Hyva ihminen sentään! Ota hänet,tule vastaan ota hänet käsiesi väliin, rutista häntä tiukasti äläkä päästä irti, hän kaipaa sinua enemmän kuin arvaatkaan, hullun lailla. Hän on välillä myös päällään ja hyppii seinille.
Sinun ei tarvitsisi pelätä eikä epäröidä, ei yhtään!!
Tää piti nyt vaan päästää ulos johonkin.
"Leikkasin sipulia"
10
260
Vastaukset
- kohtalotoveri
Päästäpä tuo sille ihmiselle suoraan :) Tsemppiä.
- mikä on
Mitä, kirjoitatko itsestäsi kolmannessa persoonassa vai mitä että?
- ap
Kiitos tässä tarvitaankin roimasti tsemppiä. :)
Ei olen yksi persoona, ihminen joka on ihan hulluna toiseen ihmiseen. Äääh! - jotakuta
Törmäilläänkö tänään? ;)
- *
Mahdollisesti.
- Törmäys
Tänään ei törmäillä, luulen. Olen muualla maanantain. Muuten juu-u ;) Ole sitten asiallinen jos muita lähistöllä!
- jotakuta
Törmäys kirjoitti:
Tänään ei törmäillä, luulen. Olen muualla maanantain. Muuten juu-u ;) Ole sitten asiallinen jos muita lähistöllä!
Huomenissa törmäily lienee mahdollista? Ajoitan törmäämisemme jotenkin passelisti ;)
- Törmäys
jotakuta kirjoitti:
Huomenissa törmäily lienee mahdollista? Ajoitan törmäämisemme jotenkin passelisti ;)
Tiistai on hyvä törmäilypäivä. Ja yhäti, ole kunnolla tai... jotain!!
- Törmäys
Törmäys kirjoitti:
Tiistai on hyvä törmäilypäivä. Ja yhäti, ole kunnolla tai... jotain!!
No niin, pasmat meni jo sekasin =) Siis huomenna keskiviikko ja hyvä päivä törmäilyyn sekin.
- 135
Mulkoilevan vaimonsa takana vain piileskeli niin jätin raukan rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437