On taas päivän paras hetki, sängystä on noustu, puurot lusikoitu ja liituraitapuku sovitettu ylle. Katselen vielä koko komeutta peilistä, olen sanaton. Tätä äijää kelpaa katsella.
Pihalla odottaa 5-sarjan farkku, tämä ei ole mitään perhemallia. Ulkonäkö pettää. Kaukosäätimen nappia painaessani muistelen niitä lukemattomia liikennevalolähtöjä. Tällä on pesty niin mersut kuin skodatkin, luulisi paikallisten jo tietävän pemarimiehen olevan eri miehen.
Kaikki pyöreät 250 hummaa hurahtavat tulille. Sivelen kevyesti monitoimiohjauspyörää. Se on ansainnut varauksettoman ihaluni. Ennen liikkeelle lähtöä pyyhin vielä pölyt kojetaulun päältä. Elämän pitää olla täydellistä.
Pääsen ensimmäisen risteykseen. Ohi vilisee autoja, taunot eivät ymmärrä pysähtyä vaikka minulla on BMW. Ei se mitään, kohta kiiturini liitää maantiellä. Nyt huomaan pienen raon, minun autollani ehdin kaasutella komeasti karkuun ennen asfalttia nielevää yhdistelmää. Ei muuta kuin nilkka suoraksi.
Yhdistelmän kuljettaja vilkuttelee minulle pitkiä valoja ja soittelee torvea. No, hän onkin mulkku. Mitäs yritti tulla samalle tielle kanssani. Kortti pois tuollaisilta...
Ajamisen iloa
14
238
Vastaukset
- E92 M3
5-sarjan farkku juurikin on perhemalli ja 250 heppaa tuon kokoisessa ei ole mikään hyvä lukema. Itse en kehtaisi moisella edes ajaa.
- minä vaan
Sinne jäi yhdistelmä kauas taakse. Mustaa ei tullut putkesta, tämä vehkeeni kun käy bensiinillä. Olisi ollut torven soittajalle ihan oikein jättää se haistelemaan omaa egoaan savupilveen. Seuraava bmw:ni on diesel ja siitä tulee voimasavua. Se on nyt päätetty.
Kesäisen päivän kunniaksi avaan sähköikkunan. Tietenkin autossani on myös a-u-t-o-m-a-a-t-t-i-n-e-n ilmastointi. Rokin soittaminen kaikille kävelijöille bemarin ikkunasta on kuitenkin hienompaa. Tietävätpähän kuka tykkää Bon Jovista ja kenen autossa on aito Alpine eikä mikään tusinagrammari.
Takapuskuriin liimautuu punainen fiiatti, tarkemmin katsoen se näyttää Alfalta. Aivan sama, alfa, hiivatti tai ferrari, yksikään niistä ei pärjää minulle. Onneksi pian avautuu moottoritie, nyt puskurissa roikkuja näkee mistä maasta Saksan rauta tulee.
Moottoritien kiihdytyskaista houkuttelee lintuani. Sujautan sähköikkunan napista kiinni, lyön kakkosen silmään ja ojennan nilkan. Mittaristoon syttyy joku sutimisvalo, kierrokset nousevat 5000 ja 6000 välimaastoon. Ihan sama, pääasia että alfa jää rannalle ruikuttamaan. Ei kannata meikäläistä haastaa. Sinnehän se jäi, ei raukka ehtinyt edes ymmärtää mitä tapahtui.- minä vaan
Ohhoh, mittarissa on yhtäkkiä 150 km/h. No, enhän minä mikään tollo ole. Heitin vitosen sisään jo kauan sitten. Kuka hullu nyt kiiltävää bemariaan rääkkäisi, moottorin täytyy olla tikissä vielä pitkään. Ei tällä muuten pestä tusinatehtaan tuotantolinjan tuotoksia.
Hiljennän varmuuden vuoksi hieman nopeutta. Viime viikolla trafilta tuli muistutus raketistani. Vuoden sisään on kuulemma kerätty parit ylinopeussakot. Yhdet vielä ja sitten tulee kutsu näyttämään pemaria laitokselle. Näin minä ainakin kirjeestä ymmärsin. Ei muuta kuin vakionopeuden säädin toimintaan ja Bon Jovia isommalle. Ai niin, tässä autossa olikin nopeuden mukaan säätyvä volyymi. Kuljettaja on kaiken keskipiste -luonnollisesti.
Ohitan sujuvasti kaiken maailman kukkahattutädit, samaan pakettiin kuittaan pari audiakin. Yksi RS oktavia yrittää tukkia vasemman kaistan ajamalla 130 km/h eikä ymmärrä siirtyä syrjään vaikka kuinka väläyttelen pitkiä. Täytyy olla kukkahattutäti tai muuten vaan aasi. Mahtaa olla jälkimmäinen, ei kai kukaan täysijärkinen mene lähellekään sokotaa. Onneksi oikealla kaistalla on tilaa. Pääsen sieltä ohittamaan RS-kuskin. Rinnalla näytän keskisormea ja kohdalla kiilaan edelle. Väliin ja ainakin turvalliset 5 metriä. Oppiipahan kossi ajamaan. - minä vaan
minä vaan kirjoitti:
Ohhoh, mittarissa on yhtäkkiä 150 km/h. No, enhän minä mikään tollo ole. Heitin vitosen sisään jo kauan sitten. Kuka hullu nyt kiiltävää bemariaan rääkkäisi, moottorin täytyy olla tikissä vielä pitkään. Ei tällä muuten pestä tusinatehtaan tuotantolinjan tuotoksia.
Hiljennän varmuuden vuoksi hieman nopeutta. Viime viikolla trafilta tuli muistutus raketistani. Vuoden sisään on kuulemma kerätty parit ylinopeussakot. Yhdet vielä ja sitten tulee kutsu näyttämään pemaria laitokselle. Näin minä ainakin kirjeestä ymmärsin. Ei muuta kuin vakionopeuden säädin toimintaan ja Bon Jovia isommalle. Ai niin, tässä autossa olikin nopeuden mukaan säätyvä volyymi. Kuljettaja on kaiken keskipiste -luonnollisesti.
Ohitan sujuvasti kaiken maailman kukkahattutädit, samaan pakettiin kuittaan pari audiakin. Yksi RS oktavia yrittää tukkia vasemman kaistan ajamalla 130 km/h eikä ymmärrä siirtyä syrjään vaikka kuinka väläyttelen pitkiä. Täytyy olla kukkahattutäti tai muuten vaan aasi. Mahtaa olla jälkimmäinen, ei kai kukaan täysijärkinen mene lähellekään sokotaa. Onneksi oikealla kaistalla on tilaa. Pääsen sieltä ohittamaan RS-kuskin. Rinnalla näytän keskisormea ja kohdalla kiilaan edelle. Väliin ja ainakin turvalliset 5 metriä. Oppiipahan kossi ajamaan.Exittini alkaa lähestyä, viis siitä. Ehdin vielä lähettää viestin Iphonella. Sitä on kätevä käytellä tässä ajaessa. Toista se on jollakin hikisellä Androidilla, eihän niillä tee mitään. Iphone se pitää olla, sen saa sitä paitsi suoraan bluetoothilla soimaan auton steroista. Samsungit eivät varmaan ole bluetoothista kuulleetkaan.
Naputellessani tärkeää viestiä huomaan exittini olevan yhtäkkiä ihan kohdalla. Ei hätää, kaarran vain tiukasti oikeaan ja sujahdan hitaiden autojen lomasta ulosmenorampille. Vähän hiekka pöllyää, mutta eipähän mennyt edes ruohikon kautta tosin kuin viime kerralla. No, silloinkin ihan vähän ja hipasujahan ei lasketa.
Ulosajorampille on ennen minua ehtinyt jonkin sortin tojota. Sehän on ihan normaalia, joka toisella finskillä on tojota, joten kai niitä nyt on kaikkialla. Ei tojotat huonoja autoja ole, omistajat vain ovat tyhmiä. Tämäkin yksilö on tiputtanut vauhdin jo kuutenkymppiin, painaisi kaasua kuten normaalit ihmiset.
Pienen ikuisuuden jälkeen valun tojotan perässä liikennevaloihin. Ne olivatkin sopivasti vihreät. Taisivat tietää pemarin tulevan, ajattelen mielessäni... - köyhä vaan olet
minä vaan kirjoitti:
Ohitan sujuvasti kaiken maailman kukkahattutädit, samaan pakettiin kuittaan pari audiakin. Yksi RS oktavia yrittää tukkia vasemman kaistan ajamalla 130 km/h eikä ymmärrä siirtyä syrjään vaikka kuinka väläyttelen pitkiä. Täytyy olla kukkahattutäti tai muuten vaan aasi. Mahtaa olla jälkimmäinen, ei kai kukaan täysijärkinen mene lähellekään sokotaa. Onneksi oikealla kaistalla on tilaa. Pääsen sieltä ohittamaan RS-kuskin. Rinnalla näytän keskisormea ja kohdalla kiilaan edelle. Väliin ja ainakin turvalliset 5 metriä. Oppiipahan kossi ajamaan.Perseaukisellahan on manuaalivaihteinen, hoh hoh hoo tuota köyhimystä !
- minä vaan
minä vaan kirjoitti:
Exittini alkaa lähestyä, viis siitä. Ehdin vielä lähettää viestin Iphonella. Sitä on kätevä käytellä tässä ajaessa. Toista se on jollakin hikisellä Androidilla, eihän niillä tee mitään. Iphone se pitää olla, sen saa sitä paitsi suoraan bluetoothilla soimaan auton steroista. Samsungit eivät varmaan ole bluetoothista kuulleetkaan.
Naputellessani tärkeää viestiä huomaan exittini olevan yhtäkkiä ihan kohdalla. Ei hätää, kaarran vain tiukasti oikeaan ja sujahdan hitaiden autojen lomasta ulosmenorampille. Vähän hiekka pöllyää, mutta eipähän mennyt edes ruohikon kautta tosin kuin viime kerralla. No, silloinkin ihan vähän ja hipasujahan ei lasketa.
Ulosajorampille on ennen minua ehtinyt jonkin sortin tojota. Sehän on ihan normaalia, joka toisella finskillä on tojota, joten kai niitä nyt on kaikkialla. Ei tojotat huonoja autoja ole, omistajat vain ovat tyhmiä. Tämäkin yksilö on tiputtanut vauhdin jo kuutenkymppiin, painaisi kaasua kuten normaalit ihmiset.
Pienen ikuisuuden jälkeen valun tojotan perässä liikennevaloihin. Ne olivatkin sopivasti vihreät. Taisivat tietää pemarin tulevan, ajattelen mielessäni...Tässä alkaa olla työmaalle jo vähän kiire ja tojota sen kun hissuttelee edessäni vaikka kuinka yritän roikkua puskurissa. Onneksi pian alkaa kaksikaistainen tie, annan taas koneelle kenkää. Sivusilmällä ehdin nähkä kuinka tojotamies jää monttu auki tuijottamaan ohitustani. Yrittäisi edes ajaa, luuseri.
Ehdin päästellä kaksikaistaisella tiellä viidenkympin alueella seitsemääkymppiä ainakin sata metriä. Sitten jono pysähtyy. Edessä vilkkuvat siniset valot, tämä kaista on suljettu. Joku halvatun Sokota-mies on tietysti ajanut suoralla tiellä ojaan. Oikean kaistan liikennevirta valuu ohitseni hiljalleen, mutta minun kaistani on tukossa ja pysyy. Sivupeilistä näen oikean kaistan jatkuvan autovirran, kaistalle on hankala päästä. Hankala ei kuitenkaan ole pemarimiehelle sama kuin mahdoton ja mahdonta ei taas meikäläisen olekaan.
Käännän rattia tiukasti oikealle ja vaihdan sujuvasti kaistaa. Jossain välissä muistan pistää vilkunkin, vaikka ei sitä oikeastaan tarvita. Kyllä kai kaksinkertainenkin idioottikin ymmärtää, että tukossa olevalta kaistalta pitää päästä vetävälle kaistalle.
Takaa tulevalla Hondalla on joku hätä. Hän soittaa minulle pitkään torvea onnistuneen kaistanvaihtoni jälkeen. Pitkien valojen räpsyttelyn jälkeen näen taustapeilistä ikkunan avautuvan. Nyt ukko näyttää minulle keskisormea! Mikäli meille tulee valoihin yhteinen stoppi, käyn vähän puhuttamassa kaveria. Ei mitään liikennekuria. Opin taas uuden asian. Honda-miehet kuuluvat samaan alempaan kastiin yhdessä Skoda- ja Audi-miesten kanssa. - minä vaan
minä vaan kirjoitti:
Tässä alkaa olla työmaalle jo vähän kiire ja tojota sen kun hissuttelee edessäni vaikka kuinka yritän roikkua puskurissa. Onneksi pian alkaa kaksikaistainen tie, annan taas koneelle kenkää. Sivusilmällä ehdin nähkä kuinka tojotamies jää monttu auki tuijottamaan ohitustani. Yrittäisi edes ajaa, luuseri.
Ehdin päästellä kaksikaistaisella tiellä viidenkympin alueella seitsemääkymppiä ainakin sata metriä. Sitten jono pysähtyy. Edessä vilkkuvat siniset valot, tämä kaista on suljettu. Joku halvatun Sokota-mies on tietysti ajanut suoralla tiellä ojaan. Oikean kaistan liikennevirta valuu ohitseni hiljalleen, mutta minun kaistani on tukossa ja pysyy. Sivupeilistä näen oikean kaistan jatkuvan autovirran, kaistalle on hankala päästä. Hankala ei kuitenkaan ole pemarimiehelle sama kuin mahdoton ja mahdonta ei taas meikäläisen olekaan.
Käännän rattia tiukasti oikealle ja vaihdan sujuvasti kaistaa. Jossain välissä muistan pistää vilkunkin, vaikka ei sitä oikeastaan tarvita. Kyllä kai kaksinkertainenkin idioottikin ymmärtää, että tukossa olevalta kaistalta pitää päästä vetävälle kaistalle.
Takaa tulevalla Hondalla on joku hätä. Hän soittaa minulle pitkään torvea onnistuneen kaistanvaihtoni jälkeen. Pitkien valojen räpsyttelyn jälkeen näen taustapeilistä ikkunan avautuvan. Nyt ukko näyttää minulle keskisormea! Mikäli meille tulee valoihin yhteinen stoppi, käyn vähän puhuttamassa kaveria. Ei mitään liikennekuria. Opin taas uuden asian. Honda-miehet kuuluvat samaan alempaan kastiin yhdessä Skoda- ja Audi-miesten kanssa.Yhteisiä liikennevaloja ei valitettavasti enää tule. Olisin mielelläni näyttänyt Honda-miehelle taivaan merkit ja kaapin paikan. Ei tuolla tavalla sovi kukkoilla liikenteessä, aivan kuin olisi Euroopan valtias ja omistaisi Saksan kaikki moottoritiet. On täällä muitakin, täytyy huomoida kanssa-autoilijat.
Pääsen lopulta työmaalleni, tosin olen jo pari minuuttia myöhässä tärkeästä kokouksesta. No, ei se mitään. Pemarikuskit saavat ollakin vähän myöhässä. Pari minuuttia sinne tai tänne. Mikäli kaikki olisivat pemarimiehiä ei maailmassa olisi ongelmia, ainoastaan sujuvuutta.
Pysäköin autoni vakiopaikalle, pääoven eteen talon ainoalle invalidipaikalle. Ei täällä koskaan invalidiautoja näy. Tai no, kerran töihin tullessani tällä paikalla oli joku mersu. Minun piti silloin oikein kaksi kertaa katsoa näenkö oikein. Ns. johtotähdessä oli vielä tuulilasissakin pyörätuolin kuva. Sillä kertaa jouduin pysäköimään autoni viereseen ruutuun. Tapahtumasta on jo puoli vuotta, mutta ylimääräinen kahden metrin kävelymatka sapettaa edelleen. Bemaripaikat niille joille ne kuuluvat. - korjataas taas vähän
minä vaan kirjoitti:
Yhteisiä liikennevaloja ei valitettavasti enää tule. Olisin mielelläni näyttänyt Honda-miehelle taivaan merkit ja kaapin paikan. Ei tuolla tavalla sovi kukkoilla liikenteessä, aivan kuin olisi Euroopan valtias ja omistaisi Saksan kaikki moottoritiet. On täällä muitakin, täytyy huomoida kanssa-autoilijat.
Pääsen lopulta työmaalleni, tosin olen jo pari minuuttia myöhässä tärkeästä kokouksesta. No, ei se mitään. Pemarikuskit saavat ollakin vähän myöhässä. Pari minuuttia sinne tai tänne. Mikäli kaikki olisivat pemarimiehiä ei maailmassa olisi ongelmia, ainoastaan sujuvuutta.
Pysäköin autoni vakiopaikalle, pääoven eteen talon ainoalle invalidipaikalle. Ei täällä koskaan invalidiautoja näy. Tai no, kerran töihin tullessani tällä paikalla oli joku mersu. Minun piti silloin oikein kaksi kertaa katsoa näenkö oikein. Ns. johtotähdessä oli vielä tuulilasissakin pyörätuolin kuva. Sillä kertaa jouduin pysäköimään autoni viereseen ruutuun. Tapahtumasta on jo puoli vuotta, mutta ylimääräinen kahden metrin kävelymatka sapettaa edelleen. Bemaripaikat niille joille ne kuuluvat.Yhteisiä liikennevaloja ei valitettavasti enää tule. Olisin mielelläni rukoillut armoa Honda-mieheltä ettei nöyryytä mua enää. Tuolla tavalla pitää kukkoilla liikenteessä meille pemarimiehille, se on Euroopan valtias ja omistaa upean auton ja minä omistan tulevan saksanseisojan kopin. On täällä muitakin, täytyy huomoida kanssa-autoilijat, mutta surkeaa pemarimiestä voi nöyryyttää ja koulia mennen tullen.
Pääsen lopulta ALKOn pihaan, tosin olen jo pari minuuttia myöhässä tärkeästä Vinetto & puistokokouksesta muiden pulsujen kanssa. No, ei se mitään, ne juo kuitenkin vätys-pemarimiehen vinkut parempiin suihin. Pemarikuskit saavat ollakin vähän alemmassa kastissa. Pari minuuttia sinne tai tänne. Mikäli kaikki olisivat pemarimiehiä ei maailmassa olisi ongelmia kun on joku jolle vittuilla aamusta iltaan, ainoastaan iloa ja vahingoniloista naurua.
Pysäköin autoni vakiopaikalle, roskalavojen viereen. Ei täällä koskaan autoja näy, vain minun tekonahkalääväni. Kerran ALKOon tullessani oven lähellä oli joku mersu. Minun piti silloin oikein kaksi kertaa katsoa näenkö oikein, niin mahtava auto se oli minun Botswana Motor Werken tekeleeseni verrattuna. Johtotähdessä oli vielä keulassakin hieno tähti. Sen jälkeen jouduin aina pysäköimään rotiskoni 300 m päähän roskalaatikoiden väliin. Tapahtumasta on jo puoli vuotta, mutta muistelen edelleen sitä hienoa autoa ja kuinka omistaja pidätteli naama punaisena nauruaan nähdessäni syöpyneen Bemarini. Bemaripaikat niille joille ne kuuluvat; vain jätelootien viereen. - minä vaan
minä vaan kirjoitti:
Yhteisiä liikennevaloja ei valitettavasti enää tule. Olisin mielelläni näyttänyt Honda-miehelle taivaan merkit ja kaapin paikan. Ei tuolla tavalla sovi kukkoilla liikenteessä, aivan kuin olisi Euroopan valtias ja omistaisi Saksan kaikki moottoritiet. On täällä muitakin, täytyy huomoida kanssa-autoilijat.
Pysäköin autoni vakiopaikalle, pääoven eteen talon ainoalle invalidipaikalle. Ei täällä koskaan invalidiautoja näy. Tai no, kerran töihin tullessani tällä paikalla oli joku mersu. Minun piti silloin oikein kaksi kertaa katsoa näenkö oikein. Ns. johtotähdessä oli vielä tuulilasissakin pyörätuolin kuva. Sillä kertaa jouduin pysäköimään autoni viereseen ruutuun. Tapahtumasta on jo puoli vuotta, mutta ylimääräinen kahden metrin kävelymatka sapettaa edelleen. Bemaripaikat niille joille ne kuuluvat.Työpäivä on päättynyt, huvittelu voi taas alkaa. Seison auringonpaisteessa salkku kädessäni työpaikan portailla. Kädessäni on voimaa uhkuva BMW:n avain katselen sitä ihaillen. Samalla tunnen verenkierron housuissani kiihtyvän. Tämä avain edustaa kaikkea mitä olen aina halunnut olla.
Ohitseni virtaa työpaikan henkilökuntaa. He huiskuttavat iloisesti ja toivottavat mukavaa illanjatkoa. Mumisen jotain samansuuntaista takaisinpäin. Typerykset ahtautuvat matka-arkkuihinsa ja painelevat kotiin, eivät ymmärrä autoista mitään. Autot on tehty ajamista varten, ei matkustamista.
Kävelen viiden metrin matkan ulko-ovelta BMW:lleni. Minun täytyy vielä kiertää se kertaalleen ympäri ennen kuin astun sisään. Teen kunniakierrokseni raakaa voimaa nöyrästi ihaillen. Tämä on das Auto.
Takalasin kohdalla huomaan valkoisen kakkakikkareen. Lokki on tehnyt tarpeensa autoni päälle. Mitä ihmettä??? Kaikki verisuoneni pullistuvat, sydän alkaa tykyttää. Muista verenpaine, ajattelen lääkärin minulle todenneen. Se on vain kakkaa. Mutta ei, ei silti. Miten lokki voi paskoa juuri minun BMW;ni takaluukkuun? Minua alka heikottaa, menen auton istumaan ennen kuin pyörryn.
Hakatessani päätä ohjauspyörään muistan yhtäkkiä pelastuksen. Hansikaslokerossa on pesuainepullo ja rättejä tällaisia mustia päiviä varten. Olen salamana kiillottamassa takaluukkua. BMW:n on oltava Tahraton. - minä vaan
minä vaan kirjoitti:
Työpäivä on päättynyt, huvittelu voi taas alkaa. Seison auringonpaisteessa salkku kädessäni työpaikan portailla. Kädessäni on voimaa uhkuva BMW:n avain katselen sitä ihaillen. Samalla tunnen verenkierron housuissani kiihtyvän. Tämä avain edustaa kaikkea mitä olen aina halunnut olla.
Ohitseni virtaa työpaikan henkilökuntaa. He huiskuttavat iloisesti ja toivottavat mukavaa illanjatkoa. Mumisen jotain samansuuntaista takaisinpäin. Typerykset ahtautuvat matka-arkkuihinsa ja painelevat kotiin, eivät ymmärrä autoista mitään. Autot on tehty ajamista varten, ei matkustamista.
Kävelen viiden metrin matkan ulko-ovelta BMW:lleni. Minun täytyy vielä kiertää se kertaalleen ympäri ennen kuin astun sisään. Teen kunniakierrokseni raakaa voimaa nöyrästi ihaillen. Tämä on das Auto.
Takalasin kohdalla huomaan valkoisen kakkakikkareen. Lokki on tehnyt tarpeensa autoni päälle. Mitä ihmettä??? Kaikki verisuoneni pullistuvat, sydän alkaa tykyttää. Muista verenpaine, ajattelen lääkärin minulle todenneen. Se on vain kakkaa. Mutta ei, ei silti. Miten lokki voi paskoa juuri minun BMW;ni takaluukkuun? Minua alka heikottaa, menen auton istumaan ennen kuin pyörryn.
Hakatessani päätä ohjauspyörään muistan yhtäkkiä pelastuksen. Hansikaslokerossa on pesuainepullo ja rättejä tällaisia mustia päiviä varten. Olen salamana kiillottamassa takaluukkua. BMW:n on oltava Tahraton.Vieläkö jatketaan vai joko kollegat kyrvistyivät tarpeeksi?
- Uniikki
Heh sitten heräsit kesken unien ja mietit mitä on tapahtunut miksi housut on märät.
Sytytät valon ja siellä pöydällä on viimeksi lukemasi Toyotan korjauskäsikirja herättyäsi muistat harmiksesi nähneesi vain unta. - mää vain
Kello soi,vilkaisen sitä ja se näyttää tasan 8. Nousen unenpöpperöisenä sängynlaidalle istumaan ja mietin alkavaa päivää. Vedän housut jalkaani ja paidan päälle ja lähden aamutoimille.Kävellessäni kohti ulkohuussia,vilkaisen samalla pihallani seisovaa,vm.85 olevaa BMW:täni jonka ostin eräältä jopparilta viikko sitten.
-On se hieno,mietin istuessani paskalla. Tänään tulee onneksi sossusta päiväraha että saa ekan autolainaerän maksettua,sehän on 4 vuoden maksuajalla. Pitääpä tsekata myös ettei oo ruostetta kovin paljo,maksoin siitä sentäs 1500e sille jopparille. On aluvanteet,madallettu alusta,veivilasit,ja voimaa äänestä päätellen.
Ei tällaista ole jokapojalla,mietin hymyssä suin kun lippis päässä kävelen bemaria kohti ja avaan oven. Naapurit selvästi kadehtii minua kun mulla on BMW ja poikaystävä,ei tosin olla vielä virallistettu suhdettamme,mutta kaikki aikanaan. - korjattu tarina
On taas päivän paras hetki, laverisängystä on noustu, aamuryypyt hotaistu ja tuulipuku sovitettu ylle. Katselen vielä koko komeutta peilistä, olen sanaton. Tätä äijää ei katso susikaan.
Pihalla odottaa 2002-sarjan rousku, tämä ei ole mitään perhemallia. Ulkonäkö on juuri sitä itseään. Kaukosäätimestä ei tietoakaan ja tällä ei pestä kuin rollattori, luulisi paikallisten jo tietävän pemarimiehen olevan surkean miehen.
Kaikki vajaat 45 hummaa hurahtavat pitkän savun saattelemana tulille. Sivelen kevyesti kärrynpyörän kokoista ohjauspyörää. Se on ansainnut varauksettoman vastenmielisyyteni. Ennen liikkeelle lähtöä kusen vielä takarenkaan päälle. Täyden romuauton kanssa ihan sama.
Pääsen ensimmäisen risteykseen. Ohi vilisee autoja, kuljettajat ymmärtävät nauraa pitkään meikän BMW:tä ja ansaitusti. Ei se mitään, kohta luuskani puuskuttaa maantiellä. Nyt huomaan pienen raon, minun autollani yritän ehtiä kaasutella karkuun ennen asfalttia nielevää yhdistelmää, mutta vastatuuli rinnalla jättää minut kauas taakse. Ei muuta kuin nilkka suoraksi vaikka siitä mitään hyötyä ole.
Yhdistelmän kuljettaja vilkuttelee minulle sivuikkunasta kättään ja nauraa suu ammolla. No, hän onkin ******. Olisi pitänyt jäädä peltotielle. Kortti pois tuollaisilta... ai tuollahan on puhallisratsia; se onkin sitten 13. käry tänä vuonna. No, jalankin pääsee paremmin kuin paskalla pemarilla. - Oi kiitos
Ei helkutti kyllä täällä makeet naurut saa, ihan mahaan sattuu. "...sivelen kärrynpyörän kokoista ohjauspyörää..." voi helkkari sentään. Ompa hauska palsta. Kiitos päivän pelastamisesta. HAH HAH HAA....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502