Osta itsellesi työpaikka

Työtä tekijälle.

Myytävänä elintarvikekioski päijät-hämeessä. Maastamuuton vuoksi.
Veikkaus ja toto

Tässä loistava tilaisuus esim. perheelle tai vaikka kaveriporukalle.

Omat liiketilat.

Liikevaihto 100-200k

Nettotuotto 20-40k

Tasaisen varmaa tuottoa vuodesta toiseen. Talouden heilahtelut eivät vaikuta.
Samassa paikassa ollut kioski -70 luvulta asti.

Soita Harrille 0400 840757

6

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlököl

Vieläkö nykyaikaan yksityinen elintarvikekioski kannattaa, kun kaupat on auki pyhät ja arjet?

• Hartza

Vielä kannattaa, ja kun se on yksityinen, ei tarvitse maksaa lisenssi maksuja muille ja saat itse päättää mistä myytävät tavarat ostat ja mihin hintaan myyt.Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerron tästä tilaisuudestasi lisää.

• Tiukalle menee

> Liikevaihto 100-200k
      > Nettotuotto 20-40k

Mitä asiaa mahtanee tarkoittaa tässä "nettotuotto"? Sehän ei ole lainkaan yrityksen tuloslaskelmassa käytetty termi.

Jotenkin vähän epäilen että ko. kioskin myyntikate voisi olla vaikka 30-35% haarukassa. Silloin myyntikate 100.000 myynnistä olisi 30.000 - 35.000 euroa. Siitä vuokria, puhelinkuluja, kirjanpitokuluja ym. poi.

Jos jonkinlaista palkkaa yrittää tuosta katteesta maksaa, niin ihan kaikki loput katemarkathan niihin YEL-eläkemaksuihin ja pieneen palkkaan hupenee.

Mitään voiton tai tuoton tapaista rahaerää ei silloin vielä synny lainkaan.

• Hartza

Olet selkeästi kiinnostunut asiasta, joten ei muuta kuin puhelin
      käteen ja rohkeasti soittamaan!

Kyllä ne termit sinulle sitten selviävät, kun käydään tuloslaskelmaa yhdessä läpi.

Oletko muuten huomannut että markat poistuivat käytöstä Suomesssa joulukuun viimeinen päivä 2001 ja Eurot otettiin heti seuraavana päivänä käyttöön,
      että se niistä yrityksen tuloslaskelma termeistä.

Tässä ihan aikuisten oikeesti tilaisuus ihmiselle tai perheelle
      varmaan toimeen tuloon, sinä itse voit vaikuttaa siihen kuinka paljon
      "viivan alle jää".
      Kukaan ei tule lomauttamaan sinua vaan olet itse itsesi herra.
      Näytän ja koulutan alalle joten kynnys yrittäjyyteen/ uudelle alalle on todella matala.

Soita niin kerron sinulle mielelläni lisää tästä tilaisuudestasi!

Harri 0400 840 757.

• Pääoman tuotto 20%

>> Tässä ihan aikuisten oikeesti tilaisuus ihmiselle tai perheelle
      varmaan toimeen tuloon, sinä itse voit vaikuttaa siihen kuinka paljon
      "viivan alle jää". Kukaan ei tule lomauttamaan sinua vaan olet itse itsesi herra.>>

Kuulostaa hienolta, melkein voi tulla pientä tappelua että kuka hienon kioskisi saa ostaa.

Mutta onneksi sentään näitä "vapaan kioskiyrittämisen mahdollisuuksia" on tarjolla muiltakin myyjiltä.
      http://avointyopaikka.fi/avoimet-tyopaikat-kioskiyritt%C3%A4j%C3%A4
      http://vacancies.fi/tag/kioskiyrittaja/
      http://tyopaikat.me/kioskiyrittaja/
      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kova-kilpailu-on-kioskiyrittajan-arkea/367610/

> Näytän ja koulutan alalle joten kynnys yrittäjyyteen/ uudelle alalle on
      > todella matala.

Alkoi heti haiskahtaa palaneen käryä, kun tuollaisen heitit. Kioskiyrittämistä kuten mitään muutakaan yrittämistä ei noin vain "näytetä ja kouluteta" viikossa eikä parissakaan.

> Kyllä ne termit sinulle sitten selviävät, kun käydään tuloslaskelmaa
      > yhdessä läpi.

Kyllä varmaan opitaan juu. Paitsi tietenkin jos yrität esmes selittää että kioskin varastoineen ostamalla saa sijoitukselleen 20% vuosituottoa, niin siinä tapauksessa olet väittäminesi aivan selkeästi silkka huijari.
      Kioskikaupan pito kaikkineen on sellaista eloonjäämiskamppailua. Ei siinä sijoitukselle mitään voittoa synny eikä jää.

> Oletko muuten huomannut että markat poistuivat käytöstä Suomesssa
      > joulukuun viimeinen päivä 2001 ja Eurot otettiin heti seuraavana päivänä
      > käyttöön, että se niistä yrityksen tuloslaskelma termeistä.

Ei muuten poistuneet käytöstä tuolloin. Ylimenoaikaa oli pari kuukautta, helmikuun loppuun 2002 saakka, saattoi maksaa kaupassa sekä markoilla että euroilla.

> Soita niin kerron sinulle mielelläni lisää tästä tilaisuudestasi!

Ehkä joku muu kiinnostuu alkamaan "itse itsensä herraksi" kioskikaupan alalla.

Itse taidan tällä kertaa passata. Koetan vaan kestää oman polttelevan kioskinostamisen himoni kanssa.

• ostotyö

Siis pitäisikö minun ostaa itselleni töitä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe