My Ghost Story Revealed ohjelman alussa on varsin vaikuttava tapaus.
Kesääkuussa 2002 Oklahoma. Usa. Tracy Martin oli aikaisin aamulla n. 05.00 matkalla kotiinsa, kun hän nukahti rattiin ja kolaroi autonsa. Paikalle saapui ensimmäisenä Oklahoman poliisista Kevin Parton. Tracy Martin oli täysin tajuton ja hänet toimitettiin sairaalaan, jossa hän menehtyi noin kuukautta myöhemmin vammoihinsa.
Jonkin ajan kuluttua tästä Pucket's Body Shop & Wrecker, autokorjaamolla toimistotyöntekijä sattui eräänä aamuna vilkaisemaan valvontakameraan. Ja ensin hän uskoi nähneensä jonkun juosseen varastoalueella autojen joukossa. Tarkemmin katsottua, hän pelästyi, sillä henkilö näytti lleijuvan ilmassa. Hän kertoi asiasta paikalla olevalle mekanikolle, joka lähti tarkistamaan. Mekanikko ei löytänyt alueelta ketään ja portti oli lukittuna.
Lopulta asiasta ilmoitettiin korjaamon omistajalle, hän oli ensin skeptinen, mutta ei löytänyt valvontakameran videolle mitään järjellistä selitystä. Videolla oli nuori, vaalea nainen, hiukset nutturalla. Pukeutuneena haalareihin ja valkoiseen paitaan.
Videota tarkasteltiin useampaan otteeseen. Eräällä kerralla korjaamolle sattui muissa asioissa tulemaan konstaapeli Kevin Preston, hänelle näytettiin videota. Kevin Preston järkyttyi. Hän tunnisti naisen. Se näytti olevan
Tracy Martin, jolle Kevin Preston oli hälyttänyt ambulanssin runsasta kuukautta aikaisemmin.
Asiaan liittyy muutakin kummallista. Tracy Martinin kolariautoa säilytettiin vielä vakuuutusyhtiön takia korjaamolla. Dokumentin ihmiset vaikuttavat vakuuttavilta. Kuten myös videon nainen muistuttaa Tracy Martinia. Mitäs mieltä olette?
http://youtu.be/28ZMMmLMa2A
Tracy Martinin tapaus.
6
261
Vastaukset
- Obrir Ull
Tuosta tapauksestahan oli enemänkin juttua. Asiaa tutkittiin paljon ja selitystä videon haamulle ei ole löytynyt. Videomateriaalia näytettiin myös Tracy Martinin vanhemmille, veljelle ja aviomiehelle. Ja kaikki he varmistivat videolla olevan Tracyn.
- Jesus_love_you
Itse olen uskon että videolla näkyy enkeli ei Tracy Martinin!....joko Demoni tai Herran Enkeli! lentää siinä videolla! Näin Uskon :)
- Jesus_love_you
*Itse olettaisin/uskon.... * :)
- Obrir Ull
Tuohon täytyy lisätä, että fyysisessä muodossa Tracy ei ole ainakaan. Vakuuttavaksi tapauksen tekee myös se, että jos tapaus olisi täysin valhetta. Olisi toki silloin Tracy Martinin omaiset, kuten myös Oklahoman poliisilaitoskin puuttunut dokumentin tekemiseen/ esittämiseen. Videolla kuitenkin näytetään Tracyn valokuva ja ilmeisesti myös onnettomuuspaikalta. Eli suostumus tapauksen liittämisestä on saatu omaisilta ja poliisilta.
Siistii,rupeen katsomaan. Kommentoin sitten.
- ukkospisara
Pahoittelen konstaapelin nimen kanssa sekoilemistani. Onneksi konsta itse osaa videolla esitellä itsensä. Kyseessähän on, Kevin Patron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483