiä ja läheisyyttä naiselta niin heille ei olisi pakottavaa tarvetta roikkua naisessa kiinni eikä sitä vainoamistakaan varmaan tapahtuisi niin paljon kuin joku väittää.
Vainominen on usein naisesta kiinni koska hän ei osaa tehdä miehen kanssa asiaa riittävän selväksi ettei halua miehen kanssa mitään. Paikalta poistuminen sanaa lausumatta on niitä tekoja josta miehelle ei tule riittävän selvää kuvaa viestistä ja kaiken lisäksi naiselta on todella epäkohteliasta sellainen, myös mieheltä sama. Ja vielä....yksinäisyys miehellä ajaa sellaisiin epätoivoisiin tekoihin jonka vainaomiseksi nainen tulkitsee. Joten kummassakin on vikaa jos sitä sillä voisi nimittää. Sekä naisella että miehellä olisi käytöksessään parannettavaa, tosin ei teillä täydellisillä ihmisillä.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut?>>>> Pakko ei ole kuin syntyä ja kuolla. Näkisin asian vain niin että kohdataan ihminen sellaisena kuin on ja annetaan itselle tilaisuus virittäytyä eroottisesti eikä hakata päätä seinään huutaen samalla etten halua yhden illan juttuja. Huumori on yksi tärkeimmistä kiinnostuksen heräämiseksi joten senkin suhteen tiukkapipoisuus vie mieheltä ja naiselta itseltäänkin alkavat halut pois.
Velvollisuus huolehtia>>>>>se on kummankin velvollisuus huolehtia toisen hyvinvoinnista.
Mitä häviät jos nautit spontaanista seksistä?
Miksi pitää edes ajatella seksistä kieltäytymistä? Sen kieltäytymisen voi tehdä vasta sitten jos mies ehdottaa ja sinulla on huono päivä tai ei nappaa. Ja silloinkin kieltätyminen on tehtävä erittäin hienotunteisesti koska liikumme hyvin psyykkisesti erittäin herkällä alueella ja silloin voidaan tietämättäkin aiheuttaa jollekin kohtalokkaita seuraamuksia.
Naisella ei mitään muuta tiukkaa kuin mielipide ja miehellä ei muuta jäykkää kuin asenne.Mitä helvettiä! Eikö nyt mene jakeluun, että kaikki naiset eivät halua joka jätkän pantaviksi? Mikä puupää!
- Justjust Jepjep
EI EI, kuuletko, EI! kirjoitti:
Mitä helvettiä! Eikö nyt mene jakeluun, että kaikki naiset eivät halua joka jätkän pantaviksi? Mikä puupää!
Ei sanovat, mutta antavat kulman takana...luonto on luonut "tarpeet"....onhan niitä hetelmiä yms. olemassa.
- Justjust Jepjep
Justjust Jepjep kirjoitti:
Ei sanovat, mutta antavat kulman takana...luonto on luonut "tarpeet"....onhan niitä hetelmiä yms. olemassa.
Taitaa itselläsi olla oikein "juoksuaika menossa". Arkielämä on ihan jotain muuta.
Kiitos en nyt anna (hienotunteisesti)....huh huh heh heh - Älä narraa
Justjust Jepjep kirjoitti:
Ei sanovat, mutta antavat kulman takana...luonto on luonut "tarpeet"....onhan niitä hetelmiä yms. olemassa.
Unissas, kuten ne hetelmätkin. Säälistä voi antaa kaikki sukupuolet, mutta antajan tarpeita Sillä tuskin tyydytetään.
- Aktiivitanssijamies
aktiivitanssija kirjoitti:
Itse en haluaisi,että minua naureskellaan selän takana pillunjakajaksi,kuten monia. En halua olla lavoilla joka jätkän höylättavänä ja tanssimiessten kiertopalkintona. Olkoon ne jotka haluavat ja jakakoon.Ei ole minulta pois.. Kunnolliset miehet erottuvat kyllä lavoillakin,jotka etsivät muutakin kuin Barbaran helpotusta tai sulkia hattuun
Eipä moinen tunnu järkevältä minusta ja samoin miehenä totean että, ei kiinnosta nainen joka on tiedossa "tanssinantajana" lähes joka miehelle.
Etsin vaikka pidempään ja löytynee tai sitten ei.
Ei myös itseä kiinnosta toiminta jossa oltaisiin aina naisen tavatessaan ja tanssiessaan seksiä vailla mielessä tai oikeasti.
Kannatan syy-seuraus suhteen arvostamista ja myös kunnioituksen käyttöä niin itseään kuin muitakin kohtaan. - Tarkenna
Aktiivitanssijamies kirjoitti:
Eipä moinen tunnu järkevältä minusta ja samoin miehenä totean että, ei kiinnosta nainen joka on tiedossa "tanssinantajana" lähes joka miehelle.
Etsin vaikka pidempään ja löytynee tai sitten ei.
Ei myös itseä kiinnosta toiminta jossa oltaisiin aina naisen tavatessaan ja tanssiessaan seksiä vailla mielessä tai oikeasti.
Kannatan syy-seuraus suhteen arvostamista ja myös kunnioituksen käyttöä niin itseään kuin muitakin kohtaan."Eipä moinen tunnu järkevältä minusta"
Mikä ei tunnu järkevältä? - Selälleen vaan
Tarkenna kirjoitti:
"Eipä moinen tunnu järkevältä minusta"
Mikä ei tunnu järkevältä?Olla jakamatta...toosaa
- Diakoni
Selälleen vaan kirjoitti:
Olla jakamatta...toosaa
Osattomille
- Mitä nainen menetitkään?
Robinson Crusoe kirjoitti:
"Syynä on heikko itsetunto koska..."
Kuka on tämä kuulu suomalainen nainen, josta tarina kertoo. Tuon kirjoituksen syykin voi olla heikko itsetunto. Sekin on ihmefraasi, jolla leimataan ei-toivotulla tavalla käyttäytyvää henkilöä.
Suomalainen mies: Tee nyt niin kuin minä haluan, etkö uskalla, onko heikko itsetunto.
"Se ainainen narina yhdenillan jutuista on seurausta siitä ettei naisessa ole sitä Jotain."
Onkohan jäänyt huomaamatta, että on voinut olla niinkin, että siinä miehessä ei ole ollut sitä jotakin.Ei siinä heikolla itsetunnolla ole tekemistä, ihmiset eivät osaa pitää hauskaa ja tutustua uusiin ihmisiin. Sitten kun naisen kanssa jatkoille sattuu lähtemään niin siitä alkaa takertuminen kuin täi tervaan. Seksikin on toisiinsa tutustumista ja siihen tarvii miettimisaikaa voisiko tällaisen ihmisen kanssa aloittaa jotain enempää kuin avointa suhdetta.
Vaikka aloituksessa oli kritisointia yleisellä tasolla tanssilavan ikävistä puolista niin eipä siinä tullut vastauksia aloitukseen vaan kaulimet nousivat pystyyn puolustusrintamassa.
Ajatus oli nostaa keskustelua myös naistenkin keskuudessa sillä pienellä muutoksella voi saada meidän kaikkien elämän laadukkaammaksi. Enkä tarkoita nyt seksin antamista pakkopullana vaan sivistynyttä keskustelua ja kuuntelemisen jaloa taitoa. Jatko sujuu sitten itsestään kunhan ei etsitä asiasta huonoja puolia.
Aloittajaa kohtaan saivartelu ja hänestä vikojen etsiminen näyttää olevan joillekin ainoa tapa keskustella. - Pirjo Hantti
Mitä nainen menetitkään? kirjoitti:
Ei siinä heikolla itsetunnolla ole tekemistä, ihmiset eivät osaa pitää hauskaa ja tutustua uusiin ihmisiin. Sitten kun naisen kanssa jatkoille sattuu lähtemään niin siitä alkaa takertuminen kuin täi tervaan. Seksikin on toisiinsa tutustumista ja siihen tarvii miettimisaikaa voisiko tällaisen ihmisen kanssa aloittaa jotain enempää kuin avointa suhdetta.
Vaikka aloituksessa oli kritisointia yleisellä tasolla tanssilavan ikävistä puolista niin eipä siinä tullut vastauksia aloitukseen vaan kaulimet nousivat pystyyn puolustusrintamassa.
Ajatus oli nostaa keskustelua myös naistenkin keskuudessa sillä pienellä muutoksella voi saada meidän kaikkien elämän laadukkaammaksi. Enkä tarkoita nyt seksin antamista pakkopullana vaan sivistynyttä keskustelua ja kuuntelemisen jaloa taitoa. Jatko sujuu sitten itsestään kunhan ei etsitä asiasta huonoja puolia.
Aloittajaa kohtaan saivartelu ja hänestä vikojen etsiminen näyttää olevan joillekin ainoa tapa keskustella.Mitä Herra 47 tarkoittaa hauskan pitämisellä, kun jököttää päivystämässä täällä kuin täi tervassa. Ihmisten hauskanpito jää sinulta huomaamatta, kun luulet, että kaikki pitää haloota tekemisistään.
Lapsilla on sellainen ikä, että he kokeilevat, miten tilanteeseen sopimaton käyttäytyminen, vaikuttaa aikuiseen. Vanhemmat vastaavat siihen lempeällä määrätietoisuudella. Uhmaikä menee ohi, mutta joidenkin vanhempien lapset hakevat vielä aikuisenakin muiden reaktiota täysin tilanteeseen nähden irrelevantilla käyttäytymisellä. Ne reaalimaailman keskustelusessiot taitavat olla maksullisia sinulle.
Alista minut, tee minulle jotakin. - Aatteleppa ite
Justjust Jepjep kirjoitti:
Ei sanovat, mutta antavat kulman takana...luonto on luonut "tarpeet"....onhan niitä hetelmiä yms. olemassa.
Jos mies ja nainen poistuu yhdessä tansseissa kävellen erillään -
he ovat aviopari.
Jos nainen ja mies poistuvat käsikkäin tai käsi toisen vyötäröllä he ovat vasta tavanneet.
Mutta entä tästä eteenpäin.He poistuvat yhdessä portista mutta kävelevätkin omille autoilleen ja ajavat yksin koteihinsa.
Kuitenkin heidät on jo siis tuomittu jakorasioiksi ym.
Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa kytätä ihmisten lähtemisiä.Tehdä vääriä tulkintoja,juoruta.
Vai kielivätkö nämä pelinaiset ja miehet saavutuksillaan.
Eipä minua ainakaan kiinnosta muiden tanssijoiden asiat. - Hetelmärasia?
Aatteleppa ite kirjoitti:
Jos mies ja nainen poistuu yhdessä tansseissa kävellen erillään -
he ovat aviopari.
Jos nainen ja mies poistuvat käsikkäin tai käsi toisen vyötäröllä he ovat vasta tavanneet.
Mutta entä tästä eteenpäin.He poistuvat yhdessä portista mutta kävelevätkin omille autoilleen ja ajavat yksin koteihinsa.
Kuitenkin heidät on jo siis tuomittu jakorasioiksi ym.
Kenellä on aikaa ja mielenkiintoa kytätä ihmisten lähtemisiä.Tehdä vääriä tulkintoja,juoruta.
Vai kielivätkö nämä pelinaiset ja miehet saavutuksillaan.
Eipä minua ainakaan kiinnosta muiden tanssijoiden asiat.Sehän on selvä merkki "jakamisesta" sitä vastaan on turha rypistellä...
Suomalainen kansanperinne jyllää tässäkin asiassa....
Taiat itse kuulua rasia porukkaan.... - Soutaahuopaa
aktiivitanssija kirjoitti:
Itse en haluaisi,että minua naureskellaan selän takana pillunjakajaksi,kuten monia. En halua olla lavoilla joka jätkän höylättavänä ja tanssimiessten kiertopalkintona. Olkoon ne jotka haluavat ja jakakoon.Ei ole minulta pois.. Kunnolliset miehet erottuvat kyllä lavoillakin,jotka etsivät muutakin kuin Barbaran helpotusta tai sulkia hattuun
Pillunjakajat jotka antavat nautintoa ja ottavat sitä ovat onnellisia eivätkä siksi välitä ulkopuolisista naureskelijoista.
- Vanhana kärttyinen
EI EI, kuuletko, EI! kirjoitti:
Mitä helvettiä! Eikö nyt mene jakeluun, että kaikki naiset eivät halua joka jätkän pantaviksi? Mikä puupää!
Täydellistä ritaria jotkut odottavat liian pitkään, tulee aika jolloin alkaa purkaa paineitaan yleisen keskustelun osanottajiin. Ja tulee aika jolloin toivoo että joku pyytää pantavaksi. Jää kotiisi jos et hyväksy kuin omat ajatuksesi.
Elämä on täynnä kompromisseja. - Pyyteettömästi68
Soutaahuopaa kirjoitti:
Pillunjakajat jotka antavat nautintoa ja ottavat sitä ovat onnellisia eivätkä siksi välitä ulkopuolisista naureskelijoista.
Holy true;)
- Suukkoja, haleja
Vanhana kärttyinen kirjoitti:
Täydellistä ritaria jotkut odottavat liian pitkään, tulee aika jolloin alkaa purkaa paineitaan yleisen keskustelun osanottajiin. Ja tulee aika jolloin toivoo että joku pyytää pantavaksi. Jää kotiisi jos et hyväksy kuin omat ajatuksesi.
Elämä on täynnä kompromisseja.Tanssilavojen ovenpielet ovat täynnä kompromisseja. Oletko itse odotattanut liian kauan sitä ruskean reiän ritaria kun purat sanomasi sammahtamisesta paineita yleisen keskustelun osanottajiin. Elävät ihmiset eivät tarvitse valinnoissaan nettihaamujen tyrkyttämiä kompromisseja. Älä jää kotiisi väikkymään virtuaalirooliisi vaan lähde ulos maailmaan mieltymään ja oppimaan empatiaa, jota sinäkin tarvitset.
Tanssitaan jos yhteen osataan. - huuhtoja
Hetelmärasia? kirjoitti:
Sehän on selvä merkki "jakamisesta" sitä vastaan on turha rypistellä...
Suomalainen kansanperinne jyllää tässäkin asiassa....
Taiat itse kuulua rasia porukkaan....Te olette munan vetkuttaja joka lätäkössa.
- nuorena viisas
Vanhana kärttyinen kirjoitti:
Täydellistä ritaria jotkut odottavat liian pitkään, tulee aika jolloin alkaa purkaa paineitaan yleisen keskustelun osanottajiin. Ja tulee aika jolloin toivoo että joku pyytää pantavaksi. Jää kotiisi jos et hyväksy kuin omat ajatuksesi.
Elämä on täynnä kompromisseja.Jää kotiisi jos ethyväksy kuin omat ajatuksesi.
- Kurkun hyväksikäyttö
nuorena viisas kirjoitti:
Jää kotiisi jos ethyväksy kuin omat ajatuksesi.
Taitaa olla tämän keskustelun muijilla toosat märkinä jo pelkästään kirjoitteluista...kun käyvät noin kuumina.....ei muuta kuin kurkkuja osteleen;)
- kannattaako
Kurkun hyväksikäyttö kirjoitti:
Taitaa olla tämän keskustelun muijilla toosat märkinä jo pelkästään kirjoitteluista...kun käyvät noin kuumina.....ei muuta kuin kurkkuja osteleen;)
Arvoisat Herrat aiheutatte nyt itse vahinkoa itsellenne kirjoituksillanne täällä.
- Tuovi Kalervo
Kurkun hyväksikäyttö kirjoitti:
Taitaa olla tämän keskustelun muijilla toosat märkinä jo pelkästään kirjoitteluista...kun käyvät noin kuumina.....ei muuta kuin kurkkuja osteleen;)
Olet sitkeä sissi, kauankohan mahdat jaksaa kun maalia ei tule millään.
- :):):):)
Vanhana kärttyinen kirjoitti:
Täydellistä ritaria jotkut odottavat liian pitkään, tulee aika jolloin alkaa purkaa paineitaan yleisen keskustelun osanottajiin. Ja tulee aika jolloin toivoo että joku pyytää pantavaksi. Jää kotiisi jos et hyväksy kuin omat ajatuksesi.
Elämä on täynnä kompromisseja.Niinhän ne miehet yleensä ovat. www.miehenartneisyys.fi
- Alaveivi
:):):):) kirjoitti:
Niinhän ne miehet yleensä ovat. www.miehenartneisyys.fi
Et vaan huomannut ....just uppos toosaas. MAALI!!!
- Alisia
Alaveivi kirjoitti:
Et vaan huomannut ....just uppos toosaas. MAALI!!!
Mikäs sivu se oli kun kone suodatti sen?
- Alaveivi toimi
Alisia kirjoitti:
Mikäs sivu se oli kun kone suodatti sen?
Toosa suorastaan imaisi....imuri;)
- Eema Mosabacka
nuorena viisas kirjoitti:
Jää kotiisi jos ethyväksy kuin omat ajatuksesi.
Olet säälipanosi ansainnut. Tervetuloa lampolaani kun täällä Hauholla päin ajelet.
- Ritu N.
Alaveivi toimi kirjoitti:
Toosa suorastaan imaisi....imuri;)
Olen 34v. nainen. Opeta minut rakastamaan.
- laitahyökkääjä
Alaveivi kirjoitti:
Et vaan huomannut ....just uppos toosaas. MAALI!!!
Maaliko, no jos tässä onnistuit.Muuten ei sinusta ole maalien tekijäksi.
- Älä ole töpseli
Ritu N. kirjoitti:
Olen 34v. nainen. Opeta minut rakastamaan.
Akka ryökäle, älä yritä viedä meidän kesyttämää oria.
- eläinsuojelu
Eema Mosabacka kirjoitti:
Olet säälipanosi ansainnut. Tervetuloa lampolaani kun täällä Hauholla päin ajelet.
Lampaisiin sinun on tyytyminen.Sopiva pantava sinulle.
Lammas parat. - Alaveivin 1.erä
Ritu N. kirjoitti:
Olen 34v. nainen. Opeta minut rakastamaan.
Sait jo ensi veivauksesi toosallesi....ovat auki vaan;) ja imu päälle;)
- Alaveivi iskussa
Alaveivin 1.erä kirjoitti:
Sait jo ensi veivauksesi toosallesi....ovat auki vaan;) ja imu päälle;)
Olen rakkauden AMMATTILAINEN.....JEPULIS JEE
- luulet vaan
Alaveivi iskussa kirjoitti:
Olen rakkauden AMMATTILAINEN.....JEPULIS JEE
Paljon puhetta vähän tekoja.
Älä kuvittele itsestäsi liikoja. - Hän on mieheni
Alaveivi iskussa kirjoitti:
Olen rakkauden AMMATTILAINEN.....JEPULIS JEE
Pertti elä mää, tuollaisia tusinavosuja on maailma pullollaan: Sinun kaltaistasi ei toista saman moista.
Ritu Kellokoskelta - Alaveivi tanassa
luulet vaan kirjoitti:
Paljon puhetta vähän tekoja.
Älä kuvittele itsestäsi liikoja.Paras laittaa ne polvet leväälleen....toimiva peli...karvat kostuu....takuutyönä
- Pesänputsaaja
Alaveivi tanassa kirjoitti:
Paras laittaa ne polvet leväälleen....toimiva peli...karvat kostuu....takuutyönä
"Beibi hypätään koskeen"...."Elämämme tarkoitus lienee murheen karkoitus"
- Vanha Elviira
Pesänputsaaja kirjoitti:
"Beibi hypätään koskeen"...."Elämämme tarkoitus lienee murheen karkoitus"
Ei oo Niskavuores ennenkää alasti koskehe menty.
- Pesänputsaaja
Vanha Elviira kirjoitti:
Ei oo Niskavuores ennenkää alasti koskehe menty.
Olen serveri olen serveri, maan mainio makkaramies
- Entinen flikka
Pesänputsaaja kirjoitti:
Olen serveri olen serveri, maan mainio makkaramies
Tuolla miehellä on sitten sana hallussa.
http://www.youtube.com/watch?v=6FMtjS-QE1s - Professionaalia
Pesänputsaaja kirjoitti:
Olen serveri olen serveri, maan mainio makkaramies
Toosat kesäkuntoon ....ammattilainen asialle
- Amjatöörriä
Professionaalia kirjoitti:
Toosat kesäkuntoon ....ammattilainen asialle
Polle polle polle älä aisalle kaki huomen on markkinapäivä
- Pro touch
Amjatöörriä kirjoitti:
Polle polle polle älä aisalle kaki huomen on markkinapäivä
Amatöörien jäljiltä toosia kuntoon laitellut....vuosia.....huollon jälkeen imut eri luokkaa...mites se Rokka sanoi jos on tyttö äitiinsä tullut...
- Vanha ukko
kannattaako kirjoitti:
Arvoisat Herrat aiheutatte nyt itse vahinkoa itsellenne kirjoituksillanne täällä.
Tosi on. Poijjaat aiheuttavat vahinkoa paitsi itselleen,myös muille miehille. Saattaapi tämän pöllöilyn jälkeen olla se saaminen entistä tiukemmassa.
- Huaremiin
Vanha ukko kirjoitti:
Tosi on. Poijjaat aiheuttavat vahinkoa paitsi itselleen,myös muille miehille. Saattaapi tämän pöllöilyn jälkeen olla se saaminen entistä tiukemmassa.
Nyt ne vasta markkinat avautu....turha kainostelu hävis;)
- Minni Misercordia
Pro touch kirjoitti:
Amatöörien jäljiltä toosia kuntoon laitellut....vuosia.....huollon jälkeen imut eri luokkaa...mites se Rokka sanoi jos on tyttö äitiinsä tullut...
Annanhan minä sinulle märkää toosaa, miksei kukaan ymmärrä miestä mäessä ennen kuin on alla. Löydä minut tansseista koodin olet jo saanut kun huomaat aukaista sen ja etsiä. Takaan, että kaikki Kolmilammille menevät olisivat sinulle kateellisia.
- Extrahoito
Minni Misercordia kirjoitti:
Annanhan minä sinulle märkää toosaa, miksei kukaan ymmärrä miestä mäessä ennen kuin on alla. Löydä minut tansseista koodin olet jo saanut kun huomaat aukaista sen ja etsiä. Takaan, että kaikki Kolmilammille menevät olisivat sinulle kateellisia.
Taitaa olla oikein "ryvetetty toosa"....
- Minni Misercordia
Extrahoito kirjoitti:
Taitaa olla oikein "ryvetetty toosa"....
Ei se ole kallista, vaikk' on erikoisen mallista, älä orhia päästä vielä tallista.
Hyräilen sinut uneen.
Silloin paju vaan lauloi onneaan. Tanssin pyörtehet virran vei.
Milloin uudestaan luoksein sinut saan. Silmäis muisto häivy ei.
Ja rannan haapa havisee, jälleen kutsuu luo.
Järven ranta uinailee, sun jälleen luoksein tuo.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Nuku hyvin ryvetetty rakkainpani - Täti Monika
Vanha ukko kirjoitti:
Tosi on. Poijjaat aiheuttavat vahinkoa paitsi itselleen,myös muille miehille. Saattaapi tämän pöllöilyn jälkeen olla se saaminen entistä tiukemmassa.
Osuit naulan kantaan.Nyt tulee käsilaukusta päähän jo pelkästään kun pyydätte kahville.Voimakkaan huudon kera:"SENKIN SIKA"häivy!!
Ja näin laukku heiluu ja laukku heiluu näin.... - Huaremin Teuvo
Täti Monika kirjoitti:
Osuit naulan kantaan.Nyt tulee käsilaukusta päähän jo pelkästään kun pyydätte kahville.Voimakkaan huudon kera:"SENKIN SIKA"häivy!!
Ja näin laukku heiluu ja laukku heiluu näin....Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi.....
- Pro Hoito
Minni Misercordia kirjoitti:
Ei se ole kallista, vaikk' on erikoisen mallista, älä orhia päästä vielä tallista.
Hyräilen sinut uneen.
Silloin paju vaan lauloi onneaan. Tanssin pyörtehet virran vei.
Milloin uudestaan luoksein sinut saan. Silmäis muisto häivy ei.
Ja rannan haapa havisee, jälleen kutsuu luo.
Järven ranta uinailee, sun jälleen luoksein tuo.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, toosa, daa.
Nuku hyvin ryvetetty rakkainpani"Varsinaista sananhelinää".....Hyvin tuli unta kaaliin
- Pukki kaalimaalla
Pro Hoito kirjoitti:
"Varsinaista sananhelinää".....Hyvin tuli unta kaaliin
Saisko lisää unta kaaliin....
- Vanhana hymyilyttää
Soutaa ja huopaa kirjoitti:
Joo ei kulu, mutta ei se ole kivaa, jos tulee sellainen maine, että soutajia pyörii siellä järvellä enemmänkin. Tanssinharrastajat tuntevat aika hyvin toisensa, eikä soutelu jää huomaamatta. Hyvähän se on jonkun kerran kesässä tanssivan sanoa, mutta kun pyörii samasa porukassa kerran viikossa, niin mielellään pitää maineestaan huolta.
Mitäs hamuat esiliinoja ympärillesi Neiti Soutaa ja huopaa, sulla on oikeus nauttia elämästä ja lähteä ilman tanssiharrastajakavereitasi pois hieman aikaisemminkin lavalta. Eikä sun tartte tilittää tekemisiäsi kenellekkään. Elämässä pitää uskaltaa tehdä hullujakin juttuja, muuten ei voi sanoa edes eläneensä. Yhteystietoja voi myös vaihtaa ja sopia ihania tapaamisia jonnekin muualle.
- VanhempiJaKokeneempi
Omia polkuja tallaan kirjoitti:
Luonnon lakihan se parittelu on. Uroot saa tapella naaraista ja naaraan ei tartte kuin peppua vähän nostaa sille joka jaksaa tehdä työtä asian eteen.
Jos valtaosa miehistä sais jo nuoresta lähtien seksiä ja läheisyyttä naiselta niin heille ei olisi pakottavaa tarvetta roikkua naisessa kiinni eikä sitä vainoamistakaan varmaan tapahtuisi niin paljon kuin joku väittää.
Vainominen on usein naisesta kiinni koska hän ei osaa tehdä miehen kanssa asiaa riittävän selväksi ettei halua miehen kanssa mitään. Paikalta poistuminen sanaa lausumatta on niitä tekoja josta miehelle ei tule riittävän selvää kuvaa viestistä ja kaiken lisäksi naiselta on todella epäkohteliasta sellainen, myös mieheltä sama. Ja vielä....yksinäisyys miehellä ajaa sellaisiin epätoivoisiin tekoihin jonka vainaomiseksi nainen tulkitsee. Joten kummassakin on vikaa jos sitä sillä voisi nimittää. Sekä naisella että miehellä olisi käytöksessään parannettavaa, tosin ei teillä täydellisillä ihmisillä.
Voisitko muuten kertoa miksi naisen pitäisi harrastaa seksiä tehdäkseen vaikutuksen mieheen, jota ei halua ja josta ei ole kiinnostunut?>>>> Pakko ei ole kuin syntyä ja kuolla. Näkisin asian vain niin että kohdataan ihminen sellaisena kuin on ja annetaan itselle tilaisuus virittäytyä eroottisesti eikä hakata päätä seinään huutaen samalla etten halua yhden illan juttuja. Huumori on yksi tärkeimmistä kiinnostuksen heräämiseksi joten senkin suhteen tiukkapipoisuus vie mieheltä ja naiselta itseltäänkin alkavat halut pois.
Velvollisuus huolehtia>>>>>se on kummankin velvollisuus huolehtia toisen hyvinvoinnista.
Mitä häviät jos nautit spontaanista seksistä?
Miksi pitää edes ajatella seksistä kieltäytymistä? Sen kieltäytymisen voi tehdä vasta sitten jos mies ehdottaa ja sinulla on huono päivä tai ei nappaa. Ja silloinkin kieltätyminen on tehtävä erittäin hienotunteisesti koska liikumme hyvin psyykkisesti erittäin herkällä alueella ja silloin voidaan tietämättäkin aiheuttaa jollekin kohtalokkaita seuraamuksia.
Naisella ei mitään muuta tiukkaa kuin mielipide ja miehellä ei muuta jäykkää kuin asenne.Sinulle ei ilmeisesti mene jakeluun, että kaikki naiset eivät halua harrastaa seksiä kenen hyvänsä halukkaan miehen kanssa, eivät edes kokeilun halusta, eivätkä vaikka he eivät olisi harrastaneet kuukausimääriin seksiä. Mitä tulee yksinäisyyteen, naisetkin kokevat yksinäisyyttä. He kuitenkaan eivät ala epätoivoisesti hakea jotakuta hyppäämään petiin kanssaan, vaan suuntaavat energiansa muualle. Esim. harrastuksiin ja ystäviin.
Minua ällistyttää se, että miehet käyttävät sanaa "yksinäisyys" synonyyminä sanoille "seksuaalisesti turhautunut". Tosiasia on, että yksinäisyys on enemmän henkinen kuin fyysinen tila. Ihminen voi olla seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen, mutta silti pohjattoman yksinäinen. Seksi ei ole ratkaisu yksinäisyyteen, seksi voi olla korkeintaan ratkaisu fyysiseen seksin tarpeeseen.
Monelle naiselle seksi on hyvin henkilökohtainen asia, äärettömän herkkä ja virittäytyminen seksiin vaatii molemminpuolista kunnioitusta, luottamusta ja aitoa syvää välittämistä. Ei sellaista tule epämääräisen satunnaistuttavuuden kanssa. Ja tiedän tämän ihan kokemuksesta, koska nuorempana tuli myös yhden illan juttuja harrastettua. Ei niistä koskaan koitunut mitään hyvää, useimmiten vain hyväksikäytetty olo ja paha mieli.
Rakastavassa parisuhteessa seksi on parasta.. Jos verrataan kokemusta, niin yhden illan juttu on kuin einesmaksalaatikkoa: Tiedät mitä se on, tiedät, että eri valmistajien laatikot maistuvat vähän erilaisilta, mutta ne pohjimmiltaan ovat kaikki sitä samaa teollista mössöä. Kyllä sillä nipin napin hengissä pysyy, mutta mitään säväyksiä siitä on turha hakea.
Seksi sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastat, on aivan toisenlainen kokemus kuin einesmaksalaatikko. Eineslaatikkoon verrattuna se on kuin kolmen ruokalajin illallinen.. ei ehkä aina huippuravintolan gourmeeta, mutta taatusti parempaa kuin mikään einesmössö.
Moni välttää eineksiä viimeiseen asti. Niin myös yhden illan juttuja. Erona tuossa on vain se, että seksin puute ei aiheuta kuolemaa mutta syömättömyys johtaa siihen nopeasti. ts. ilman seksiä voi olla vaikka lopun elämäänsä ilman, että se vie henkeä. syömättä ei voi olla kuin jokusen viikon.
Kaikki vähänkään mukiinmenevät naiset ovat oppineet 15 iästä lähtien, että kaikki ystävällisyys vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan tulkitaan automaattisesti myös signaaliksi seksuaalisesta mielenkiinnosta tai halukkuudesta. Jahka riittävän monta kertaa on tullut vainotuksi tai ahdistelluksi, joutunut sanomaan pahasti kun hyvällä ei usko, oppii olemasta liian ystävällinen kenellekään väärinkäsityksien välttämiseksi.
- Munanjatke
Kyl te ootte uusavuttomia tanssi-ihmiset. Seksi vieraan kanssa piristää aina. Oli sitten yhden illan suhde tai pidempi. >Ilmankos Japekaan ei osaa sitoutua.
- Äidinmaidonvastike
Hullu naimisillaan kehuu.
- Riippa munan alla
No sittenhän dementikot nauttivat enemmän, koska partneri on aina vieras. Ja Japet on kännissä, ettei muistaisi kuka itse on.
Voi sinua romanttista höpönassua. - Pussy Galore
No jaa. Seksi vieraan miehen kanssa harvemmin piristää, joten panostan tuttuihin, hyviksi havaittuihin. Miehissä on eroja. ;)
- Pessimistisyys pois
Pussy Galore kirjoitti:
No jaa. Seksi vieraan miehen kanssa harvemmin piristää, joten panostan tuttuihin, hyviksi havaittuihin. Miehissä on eroja. ;)
Ethän silloin voi koskaan tietää jos mies onkin jotain sellaista ihanaa mistä et ole edes osannut haaveilla.
Pussy Galore ei ole kiinnostunut uudesta kokeilusta kun kierrättää samaa tavaraa. Ei se siitä kulu jos opettelee uusia kujeita. - Pussy Galore
Pessimistisyys pois kirjoitti:
Ethän silloin voi koskaan tietää jos mies onkin jotain sellaista ihanaa mistä et ole edes osannut haaveilla.
Pussy Galore ei ole kiinnostunut uudesta kokeilusta kun kierrättää samaa tavaraa. Ei se siitä kulu jos opettelee uusia kujeita.Tutustun ensin, sitten eivät ole enää vieraita. =D. Vaikka seksistä tykkäänkin, en ole niin himokas että lähden suinpäin vieraiden matkaan. Sitäpaitsi en ole vakuuttunut siitä, että ihmisen olisi hyvä toteuttaa kaikki mielihalunsa. Aika usein unelmat päihittävät todellisuuden.
- Kulumajälkiä
Pussy Galore kirjoitti:
Tutustun ensin, sitten eivät ole enää vieraita. =D. Vaikka seksistä tykkäänkin, en ole niin himokas että lähden suinpäin vieraiden matkaan. Sitäpaitsi en ole vakuuttunut siitä, että ihmisen olisi hyvä toteuttaa kaikki mielihalunsa. Aika usein unelmat päihittävät todellisuuden.
Toosaa jää vielä tuonpuoleiseenkin jaettavaksi....jakoon vaan
- Toosa ja loota
Kulumajälkiä kirjoitti:
Toosaa jää vielä tuonpuoleiseenkin jaettavaksi....jakoon vaan
Voih! Tän keskustelun jälkeen eii taida napata koko kesänä. :(
- Toosa hiessä
Toosa ja loota kirjoitti:
Voih! Tän keskustelun jälkeen eii taida napata koko kesänä. :(
Ei kannata pitää polvia yhessä...se rupee hiottamaan kesäkuumalla....portit auki vaan....
- Toosa hiessä
Toosa hiessä kirjoitti:
Ei kannata pitää polvia yhessä...se rupee hiottamaan kesäkuumalla....portit auki vaan....
Hikinen toosakin jo mielesi muuttumaan....
- Lei vali vali
Eivät "Kilpatanssijat" ole pilanneet kahvilan puolella istumista. Eikä juutalaiset saamattomuuttasi.
- Se älähtää johon kal
Osuiko nilkkaan kun piti älähtää?
- Amberssons
Se älähtää johon kal kirjoitti:
Osuiko nilkkaan kun piti älähtää?
Osuiko kalikkaan kun pitää nilkuttaa.........niiku silleen fiktiivisesti?
- Äläh kalikka äläh
Romantiikka on tuhonnut monta hyvää kilpatanssijaa.
- Arvotaan häviäjä
"Mihin on kadonnut toistemme huomioiminen, seurustelutaidot, hymy ja tärkein rakkaustaidot? Ne ymmärtääkseni ovat tärkeitä asioita onnellisuuteen."
Ei ne oo mihinkään kadonnu, mut ei niitä jaeta kaikille tasapuolisesti. Yleensä ihmiset vaan tajuaa sen vähän nuorempana.
"...nainen puolustautuu ennen miehen ensimmäistä lausetta tulleensa vain tanssimaan ja kertoo osaavansa yksin kotiin."
Taidat olla aikas pelottava.
"Jokainen nainen joka pitää lähestyvää miestä ongelmana tekee seksistä kauppatavaraa torjumalla heti kättelyssä ettei ilta vaan lipsahtaisi onnelliseksi."
Et oo kattonu luontodokumentteja? Naaraat on ja niiden kuuluukin olla valikoivia.
"Suomalaisesta naisista hyvin harva osaa antaa huomiota miehelle mutta sen sijaan hänen ehtonsa ovat kohtuuttomat ja jopa utopistiset miestä kohtaan."
Jaa mitkä ehdot? Väitäkkö et ne kaikki haluu sun kans naimisiin? Naisten huomioo kaipais joka äijä mut kaikki ei ansaitse.
"Tietenkin aloitukseni ei ole vaatimus mihinkään vaan toive antaa huomiota myös miehelle ja sitä kautta meidän kaikkien seurustelutaidot paranee."
Taitaa toiveeks jäädäkin.
"Kylmäkiskoista on tanssin jälkeen palata vartoimaan omaa paikkaansa tyrkkynurkan puolustusrintamaan"
Normaalia toimintaa tanssipaikalla.
"elämässä pitää olla kaikkea sopivasti.
Siis parin kappaleen ajan voisitte viettää kahvilan puolella seurustellen."
Istusikko itte jonkun mamman kanssa siksi et joku mammankanssaistumiskiintiö tulis täyteen? Kyllä naisille seura kelpaa jos se on mieluista.- Takki kääntöön
"Tuuliviirit" pärjää aina
- Riutan häirikkö
Eihän "kilpatanssijoita ole ollut mailla ei halmeilla" Koko säie on yhden nekrofiilin harharetki eläviän ihmisten maailmassa.
- Selvätanssija
Mainitsemasi kilpatanssijat ovat laajentaneet tanssikulttuuria ja tuoneet eloa sekä haastetta tansseihin. Toki myönnän että piileskelijät ja välttelijät ovat varmaankin mieliään pahoittaneet kun itse itselleen ovat vetäneet hernettä nenään ja syyttävät siitä muita.
Seurustelu taito on saanut paljon upeaa puheen aihetta sekä yhteistä kiinostusta sekä jakamisen arovist aasiaa kun on tanssi ja sen riemut tulleet lisäksi niiden entisten "hyvine aikojen" sosiallisten menetelmien lisäksi.
Kyllä se miehenä suorastaan hävettää katsoa kun siellä eteisen nurkissa seisoo niitä patsaita ja osa huojuu sekä möyryää et millasta se oli ennen ja on jonkin verran edellen .Samoin naisten puolelle on yleistymäänkin päin käsilaukkusosionomit jotka viime kädessä kyntää siellä miesten joukossa kyselemässä tanssiin lähtijöitä.
Tanssivat ja ennekaikkea kilpatanssijat ovat selvinpäin ja tanssivat paljon ja ovat sosialisia ja ovat tuoneet täysin erilaisen vaihtoehdon entisten lisäksi kun näiden menneisyyden haikailijoiden pää kestäis sen. - Hessu 66
Koska tuo kilpatanssijat on kirjoitettu lainausmerkkeihin niin todennäköisesti
tämän säikeen alullepanija tarkoittaa noilla "kilpatanssijoilla" toisia tanssittajia
jotka ikäänkuin ovat hänen kilpakosijoitaan. Ei siis mitään homo Markoja jotka oikeasti tanssivat kilpaa ihan jossakin toisissa paikoissa siellä missä noita tanssikilpailuja järjestetään. Siis tarkoittaa sellaisia miehiä jotka tanssivat paremmin kuin hän itse. Kyllähän siinnä romantiikka tosiaan katoaa kun daami lähtee tanssimaan paremman tanssittajan kanssa. Eli kyllä keskustelun avaaja oikeassa on ainakin omassa kokemusmaailmassaan. - tangon huumaa
""Kilpatanssijat" pilanneet romantiikan"
Näihän se varmaan on.
Lähes kaikkien kohdalla, tansseihin mennään nykyään ihan vaan t a n s s i m i s e n ilosta.
Pieni osuus etsii sieltä enään mitään seuraa.Ei lavoilla näe enään sitä romanttikkaa tai muutakaan sutinaa, no ainakin aika vähän.
Sitähän varmaan Hurman Ollikainenkin tarkoitti, eihän siä lavoilla ole "sillai" enään hauskaa. Juuri rakastuneita, kun siuä lavoilla ei juuri näe.- rrrrrrmantikko
No missäs sitä "romantiikkaa" nykyään näkemällä näkee? Varmasti jossain baarissa jossa känniläiset lähmivät toisiaan.
Vai olisiko tämä romantiikan muistelu sitä "ennen oli kaikki paremmin" kun oli puusuksetkin ja kaikki.
- Vieraantunut
Mitä on romantiikka?
- Daniel Defoe
Pidetään kädestä kiinni ja puhutaan mukavia. Puhutaan lemmestä ja vannotaan valoja yms. harmitonta. Naisella on pitsejä.
- Vieraantunut
Daniel Defoe kirjoitti:
Pidetään kädestä kiinni ja puhutaan mukavia. Puhutaan lemmestä ja vannotaan valoja yms. harmitonta. Naisella on pitsejä.
Daniel Defoe tarkoitit siis:"pidetään kädestä kiinni ja puhutaan mukavia"
Mieleeni piirtyy kuva toinen istuu kuolinvuoteen vieressä pitää kädestä kiinni ja puhelee.
"Puhutaan lemmestä ja vannotaan valoja yms.harmitonta" eli pätkä vanhasta kotimaisesta elokuvasta jossa Ansa Ikonen ja Tauno Palo näyttelevät.
"Naisella on pitsejä" tarkoititko kapioita tehtynä.
Aika kaukana ollaan nyky romantiikasta.
- Daniel Defoe
Vieraantunut heittää kysymyksen, mitä on romantiikka. Vastauksen saatuaan hän toteaa. "Aika kaukana ollaan nykyromantiikasta". Koska Vieraantunut tietää tämän asian, hän saa vastakysymyksen. Mitä on nykyromantiikka?
- nykyromantiikka
laitetaan siitin emättimeen ja sitten uuh aah
- Lurskuti lärskyti
nykyromantiikka kirjoitti:
laitetaan siitin emättimeen ja sitten uuh aah
Elokuvien näyttäjä Valte Kyllönen sanoi jo 60-luvulla, että se on raketiaa kun housuja riisutaan ja hametta kuoritaan.
- Vieraantunut
Istutaan läppärin ääressä ja kirjoitellaan kaikkea puuta heinää keskustelupalstoilla.
Nautitaan jos saa jonkun hieman hereille kommenteillaan.
Ettei kaikki ole tasapaksua arkea,Löytää vielä toisen "elossa"olevan valtavasta massasta.- ja sitten Wuki wuki
Lycka till
- Wiki Wiki
Samma till dig.
- .
Kosmoksessa havaittu älyllistä elämää.
http://www.youtube.com/watch?v=YTPPfLceC5A - Soputanssija
Kilpatanssijat ovat jättäneet rakennuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514