Pidetään sinkkubileet vaikka 9.6 rantsussa tai ramonassa.. Aikuisten sellaiset :)
Pidetäänkö Sinkkubileet
39
755
Vastaukset
- arska takajärvi,,,,,
pidetään ramonassa
- Sinkkuliinikka
Ok Arska .. Ramonassa nähdään 9.6 :)
- Sinkkuliinikka
Sinkkuliinikka kirjoitti:
Ok Arska .. Ramonassa nähdään 9.6 :)
Siis 8.6
- miksi.
Miksi?
- No ei...
Ei sinkut saa juhlia.
- Setä-mies
Saa. Ja sinne saavun minäkin vaikka olenkin vain feikkisinkku. Saanti on varmaa!
- Ettei setä-mies
Setä-mies kirjoitti:
Saa. Ja sinne saavun minäkin vaikka olenkin vain feikkisinkku. Saanti on varmaa!
nyt vaan kuvittele liikoja? Voithan tietty kokeilla, mut kotonahan sulla on se varma mesta. Muista herjotella hyvin ennenkun bileet on, huonoja ei kelpuuteta ;-DDDD!
- ---
Näitä on muuten nähty. Baari täynnä keski-ikäisiä miehiä, ehkä pari naista. Kaikki istuvat kylmä rinki perssilmän ympärillä puhua pukahtamatta, paitsi ne kaksi naista, jotka ovat paikalla ihan muuten vain ja juttelevat toisilleen. Loppuillasta muutama äijä yrittää viinan voimalla tehdä tuttavuutta naisiin. Eikä onnistu. Homma menee pieleen siksi, että ukkoparat kuvittelevat että tällaiset illat ovat olemassa vain siksi, että he pääsisivät pukille.
- Reetta 33v,sinkku
Ja te miehet, PESEYTYKÄÄ JA VAIHTAKAA PUTIPUHTAAT vaatteet. Liian usein jatkoille oon päästäny lähikontaktissa varsinkin haaruksista lemahtavan keltaruskeisiin bokserrihin sonnustautuneen "miehen"! 13 kemiläistä olen pukannut ulos kun alkkarit oli täynnänsä roiskeita molemmista päistä.
- milliiili
No hyi ..
- +++
No eipä ihme, jos ovat sinkkuja
- Matti Maijalle
kovasti sulla miestä käyny sitten =) taijat olla sellanen tuhannenmulkun Maija :D
- PikkuPorvariPerkele
Miksi sen pitää olla lauantaina?
Eikö maanantai tai tiistai olisi parenpi ilta? Olisi vähemmän niitä amatööri juopottelijoita jolloin ne jyvät erottuisivat paremmin akanoista. Eikä olisi niin hirveetä tungostakaan, näin ollen löytäisimme toisemme paremmin ja saisimme tutustua tai olla tutustumatta toisiimme ihan rauhassa.
Viikonloppuna on kuiteski kaikki eronneet ja karanneet liikenteesä ja kaikilla on vaan se yksi ja sama tavoite ; )- Milla-sinkku
Siinä esimerkki miehestä joka tekee viikon tarpeet housuun ja toivoo seuraa. hyi !
- PikkuPorvariPerkele
Milla-sinkku kirjoitti:
Siinä esimerkki miehestä joka tekee viikon tarpeet housuun ja toivoo seuraa. hyi !
Vai miehenä pidät? Mistäs sellainen juolahti mieleesi?
Enkä ole toivonut seuraa, vaan ehdottanut rauhallisempaa ajankohtaa.
Ilmankos olet sinkku, kun sulla on kokemusta ja tietoa noista housuun laskijoista? - milla-sinkku
PikkuPorvariPerkele kirjoitti:
Vai miehenä pidät? Mistäs sellainen juolahti mieleesi?
Enkä ole toivonut seuraa, vaan ehdottanut rauhallisempaa ajankohtaa.
Ilmankos olet sinkku, kun sulla on kokemusta ja tietoa noista housuun laskijoista?ei ole itse "kokemusta", juuri siksi ovatkin lentäneet pellolle parin paukun jälkeen.sinulle taitaa kelvata sellanen mies joka alkuillasta on puristellu ja vääntäny kelta-ruskeat boxerit suht kuiviksi enimmistä roiskeista ym. eritteistä! taidat olla puutteessa ja pahasti!
- PikkuPorvariPerkele
milla-sinkku kirjoitti:
ei ole itse "kokemusta", juuri siksi ovatkin lentäneet pellolle parin paukun jälkeen.sinulle taitaa kelvata sellanen mies joka alkuillasta on puristellu ja vääntäny kelta-ruskeat boxerit suht kuiviksi enimmistä roiskeista ym. eritteistä! taidat olla puutteessa ja pahasti!
Taidampa lähtä kylille, entä ite?
Aloitan Ramonasta lähe sinäki homehtumasta sieltä kottoos.
Voin vaikka tarjota. - milla-sinkku
PikkuPorvariPerkele kirjoitti:
Taidampa lähtä kylille, entä ite?
Aloitan Ramonasta lähe sinäki homehtumasta sieltä kottoos.
Voin vaikka tarjota.ei nyt pääse, ja ihana kerätä himoa...pe joku saa elämänsä hoidon :D
- Sinkkuliinikka
No pidetään ne sittenkin 8.6 vai sopiiko Arskalle :)
- arska tj
juu perjantaina ei oo niin paljon örveltäjiä liikkeellä
- Tiedoksi...
että minä en lähe bileisiin. Sitähän sä kysyit?
- Näin on...jii...haaa
Kemissähän ei oo ku sellasii ruskearaitamiehii jos niitä miehiks voi sanoo.
Ramonassakin juoksee sellaset yhtenään. Ei siellä käy kun sellaset kaikenkarvaset hännänheiluttajat ja puutteessa olevat xxxxl-läskit. Yks on kyllä ihan varma tapaus joka kehuu Ramonaa kantapaikakseen.
Että sellanen tapaus.... - *PAAVI*
hei kimulit paavi tulee myös ja haluaa pari mimmiä messiin. mulla on makeet rastat oon pari metrii pitkä...
- sinkkuliinikkaaa
Mä tiedän ainakin kuka on hyvä suutelija :D
- see you
Tuun krossaamaan,ja otan kuvia "sinkuista"
- *PAAVI*
maine tahtoo levitä...ehhehhee
- paavi narkki
minäpås :)
- sinkkuull
No pidetään ne kuiten 8.6 Ramonassa :)
- outi poppari
Mulle sopii Vappuna.
- Hoɥ ɥoıɾɐɐ
outi poppari kirjoitti:
Mulle sopii Vappuna.
Höh! Nää oli viime vuonna!
- milla-sinkku 26wee
mulle käy koska vaan, en oo ees sormettanu...tahdon olla todella tuhma tyttö pe-la, mies-pukeudu puhtaisiin-haluan sinut!
minulla on tumma pitkä tukka ponnarilla, tunnet mut siitä...mistä tuntisin sut?- Steve vaan
Virka-asusta,jäykästä niskasta,Steve mcqueen stailista.vieläkö sormetuttaa?
- milla-sinkku 26wee
Steve vaan kirjoitti:
Virka-asusta,jäykästä niskasta,Steve mcqueen stailista.vieläkö sormetuttaa?
uhostelu ei mua kiihota, eikä löysät vedätykset, jos luulet olevas steve mcqueen olet niitä jotka jäävät paitsioon. yrität ratsastaa toisen elämäntyöllä...olet esimerkki pahimmasta mahdollisesta tuttavuudesta. Onneksi teitä voi karsia jo netissä. Tosi uroot tulkaa vain juttusille:)
- Steve vaan
milla-sinkku 26wee kirjoitti:
uhostelu ei mua kiihota, eikä löysät vedätykset, jos luulet olevas steve mcqueen olet niitä jotka jäävät paitsioon. yrität ratsastaa toisen elämäntyöllä...olet esimerkki pahimmasta mahdollisesta tuttavuudesta. Onneksi teitä voi karsia jo netissä. Tosi uroot tulkaa vain juttusille:)
Voi kun et ymmärrä hyvän päälle...no,ei voi mitään..katselen muuallepäin..ottajia riittää.
- sinkkuliinikkaaa
Mulla samat tuntomerkit :))
- seksinnälkä.ääh
sinkkuliinikkaaa kirjoitti:
Mulla samat tuntomerkit :))
otan sut samantien vessassa,mun tuntomerkit: 5v syfilis kullissa, ja muuten vaan inhottavat 36 syylää, muttei ne IHAN KAIKKI ole siellä.
- herra 47
Kastuu se vittu kusemallaki turhat sormeilut pois.
- HERRA 47
herra 47 kirjoitti:
Kastuu se vittu kusemallaki turhat sormeilut pois.
JA MUT TUNNISTAA SIITÄ ETTÄ TUOKSUN VAHVASTI ERITTEILLE
- bigPhenis
En ehdi pidetään sit toiset kemut vaikka Heinäkuun alussa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462