kevyt perävaunu

tornator

Jos peruuttaa perävaunun linkkuun ja auto vaurioituu niin kumman vakuutuksesta vahinko korvataan. Edellyttäen etta on kasko autossa ja perävaunussa.

5

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ihmeessä

noin voi tehdä? Etkö yleensäkään katso mihin se kärri menee ? Autossahan on pelit ? Vai etkö ole huomannut niitä ulokkeita ? Niistä näkee taaksepäin. Eikä ole kielletty ahtaassa paikassa mennä ulos katsomaan. Jos noin olet onnistumaan niin kyllä se menee auton vakuutuksesta. Koska eihän se kärry ole itsestään mihinkään liikkunut !
      Kärryn vakuutus, mahd "kasko" korvaa vain kärryn tai siihen ulkopuolisen aiheuttamat vahingot. Ei sitä että itse tötöilet sen kanssa

• roaeiböv

Toivottavasti vakuutustarkastaja on tehtäviensä tasalla ja saat päätöksen:
      -Ei vahinko, ajotaidottomuudesta johtunut vaurio. EI KORVATA!

• TORNAATTORI

Auton kaskosta menee. Auto siinä työntää vaunua ja tekee vahingon
      Vaunun kaskosta korvataan jos vaunu aiheuttaa itse vahingon esim liukumalla aLAMÄKEEN

• Osaan kyllä peruuttaa mutta jos lähdet kiireellä etkä muista että on kärri perässä. Ja roaeiböv; Jos auto menee ojaan kasko korvaa. ei ne sano että huono ajotaito.

• Peeveeli

Ei siinä muistamisesta ole kyse, vaan ympäristön huomioimisesta. Silmät kiinnikö peruutit? Edelleen, autossa on peilit joista saa ja pitää katsella niistä avautuvaa maisemaa kun takaperin mennään. Enihau, auton kasko on se josta vahinkoja maksetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe